کد خبر : 262313 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳

فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: اگر امروز صبح با بی حالی از خواب بیدار شدید، حالتان را جدی بگیرید. شاید بد نباشد که به پزشک مراجعه کنید تا خیال تان راحت شود. شاید فکر کنید که تصمیم گرفتن با قلب تان راه درستی نیست اما …

فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

اگر امروز صبح با بی حالی از خواب بیدار شدید، حالتان را جدی بگیرید. شاید بد نباشد که به پزشک مراجعه کنید تا خیال تان راحت شود. شاید فکر کنید که تصمیم گرفتن با قلب تان راه درستی نیست اما همیشه احساسات کور نیستند بلکه گاهی ما را به بهترین شیوه هدایت می کنند. بنابراین بد نیست این بار برای تصمیم گیری تان به ندای قلب خود نیز گوش دهید. دوستی با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به شما می دهد که تغییرات مثبتی را در رابطه عاطفی تان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز دوست دارید که چند کار را همزمان با هم انجام دهید اما مراقب باشید زیرا با این روش به نتیجه نمی رسید و در نهایت مجبور می شوید همه آنها را نیمه کاره رها کنید. چرا زمان بیشتری را به کارهایتان اختصاص نمی دهید؟ برخی از آنها را جزو اهداف بلند مدت تان قرار دهید تا زمان کافی داشته باشید. با فردی قرار ملاقاتی می گذارید که انرژی مثبتی به شما انتقال نمی دهد. اگر می خواهید از این وضعیت خلاص شوید، به دلایلی که موجب دوری شما از هم شده است، خوب بیاندیشید. تعادل کلید موفقیت شما در این روز می باشد.

فال روزانه متولدین خرداد:

شما برای رابطه عاطفی تان تلاش زیادی کردید اما نتیجه ای نگرفته اید، نگران نباشید، مشکلی که مدتهاست ذهن شما را درگیر کرده با گفتگو درآینده ای نه چندان دور حل خواهد شد. شاید امروز خانواده شما مجبورتان کنند تا وقت یا مقداری از پول خود را صرف آنها کنید در صورتی که شما به این کار تمایل زیادی ندارید. واقعیت این است که دیگران نباید به جای شما تصمیم بگیرند بنابراین اجازه ندهید آنها بر انتخاب های شما تاثیر بگذارند. دوستی امروز سراغ تان را می گیرد، اگر چه دل خوشی از او نداشته اید اما به زودی نظرتان نسبت به او برمی گردد.

فال روزانه چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز مجبور می شوید با افرادی که تمایل زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید، دیداری داشته باشید، اگر چه احساس خوبی ندارید اما همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. در گفتگو با شریک زندگی تان لجبازی می کنید به طوری که دوست دارید حرف شما شود. شاید این کار حس قدرت به شما دهد اما این احساس موقتی است و به زودی پشیمان خواهید شد. بهتر است همان روند زندگی آرام خود را در پیش گیرید. خبر خوبی در مورد مسایل مالی در راه است.

فال روزانه متولدین مرداد:

مشکلی برایتان بوجود آمده که به فکر راه حلی برای آن هستید. به زودی تغییرات مثبتی در زندگی تان از طرف شخصی بوجود می آید. سعی کنید که این فرد را در زندگیتان نگه دارید. اگرچه به نیازها و علاقمندی های شما توجهی نمی شود، اما نگران نباشید این وضعیت موقتی است. از آنجایی که در شرایط بد عاطفی به سر می برید، انگیزه لازم برای کارهای خود را نیز از دست داده اید. اما بهتر است گذشته را فراموش کنید و برای آینده ای روشن تلاش کنید.

فال روزانه متولدین شهریور:

اگر به دنبال فرصتی هستید تا مشکلات عاطفی خود را حل کنید، باید تا ابد منتظر بمانید. امروز بهترین زمان برای قدم برداشتن است. به جای این که در انتظار باشید، بلند شوید و تلاش کنید. با این که امروز کمی حوصله کافی ندارید، افرادی برای درخواست کمک و گرفتن پیشنهاد نزد شما می آیند کمک کردن به آنها می تواند در روحیه شما نیز تاثیر مثبت بگذارد. امروز زمان خوبی برای تصمیم گیری در مورد روابط عاطفی تان است. پی درنگ نکنید و حرف دلتان را به شریک زندگی تان بزنید.

فال روزانه متولدین مهر:

از این که می بینید، مشکلاتی که در گذشته وجود داشته هنوز حل نشده، بسیار عصبی و ناراحت هستید، اما به جای این کار بهتر است انرژی و عقل خود را صرف پیدا کردن راه حلی برای آن کنید. اگر می خواهید هر چه سریع تر از این وضعیت خلاص شوید، توصیه های اطرافیان تان را جدی بگیرید. برای داشتن یک زندگی شادتر، وقت بیشتری را به خانواده اختصاص دهید و از بیان احساسات و ایده های خود به دیگران نهراسید. پولی به دستتان می رسد که بهتر است برای خرج کردنش برنامه ریزی کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

زمان خوبی است تا هدف های زندگی تان را اولویت بندی کنید و به آنچه واقعا می خواهید به دست آورید، بها دهید. در این راه از هر چه حواستان را پرت و شما را از هدفتان دور می کند، اجتناب کنید. شما علاقه زیادی به تجربه کردن چیزهای غیرعادی دارید، بنابراین زمان خود را به طور کامل صرف آنها کنید. ممکن است امروز درباره روابط عاطفی خود تصمیمات عجولانه ای بگیرید. اگر در انتخاب آنها دقت لازم را داشته باشید، مشکلی پیش نمی آید. بهتر است ایده های خود را برای شریک زندگی تان هم بازگو کنید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

بالاخره امروز می بینید که زندگی کاری شما با سرعت زیادی رو به جلو پیش می رود، حتی پروژه هایی که انتظار آن را ندارید به اتمام می رسد و بالاخره تلاش هایتان نتیجه داد. اگر نتوانستید کنترل تمام امور را به دست بگیرید، نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز ممکن است از دست شریک زندگی تان کمی دلگیر شوید اما بهتر است به جای پنهان کاری، احساسات خود را صادقانه با او در میان بگذارید و با کنترل خودتان به دنبال راه حلی مناسب باشید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و بدانید که مردم از شنیدن صحبت های شما خشنود خواهند شد. شما آنقدر از تعریف دیگران لذت می برید و انرژی می گیرید که بی درنگ پله های موفقیت را پشت هم طی خواهید کرد، موفقیتی که آن را مدیون تلاش های چند ماه اخیر خود هستید. درباره مشکلی که میان شما و عشقتان پیش آمده، گفتگو کنید. فقط درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب بیاندیشید و آنها را به نرمی بیان کنید که تاثیر خود را به خوبی بگذارد.

فال روزانه متولدین بهمن:

کاری را که مدت ها پیش آغاز کرده بودید، آماده شده و در رابطه با آن پیشنهادهای خوبی دریافت می کنید. این فرصتی است که به ندرت در زندگی شما پیش می آید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. هدف شما هر چه باشد، شانس خوبی برای موفقیت جلوی راهتان سبز می شود. در رابطه عاطفی خود تظاهر می کنید اتفاق خاصی میان شما و شریک زندگی تان رخ نداده اما این را بدانید که اگر مانند کبک سرتان را در برف فرو ببرید، فرصت هایی را که برای بهبودی رابطه به سراغ تان می آید، از دست خواهید داد.

فال روزانه چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

راهی را شروع کرده اید، اگر چه ممکن است در ابتدا به موانعی برخورید اما نگران نباشید و به راهتان ادامه دهید. لازم نیست که به خودتان فشار آورید، بهترین راه این است که اعتدال را در هر شرایطی رعایت کنید. شرایط کنونی شما فرصت های خوبی به خصوص برای پیدا کردن عشق در اختیارتان قرار می دهد. بنابراین اگر مجرد هستید، با دقت بیشتری به اطراف تان نگاه کنید. متاهل ها نیز به زودی به پولی می رسند که تغییرات مثبتی را در زندگی شان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 3 مهر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 435 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php