کد خبر : 256708 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۲۷

فال روزانه چهارشنبه 27 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز این احتمال وجود دارد که فرصت جدیدی سر راهتان قرار بگیرد. شاید این فرصت برای شما مساوی با واقعیت یافتن رویایی باشد که در سر داشته اید و یا همان شانسی باشد که در انتظارش بوده اید، با این حال باید پیش از هر اقدامی خوب …

فال روزانه چهارشنبه 27 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز این احتمال وجود دارد که فرصت جدیدی سر راهتان قرار بگیرد. شاید این فرصت برای شما مساوی با واقعیت یافتن رویایی باشد که در سر داشته اید و یا همان شانسی باشد که در انتظارش بوده اید، با این حال باید پیش از هر اقدامی خوب فکر کنید و چشم بسته جلو نروید چون با یک اشتباه کوچک ممکن است زندگی و به ویژه رابطه ی عاطفی خود را به خطر بیندازید. پیش از آن که هر تعهدی را بپذیرید این موقعیت را از هر لحاظ مورد بررسی قرار داده و از این که واقعا به همان خوبی که به نظر می رسد باشد اطمینان حاصل کنید. قبل از بیرون رفتن از خانه نگاهیبه کیفتان بیندازید تا چیز مهمی را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز استفده از تکنولوژی مدرن کارهایی که می خواهید انجام دهید را برای شما خیلی ساده تر از آنچه انتظار داشته اید خواهند کرد. شاید شما نسبت به توانایی خود در استفاده از این وسایل و امکانات تردیدهایی داشته باشید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما هم خواهید توانست به خوبی هر کس دیگری از پس انجام آن بربیایید. این کار درهای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد و هم امکان جمع آوری اطلاعات بیشتری را در اختیارتان خواهد گذاشت و هم اجازه ی برقراری ارتباط با دوستان قدیمی و همچنین آشنایی با افراد جدید را به شما خواهد داد. قدر این فرصت را دانسته و از آن بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

یک آشنایی قدیمی امروز به صورتی کاملا غیر منتظره برای شما به چیزی فراتر از یک دوستی عادی تبدیل خواهد شد. شما با نگاهی تازه این شخص را خواهید دید و به نظرتان خیلی جذاب تر از همیشه خواهد بود. خود شما هم از این احساس جدیدی که پیدا کرده اید تعجب خواهید شد. کمی به خودتان زمان بدهید تا از اصالت این احساس اطمینان حاصل کنید. امروز تسلط به واکنش هایتان ممکن است کمی دشوار باشد، مخصوصا اگر کسی بخواهد توانایی شما در کنار آمدن با خودش را مورد آزمایش قرار بدهد! هر لحظه این امکان وجود دارد که شما بدون هیچ هشدار قبلی یک دعوای حسابی راه بیندازید.

فال روزانه متولدین تیر

در حال حاضر افکار بسیار زیادی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و ممکن است حتی شب ها برای خوابیدن با مشکل مواجه باشید و وقتی هم که خوابتان می برد خواب هایتان در ارتباط با مشکلات و مسائلی هستند که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند. همه چیز بر خلاف آنچه شما فکر می کنید دارد خیلی خوب پیش می رود. سعی کنید با یک پیاده روی قبل از خواب ذهنتان را از این افکار خالی کنید. امروز شما هیچ تمایلی به داشتن مقام های مدیریتی ندارید و ترجیح می دهید بی هیچ اتلاف وقتی انرژی خودتان را صرف عملی کردن ایده های خلاقانه فراوانی بکنید که ذهنتان را پر کرده اند. خودتان را درگیر جزئیات نکنید و کنترل آنها را به دیگران بسپارید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است مکالماتی با شریک کاری و یا شریک عاطفی خود داشته باشید که اثرات خیلی مهمی روی روابط شما و برنامه هایی که برای آینده دارید خواهند داشت. فقط باید این نکته را مد نظر داشته باشید که بخشی از صحبت هایتان در حال حاضر قابلیت این که عملی بشوند را ندارند و باید برای این کار مدتی دست نگه دارید. امروز شما دنبال جزئیاتی خیلی بیشتر از آن چیزی هستید که دیگران می توانند در اختیارتان قرار دهند و هر چقدر که کمتر جواب بگیرید نارضایتیتان باعث خواهد شد سوال های بیشتری بپرسید. شاید بهترین راه این باشد که یا خودتان به دنبال پیدا کردن جواب سوالهایتان بروید و یا کلا بیخیال جزئیات ماجرا شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

تلاش و کوششی که برای مدتی طولانی در جهت پیش بردن کاری از خودتان نشان داده اید بالاخره دارد به افزایش درآمد شما می انجامد. اگر دیدید مورد تحسین و تمجید اطرافیانتان قرار گرفته اید تعجب نکنید، چون شاید خودتان زیاد متوجه نباشید، اما قدم های بزرگی برداشته اید. این تعریف و تمجید ها باعث خواهند شد که احساس غرور و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و خوب حق هم دارید. برای خودتان از پولی که در نتیجه ی زحماتتان به دست آورده اید یک هدیه ی ارزشمند بخرید. شما لیاقت خیلی بیشتر از این ها را دارید. اگر امکان این کار برایتان وجود دارد، همین امروز موفقیت خود را در کنار عشقتان جشن بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما بسیار شجاع و ماجراجو شده اید و به این فکر افتاده اید که تغییراتی بزرگ و جدی در زندگی خود و به ویژه در شغل و حرفه ی خود ایجاد کنید. شاید به این فکر بیفتید که از طریقی کاملا متفاوت با قبل امرار معاش کنید یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید بیفتید، شاید هم بخواهید به شهر یا کشور دیگری که تا به حال حتی به آن فکر هم نکرده بوده اید مهاجرت کنید. قبل از اینکه این ایده های ماجراجویانه را عملی کنید چند روزی دست نگه دارید. ممکن است این شور و شوق فوق العاده ای که در خود احساس می کنید خیلی سریع از بین برود. اگر دیدید نظرتان ثابت است و عوض نمی شود آن وقت دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین آبان

شما معمولا حس ششمی قوی دارید، اما امروز این توانایی شما بیشتر از هر زمان دیگری شده است. شما می توانید آن را با افکار، احساسات و اتفاقات مختلف هماهنگ کنید. شما امروز می توانید مانند یک پیشگو عمل کنید یا افکار و احساسات دیگران را بی آن که خودشان چیزی گفته باشند کاملا بفهمید و آنها را حیرت زده کنید. بیش از اندازه هم به این توانایی خود تکیه نکنید تا متضرر نشوید. شاید ایده هایی برای انجام یک کار هنری به سرتان بزنند، یا حتی بخواهید از این روش کسب درآمد کنید اما دقیقا ندانید چطور باید ایده هایتان را عملی کنید، کمی به خودتان زمان بدهید، به وقتش همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ذهن شما درگیر مسائل مادی شده است. مکالماتی که با دیگران دارید، خواه در مورد کار باشند، خواه یک صحبت کاملا دوستانه در یک کافی شاپ، در نهایت به بحث در مورد کار و موقعیت های مختلف برای پول در آوردن خواهند انجامید. راه های کسب درآمد بیشتر از طریق به کارگیری تکنولوژی مدرن به نظرتان خیلی جذاب تر از همیشه هستند. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد، اما پیش از هر اقدامی باید هر چیزی را چندین بار مورد بررسی قرار دهید و همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. امروز اگر قصد خرید چیز خاصی را ندارید رفتن به بازار به شما اصلا توصیه نمی شود چون پول زیادی را بی دلیل خرج خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

با توجه به انرژی کیهانی نهفته در امروز موقعیت های جدیدی برای شما فراهم خواهند شد. شما از آن آدم هایی نیستید که حساب نشده عمل می کنند و در یک لحظه دل به دریا می زنند، پس بهتر است پیش از هر کاری تمام اطلاعات جدیدی که در اختیارتان قرار گرفته اند را به دقت مورد بررسی قرار دهید. البته نباید بیش از اندازه هم طولش بدهید، چون فرصت ها تا ابد در انتظار شما نخواهند ماند. نگران به پایان رساندن کارهایی که امروز شروع می کنید نباشید، آهسته و پیوسته پیش رفتن تنها روش تضمینی برای به نتیجه رسیدن اهدافتان خواهد بود. یک نقشه ی منطقی کشیده و بر اساس همان پیش بروید.

فال روزانه متولدین بهمن

نامه ها، ایمیل ها، پیام ها و تماس های تلفنی که از دوردست ها دریافت می کنید شما را با افراد جدید و جالبی در تماس خواهند گذاشت که می توانند درهای دنیای جدیدی را به روی شما باز کرده و شما را با افکار و ایده های فوق العاده ای آشنا کنند. به اشتراک گذاشتن دانش و آگاهیتان با دیگران به یک رشد دوجانبه منجر خواهد شد، پس اگر شما هم اطلاعاتی دارید که می توانید در اختیار آنها قرار دهید خساست نکنید. دیگر وقت آن رسیده است که رویاهای خود را به یک نقشه قابل اجرا تبدیل کرده و برای عملی کردن آنها دست به کار شوید، البته پیش از هر کاری باید فانتزی های غیر منطقی را از اهداف قابل دسترس جدا کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز و با توجه به شرایط کیهانی موجود، پرداختن به مسائل معنوی به شما توصیه می شود. هر چقدر هم که فکر کنید در این زمینه جلو هستید امروز چیزهای جدیدی برای شما وجود خواهند داشت. بسته به دین و مذهب و روش تفکرتان، با خدای خود خلوت کرده و به عبادت و مناجات بپردازید. این کار انرژی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. متاسفانه شما بر سر یک چند راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام یک از گزینه های پیش رویتان را باید انتخاب کنید. شاید بهتر باشد کمی ریسک کنید و به ندای درونتان گوش کنید، به احتمال زیاد حسس ششمتان بهترین مسیر را پیش رویتان خواهد گذاشت.

فال روزانه چهارشنبه 27 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 27 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 424 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php