کد خبر : 256931 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه چهارشنبه 7 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین دوستی که قرار بوده امروز به دیدارتان بیاید، ممکن است نتواند به قول خود عمل کرده و برای دیدین شما به منزلتان بیاید. ممکن است به خاطر این کار او نگران شوید، چون او فردی نیست که به قول خود عمل نکند و همیشه با شما صادق …

فال روزانه چهارشنبه 7 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

دوستی که قرار بوده امروز به دیدارتان بیاید، ممکن است نتواند به قول خود عمل کرده و برای دیدین شما به منزلتان بیاید. ممکن است به خاطر این کار او نگران شوید، چون او فردی نیست که به قول خود عمل نکند و همیشه با شما صادق بوده است. فکر خود را بی جهت مشغول نکنید. او تصادف نکرده است. ممکن است دلیل نیامدن او ترافیک سنگین باشد. سعی کنید با دوستتان ارتباط تلفنی برقرار کنید. اگر پاسخگو نبود می توانید یک پیام کوتاه برای او بنویسید، تا وقتی در دسترس بود با شما تماس بگیرد. حال دوست شما به احتمال بسیار زیاد خوب می باشد ولی امروز نمی توانید او را ببینید. این دیدار را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رفتن به سفر عملا غیر ممکن می باشد. ممکن است ترافیک سنگین هوایی، به تاخیر افتادن پرواز شما و یا مشکلات فنی هواپیما ها دلیل اصلی این لغو سفرها باشند. اگر با خودروی خودتان به سفر می روید، انتظار یک جاده در دست تعمیر و یا یک ترافیک سنگین را داشته باشید. با این شرایط مسیر مسدود می شود و مجبور خواهید بود ساعت ها در ترافیک بمانید و در آخر به منزلتان برگردید. اگر سفرتان زیاد مهم نیست و می توانید آن را به روز دیگری موکول کنید، امروز را در منزل بمانید. اگر هم کار مهمی دارید و باید به آن رسیدگی کنید، به همراه خود چندین موسیقی و یا کتاب به همراه داشته باشید تا هنگام انتظار، حوصله تان سر نرود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای سرمایه گذاری روی هیچ چیزی نیست! سعی کنید کارهایی را که ریسک بالایی دارند انجام ندهید. بر روی پروژه هایی که نیاز به تفکر و تعمق زیادی دارند وقت زیادی صرف نکنید و پولتان را فقط در طلا، زمین، اوراق قرضه و سهام های مرغوب و بدون ریسک بالا، سرمایه گذاری کنید. به احتمال زیاد همه چیزتان را از دست نخواهید داد، ولی مدت زمان زیادی طول می کشد تا به سوددهی برسید. ذهنتان را بر چیزهایی که می دانید با ارزش هستند و اطمینان زیادی به سوددهی آنها دارید متمرکز کنید و قبل از هر گونه اقدامی با افراد کارشناس مشورت کنید. روزهای بهتری برای سرمایه گذاری و معاملات فرا خواهند رسید. صبور باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شریک زندگیتان احساس افسردگی می کند و ناراحت است. امروز از آن روزهایی است که مهم نیست چند بار به عشقتان امید بدهید، او باز هم افسرده و نا امید از زندگی خواهد بود و دائم نیمه خالی لیوان را می بیند. ممکن است او تمام روز را به همین حال سر کند و دائم آه و ناله کند. اجازه ندهید این عقاید او شما را تحت تاثیر قرار دهد و عصبانی نشوید. سعی کنید جنبه طنز دار موضوع را ببینید و به شریک زندگیتان کمک کنید از این شرایط خارج شود. به او اعتماد به نفس بدهید و به او ثابت کنید همیشه کنار او خواهید بود. این کارها به بهتر کردن حال او کمک زیادی خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

شما بسیار کنجکاو هستید و همیشه به دنبال بیشتر دانستن در مورد علایق شخصی خود هستید و مدام در مورد آنها تحقیق می کنید. امروز ممکن است مشتاق باشید در مورد یک موضوع تحقیق کنید ولی هیچ اطلاعاتی پیدا نکنید. هر قدر هم که کتابخانه ها را بگردید و یا چندین منبع اطلاعاتی را بررسی کنید، در مورد این موضوع اطلاعات زیادی به دست نخواهید آورد. زیاد با این موضوع کلنجار نروید. با این کار فقط خودتان را اذیت می کنید و در نهایت حجم عظیمی از نا امیدی برایتان باقی خواهد ماند. به جای این کار، کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید، مثلا به تماشای تلویزیون بنشینید. حداقل با اینکار کمی خنده بر لبانتان می آید.

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است امروز مجبور شوید در جلسه گروه های اقتصادی و یا شبکه ای حضور پیدا کنید. این گروه ها به صورت احزاب کوچکی کار می کنند. شما قبلا مجبور شده اید تا در جلسه های زیادی از این قبیل شرکت کنید. نباید به شرکت کردن در این جلسه ها ادامه دهید. در روزهای آینده جلسه های بیشتری نیز برگزار خواهند شد. شما از اینکه در جایی حضور پیدا کنید که از آنجا خوشتان نمی آید و یا غذایی را میل کنید که به خوردن آن علاقه ای ندارید و با کسانی معاشرت کنید که از آنها تنفر دارید، هراسانید. اگر برایتان مقدور می باشد درخواست این افراد برای حضور در جلسه ها را رد کنید. زندگی کوتاه تر از آن است که کارهایی را انجام دهید که دوست ندارید.

فال روزانه متولدین مهر

تأخیری که در تکمیل پروژه ی مهمی که در دست انجام دارید پیش آمده است ممکن است باعث عصبانیت و ناراحتی شما شود و حتی با وجود اینکه هر کاری که از دستتان بر می آمده است را انجام داده اید، شاید فکر کنید مشکلی که به وجود آمده به خاطر بی کفایتی شما بوده است. این مشکل به احتمال زیاد فراتر از کنترل شماست و کار زیادی در رابطه با آن از دست شما بر نمی آید و فقط باید صبر کنید. کارهای مهم زیاد دیگری در انتظارتان هستند، به آنها رسیدگی کنید و ذهنتان را از این کار منحرف کنید تا به وقتش انجام شود. اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید.

فال روزانه متولدین آبان

یکی از نزدیکان شما امروز به صورت بی سابقهای سکوت اختیار کرده است. به نظر می رسد که مشکل خیلی بزرگی دارد او را آزار می دهد، اما به ظاهر دلش نمی خواهد در مورد آن صخبت کند. هرچند که شما برای گوش کردن به حرف هایش و کمک به او آماده اید، اما بهتر است که او را به حال خودش بگذارید و با سوال پیچ کردن آزارش ندهید. برخی کارها و مسائل مهم پیش خواهند آمد که باعث می شوند رفتن به تعطیلاتی که خیلی دلتان می خواسته بروید و برای آن برنامه ریزی های زیادی هم کرده بودید را به تعویق بیندازید. شاید وسوسه شوید که بیخیال کارهایتان شده و سفرتان را طبق برنامه ی قبلی آغاز کنید، اما به نفعتان است که این کار را نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اگر تحمل شنیدن حقایق تلخ را ندارید بهتر است سکوت کرده و سوال های اضافی نپرسید. جواب هایی که دریافت می کنید با آنچه انتظارش را دارید کاملا فرق می کنند و مجبور به ادامه بحثی خواهید شد که برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تحمل است. اگر به فکر سرمایه گذاری در کاری هستید امروز روز خوبی برای انجام این کار نخواهد بود. نه تنها کارهای این سرمایه گذاری به سختی پیش خواهند رفت، بلکه به احتمال زیاد سودی که انتظار دارید را هم دریافت نخواهید کرد. امروز گزینه هایی که پیش رویتان هستند را با دقت بررسی کنید و با شخص مورد اعتمادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد مشورت کنید، روزهای بعد هم برای این کار وقت خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی

امروز صبح که از خواب بیدار می شود آنقدر احساس افسردگی می کنید که حتی دلتان نمی خواهد رختخوابتان را ترک کنید. با این حال در خانه ماندن اصلا ایده ی خوبی نخواهد بود. حتی اگر بیکار هستید هم سعی کنید کارهایی برای انجام دادن پیدا کرده و سر خودتان را گرم نگه دارید. امروز تلاش های شما برای تماس با شریک تجاری فعلیتان و یا شخصی که قصد آغاز یک شراکت با او را دارید با مشکلاتی مواجه خواهند بود. تماس های تلفنیتان بی جواب باقی خواهند ماند و نامه ها، پیام ها و ایمیل هایتان هم باز نشده باقی خواهند ماند. اجازه ندهید که این موضوع باعث ناراحتی شما شده و یا نگرشی منفی نسبت به این شخص در شما ایجاد کند چون به زودی خودش با شما تماس خواهد گرفت.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما کمی احساس بی حوصلگی و افسردگی می کنید، به احتمال زیاد این حالت شما به خاطر روز خیلی شلوغی است که دیروز داشته اید. شاید وسوسه شوید با وجود کارهایی که در انتظارتان هستند امروز را در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. احتمالا این کار برای شما انتخاب عاقلانه ای خواهد بود. اگر برایتان ممکن است تعطیلات آخر هفته تان را کمی زودتر شروع کنید و حتی اگر می توانید به یک سفر کوتاه دو سه روزه بروید. در غیر این صورت حداقل صبح کمی دیرتر از خواب بیدار شوید و روزتان را چند ساعت دیرتر از همیشه شروع کنید. تا بعدازظهر به احتمال زیاد حالتان خیلی بهتر خواهد شد و می توانید کم کاری صبح را جبران کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز کارهایی برای انجام دادن دارید که موعدان دارد سر می رسد، اما احساس می کنید که خلاقیت لازم برای انجام آنها را در اختیار ندارید. شاید بهتر باشد قبل از اینکه خیلی دیر شود با شخصی که مسئول رسیدگی به این کار است صحبت کنید و از او وقت بگیرید، چون اگر بخواهید از سر و ته کارتان زده و آن را سر موعد تحویل دهید از نتیجه راضی نخواهید بود. امروز شما با شور و هیجان زیادی در انتظار تماس شخصی هستید که دوستش دارید، اما انتظار بی فایده است و انگار او هیچ وقت نمی خواهد با شما تماس بگیرد! نگذارید این موضوع باعث ایجاد احساس ناراحتی و عدم امنیت عاطفی در شما شود، به احتمال زیاد سرش کمی شلوغ است و تا بعدازظهر با شما تماس خواهد گرفت.

فال روزانه چهارشنبه 7 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 7 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 527 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php