کد خبر : 250794 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

فال روزانه چهارشنبه 29 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز ایده خوبی در مورد خودتان و عشقتان به ذهنتان می رسد. شما حس می کنید که زمان آن رسیده که روی چیزهای پایدارتر و سودآورتری مانند ملک سرمایه گذاری کنید. با آنکه این ایده بسیار خوبی است، ولی باید کمی به آن سر و سامان …

فال روزانه چهارشنبه 29 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ایده خوبی در مورد خودتان و عشقتان به ذهنتان می رسد. شما حس می کنید که زمان آن رسیده که روی چیزهای پایدارتر و سودآورتری مانند ملک سرمایه گذاری کنید. با آنکه این ایده بسیار خوبی است، ولی باید کمی به آن سر و سامان بدهید و همه احتمالات را در نظر بگیرید. بعد می توانید در مورد آن اقدام کنید. گاهی کمی استراحت دادن به خودتان ارزشی وصف ناپذیر دارد. دوش بگیرید و یا چند ساعت را در کتابفروشی مورد علاقه خود سپری کنید یا برای خودتان لباسی را بخرید که مدتها به فکرش بودید. اینها چیزهایی هستند که می توانند روحیه شما را بالا ببرند. چرا که نه؟ این شما را تقویت می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر نقشه کشیده اید که امروز مهمانی ناگهانی بگیرید و دوستان و آشنایان را دعوت کنید، در اثر انرژی امروز خیلی به شما خوش می گذرد. امروز شما احساسات خود را مخفی می کنید. جسارت و بی پروایی را کنار بگذارید و مدتی صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتند. زمان خوبی برای استراحت کردن است. حرکت ناگهانی نکنید، فقط بگذارید که انرژی امروز شما را به جایی که می خواهید ببرد. هرچه به ماهیت درونی و انرژی واقعی خود نزدیکتر شوید، به شریک زندگی و عضو خانواده خود نزدیکتر می شوید. اگر امیدوار بودید که توجه فرد خاصی را جلب کنید که ظاهر جذابی دارد، از عهده این کار برمی آیید، به شرطی که بتوانید ثابت کنید که شوخ طبعی شما بالاست.

فال روزانه متولدین خرداد

اینکه فردی را پیدا کنید که همان علایق و سلایق شما را دارد، برایتان نوعی کشف محسوب می شود. اگر حس می کنید که قبلاً هیچکس شما را درک نکرده بود، امروز این فکر شما عوض می شود. امروز وقتی در مورد فردی که مدتی بود توجه شما را جلب کرده بود چیزی می فهمید، حس می کنید عشق واقعی را یافته اید. امروز تا وقتیکه در موقعیت فعلی معقولانه و متعادل رفتار کنید، رمانس به سوی شما جذب می شود. وظایف روزانه خود را تمام کنید و بگذارید دلتان باز شود. شما ارتباط خوبی با احساسات خود برقرار می کنید. به غرایز خود اطمینان کنید و بگذارید دلتان کنترل اوضاع را به عهده بگیرد. در مورد روابط با دیگران واقع گرا باشید و حد و حدودی که تعیین کرده اید را رعایت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر رابطه شما در روزهای اخیر دچار رکود و خمودی شده بود، امروز بهترین روز برای شاد کردن روابط است.امروز شاید یکی از آن روزهایی باشد که شما نمی دانید به کدام سو بروید. به دلیلی شما نمی توانید تصمیم گیری کنید و فقط دور خودتان می چرخید. بهتر است بیرون بروید و کار ماجراجویانه ای انجام دهید که رابطه شما را پرانرژی کند و لبخند به لب هر دوی شما بیاورد. کمی استراحت کنید. بیرون بروید و مدتی پیاده روی کنید. منتظر بمانید تا ذهنتان آزاد شود و سپس قدم مهم بعدی را بردارید. شما و شریک زندگی تان می توانید انتظار داشته باشید که روز بسیار خوب و خوشی را با هم سپری کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امشب را در کنار عزیزانتان سپری کنید. امروز شما با عشقتان خیلی خوش می گذرانید و لحظاتی پر از خنده و شادی خواهید داشت. امروز هر دوی شما متوجه می شوید که در این رابطه دنبال چه چیزی هستید و آیا برای هم ساخته شده اید یا خیر. امروز خوش بگذرانید. شما چیزهای زیادی دارید که به خاطرشان شکرگزار باشید، پس شکر کنید. از دستاوردهای خود تا به امروز به خود ببالید و شادی خود را با دیگران تقسیم کنید. کارها را کنار بگذارید و مدتی آرام بنشینید و استراحت کنید. شما زحمت زیادی کشیده اید تا از زندگی لذت ببرید. اگر حالا هم زحمت نکشید، پس کی می خواهید این کار را بکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما در مورد انتخاب شریک زندگی احتمالی خود قوانینی برای خودتان دارید که به آنها پایبندید و شاید از آنها کاملاً آگاه نباشید. باورهای شما نوعی رابطه برای شما ایجاد می کنند که درگیر آنها می شوید و یک صحبت می تواند امروز این قضیه را روشن کند. امروز ممکن است روز سختی برایتان باشد. حس می کنید که هیچ چیز سر جایش نیست. شاید هم شما سعی کنید چیزی باشید که نیستید. اگر هیچ چیز درست و سر جایش به نظر نمی رسد، به خودتان فشار نیاورید. بهتر است منتظر باشید تا زمانی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و بدانید که هستید و چه می کنید. کمی استراحت کنید. کاهش استرس می توانید انرژی شما را برای انجام کارهای بهتر شفاف تر کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز چند گزینه در مورد عشق پیش روی شما قرار می گیرد. اگر مجرد هستید، متوجه می شوید که چند مورد احتمالی در حال حاضر برای شما وجود دارد و شما در مورد هیچ کدام مطمئن نیستید. با هر کدام از آنها حرف بزنید و ببینید که نگرش آنها در مورد زندگی چیست و آیا با نگرش شما همخوانی دارد یا خیر. بعد تصمیمی آگاهانه بگیرید.امروز روزی عالی برای گفتن احساس واقعی تان به افراد است. عواطف شما پایدارتر از همیشه هستند، پس سفره دلتان را باز کنید و از ته دل حرف بزنید. گوش شنوا هم داشته باشید. چیزی که می شنوید برای آینده شما ارزشمند است، پس حواستان را جمع کنید. حواستان به چیزهای حقیقی باشد و بگذارید که دلتان همه احتمالات را بررسی کند.

فال روزانه متولدین آبان

گفت‌وگوی شما در مورد مسائل معنوی و متافیزیکی خیلی خوب پیش می رود و حرف هایتان شامل موضوع رژیم غذایی و جوانی ابدی و سلامت هم می شود. شناختن همدیگر و اطلاع یافتن از گنجینه دانش همدیگر به شما رضایت خاصی می دهد. امروز کارهایتان را زود انجام دهید تا زمان برای تفریح داشته باشید. با عشقتان بیرون بروید یا جایی بروید که نرفته بودید. بگذارید تخیلتان شما را به دنیای جدیدی از تفریحات ببرد. روز بسیار خوبی برای بررسی ماهیت هنری تان است و می توانید بعضی از ایده هایی که مدتی بود ذهنتان را مشغول کرده بود را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حس شوخ طبعی شما فرد دیگری را جلب می کند.جوک و لطیفه ها و داستان های خنده دار شماست که توجه فردی را به سوی شما جلب می کند. شما کشف می کنید که هر دویتان فلسفه مشترکی از زندگی دارید و چیزهای خوبی را می توانید تجربه کنید. امروز بده و بستان و تقلایی وجود دارد که باعث می شود حس عدم اطمینان از کاری که انجام می دهید داشته باشید. از طرفی، حس می کنید که باید برای همه چیز برنامه ریزی کنید و احساسات و عواطف خود را پایدار کنید تا بتوانید در کل روز با ظرفیت کامل کار کنید. از طرف دیگر، چیزی شما را تحریک می کند به رویاپردازی کردن و سیر کردن در میان ابرها. این ندای دل شماست. به آن گوش دهید.

فال روزانه متولدین دی

فرد خاصی با حس شوخ طبعی عالی وارد زندگی شما می شود و باعث می شود زمان خوب و خوشی داشته باشید. او در مورد موضوعات دیگر هم اطلاعات دارد و شما را خیلی باسلیقه و جذاب می یابد. حس محافظه کارانه ای امروز وجود دارد که شما را وادار می کند جدی باشید و به کسب و کارتان برسید. این فکر بدی نیست و فضای ثابت و پایدار امروز به شما کمک می کند که رابطه خود با فرد خاصی را عمیق تر کنید. بگذارید خلاقیت شما امروز بدرخشد و سعی کنید بیشتر از حرف زدن گوش بدهید. رویاهای خود را تحقق ببخشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما تفریح و سرگرمی زیادی خواهید داشت. همچنین با عشقتان و یا عزیزتان خوش می گذرانید و می تواند بعد از یک دوره آزمایشی، حس شوخ طبعی و خلق و خوی شاد خود را احیا کنید. اگر قصد دارید شام بیرون بروید این قضیه مهم می شود و می توانید او را به جایی ببرید که بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و حرف بزنید. روز بسیار خوبی برای پیشروی و پیشرفت است. عواطف شما ثابت و پایدار هستند و دلتان آماده پرواز به سوی ابرها است. رویاپردازی کنید. اکنون زمان خوبی برای برنامه ریزی و نقشه کشیدن با عشقتان است. رابطه خود را تحکیم کنید و تعهد خود به یکدیگر را عمیق تر کنید. اگر مجرد هستید، زمان خوبی برای آن است که قدمی بردارید و عشق خود را بیابید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز عشق برایتان شادی و سرخوشی زیادی می آورد. اگر به بهانه ای نیاز دارید تا بیرون بروید و خوش بگذرانید یا فشارهای روزمره را از دوشتان بردارید، امروز وقت آن است. شما و عشقتان سرگرمی و تفریح را فراموش کرده بودید و باید کاری جدی در این مورد انجام دهید. مسائل خانوادگی نقش مهمی در امروز شما بازی می کنند. از ته دلتان حرف بزنید و تمایل خود را بگویید و منظورتان را برسانید. در کل انرژی امروز شما باعث می شود که کم حرف تر بشوید. فکر نکنید که باید در حال حاضر پیشرفت های بزرگی صورت دهید. زمان های زیادی هست که می توانید از آنچه برایش کار کرده اید لذت ببرید.

فال روزانه چهارشنبه 29 شهریور 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 29 شهریور 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 192 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php