کد خبر : 256893 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۴

فال روزانه چهارشنبه 24 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز بهترین زمان برای انجام دادن چندین فعالیت فیزیکی است. این کار شما را به بیرون رفتن از خانه سوق می دهد و خون را در بدنتان به گردش در می آورد؛ در نتیجه سالم تر خواهید بود و با آرامش بیشتری زندگی خواهید کرد. فکر نکنید …

فال روزانه چهارشنبه 24 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بهترین زمان برای انجام دادن چندین فعالیت فیزیکی است. این کار شما را به بیرون رفتن از خانه سوق می دهد و خون را در بدنتان به گردش در می آورد؛ در نتیجه سالم تر خواهید بود و با آرامش بیشتری زندگی خواهید کرد. فکر نکنید لازم است حتما به یک ورزشکار حرفه ای تبدیل شوید. یک پیاده روی ساده اول صبح در اطراف محل زندگیتان همان چیزی است که شما نیاز دارید تا هم قوای جسمانی و هم قوای ذهنی خود را تقویت کنید. به آرامش روانی حاصل از یک ورزش خوب نیز توجه داشته باشید. اطمینان داشته باشید که اثر این ورزش در تمام مراحل زندگیتان احساس خواهد شد. سالم باشید و سالم بمانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ممکن است احساس کنید که از جهاتی کسانی شما را مورد آزمایش قرار می دهند و باید به آنها ثابت کنید که آنچه شما انجام می دهید کاملا درست است و از نظر علمی نیز درست می باشد. شما باید کای را انجام دهید که کمک می کند از لحاظ روحی و روانی احساس بهتری داشته باشید و به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد. به اینکه بقیه چه فکری در مورد شما دارند اهمیت ندهید و سعی کنید از خودتان مطمئن باشید. بزرگترین آزمایشات زندگی آنهایی هستند که شما خودتان در آنها آزمون گیرنده هستید. شما سختگیرترین کارشناس و منتقد خود هستید. قدم هایی هماهنگ بردارید تا سریعتر و راحت تر به مقصد مورد نظرتان برسید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما این توانایی را دارید که اعتماد به نفس بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید. شما باید دیدی اصولی نسبت به احساساتی که از خود بروز می دهید داشته باشید. شما از گفتن آنچه در ذهنتان می گذرد، به ویژه اگر حرف هایی می زنید که باعث برقراری صلح و دوستی می شوند هیچ هراسی ندارید. افرادی که در اطراف شما هستند، بیشتر تمایل دارند شما حرف هایی را به زبان بیاورید که وضعیت را ثابت و یکنواخت نگه می دارند ولی شما نباید طبق میل آنها رفتار کنید. شما حق این را دارید که کارهایی که از نظر خودتان درست هستند را انجام دهید، نه آنچه دیگران فکر می کنند که کار درستی می باشد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما قادرید توانایی ها و استعدادهایی را که در دیگران هستند و بقیه نمی توانند آنها را درک کنند به خوبی ببینید و آنها را تشویق کنید که از این قابلیت های خودشان استفاده کنند؛ این کار شما یک روز به دردتان خواهد خورد. در شرایط فعلی شما می توانید با آگاهی از نیازها و خواسته هایتان از فرصت هایی که به وجود می آیند استفاده کرده و بدون این که حتی کسی متوجه شود آنچه می خواهید را به دست بیاورید. اگر احساسات خود را به درستی به کار بگیرید می توانید بی آن که هیچ اشتباهی بکنید اگر رابطه تان آسیب دیده آن را ترمیم کرده و حتی اگر همه چیز روبراه است این رابطه را محکمتر کرده و عمق بیشتری به آن ببخشید.

فال روزانه متولدین مرداد

یکی از ویژگی های بارز شما این است که انرژی و اعتماد به نفس زیادی دارید. این خارق العاده است ولی همچنین ممکن است شما را در معرض ریسک های بیشتر، کار های خطرناک و اشتباهات بزرگتری قرار دهد. امروز مشکلات روحی شما خود را در رفتار فیزیکیتان نشان می دهند، مثلا ممکن است به دلیل عصبانیت بیش از حد، به طور بی پروا و سریعتر از حد مجاز رانندگی کنید و یا با کسانی با خشونت برخورد کنید که استحقاق خشونت و عصبانیت شما را نداشته باشند. اگر از مسیر خود به سوی آینده مطمئن نیستید و آن چه پیش رویتان است هنوز برایتان مبهم است، باید پیش از آن که حتی یک قدم دیگر به سوی جلو بردارید صبر کرده و یک تصمیم درست و حسابی بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شاد باشید و این شادی را با کسانی که دوستشان دارید سهیم شوید. شما هر کسی را می بینید به جستجوی عیب های او می پردازید، اما باید دست از این کار بردارید. این برخورد در شأن شما نیست. با انتقاد از اینکه دوستانتان چکار می کنند و چگونه این کار ها را انجام می دهند، روزی تمام دوستانتان از دست شما عصبانی شده و در نهایت شما را رها خواهند کرد. اگر سعی کنید فقط بدی های دیگران را ببینید، طولی نخواهد کشید که کسانی که اطرافتان هستند شما را رها کنند. مراقب باشید که خود را مانند یک فرد همه چیز دان جلوه ندهید. این یک عادت زننده است. این کار درستی نیست که همیشه حرف های خود را به دیگران دیکته کنید و یا آنها را قضاوت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز انرژی فوق العاده ای را در وجود خودتان احساس می کنید و دلتان پر می کشد برای این که به سفر بروید و یا یک کار ماجراجویانه و هیجان انگیز انجام دهید. با این حال احساساتی در درون شما هستند که دست و پایتان را می بندند و جلوی این افکارتان را می گیرند. شما احساس می کنید که انگار زنجیرهایی نامرئی به دست و پایتان بسته شده اند و نمی گذارند آزادانه حرکت کنید. این دوگانگی ممکن است باعث شود رفتار متغیری داشته باشید که در نهایت احساس آشفتگی و شکست را برای شما به همراه خواهد داشت. آرام باشید و با خونسردی با شرایطی که به وجود آمده است روبرو شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما به خاطر احساسی ناخوشایند که از درون محدودتان می کند و با بستن بال و پر شما با واقعیت ها نمی گذارد آزادانه پرواز کنید کمی احساس ناراحتی و افسردگی خواهید کرد. شما تلاش خواهید کرد که به خودتان و اطرافیانتان ثابت کنید که فراتر از واقعیت های دست و پا گیر دنیای مادی هستید، اما باید این حقیقت را بپذیرید که منطقی بودن اصلا چیز بدی نیست و در واقع خیلی وقت ها به نفعتان است که از روی عقل و منطق رفتار کنید. این که به جای پرواز کردن در آسمان، پایتان به روی زمین باشد به شما کمک خواهد کرد تا در زندگیتان تعادل ایجاد کرده و به اهدافتان دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما قادر هستید عملکردی خیلی بهتر و مفیدتر از همیشه داشته باشید. انرژی شما در سطح بالایی قرار گرفته و مجبور نیستید برای اینکه صدایتان شنیده شود با دیگران بجنگید یا فریاد بکشید. به جزئیات توجه کنید و اجازه ندهید آشفتگی ها و سختی ها شما را از میدان به در کنند. تا زمانی که با نگرشی مثبت جلو بروید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و مجبور نخواهید بود برای دست یافتن به موفقیت خودتان را بیش از اندازه خسته کنید. شما امروز در برخوردهایتان با دیگران کمی عصبی هستید، مخصوصا اگر احساس کنید که آنها سعی دارند شما را تحت کنترل داشته باشند. خونسردی خودتان را حفظ کنید و با کسی بدرفتای نکنید.

فال روزانه متولدین دی

افراد مختلف معیارهای مختلفی برای سنجیدن موفقیت دارند. اگر می بینید که موفقیت های شما و کارهایی که به انجام رسانده اید در مقایسه با آنچه دیگران انجام داده اند کوچکتر هستند خودتان را نبازید. مقایسه کردن خودتان با دیگران نه تنها به شما هیچ کمکی نخواهد کرد، بلکه باعث خواهد شد احساس کنید که سرعتتان بیش از حد کم است و به هیچ جایی نخواهید رسید، در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است. همیشه یک نفر پیدا می شود که از شما بهتر باشد یا سرعت بیشتری داشته باشد. از خودتان و آنچه انجام می دهید راضی باشید حتی اگر به چشم دیگران اوضاع کاملا فرق داشته باشد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است احساس کنید یک جنگ اساسی آغاز شده است و شما در آن مورد هدف قرار گرفته اید. اگر قدرت مورد توجهی پشتتان نباشد و از شما حمایت نشود، این احتمال وجود دارد که روز سختی در پیش داشته باشید. از لحاظ عاطفی نیر امروز برای شما روز چندان خوبی نخواهد بود و تمام سعی خودتان را خواهید کرد که در هنگام صحبت کردن با دیگران احساساتتان را مخفی نگه دارید. سعی کنید با نزدیکان و به ویژه اقوام و اعضای خانواده رفتار ملایم تری داشته باشید. شاید آنها اختلاف نظرهایی با شما داشته باشند یا از نظرتان تاریخ مصرف عقایدشان گذشته باشد، اما هر چه باشد آنها وابستگان و عزیزان شما هستند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما از انجام هر کاری که احتمال در بر داشتن خطری را برای شما داشته باشد فراری هستید و سعی می کنید تا جای ممکن با قرار نگرفتن در مرکز توجه دیده نشوید و خودتان را از این خطرهای احتمالی دور نگه دارید. شاید در کوتاه مدت بتوانید از این روش دفاعی استفاده کنید، اما در دراز مدت برخورد کردن از روی ترس و یا عذاب وجدان برای شما گران تمام خواهد شد. مدت هاست که در تلاش برای پیدا کردن جواب سوالی بوده اید که ذهنتان را به خود مشغل کرده است، اما شاید این جواب به این پیچیدگی ها که شما فکر می کنید هم نباشد و اگر چشم هایتان را خوب باز کنید ببینید که درست پیش رویتان است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 400 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php