کد خبر : 253116 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

فال روزانه چهارشنبه 22 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز اگر شرایط باب میلتان پیش نروند کمی عصبی می شوید و رفتارتان تند می شود، ولی باید مداخله کرده و برای حل این بحران پیش بینی نشده دست به کار شوید. با وجود این که شما آدمی نیستید که بخواهید با یک پیچیدگی کوچک در …

فال روزانه چهارشنبه 22 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اگر شرایط باب میلتان پیش نروند کمی عصبی می شوید و رفتارتان تند می شود، ولی باید مداخله کرده و برای حل این بحران پیش بینی نشده دست به کار شوید. با وجود این که شما آدمی نیستید که بخواهید با یک پیچیدگی کوچک در مسیر پیشرفتتان تسلیم شده و دست از مبارزه بردارید، ولی امروز ممکن است خیلی راحت میدان را خالی کنید. برای رسیدن به موفقیت تنها یک راه وجود ندارد؛ با ایجاد کمی تغییر در نگرشتان خواهید توانست به رضایت نسبی دست پیدا کرده و انرژی کافی برای ادامه مسیرتان را به دست بیاورید. دست از لجبازی و یکدندگی برداشته و خودتان را با اتفاقاتی که پیش می آیند هماهنگ کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به نظر می رسد امروز در مسیری دایره وار و بی آنکه به نتیجه ای برسید دارید به دور خودتان می چرخید. خوشبختانه به شرط آن که زود تسلیم نشوید، خواهید توانست تعهدات خود را به انجام برسانید. چه در منزل و چه در خارج از منزل یادتان باشد که هر بار فقط روی یک کار تمرکز کنید و همزمان چند کار مختلف انجام ندهید. وقتی اجازه ندهید ذهنتان از کاری که دارید انجام می دهید منحرف شود، در پایان خودتان هم از این همه کاری که توانسته اید به انجام برسانید تعجب زده خواهید شد. کلید موفقیت شما در حال حاضر مشخص کردن اولویت هایتان و برنامه ریزی برای استراحت و ریلکسیشن پس از اتمام کارهایتان است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز پس از چند روز استراحت برای یک روز شلوغ و پر از کار و فعالیت آماده اید، ولی مشکلات بی اهمیت ولی باز دارنده ای یکی پس از دیگری سرراهتان قرار گرفته و انرژی شما را می گیرند. حتی اگر درگیری های زیادی نداشته باشید هم حس کنجکاویتان شما را با لیست بلندبالایی از سوال های مختلف مواجه خواهد کرد. ولی این سوال ها و وسواسی که در بدست آوردن اطلاعات جدید دارید امروز به نفع شما نیستند و تنها وقت و انرژی شما را خواهند گرفت. در هر صورت این که اولین روز کاری این هفته را چطور بگذرانید تنها به خودتان بستگی دارد. . اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند.

فال روزانه متولدین تیر

شما معمولا علاقه چندانی به این که دیگران بخواهند بجای شما برایتان تصمیم گیری کنند ندارید، ولی امروز دخالت آرامش بخش یک نفر دیگر ممکن است برایتان بسیار خوشایند باشد. اگر یکی از دوستان مورد اطمینانتان سعی دارد شما را راهنمایی کرده و در مسیر درست قرار دهد به او اعتماد کنید. متاسفانه در حال حاضر احساسات درونیتان نمی توانند شما را به درستی راهنمایی کنند و ممکن است تاثیراتی منفی روی انتخاب های شما بگذارند. البته در نهایت این خود شما هستید که می خواهید در این مسیر پیش بروید و باید در این مورد تصمیم گیری کنید. به جای مسابقه دادن با دیگران به فکر همکاری با آنها و انجام فعالیت های گروهی باشید که در زمان کمتر نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز این که مجبور باشید در مسیری که از قبل برایتان تعیین شده است پیش بروید برای شما آزار دهنده خواهد بود، ولی خوشبختانه به حدی از بلوغ رسیده اید که کارهایی که می دانید به نفع خودتان هستند را انجام دهید. دست از غرور و کله شقی بردارید و مخصوصا اگر می خواهید به عنوان فردی شناخته شوید که به تعهدات خود عمل می کند، کاری که از شما انتظار می رود را انجام دهید. به جای این که وقتتان را به خیال پردازی بگذرانید، مشغول کاری شوید که باید انجام دهید. وقتی برای هدر دادن ندارید، حقیقت این است که شما با موفقیت هایتان سنجیده می شوید و نه با حرف هایی که ریشه در فکر و خیالتان دارند!

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به نظر می رسد که همه برای راهنمایی به شما رجوع می کنند، زیرا نگرش منطقی و کاربردی شما دقیقا همان چیزی است که آنها به آن نیاز دارند. دوستان و اقوامتان از شما خواهش می کنند که با آنها همکاری کنید تا اشتباهات و کوتاهی های گذشته خود را جبران کنند. شما هم احساس می کنید وقتی عزیزانتان به کمک شما نیاز دارند باید هر کاری که از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. هیچ اجباری در کار نیست، اگر تمایلی به کمک کردن به آنها ندارید خیلی راحت خودتان را کنار بکشید. چشمتان را به هدفتان دوخته و با تمام قدرت و بدون گشتن به دنبال راه میانبر به سوی آن گام بردارید. نزدیکان و دوستانتان در این مسیر در کنار شما خواهند بود و حمایت خود را از شما دریغ نخواهند کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مسئولیت های خانوادگی ممکن است با توانایی شما در شرکت در دیگر فعالیت ها تداخل پیدا کند، ولی اگر زمانتان را به درستی مدیریت کنید خواهید توانست به همه کارهایتان برسید. شما می دانید که حس وفاداری شما نسبت به کسانی که دوست دارید برایتان نسبت به هر چیز دیگری در اولویت قرار دارد و تا وقتی آنها به کمک شما نیاز داشته باشند به سراغ هیچ کار دیگری نخواهید رفت. این را به یاد داشته باشید که مورد تایید دیگران واقع شدن تنها چیزی نیست که اهمیت دارد، پس زمانی که می خواهید اولویت هایتان را مشخص کنید به وجدانتان رجوع کنید. اگر کارهایتان با حس قلبیتان هماهنگی داشته باشند هیچ چیزی جلوی شما را نخواهد گرفت.

فال روزانه متولدین آبان

امروز داشتن ثبات و پیوستگی در انجام کارهایتان شما را قادر خواهد ساخت که کارهایی خیلی بیش از آنچه فکرش را بکنید به انجام برسانید. پیش رفتن بر اساس یک برنامه ریزی قبلی به نفع شما خواهد بود و کمک زیادی به انجام صحیح و به موقع کارهایتان خواهد کرد. در هر صورت به چیزی بیش از آنچه امکان پذیر است وعده ندهید، چرا که این کار باعث می شود فشار زیادی به خودتان وارد کرده و دچار اضطراب و نگرانی شوید. داشتن صداقت در دادن جواب «نه»، خیلی بهتر از این است که کاری را بپذیرید که مطمئن هستید از پس انجام آن برنخواهید آمد. درست است که باید انتظارات خود از عشقتان را با او در میان بگذارید، ولی نباید با انتظارات بیش از حد خود او را خسته کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به نظر می رسد حتی در مقابل آشفتگی و تردید نیز همچون یک ستون محکم و پایدار هستید. عزم و اراده ای که شما نسبت به انجام وظایف خود دارید تحسین خانواده و دوستانتان را برخواهد انگیخت. برای این کار نیازی نیست که لزوما فعالیت جسمانی داشته باشید؛ شما می توانید با ایده های کاربردی خود هم نتایج قابل توجهی به دست بیاورید. نیازی نیست که لزوما در زمینه ایده هایی که مطرح می کنید تخصص کامل داشته باشید، همین که تمام توان خود را به کار بگیرید کافی است، به مرور زمان مهارت لازم را نیز پیدا خواهید کرد. امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه برای انجام این کارها از لحاظ روحی آمادگی کامل دارید و سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید.

فال روزانه متولدین دی

با وجود این که شما به عنوان یکی از قهرمان های مسئولیت پذیری شناخته شده هستید. امروز دیگران دوست دارند احساسات خود را با شما در میان بگذارند. در مقابل شما هم حاضر هستید که به حرف های آنها گوش کنید و شاید بی آن که لازم باشد قدرت شخصیت خود را زیر سوال ببرید، برخی از احساسات خود را با آنها در میان بگذارید. حتی اگر فکر می کنید که باید محتاط و مقتدر باشید، اکنون در صورتی که دریچه های قلبتان را بگشایید شادتر خواهید بود. شما امروز تلاش می کنید که آرامش ذهن خود را حفظ کنید و برای رسیدن به این آرامش ممکن است در انجام کاری که حس خوبی به شما می بخشد زیاده روی کرده و در انجام وظایفتان کوتاهی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روزی فوق العاده برای شما پیش بینی می شود و دیگران نمی توانند در برابر انرژی وجود شما مقاومت کرده و به شما لبخند نزنند. برای این که روزی حتی بهتر از آنچه انتظارش را دارید داشته باشید باید بر اساس احساسات درونیتان عمل کنید. فقط باید مواظب باشید که این حس درونی چشم شما را به روی واقعیت ها نبندد و مانع احتیاط کردن شما نشود. امروز خیلی از احساسات خود را درک نمی کنید، ولی این بدان معنی نیست که باید آنها را نادیده بگیرید. با وجود این که این توانایی را دارید که سردرگمی و آشفتگی خود را مخفی کنید، انکار احساساتتان راه خیلی خوبی نیست. پس به هر روشی که خودتان مناسب می دانید آنها را بیان کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما باید خراب کاری هایی که این اواخر کرده اید را تمیز کنید. حرف هایی که به تازگی زده اید کسی که برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است را از شما دلخور کرده اند و امروز باید به احساساتی که ناخواسته به آنها آسیب زده اید رسیدگی کنید. خوشبختانه بیان کردن افکارتان همراه با مهربانی و رفتار خوب نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. یک معذرت خواهی صمیمانه می تواند معجزه کند. امروز همچنین روز خوبی برای پرداختن به ایده های تازه تان می تواند باشد، این ایده ها می توانند نتایج فوق العاده ای برای شما به همراه داشته باشند. امکان دارد امروز با فرد تازه ای آشنا شوید که می تواند شما را با تجربیاتی تازه و متفاوت آشنا کند.

فال روزانه چهارشنبه 22 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 22 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 169 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php