کد خبر : 252574 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

فال روزانه متولدین فروردین حواستان به جریانات معمولی زندگی باشد. همیشه عادت داشته اید که به ندای قلب خود گوش کنید و از احساسات برای انجام کارهای خود استفاده کنید. امروز باید بیشتر روی سلامت و تغذیه خود تاکید داشته باشید. اگر به غذاهای ناسالم اعتیاد دارید آنها را کنار …

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

فال روزانه متولدین فروردین

حواستان به جریانات معمولی زندگی باشد. همیشه عادت داشته اید که به ندای قلب خود گوش کنید و از احساسات برای انجام کارهای خود استفاده کنید. امروز باید بیشتر روی سلامت و تغذیه خود تاکید داشته باشید. اگر به غذاهای ناسالم اعتیاد دارید آنها را کنار بگذارید. سبزیجات را وارد وعده های غذایی خود کنید و از چربی . قند فاصله بگیرید. امروز زیاد احساساتی نباشید و سعی کنید کارهای خود را با منطق انجام دهید. از شریک زندگی خود بخواهید در مسیر تغذیه درست به شما کمک کند و همراه با شما گیاه خواری کند تا بتوانید وزن اضافه را از بین ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما اصولا برای اعتیاد به کار میان دوستان خود شهرت دارید. اما امروز این سختکوشی را کنار بگذارید و بیشتر روی تفریح و سرگرمی تاکید داشته باشید. به مهمانی یا مجالس دوستانه بروید و سعی کنید از بعدازظهر خود برای شادی و استراحت بهره بگیرید. برای اینکه استرس کار نداشته باشید، یک برنامه زمانی مشخص کنید تا سر فرصت به همه کارهایتان برسید. در ارتباط عاشقانه باید مراقب رفتارهای خود باشید که چندان احساسی نباشد زیرا ممکن است نوعی نیاز و گدایی محبت برایتان ایجاد کند. بهتر است کمی منطقی تر باشید و این را بدانید که فردا دوباره به حالت عادی خود باز خواهید گشت.

فال روزانه متولدین خرداد

از فکر جابه جایی یا خرید و فروش ملک بیرون بیایید. امروز به هیچ عنوان زمان مناسبی برای این قبیل کارها نیست. به جای آن بیشتر وقت خود را با خانواده سپری کنید و برای تغییرات داخلی خانه با یکدیگر همفکری کنید. امروز همه کارهای مربوط به املاک با شک و تردید همراه هستند و ممکن است تصمیمات اشتباهی اتخاذ کنید. دو مساله در روابط شما اهمیت بسیاری دارد. اما یکی از شما (شما و عشقتان)، امروز بیش از اندازه تحت تاثیر حرف های خانواده اش هست و این مساله در زندگی شما نمود پیدا می کند. اگر این مساله شما را آزار می دهد باید به جای واکنش منفی در این مورد حرف بزنید و سوتفاهامات را سریعا برطرف کنید. پیشنهادهای خود را بیان کنید و بقیه را به جریان زندگی بسپارید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر به رستوران، کافه یا جمعی رفته اید، بهتر است از زل زدن به آدمی که نظرتان را جلب کرده است، دست بردارید. سریع احساساتی نشوید. نمی توانید به هر غریبه ای سریعا اعتماد کنید. شاید در آن حالت که او را می بینید جذاب باشد اما در واقعیت با فرد متفاوتی روبه رو شوید. از بار احساسات خود کم کنید. از خواندن نامه، ایمیل یا گشت زدن در دنیای مجازی دست بردارید و بیرون بروید. امروز زمان معاشرت است. در اینترنت فقط وقتتان تلف می شود و ممکن است دچار سوتفاهماتی نیز بشوید. اگر در رابطه هستید، امروز شاید کمی دلخوری میان شما وجود داشته باشد اما به قلب خود رجوع کنید. زیرا قلبتان هرگز به شما دروغ نمی گوید

فال روزانه متولدین مرداد

آیا واقعا توان مالی انجام کاری که در سر دارید را دارید؟ این را بدانید که نیاز و خواستن دو مقوله کاملا مجزا هستند. شاید برخی مواردی که می خواهید فقط برای ارضای روح زیاده‌خواه باشد و هزینه ای اضافی روی دست شما بگذارد. پیش از هر اقدامی کاملا تفاون نیاز و خواستن را در ذهن خود تعریف کنید. در رابطه عاطفی خود دچار تردید شده اید. روزمرگی و تکرار روتین های همیشگی نوعی غبار دوری روی رابطه شما پاشیده است. شتابزده رفتار نکنید و به این خاطر به رابطه خود پایان ندهید. شاید دچار سوبرداشت شده باشید. این حس موقتی است و در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به شدت ایده‌آل گرا شده اید و می خواهید همه چیز در بهترین حالت خود باشد. برای این منظور شاید بخواهید کارهای جدیدی به عهده بگیرید. اما به زمان و کارهای خود توجه داشته باشید. با یک دست نمی توانید چند هندوانه بردارید. پروژه جدیدی آغاز نکنید تا با شکست هم مواجه نشوید. مطمئن باشید که اکنون به کار و فشار بیشتر نیازی نیست. آنها را به آینده موکول کنید. همه چیز را شخصی نکنید. هر مساله و حرفی را سریع به خود نگیرید تا ناراحتی هم به وجود نیاید. از هرگونه قضاوت یا عجولانه تصمیم گرفتن دست بردارید. سریع در پیله تنهایی خود فرو نروید. این شما هستید که باید دیدگاه های خود را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین مهر

اجازه ندهید ترس و نگرانی زندگی عادی شما را تحت تاثیر قرار دهد. احتمالا امروز با موانعی روبه رو خواهید شد اما اجازه ندهید شما را به اشتباه بیندازد. اگر در کار خود دچار تردید شده اید و حس می کنید ترفیع یا پیشرفتی برای شما ندارد، در مورد مساغل دیگر تحقیق کنید. اما امروز هیچ تصمیم قاطعی نگیرید و سعی کنید فقط ایده هایتان را یادداشت کنید دتا سرفرصت به آنها رسیدگی و سپس تصمیم گیری کنید. از فاز بدبینی بیرون بیایید. در رابطه عاطفی خود دچار شک شده اید و اینها شاید فقط تفکرات شما باشند. اگر احساس می کنید طرف مقابل مسایلی را از شما مخفی می کند، به جای خیال پردازی های منفی، در این مورد با او حرف بزنید. شاید شما دچار سوتفاهم شده باشید. ناراحتی ها را بیش از این ادامه ندهید.

فال روزانه متولدین آبان

شاید آن حمایتی که انتظار دارید را در شغل خود نبینید. امروز حس می کنید کارهای گروهی شما به آن منوال که باید پیش نمی روند. همین مساله فکرتان را مشغول می کند. اما شتابزده رفتار و نتیجه گیری نکنید. هر چه بیشتر سخت گیری کنید، حستان بدتر خواهد شد و حتی مسایل کوچک هم برایتان بزرگ جلوه خواهند کرد. اگر همکاران یا دوستان زیادی سروصدا دارند و مانع از کار شما می شوند، واکنش احساسی نشان ندهید. در رابطه عاطفی خود همیشه از دوستان نظرخواهی می کنید، اما شاید امروز نظرات بد دریافت کنید. کمی استرس های خود را کم کنید. بدبینی را کنار بگذارید و سعی کنید به جای دامن زدن به سوتفاهم ها، خوش بینی خود را بیشتر کنید. برای اینکه از هر نوع ناراحتی دور باشید، ترجیحا امروز تنها باشید و حتی با عشقتان نیز تماس نداشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

برای رسیدن به آرزوهای خود باید یک مسیر میان‌بر پیدا کنید. اما مراقب باشید تا به بیراهه نروید. شاید موانعی یا افرادی باعث شوند از مسیر اصلی خارج شوید و آن حس خوبی که برای رسین به نتیجه داشته اید را از دست بدهید. اما اگر چشمان خود را باز کنید از این دام در امان خواهید بود و می توانید به انتهای خوب افکار خود دست پیدا کنید. غبار تردید روی افکار شما نشسته است. در رابطه عاطفی خود نیز دچار شک شده اید. اما در برابر عشقتان گارد نگیرید و با رفتارهای احساسی موجب بدتر شدن اوضاع نشوید. این را به خاطر داشته باشید که شک تحریب کننده رابطه است. برای برطرف کردن سوتفاهامات با او حرف بزنید و ناراحتی های خود را مطرح کنید. این بهترین راهکار است.

فال روزانه متولدین دی

ایده آل گرایی های زیادی که امروز دارید شاید شما را از فاز منطقی با افکار احساسی برساند. اما مراقب این دام باشید. باید نیازهای درونی خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید درست در مورد آینده برنامه ریزی کنید. از واقعیت های زندگی دور نشوید. تا حد امکان، امروز بیشتر بر منطق خود استوار باشید و از احساسات شدید پرهیز کنید. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود مستقیم به سمت جهنم می روید. دچار شک و تردید شده اید و هیچ چیز برایتان جالب نیست. این احساسات رفتارهای آنی و ناپایدار برای شما به وجود می آورد.

فال روزانه متولدین بهمن

شما اصولا منطقی و به دور از احساس هستید و به همین دلیل میان کار و رابطه های عاشقانه، ترجیحتان این است که کار کنید. در این مسیر هم موفق هستید. اما امروز شاید در کار دچار ناراحتی هایی بشوید و حس کنید مهارت های شما دیده نمی شوند. یا شاید مشتری های بیزینس شما آن کسانی نیستند که به نظر می رسند. بنابراین باید با آنها صحبت کنید و بیشتر در مورد کار برایشان توضیح دهید. سریع به فکر فسخ قرارداد نباشید. در رابطه عاشقانه شما نوعی غبار ناراحتی یا بدبینی نشسته است. احساس می کنید طرف مقابل به شما دروغ می گوید یا مسایلی را مخفی می کند، برای برطرف شدن این ناراحتی ها، در این مورد حرف بزنید و اگر سوتفاهمی هست آن را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما برای اشتیاقات و هیجانات زیادی که دارید در میان دوستان شهرت دارید. اما ارتباط های دوستانه و کاری شما امروز با کمی ناراحتی همراه هستند. بهتر است برای تعادل بیشتر این رابطه ها چاره ای بیندیشید. نباید مسایل کاری را وارد زندگی عاطفی خود کنید. باید سازش و انعطاف پذیری خود را بیشتر کنید تا با اطرافیان دچار مشکل نشوید. اگر با مساله ای موافق نیستید، خودتان را مجبور به قبول آن نکنید. اگر در رابطه عاطفی قرار دارید، امروز به طور ناگهانی با هم دچار مشکل می شوید. احساس می کنید او کسی که نیست که بتواند موجب خوشحالی شما بشود. اما این حس های منفی موقتی هستند و نباید به واسطه آنها واکنش نشان دهید.

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 304 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php