کد خبر : 26138 تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴

فال روزانه چهارشنبه 5 تیر 1392

متولدین فروردین امروز نیرویی قوی بر خلاف شما عمل می کند. نگرش شما نمی گذارد که به موفقیت دلخواه خود برسید. زمان بگذارید و آن روی ماجرا را هم ببینید. بدین ترتیب می توانید دیدگاه وسیعتری بدست آورید و به تعادل سالمی برسید. فقط بدین دلیل که فرد دیگری با …

فال روزانه چهارشنبه 5 تیر 1392

متولدین فروردین

امروز نیرویی قوی بر خلاف شما عمل می کند. نگرش شما نمی گذارد که به موفقیت دلخواه خود برسید. زمان بگذارید و آن روی ماجرا را هم ببینید. بدین ترتیب می توانید دیدگاه وسیعتری بدست آورید و به تعادل سالمی برسید. فقط بدین دلیل که فرد دیگری با شما موافق نیست نباید از دیدگاه و نظر خود چشم بپوشید. امروز اجتماعی شدن و بیرون رفتن ایده خوبی به نظر می رسد و راه حل مشکلات حیات عشقی شماست. چه شما مجرد باشید، چه در رابطه ای باشید، جریان ایده های نوی حاصل از ملاقات با افراد جدید و صحبت هایی که بین شما می شود، امروز خیلی بالاست. شما احساس طراوت و شادابی و آمادگی برای همه چیز می کنید. اقدام بعدی شما دست خودتان است نه کس دیگری. شما باید کار کنید تا شناخته شوید. شناخته شدن را روی سینی تقدیمتان نمی کنند. باید تلاش کنید و آنچه می خواهید بدست آورید. شما در مسیر درستی هستید. تسلیم نشوید.

متولدین اردیبهشت

امروز شما از بعضی وقایع و صحبت ها عقب می کشید. شاید بعضی چیزها برایتان ناراحت کننده شوند و شاید زیادی درگیرتان کنند. دیگران دوست دارند به جاهایی بروند که شما دوست ندارید بروید. ناامید یا عصبانی نشوید. یا به آنها بپیوندید و با آنها کنار بیایید یا راهتان را بکشید و بروید. از آنجائیکه شما وقتی غمگینید ترجیح می دهید غذا بخورید، بهتر است که با دوستان خود شام بیرون بروید و تفریح و سرگرمی داشته باشید. اگر به دنبال عشق هستید، شاید کسی را پیدا کنید که پتانسیل ایجاد رابطه را داشته باشد. ولی اگر اتفاقی نیفتاده در خانه بمانید و تلویزیون تماشا کنید. در حال حاضر شما با فرد یا چیز دیگری کشمکش دارید. شما بخاطر این موضوع در راه بندان گیر افتاده اید. نیروی خود را در بر بگیرید، به حس ششم خود گوش کنید و ترقی کنید. نگذارید این چیزها شما را از پا بیندازند.

متولدین خرداد

امروز شما توانایی حل انواع پازل ها و یافتن مشکلات اساسی هر مسئله و اختلافی را دارید. پتانسیل زیادی برای شما وجود دارد که می توانید در پروژه های اصلی و بزرگ خود از آن استفاده کنید. کار کنید و با ایده های خود جلو بروید. عقب نشینی نکنید. حساسیت شما بزرگترین دارایی شماست. احساسات خود را بیان کنید و از آن نترسید. انرژی امروز برای تفریح و سرگرمی شما کافی است. شما قطعاً دوست ندارید تنها بمانید و دوست دارید از تفریح و سرگرمی با دیگران لذت ببرید. اگر برای یافتن عشق در تلاشید، یک گفتگوی خاص می تواند چنین پتانسیلی را برایتان فراهم کند. انتظار نداشته باشید که همه چیز سریع اتفاق بیفتد. امروز در مورد کار باید بگوییم که جوابتان از دری پیدا می شود که کمتر از همه انتظارش را دارید. همینطور که در تاریکی جلو می روید، باید به حس ششم خود اطمینان کنید و امیدتان را از دست ندهید. انرژی فراوانی درون شما هست. از آن به نفع خود استفاده کنید و نگذارید هدر برود. کنترل همه چیز را بدست بگیرید.

متولدین تیر

امروز می تواند روز پرکشمکشی برایتان باشد. افراد از همه سو با شما به مخالفت برمی خیزند. شاید مزاحمت هایی جدی در روتین روزانه شما اتفاق بیفتد. دیگران کمی لجوج و سرسخت می شوند و شما در موقعیتی گیر می کنید که هیچ کس خواستار عقب نشینی نیست. هر اتفاقی که بیفتد، شما باید عملی انجام دهید. امروز قطعاً روز پرماجرایی است. امروز شما خیلی در مورد یک رابطه خاص فکر می کنید. باید سعی کنید دل و مغزتان را با هم بکار بیندازید و روی یک مسئله تمرکز کنید. بدین ترتیب درمی یابید که گفتن حرف دلتان برایتان خیلی راحت تر می شود و می توانید حرف دلتان را با کلمات بیان کنید. اگر احساسات عمیق خود را بیان کنید مسائل راحت تر حل می شوند. هر کسی حرفی می زند و شما باید تصمیم بگیرید که به کدامشان گوش کنید. همه با ایمان کاملی حرف می زنند. شما فکر نکنید که زیر فشارید که حتماً تصمیمی بگیرید. بهتر است صبر کنید.

متولدین مرداد

انعطاف شما امروز به آزمون گذاشته می شود. شاید مجبور شوید برای گذشتن از مسیرهای پر پیچ و خم خودتان را خم و راست کنید. اگر نیروهایتان را با هم یکی کنید، کارهایی را به انجام می رسانید و موفق می شوید. از احساسات دیگران نترسید. با آرامش درونی تان نیروی خود را بیشتر کنید. امروز فضای مناسبی برای مهمانی یا دورهمی گرفتن وجود دارد و همه از دور هم جمع شدن و صحبت با هم خوشحال هستند. اگر کسی را بیشتر به دلایل شخصی دعوت می کنید، متوجه می شوید که رابطه ای طبیعی بین شما شکل می گیرد و می توانید در مورد همه چیز با هم حرف بزنید. شما دو نفر زوجی عالی هستید. امروز حس می کنید روحیه بسته ای دارید. حس می کنید به نحوی در حال خفه شدن هستید. تلاش آگاهانه ای برای آزاد کردن خودتان انجام دهید. با کارفرمایان خود صادقانه در مورد نیازهایتان حرف بزنید.

متولدین شهریور

امروز شما به سختی می توانید درک کنید که چرا این قدر خسته هستید. وقتتان را هدر ندهید. بهتر است همه چیز را آنطور که هست بپذیرید و بگذارید دیگران هم هیجان خودشان را داشته باشند. زمان خود را هدر ندهید. کار شما این است که تعادل را حفظ کنید. گفتن این حرف از انجام دادنش راحت تر است. شما روی مسائل دشواری کار می کنید، ولی چیزی نیست که نتوانید از عهده اش برآئید. عشق بیشتر از چیزهایی در مورد شور و رمانس است، به خصوص با انرژی ای که امروز در کائنات در جریان است. وقتی برای موضوعی که به آن علاقه دارید پژوهش و جستجو انجام می دهید، با فردی وارد گفتگو می شوید که تأثیر زیادی بر روی شما می گذارد. شما در محیطی قرار می گیرید که گفتگو با آن شخص برایتان جالب می شود. روحیه شادی در محل کار دارید. یادتان باشد که قدرت در منابع درونی شماست. در حالیکه دیگران در بیرون از خودشان دنبال جواب می گردند، شما فرد هوشمندی هستید که در درونتان دنبال جواب می گردید.

متولدین مهر

اگر کسی بتواند با انرژی عاطفی شدید امروز سر و کله بزند، آن شما هستید. مواظب باشید، زیرا مخالفت زیادی با شما می شود که برنامه های شما را بهم می ریزد. شما با نیروی زمینی قدرتمندی روبرو می شوید که روش های کاری شما را زیر سوال می برد. از این درس ها به نفع خود استفاده کنید. امروز فضای لازم برای اولین آشنایی با فردی فراهم می شود. همه چیز درست همانطوری که دوست دارید می شود. شما می توانید در مورد احساسات خود با هم حرف بزنید و با ذهنی دقیق مسائل قبلی تان را موشکافی کنید تا ایراد آنها را پیدا کنید. می توانید کارهایی که کرده اید را بگویید و در مورد امیدهای آینده حرف بزنید. ساختار کاری فعلی شما در حال متلاشی شدن است. تار و پود آن از بین می رود. بگذارید این اتفاق بیفتد. این شما هستید که ستون اصلی همه چیز هستید و از پا نمی افتید. مسئولیت شما نیست که این همه بار را تحمل کنید. بگذارید همه چیز فرو بریزد و چیز دیگری بسازید.

متولدین آبان

نیروهای سرسختانه امروز ذات آسانگیر شما را به چالش می کشند. بهتر است انرژی فراوان خود را مورد استفاده قرار دهید و پروژه هایی که معلق گذاشته بودید به دست بگیرید. دیگران در این موقعیت خودشان را می بازند، ولی شما با شخصیت سازگارپذیر و منعطف خود با آن کنار می آیید. ناراحت و بیتاب نشوید. با جریان پیش بروید. امروز روز گفتگو و بحث است، نه عشق و عاشقی. اگر شما دوره سختی را در رابطه اخیرتان پشت سر گذاشته اید، اکنون بهترین فرصت برای صحبت کردن در مورد آن و حل کردن مسائل است. حتی می توانید سر ناهار یا شام در مورد آن حرف بزنید. امروز روز مهمی برای یک شروع مهم برای شماست. کائنات از شما می خواهد که صفحه جدیدی در زندگی تان باز کنید. مسیر جدیدی انتخاب کنید. اگر از ریسک کردن نترسید، موفقیت از آن شما می شود.

متولدین آذر

امروز از حالت پرخاشگرانه و تهاجمی خود استفاده کنید و قصد و هدفتان را پیش ببرید. شدت احساسات شما اگر مراقب نباشید شما را از پا در می آورد. باید از این انرژی بهره ببرید و آن را به نفع خود برگردانید. سعی کنید در وسط قائله گیر نکنید. از نیروی آهسته و پیوسته خود برای عملی کردن رویاها و افکارتان استفاده کنید. شما فرصتی طلایی برای شناخت بهتر فردی را دارید. با آنکه حس ششم شما می گوید که پتانسیل کاملی در این ارتباط هست، ولی تا وقتی گفتگویی را شروع نکنید، وسعت آن را در نمی یابید. شما دو نفر یکدیگر را دلفریب و جذاب می یابید. ارتباط خوبی بین شما ایجاد شده است. این فرد می تواند همکار یا عاشق شما باشد. در هر صورت پیوند بین شما به شما کمک می کند که در حیطه کاری به جاهای خوبی برسید. به این رابطه اعتماد کنید.

متولدین دی

امروز یکی از آن روزهایی است که باید اقدامی صورت دهید وگرنه بر علیه شما کاری می کنند. نیروهای لجوجانه و پرخاشگرانه بر علیه اهداف شما کار می کنند. اگر مراقب نباشید این نیروها شما را مغلوب می کنند. زیاد نگران آنچه مردم می گویند نباشید. به آنچه می دانید درست است اطمینان داشته باشید. بجای ادامه دادن با همان روتین همیشگی، چرا زمانی را به صحبت با عشقتان و شناخت واقعی او اختصاص نمی دهید؟ اکنون فرصتی ایده آل دارید تا درباره هر چیز و همه چیز حرف بزنید. اگر به مکان های مورد علاقه خود بروید یا با هم غذاها بخورید خیلی بهتر است. اکنون زمان درخشش شماست. شما در محل کارتان نفوذی بیشتر از آنچه فکر می کنید دارید. دیگران به شما احترام می گذارند یا به ایده هایتان ایمان دارند. برنامه خود را در صدر کارها قرار دهید. بدین ترتیب بیشتر دیده می شوید و به موفقیت می رسید

متولدین بهمن

انرژی فراوان امروز به شما کمک می کند که پروژه های خود را تنظیم کنید و افکار خود را نظم ببخشید. کار کنید و افکار و رویاهایی که در سر دارید را نشان دهید. امروز روزی عالی برای تمرکز بر این چیزها است. خرده کارها را از لیست کارهایتان حذف کنید و برای کارها و پروژه های دیگر جا باز کنید. انرژی امروز برای ترتیب دادن یک مهمانی مناسب است. در مورد حیات عشقی شما باید گفت که شما دنبال کسی هستید که شبیه دوستان عادی شما نیست. او باید از لحاظ رفتاری و دیدگاه به زندگی بسیار منحصر بفرد باشد. پس در لیست مهمانان خود افرادی را وارد کنید که چنین هستند. گفتگوی شما دو نفر بسیار عالی است. شما ایده ای در سر دارید. چیزی در درون شما رشد می کند. شما در شروع مرحله چیز خارق العاده ای هستید. آگاه باشید که دیگران برای تحقق نیافتن رویای شما تلاش می کنند. قوی باشید.

متولدین اسفند

امروز ناگهان احساسات شما شدت می یابند. شما متوجه می شوید که افراد امروز روی لبه تیغ هستند و در تمام موقعیت ها زیاده روی می کنند. امروز روزی است که باید کارهایتان را با عشق انجام دهید. اگر کار تحقیقی هست که باید انجام شود، اکنون زمان انجام آن است. سعی کنید مشاجره نکنید. زیرا دیگران به راحتی عقب نشینی نمی کنند و ممکن است درگیری رخ دهد. با آنکه ترجیح می دهید که حال و هوای اسرارآمیز خود را حفظ کنید، ولی فردی هست که می خواهد در مورد شما چیزهایی کشف کند و از هیچ کاری در این راه فروگذار نمی کند. با آنکه هر دوی شما بحث های داغی دارید، ولی بیش از پیش متوجه می شوید که برای هم ساخته شده اید. شما خوب می دانید که برای شغلتان ساخته شده اید. شاید زیادی برای این کار واجد شرایط هستید. آیا از پتانسیل واقعی تان استفاده می کنید؟ اگر نه، باید قدم هایی بردارید و شغل جدیدی پیدا کنید که با تحصیلات شما همخوانی داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 246 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php