کد خبر : 135806 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۹

فال روزانه چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز ایده های بزرگی در سر شما وجود دارند و اطرافیان بسیار مشتاق هستند از آنها آگاه شوند. در جمع خیلی خوب خواهید درخشید. اگر احساس می کنید اعتماد به نفس شما پایین است آن را تقویت کنید. به طور …

فال روزانه چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳فال روزانه چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ایده های بزرگی در سر شما وجود دارند و اطرافیان بسیار مشتاق هستند از آنها آگاه شوند. در جمع خیلی خوب خواهید درخشید. اگر احساس می کنید اعتماد به نفس شما پایین است آن را تقویت کنید. به طور مثال در کلاس های افزایش اعتماد به نفس یا خودباوری شرکت کنید. مهارت های تازه بیاموزید و بر دانش خود بیفزایید. حرف زدن های طولانی با اطرافیان هم می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز زمان خوبی برای ارتباط برقرار کردن با مدیران و افرادی است که سطح بالاتری از شما دارند. خودتان را به آنها نزدیک کنید و دوست شوید. با سخت کوشی و وفاداری می توانید اعتماد آنها را جلب کنید. این روند را تا جایی که توانایی های شما به طور کامل درک شوند، ادامه دهید. اگر در ارتباط های گروهی در این چند وقت خیلی موفق نبوده اید، امروز باید تغییراتی در روند کار خود ایجاد کنید. این را به یاد داشته باشید، ظاهر مرتب و زیبا نیز نقش مهمی در دوست یابی و آشنایی های جدید دارد. کلاس ظاهری خود را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز خیلی حرف می زنید و اتفاقا اطرافیان خوششان می آید. از این وضعیت برای دوست یابی و افزودن بر تعداد دوستان خود استفاده کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که پیش از بیان هر جمله ای، خوب به آن فکر کنید. احساسات و حساسیت های اطرافیان را در نظر بگیرید و با همه به یک شکل رفتار نکنید. اگر برنامه سفرتان به هم خورده است، خیلی به آن فکر نکنید. بیشتر روی شغل و نمایش خلاقیت هایتان تاکید داشته باشید و با انسان هایی که از شما بالاتر هستند، طرح دوستی بریزید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر مدت های طولانی است که روی یک پروژه در حال کار هستید، بهتر است امروز آن را تکمیل کنید و خاتمه دهید. بیش از این کش دادن فقط خودتان را خسته می کند و نمی توانید خلاقیت خاصی هم در انجام آن داشته باشید. روی دوستان و ارتباط های کاری تازه سرمایه گذاری کنید. خیلی واضح و شفاف می توانید با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. از این فرصت برای دوستی با مدیران استفاده کنید. خودتان را به آنها نزدیک کنید تا بتوانید موقعیت شغلی خود را ارتقا دهید. اگر لازم است، در کلاس های آموزشی شرکت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیشتر به دوستی ها و ارتباط های خود فکر کنید و دنبال شریک های کاری جدید باشید. حس و حالتان برای ارتباط برقرار کردن خوب است و می توانید با افراد سطح بالا طرح دوستی بریزید و به واسطه آنها خودتان را بالا بکشید. پیش از حرف زدن خوب به نتیجه آن فکر کنید و در انتخاب کلمات وسواس زیادی داشته باشید. همانند یک سیاستمدار رفتار کنید و در عین آرامش، توانایی ها خود را مطرح کنید. گفت‌وگو با دیگران راه های بسیار خوبی جلوی پای شما خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین شهریور

نیرویی در درون واردارتان می کند تا تغییرات اساسی در زندگی و کار ایجاد کنید. همیشه به نحو احسن کارهایتان را انجام می دهید و امروز هم می توانید از این فرصت برای ارتقا موقعیت خود بهره بگیرید. پروژه هایی که در دست دارید را انجام دهید و منتظر دیگران نمانید. با اینکه ارتباط های کاری و همکاری ها بیشتر به نفع شما هستند، اما کش دادن کارها نیز همه انرژیتان را می گیرد. به ندای درونی خود گوش دهید اما هرگز از روی هیجان یا احساس حرف نزنید که ممکن است پشیمانی به بار بیاورد. امروز نقش مهمی در محل کار خواهید داشت. به خودتان ایمان داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

خودتان را مورد بررسی قرار دهید و همه جزئیات رفتاری خود را زیر ذره بین ببرید. در ارتباط با دیگران مراتب احتیاط را رعایت کنید و بدون فکر و سیاست حتی کلمه ای را به زبان نیاورید. در اجتماعات و جمع های کاری حاظر شوید و با اعتماد به نفس توانایی های خود را مطرح کنید. امروز مورد پذیرش اطرافیان خواهید بود و فرصت خوبی برای دوستی با مدیران و افراد درجه‌بالا است. به خودتان ایمان داشته باشید و با هیجان یا شتاب‌زده رفتار نکنید. در رابطه دونفره خود هم مراقب حرف هایی که بیان می کنید، باشید.

فال روزانه متولدین آبان

آیا چیزی هست که لازم باشد فراموش کنید و ببخشید؟ این سوال را از خود بپرسید و پاسخ دهید. بدون شک مسایلی وجود دارند که باید به دست فراموشی بسپارید تا ذهنتان آزاد شود و بتوانید خلاقیت های درونی خود را بیرون بکشید. شما مهارت های بسیاری دارید و باید آنها را بیرون بکشید. برای این مساله، باید اعتماد به نفستان را تقویت کنید. اگر لازم است در کلاس های آموزشی و خودباوری شرکت کنید. امروز حرف های شما خیلی راحت مورد سوبرداشت واقع می شوند، پس مراقب تک‌تک کلمه هایی که به زبان می آورید، باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حس زیاد حرف زدن دارید و در هر جمعی که حاضر می شوید، دایم دوست دارید حرف بزنید و خودتان و توانایی هایتان را به دیگران نشان دهید. اتفاقا مورد استقبال بقیه هم قرار می گیرد. اما مراقب کلماتی که استفاده می کنید باشید. نوشتن و ارتباط های غیر مستقیم برایتان آسان تر است زیرا بدون هیجان و با فکر بیشتری انجام می شوند. خود را در شایعات و خاله‌زنک بازی های دیگران داخل نکنید. شما دوست ندارید دوستانتان به شما کم توجه شوند یا اعتمادشان از شما صلب شود، پس مراقب رفتار و گفتار خود باشید. بیشتر به خودتان ایمان داشته باشید و با افراد بالاتر از خود نشست و برخاست داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

به بودجه مالی خود توجه کنید. ببینید چقدر پس انداز و درآمد دارید و سپس برای خریدهایتان برنامه ریزی کنید. شاید در خلال این بررسی ها بتوانید راه تازه ای برای پس انداز بیشتر پیدا کنید. یا پول هایتان را در جایی مطمئن سرمایه گذاری کنید. امروز باید از چهارچوب فکری همیشگی خود بیرون بیایید و راه های تازه را امتحان کنید. برای این مساله یا باید در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید، یا با انسان های جدید معاشرت داشته باشید. این تغییرات شما را در زندگی خصوصی و کاری تغییر می دهد و روزهای بهتری برایتان رقم خواهد خورد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روحیه تان طوری است که می خواهید به همه دنیا بگویید تا چه اندازه توانایی دارید. زیاد حرف خواهید زد و در هر جمعی حاضر شوید، نقش اول در صحبت کردن را به عهده خواهید گرفت. این خوب است و اتفاقا می تواند در موقعیت شغلی شما تغییرات مثبت ایجاد کند، اما به شرطی که مراقب همه کلماتی که استفاده می کنید، باشید. کمی حساس هستید و شاید نظر بقیه چندان برایتان خوشایند نباشد، پس سعی کنید در مواقعی هم ساکت باشید و فقط حرف های اطرافیان را بشنوید تا از هر نوع رویداد منفی جلوگیری کرده باشید. شما واقعا ایده های خوبی دارید، به آنها بها دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در ارتباط های خود باید بیشتر مراقب باشید. احتمال اینکه با دیگران دچار تضاد شوید، هست. حرف زدن خوب است و هر چقدر که دلتان می خواهد در مورد ایده ها و نظرهای خود گفت‌وگو داشته باشید، اما روی همه کلمات خود حساسیت به خرج دهید. همانند یک دیپلمات، بدانید که در مورد چه سخن می گویید و به عواقب آن فکر کنید. در مقابل مخالفت ها از خودتان دفاع کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و سریع برافروخته نشوید. شما نمی خواهید کسی از دستتان ناراحت شود، پس خودتان هم کاری نکنید که موجب ناراحتی اطرافیان باشد.

فال روزانه چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 184 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php