کد خبر : 267934 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۵۳

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : پیشرفت‌هایی که در این چند وقت اخیر داشته‌اید باعث شده‌اند هم هیجان زده و هم نگران باشید. از لحاظ روحی متوجه هستید که قطعا یک قدم رو به جلو …

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

پیشرفت‌هایی که در این چند وقت اخیر داشته‌اید باعث شده‌اند هم هیجان زده و هم نگران باشید. از لحاظ روحی متوجه هستید که قطعا یک قدم رو به جلو برداشته‌اید، اما منطق شما نسبت به واقعیت این پیشرفت تردید دارد. یادتان باشد که حقیقت امری نسبی است و الان این احساس پیشرفت در مورد شما کاملا حقیقت دارد. با خیال راحت پیش بروید. اگر حرف دلتان را با عشقتان در میان نگذاشته‌اید انتظار نداشته باشید که از آنچه در دل شما می گذرد با خبر باشد، او که علم غیب و یا توانایی خواندن ذهن شما را ندارد. در فضایی دوستانه و صمیمانه با هم گفتگو کنید تا بتوانید در این بحث به نتیجه برسید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

بسیاری از اهداف شخصیتان را یا به دست آورده‌اید و یا دارید به دست می آورید و این شما را بسیار هیجان زده کرده است. اطرافیانتان ممکن است به کمک شما نیاز داشته باشند. برخی انجمن های خیریه و کسانی که خیلی خوب نمی شناسید از شما تقاضای قرض و کمک دارند. شما بسیار به کمک کردن به دیگران علاقه مند هستید، ولی بهتر است حواستان جمع باشد که به چه کسی دارید کمک می کنید. هر کسی قابل اعتماد نیست. برای این که توجه شخص مورد نظرتان را جلب کنید خود واقعیتان را به دنیای اطرافتان نشان دهید. وقت آن رسیده است که انتظارات خود از یک رابطه عاطفی ایده آل را بیان کنید و به کمتر از آن هم رضایت ندهید.


فال روز متولدین خرداد :

موفقیت در زمینه کاری به سراغ شما آمده است و بسیار هیجان زده و با انگیزه هستید و دوست دارید در این مسیر به راهتان ادامه بدهید. اما به زودی خواهید دید که مسئولیت های زیاد کاری باعث شده‌اند از زندگی اجتماعی‌تان باز بمانید. فکر می کنید نکند دوستانتان فراموشتان کرده باشند. آنها شما را فراموش نکرده‌اند، این شما هستید که باید در هر هفته حداقل چند ساعتی برای آنها وقت بگذارید. یادتان باشد که تمام زندگی در کار خلاصه نمی شود. اگر قصد این را دارید که این آخر هفته را خارج از شهر بگذرانید یادتان باشد که عشقتان را نیز با خود همراه کنید. اگر فکر می کنید که رابطه عاطفی شما به بن بست رسیده، این آخر هفته تمام تلاشتان را بکنید، اگر باز هم جواب نگرفتید شاید وقت آن رسیده است که به جدایی فکر کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

موفقیت در تمام عرصه های مختلف زندگی دارد به شما روی می آورد و این موضوع باعث شده است که احساسی فوق‌العاده داشته باشید. شما دارید در کارتان زیادی دقت به خرج می دهید و این دقت حالتی وسواس گونه به خود گرفته است. این همه وقت برای جزئیاتی که هیچ کس به آنها اهمیتی نمی دهد نگذارید و سخت تر از آنچه که لازم است تلاش نکنید. با این کار خودتان را زیادی خسته خواهید کرد و اگر این طور پیش بروید ممکن است در میان راه جا بزنید و توان ادامه دادن نداشته باشید. برای این که برای رابطه عاطفی مورد نظرتان جا باز کنید باید تغییراتی در برنامه روزانه خود ایجاد کنید. یادتان باشد که هر چیزی که برای شما ارزش داشته باشد نیاز به وقت و توجه شما دارد.


فال روز متولدین مرداد :

تلاش زیاد، اشتیاق به کار و اراده راسخ شما بالاخره دارند به ثمر می نشینند و از لحاظ مالی به نتیجه می رسید. فرصت های جدیدی بزای استفاده از استعدادهای هنری‌تان فراهم خواهند شد. تنها نکته منفی این مسئله این است که کار زیاد شما را خیلی خسته خواهد کرد و خلاقیت شما را خواهد گرفت. کمی برای برنامه ریزی وقت بگذارید تا بتوانید در کمترین وقت ممکن به بهترین نتیجه دلخواه برسید. شما می توانید! وقت آن رسیده است که به طور جدی با همسرتان در مورد این که چه کسی و چه چیزی آرامش خانه را برهم می زند صحبت کرده و راه حلی برای آن بیابید. البته حواستان باشد دعوا درست نکنید، شما که نمی خواهید تعطیلاتی که پیش رو دارید را برای خودتان تلخ کنید؟


فال روز متولدین شهریور :

نزدیکانتان ممکن است کمی نگرانتان باشند. کار بیش از حد باعث شده است که حال و هوایتان مثل همیشه نباشد و حتی کمی بی حال بوده و کمی سردرد داشته باشید. اگر این احساس را دارید بعد از تمام شدن کارتان مستقیم به خانه بروید و امشب را استراحت کرده و خودتان را برای یک تعطیلات لذت بخش آماده کنید. نگران انجام ندادن کارهایی که برایشان برنامه ریزی کرده بودید نباشید، کلی وقت برای انجام آنها خواهید داشت. حالا که چند روز تعطیلی در پیش دارید چرا برنامه یک سفر چند روزه را نمی چینید؟ همین امشب با عشقتان درباره این موضوع مشورت کنید و ببینید کجا می خواهید بروید و همراه با چه کسانی دوست دارید بروید.

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

در محل کار همه چیز به خوبی پیش می رود. از لحاظ جسمی خود را بسیار قوی و سرحال احساس می کنید. ولی ذهنتان کمی مبهم و گیج است. خیلی راحت حواستان پرت می شود و فکرتان مثل همیشه خوب کار نمی کند. امروز روز خوبی برای شروع یک پروژه جدید نیست. سعی کنید ذهنتان را روی انجام کارهای نیمه تمام قبلی متمرکز کرده و آنها را تمام کنید. تا چند روز دیگر دوباره آماده خواهید بود و فکرتان مثل ساعت کار خواهد کرد. در مورد احساسات و خواسته‌هایتان با شریک زندگی‌تان صحبت کنید. حتی اگر نتیجه دلخواهتان را هم نگیرید این کار ارزش امتحان کردن را داد. برای این مکالمه بهتر است فضایی رمانتیک فراهم کنید.


فال روز متولدین آبان :

درآمدی که این چند وقت به دنبال موفقیت‌هایتان به دست آورده‌اید شما را به خریدن چیزهای لوکسی که پیش از این فکر می کردید هیچ کاربردی ندارند وسوسه می کند. این کار خیلی اشکالی ندارد، ولی به شرط آن که زیاده روی نکنید و تصمیم های ناگهانی برای خرید چیزهای غیر ضروری نگیرید. از موفقیت خود لذت ببرید ولی حواستان باشد که منطقی رفتار کنید. الان وقت خوبی برای زیاده روی در خوردن و آشامیدن نیست. اگر برای خانواده خود، به ویژه پدر و مادرتان خیلی وقت نگذاشته‌اید از فرصت به دست آمده استفاده کنید و به دیدن آنها بروید. چند روز تعطیلی برای دیدن خیلی از عزیزانتان می تواند کافی باشد.


فال روز متولدین آذر :

موفقیت خودتان و یا دیگر اعضای خانواده امروز احساسات فراوانی را در شما زنده کرده است. با شور و هیجان درباره نقشه‌هایی که برای آینده دارید فکر می کنید، ولی بعضی از این نقشه ها خیلی هم عملی نیستند. با این حال کمی خیالپردازی کردن اشکالی ندارد. فردا می تواند روز بهتری برای برنامه ریزی های منطقی باشد و عقلتان بهتر کار خواهد کرد. اگر مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید این آخر هفته فرصت بسیار مناسبی برای شما می تواند باشد، آن را از دست ندهید. تا جایی که می توانید در جمع حاضر شوید و فرصت های احتمالی را بسنجید. چرا امشب عشقتان را به صرف شام به بهترین رستورانی که می شناسید دعوت نمی کنید؟

فال روزانه چهارشنبه 25 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز برای شما یکی از پرمشغله‌ترین روزهای این چند وقت اخیر خواهد بود. دورنمای موفقیت های مداوم در رابطه با اهداف کاری و شخصی شما را به گذراندن وقت زیادی در محل کارتان و گرفتن تماس های تلفنی و نوشتن ایمیل های کاری و این ور و آن ور رفتن مشغول خواهد کرد. شاید نتوانید به کسانی که می خواهید به راحتی دسترسی داشته باشید ولی نگران نباشید دیر یا زود خواهید توانست با آنها ارتباط برقرار کنید. در این دنیای پر مشغله همه ما به استراحت نیاز داریم، حالا که چند روز تعطیلی در پیش است با یک برنامه ریزی درست همراه با عشقتان به جایی آرام و به دور از هیاهوی دنیای مدرن بروید و خودتان را برای یک هفته شلوغ دیگر آماده کنید.


فال روز متولدین بهمن :

موفقیت کاری و مالی شما را خوشحال و راضی خواهد کرد. برای پیش رفتن و موفقیت بیشتر آماده هستید. ولی مواظب باشید، چرا که افرادی که خیلی قابل اعتماد نیستند ممکن است تصمیم بگیرند از این موقعیت شما استفاده کرده و برای بهره بردن از این موقعیت شما خودشان را به شما بچسبانند. شاید حتی بعضی از آنها بخواهند از شما پول قرض بگیرند. حواستان باشد که به چه کسانی کمک می کنید، شاید آنها خیلی با شما صادق نباشند، همه داستان‌هایی که می شنوید را باور نکنید. امروز برای شما روز در خانه نشستن نیست. سرشار از انرژی هستید و نیاز به داشتن فعالیت های اجتماعی در وجود شما موج می زند. با دوستانتان قرار بگذارید و فرصت های عاطفی احتمالی را هم نادیده نگیرید.


فال روز متولدین اسفند :

همراه با رسیدن به موفقیت در زمینه کاری برخی نگرانی ها در شما به وجود آمده اند. برخی مسئولیت های جدید برای شما به وجود آمده اند که نسبت به توانایی خود در انجام آنها شک دارید. همچنین در محل کارتان جوی به وجود می آید که باعث می شود کمی احساس ناراحتی کنید. اجازه ندهید این چیزها شور و هیجان شما را از بین ببرند. شماتوانایی کافی برای مدیریت وضعیت به وجود آمده را دارید. درگیری های فکری باعث می شوند احساس کنید دلتان می خواهد کمی تنها باشید. اگر متأهل هستید این نیاز خود را با عشقتان در میان بگذارید. ولی فقط همین امشب را تنها بمانید و از تعطیلات پیش رو همراه با عشقتان لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 776 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php