کد خبر : 18767 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392

فروردین امروز در مسیر زندگی خود تغییر بزرگی را تجربه می کنید. ذهنتان را آماده هر نوع احتمالی بکنید. به احتمال زیاد اطلاعات بسیار مهمی به دستتان می رسد. البته فوراً متوجه اهمیت آن نمی شوید. با گذشت زمان است که می فهمید این اطلاعات چقدر مهم بوده است. بیقراری …

فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392

فروردین

امروز در مسیر زندگی خود تغییر بزرگی را تجربه می کنید. ذهنتان را آماده هر نوع احتمالی بکنید. به احتمال زیاد اطلاعات بسیار مهمی به دستتان می رسد. البته فوراً متوجه اهمیت آن نمی شوید. با گذشت زمان است که می فهمید این اطلاعات چقدر مهم بوده است. بیقراری زیادی در درون شما هست. متأسفانه این می تواند برایتان مشکل ایجاد کند، به خصوص در دو ماه آینده. انرژی شما پراکنده و تصادفی است. وقتی شک دارید، باید به حس ششم خود رجوع کنید. امروز زمان خوبی را سپری می کنید. اگر به مهمانی یا جشنی می روید، نه تنها به شما خوش می گذرد، بلکه با کسی آشنا می شوید که همیشه دنبالش بودید. باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید تا بتوانید سر صحبت را با او باز کنید.

اردیبهشت

امروز کسی نمی تواند جلوی شما را بگیرد. به نظر می رسد که می توانید هر کاری را انجام دهید. اعتماد به نفس و انرژی شما بالاست. شما آماده اید تا کولاک کنید. هنگام نقشه کشیدن برای پروژه های جدید دقت کنید. حواستان باشد که چکار دارید می کنید، نه اینکه ببینید دیگران چه انتظاری از شما دارند. در محل کار می خواهید فشاری را از روی دوشتان بردارید و در برابر آن مقاومت می کنید و با تمام قدرت در مقابل آن بایستید. مبارزه نکنید، بگذارید خودش محو شود. امروز شانس بررسی احساسات خود و عمیقتر کردن رابطه تان با فردی را دارید. اگر با کسی آشنا شده اید و امشب با او بیرون می روید، در مورد موضوعات معنوی و متافیزیکی با او صحبت می کنید و درک خود از این اصول را بالا می برید. چیزی در مورد انرژی های مختلط شما هست که روی ماجراجویانه هر دوی شما را مشخص می کند.

خرداد

احتمال دارد که رویدادهای شوکه کننده گذشته شما را باز بدارند. قبل از آنکه پیشروی بیشتری در زندگی تان بکنید، باید برای آخرین بار به این خاطرات دردناک رسیدگی کنید. اگر انجام این کار برایتان خیلی ترسناک است، به دنبال کمک حرفه ای باشید. در می یابید که داشتن جسارت در انجام این کار مشکل، و پاکسازی عاطفی نیمی از مبارزه هم هستند. امروز پتانسیل رمانتیک زیادی در هوا هست. ملاقات های مهم بدون جاذبه اولیه شروع می شوند، و کم کم شما عشق را می یابید و می توانید از مصاحبت همدیگر و صحبت کردن و شوخی کردن بدون نگرانی از تأثیری که روی طرف مقابل می گذارید، لذت ببرید. گاهی این بهترین راه برای ایجاد رابطه ای دائمی است. امروز شروع یک دوره دو ماهه است که طی آن شما به افراد حساس تر و هماهنگ تری در کنارتان نیاز دارید. زمان کار کردن در حباب نیست. باید هوشیار باشید.

تیر

امروز پول زیادی به دستتان می رسد. از آن عاقلانه استفاده کنید. زمانی را اختصاص دهید به اینکه می خواهید چه اتفاقاتی در زندگی تان بیفتد. احتمالاً شغل شما این روزها زیاد بازده ندارد. آماده چالش ها و فرصت های جدیدی هستید. روی آنچه شما را خوشبخت می کند فکر کنید و رویکرد نظام مندی برای رسیدن به آن تدبیر کنید. انرژی جسمانی کلی شما امروز خوب است و این روند عالی در چند ماه آینده ادامه دارد. متوجه می شوید که می توانید تحت شرایط نرمال کارهای زیادی را تمام کنید. اضافه کار انجام دهید. نگران نباشید از پس آن برمی آیید. در مورد فردی که برای شما خاص است، حس غریبی دارید. اگر توانستید در ملاقات اول خوب ظاهر شوید، متوجه می شوید که احساسات شما کم کم عمیق می شوند. شاید گذشته های مشابهی دارید که در نتیجه آنها درک و تجربه مهمی کسب کرده اید. از این تجارب استفاده کنید.

مرداد

امروز در هر کاری که اراده کنید موفق می شوید. نگرانی هایی باعث می شدند که تمامیت رابطه شما یا آینده آن به خطر بیفتد. حالا می توانید با ملاقات رو در رو با او، این نگرانی ها را کنار بزنید. متوجه می شوید که او هم همان احساس شما را دارد. امروز راستگویی و صداقت بسیار مهم می شود. امروز می توانید معجزه کنید. زیرا احساس خیلی خوبی دارید و طرفتان هم بهترین روحیه را دارد. این به هر صورت به رابطه شما کمک می کند. افق های متقابل خود را وسیعتر کنید. امروز انرژی جسمانی شما کم است و متأسفانه این روند در چند ماه آینده ادامه دارد. شاید زمان هایی باشد که شما احساس نیرومندی می کنید، ولی در کل حس می کنید انگار پاهایتان را زنجیر کرده اند و می خواهید دنبال توپی بدوید.

شهریور

امروز انرژی شما کم می شود. ولی لازم نیست نگران شوید ولی باید مراقب سلامتی تان باشید. رژیمی که شروع کرده بودید چه شد؟ هیچ وقت برای بهبود عادات غذایی و شروع به ورزش و تمرین دیر نیست. حتی اگر فقط سه بار در هفته پیاده روی کنید، تغییر زیادی را در ظاهر و دیدگاه تان مشاهده می کنید. انرژی امروز به شما ایمان و اعتماد به نفس لازم برای صحبت با کسی که احساس خاصی به او داشتید می یابید. امروز متوجه می شوید که او هم همان احساسی را به شما دارد که شما به او دارید و از اینکه بالاخره پل عاطفی را درست کرده اید خوشحال می شوید. هر کاری که در چند ماه آینده انجام می دهید تأثیر بسیار زیادی بر شما دارد. دوره ای شروع می شود که ذات هنری شما را آشکار می کند. شما بجای کلمات و اعداد، از رنگ ها، شکل ها، طرح ها و فرم هایی استفاده می کنید.

مهر

امروز روز اجتماعی شدن و ارتباط برقرار کردن است. خلاقیت شما بسیار بالاست، پس سعی کنید در محل ساکتی کار کنید تا بتوانید کار نوشتن یا نقاشی کردن را تمام کنید. اگر دوستان تان شما را به مهمانی دعوت کردند، دعوت شان را بپذیرید. شاید با کسی آشنا شوید که برای حرفه شما نقشی اساسی دارد. همه احتمالات را در نظر بگیرید. خنده راه بسیار خوبی برای حل کردن مشکلات است. انرژی جادویی زیادی وجود دارد، پس از آن برای انجام کار خاصی بهره ببرید. در مورد همه چیزهای مثبتی که نسبت به هم حس می کنید حرف بزنید. اگر دوره سختی را پشت سر گذاشته اید، ببخشید و فراموش کنید. همه چیز را از نو شروع کنید. در چند ماه آینده خیلی زودباور می شوید. نظرات و ایده های دیگران را به راحتی قبول می کنید. وقتی حرف یک نفر را می شنوید، آن را باور می کنید و وقتی حرف کاملاً متفاوتی از شخص دیگری می شنوید، دیدگاه او را هم باور می کنید. حواستان را جمع کنید و هر حرفی را نپذیرید.

آبان

امروز حس می کنید خانه شما کسل کننده و یکنواخت شده است و می خواهید کاری انجام دهید. پول زیادی لازم نیست خرج کنید. فقط باید کمی زمان بگذارید و خلاقیت به خرج دهید. رنگ های مختلف را امتحان کنید. این روحیه شما را بالا می برد و تغییرات بزرگی ایجاد می کند. در محل کار حس می کنید که شروع دوباره پروژه تان ایده خوبی است. باید پشتکار داشته باشید. روند تازه ای آغاز می شود که در دو ماه آینده ادامه دارد و بدین ترتیب می توانید پروژه ای که محکوم به شکست بود را موفق کنید. انرژی امروز شما دو نفر را بیش از آنچه فکر می کردید به هم نزدیک می کند و شما متوجه سبک شیک و زیبای او می شوید. او در گذشته با زیبایی و سلیقه خوبش شما را تحت تأثیر قرار داده بود، ولی امروز گفتگوی بین شما و دانایی و دانش معنوی او شما را مسحور می کند. او فقط ظاهر زیبایی ندارد، بلکه عاقل و فهمیده هم هست.

آذر

امروز لیست کارهایی که باید انجام دهید بسیار بلندبالا است. زمان زیادی از روزتان را صرف انجام کارهای روزمره می کنید. بدون شک می دانید که مدیریت خانه زمان و انرژی زیادی می برد. از این کارها خسته نشوید. بیشتر فرجه هایی که به خودمان می دهیم از خودمان درآورده ایم. اگر به این فرجه ها نرسیدید خودتان را ناراحت نکنید. اگر امروز سر قرار می روید، حس می کنید که زیاد شور و علاقه وجود ندارد. ولی از طریق گفتگو است که بین شما علاقه ایجاد می شود. پس در مورد همه موضوعاتی که دوست دارید با هم حرف بزنید. در محل کار روند تازه ای آغاز می شود که در چند ماه آینده بر شما تأثیر می گذارد. در کل اعمال شما بیشتر رویایی و خیالی هستند. بیشتر در عالم هپروت سیر می کنید. سعی کنید منطقی نگاه کنید.

دی

امروز آماده تغییر شغل هستید. آیا به یک روز در هفته کار در خانه فکر کرده اید؟ این باعث می شود که نیازی به تغییر شغل نداشته باشید. امروز یا در آینده نزدیک با کسی ملاقات می کنید که تأثیر فراوانی بر تصمیمات شغلی شما دارد. به دقت به او گوش دهید. در مبارزه دو ماهه ای که در محل کار با فردی داشتید یا در مبارزه درونی خود امروز روز آتش بس است. در غیر این صورت باید آماده برخوردی باشید که طرز تفکر شما را عوض می کند. همچنین امروز فرصتی طلایی در اختیارتان است تا در مورد فرد خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنید. در یک مهمانی یا دورهمی یا مناسبت اجتماعی فرصتی می یابید که با کسی که در الهیات مهارت دارد مشورت کنید. چیزی که کشف می کنید تغییر زیادی در نگرش شما ایجاد می کند.

بهمن

رویای شما چیست؟ امروز باید تا حد ممکن به این سوال پاسخ دقیقی بدهید و سپس برای رسیدن به این هدف تلاش کنید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که آنچه امروز آغاز می کنید نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. حتی با آنکه رویاهای شما بسیار جاه طلبانه هستند، ولی نیازی به نگرانی نیست. در هر مرحله یک قدم بردارید و یک کار را تمام کنید. بدانید که شروع هر کاری نصف آن کار است. در دو ماه آینده حس می کنید که مردد تر از همیشه هستید. شاید اصلا تصورش را هم نمی کردید. باید آگاه باشید تا بتوانید به آن رسیدگی کنید. امروز نمی توانید علاقه خود به طرف مقابل را پنهان کنید. شاید نمی خواستید زیاد مشتاق به نظر برسید. ولی او چنان شخصیت خونگرم و خوبی دارد که باعث می شود غرورتان را کنار بگذارید و احساسات خود را آشکارا بیان کنید.

اسفند

شاید این عجیب به نظر برسد، ولی شما آنطور هم که تصور می کردید نیستید. نشانه هایی وجود دارد که شما استعدادهای پنهانی دارید. اگر این استعدادها امروز مشخص شوند، هیچ کس بیشتر از خودتان تعجب نمی کند. این به شغل شما مسیر تازه ای می دهد. استراتژی سازی کنید تا استعدادتان را در کارتان تلفیق کنید. کار شما دینامیک تازه ای پیدا می کند و شما پیشرفت زیادی می کنید. پروژه ای دارید که شتاب آن باعث پیشرفت مداوم شما در چند ماه آینده می شود. شما انرژی لازم برای انجام هر کاری را دارید. انرژی امروز باعث می شود که احساس بهتری داشته باشید و نسبت به رابطه ای که دارید ایمان و اعتماد به نفس بالاتری پیدا کنید. وضعیت رمانتیک رابطه شما هر طور باشد، به شما کمک می کند که همه چیز را بهبود دهید. حالا می توانید با اعتماد به نفس پیش بروید و بدانید که موفق می شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 367 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php