کد خبر : 266957 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما امروز انرژی بسیار زیادی دارید، ولی هرچقدر انفجار انرژی در وجودتان شدیدتر باشد طول عمر آن کمتر خواهد بود و زودتر خسته خواهید شد. شما حتی هنگام حرف …

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما امروز انرژی بسیار زیادی دارید، ولی هرچقدر انفجار انرژی در وجودتان شدیدتر باشد طول عمر آن کمتر خواهد بود و زودتر خسته خواهید شد. شما حتی هنگام حرف زدن هم نمی توانید انرژی‌تان را کنترل کنید و کلامتان با هیجان بسیار زیادی همراه است و اگر حواستان را جمع نکنید ممکن است در طرف مقابل‌تان ایجاد سوء تفاهم کنید. با وجود این که ممکن است ناگهان موقعیت به ظاهر فوق‌العاده ای برایتان فراهم شود، در حال حاضر به دلیل وضعیت موجود ستاره‌ها امکان پیشرفت زیادی برای شما فراهم نیست. شاید زندگی‌تان پر از فرصت های خوب باشد، ولی دنبال کردن اهداف متعدد شانس موفقیت شما را پایین خواهد آورد و باید تنها روی برخی از این موقعیت‌ها تمرکز کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز دارید به آینده‌تان فکر می کنید و سرعت خیلی پایین پیشرفت کارها تصویر چندان مطلوبی را از آینده در ذهنتان ایجاد نمی کند و همین مسئله باعث ناراحتی شما شده است. شما دارید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام می دهید، پس بیهوده ذهن خودتان را با این چیزها درگیر نکنید. زمانی را صرف سر و سامان بخشیدن به مسائل اقتصادی‌تان بکنید و اگر پولی برایتان باقی ماند آن را صرف تبدیل کردن محیط اطرافتان به جایی بهتر و دلنشین تر برای زندگی کردن بکنید. برای رسیدن به رشدی که انتظارش را دارید باید از قالب قدیمی خود بیرون آمده و عادت های اشتباه قدیمی خود را کنار بگذارید تا به فرد بهتری تبدیل شوید.


فال روز متولدین خرداد :

در ماهی که پیش رو دارید درخشش شما از هر زمان دیگری بیشتر خواهد بود، پس از آن نهایت استفاده را ببرید. شما سرشار از اعتماد به نفس هستید و اطمینانتان به آینده خود از همیشه بیشتر است. احساس کنجکاوی‌تان در حال حاضر برای شما یک ویژگی مثبت و برگ برنده است، پس اگر می خواهید از دیگران چیزی پرسیده یا نظر آنها را در مورد چیزی جویا شوید درنگ نکنید. البته فقط پرسیدن شرط نیست؛ شما باید با دقت و ذهنی باز به حرف های طرف مقابل‌تان گوش کنید و از آنها بهره بگیرید. دوستان واقعیتان تنها کسانی هستند که هم در روزگار سختی و هم دوران خوشی در کنار شما خواهند بود، پس قدر آنها را بیشتر بدانید و به آنها نشان دهید چقدر برایتان ارزشمند هستند.

 

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما باید در ماهی که پیش رو دارید به جای آغاز پروژه های جدید کارهایی را که از زمستان سال گذشته شروع کرده بودید به پایان برسانید. شما دارید به تولد بعدی‌تان نزدیک می شوید و باید پیش از فرارسیدن تابستان هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا خودتان را برای برداشتن قدم های بعدی‌تان آماده کنید. البته نباید جو زده شده و فکر کنید با انرژی زیادی که امروز در وجود خود احساس می کنید می توانید با جهشی دیوانه‌وار کارهایی که در دست انجام دارید را به پایان برسانید. این نکته را هم به یاد داشت باشید که آنچه مایه اصلی شکست یا پیروزی شما خواهد بود سرنوشت نیست و همه چیز به اراده و پشتکار شما بستگی دارد.


فال روز متولدین مرداد :

برنامه خیلی فشرده و شلوغ فعالیت های اجتماعی این روزهای شما مدرکی قوی برای اثبات محبوبیت شما به ویژه در حال حاضر است. این موضوع شما را تشویق می کند که حاضر باشید نقش های مهمتری را در فعالیت های گروهی بپذیرید و به جای این که تنهایی پیش بروید از همکاری با دیگران لذت ببرد. برای این کار باید هر چه سریعتر مسائل شخصیتان را سر و سامان بدهید تا بتوانید بهترین عملکرد ممکن را در کارهای گروهی داشته باشید. شما به تنهایی قطره ای بیش نیستید، ولی وقتی برای رسیدن به هدفی با دیگران همراه شوید با یکدیگر یک اقیانوس خواهید ساخت. امروز حتما کمی به رابطه عاطفی‌تان فکر کنید و ذهنتان را روی کارهایی که برای به ثمر نشاندن و رابطه‌تان لازم است انجام دهید متمرکز کنید.


فال روز متولدین شهریور :

شما همراه با احساس ناراحتی دارید به این مسئله پی می برید که برای پیش روی در مسیر موفقیت حرفه‌ای‌تان به نظم و ترتیب دقیقی نیاز دارید. یک بار دیگر اهداف و محدودیت‌هایتان را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که برای رسیدن به امنیت اقتصادی و موفقیت حرفه ای چه چیزهایی را باید در ارجحیت قرار دهید. چیزی که از اهمیتی ویژه برخوردار است این است که هر لحظه ای که لازم باشد بتوانید آنچه هستید را برای رسیدن به آنچه می خواهید باشید فدا کنید. جنبه‌هایی از زندگی شخصیتان که نادیده گرفته شده‌اند به توجه شما نیاز دارند و اگر این کار را انجام ندهید به زودی با وضعیتی بحرانی مواجه خواهید شد.

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

برای شما فرصتی فراهم شده است تا دنیایی فراتر از امیدها و رویاهای فعلیتان را یافته و تجربه کنید. شما آماده هستید تا افکار و ایده های جدیدی که ذهن و نگرش شما را گسترده تر می کنند را مورد بررسی قرار دهید. مطالعه متافیزیک، فلسفه و ادیان باعث رشد دانش شما خواهد شد و انتخاب‌ها و نگرشتان را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما راحتتر خواهد بود و شاید حتی به این فکر کنید که با دوستان و آشنایانی که قطع ارتباط کرده بودید تماس بگیرید. این کار انرژی فوق‌العاده ای به زندگی شما خواهد آورد که حتی خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد. شرایط همچنین برای آشنایی با افراد جدید و آغاز رابطه های عاطفی تازه نیز فراهم است، در خانه نمانید!


فال روز متولدین آبان :

امروز به این موضوع پی خواهید برد که برای رسیدن به اهداف و برنامه های روزانه‌تان بهترین کاری که می توانید بکنید داشتن نظم و انضباط است. ذهنتان را روی مسیر اصلیتان متمرکز کنید و عاقلانه بازی کنید تا برنده شوید و بتوانید همزمان کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید درگیر جزئیات نشوید و سرعت پیشرفت خود را با تمرکز بر روی چیزهای کم اهمیت پایین نیاورید. امروز فکرتان درگیر مسائل اساسی موجود در رابطه عاطفی‌تان است. برای این که به راه حلی موثر دست پیدا کنید باید سفری به درون خود داشته باشید و دنیای درونتان را کشف کنید. پی بردن به احساسات واقعیتان کمک قابل توجهی به حل کردن مشکلاتتان خواهد کرد.


فال روز متولدین آذر :

امروز تصمیم گیری از همیشه برای شما دشوارتر است. از طرفی احساس می کنید نیاز دارید به ثبات برسید و از طرفی دیگر نیز روح ماجراجویتان در جستجوی تجربه های تازه و فعالیت های اجتماعی بیشتری است و هر ثانیه شما را به سویی می کشد. تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که راهی پیدا کنید تا بین این دو حالت تعادلی منطقی برقرار کنید و هر دو احساس خود را ارضا کنید. در حال حاضر پیشرفت کارها در رابطه عاطفی‌تان خیلی آرام تر از آن چیزی است که شما انتظارش را دارید. سعی کنید راهی برای بیان نیازهای خود پیدا کنید، ولی مواظب باشید با خودتان و طرف مقابلتان صادق باشید.

فال روزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز احساس می کنید انرژی‌تان کمتر از روزهای دیگر است و نمی توانید کارها را آنطور که باید و شاید پیش ببرید. از این حالت خود شگفت زده نشوید، برای داشتن یک چرخه طبیعی در زندگی‌تان باید حتما هر از گاهی زمانی را هم برای استراحت و تفکر و تعمق کنار بگذارید. فکر نکنید که برای پیشرفت همیشه باید در حرکت و جنب و جوش باشید، امروز طبیعت جنگجوی خود را کنار گذاشته و استراحت کنید. اگر چشمتان به روی حقیقت تازه ای باز شده است بهتر است آن را جدی بگیرید و نسبت به تفکرات قبلی خود تعصب نشان ندهید و آنها را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. حتی اگر همه چیز در رابطه عاطفی‌تان روبراه به نظر می رسد حواستان باشد رویاها و اهداف خودتان را قربانی حفظ وضعیت فعلی نکنید.


فال روز متولدین بهمن :

شاید امروز احساس کنید همه چیز دارد خیلی آرام و یکنواخت پیش می ود، ولی طی چند هفته آینده روز به روز کارها بهتر و بهتر خواهند شد و اوضاع طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. اگر حس می کنید حال و حوصله این را ندارید که دست به کار شوید و به خودتان تکانی بدهید نگران نباشید. این حالت شما خیلی زود برطرف خواهد شد و حتی از اول هم بهتر خواهید شد. البته خودتان را باید برای پرداختن به مسائل مهم و جدی در ماهی که پیش رو دارید آماده کنید زیرا کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. پس حالا که وقت هست هر چقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید یا خوش بگذرانید و خودتان را حاضر کنید.


فال روز متولدین اسفند :

اگر ناگهان پیشرفت در کارهایتان متوقف شده است ناامید و دلسرد نشوید و با دید منفی به آن نگاه نکنید، این شاید نشانه ای باشد که می خواهد به شما بگوید باید سرعتتان را کم کرده و نقشه‌هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. برخی مسائل بی اهمیت ولی وقت گیر و پر هیاهو نمی گذارند به مسائل شخصیتان رسیدگی کنید. این همه جر و بحث و گفتگو اصلا برای شمایی که ترجیح می دهید در آرامش به مسائل عاطفی‌تان بپردازید خوشایند نیست. اگر فکر می کنید که شرایط فعلی برایتان قابل تحمل نیست خودتان را کنار بکشید، این حق طبیعی شما است که روز تعطیلتان را همانطوری که خودتان دوست دارید بگذرانید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 555 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php