کد خبر : 218041 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

فال روزانه چهارشنبه 20 مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین با اطرافیانتان ارتباطی عمیق برقرار کنید و روی امنیت احساسی تمرکز داشته باشید. در کلام و رفتارتان صبوری و درک بالایی که دارید را نشان دهید. هر چقدر ثبات بیشتری در رفتارتان داشته باشید ارتباط بهتر و عمیقتری با دیگران می توانید برقرار کنید و کارهای …

فال روزانه چهارشنبه 20 مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

با اطرافیانتان ارتباطی عمیق برقرار کنید و روی امنیت احساسی تمرکز داشته باشید. در کلام و رفتارتان صبوری و درک بالایی که دارید را نشان دهید. هر چقدر ثبات بیشتری در رفتارتان داشته باشید ارتباط بهتر و عمیقتری با دیگران می توانید برقرار کنید و کارهای بیشتری از دستتان بر می آید. از این که در خانه خود احساس امنیت و راحتی می کنید و فضای آن با روحیات شما و شخصیت واقعیتان هماهنگی کامل داشته باشد اطمینان حاصل کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای ترک عادت های بد قدیمی و به وجود آوردن عادت هایی که تأثیر مثبتی روی سلامتتان خواهند داشت می تواند باشد. تا جایی که می توانید سبک زندگیتان را بهبود بدهید تا بتوانید خودتان را برای کارهای زیادی که در پیش رو دارید آماده کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بیشتر فکر و حواستان روی دارایی های شخصیتان و مادیات متمرکز خواهد بود. ببینید چه کاری می توانید برای بهبود وضعیت خانه خود انجام دهید. محیط خانه را راحت و خوشایند کنید . کاری کنید که از بودن در این محیط احساس خوبی داشته باشید. راحتی و زیبایی محیط اطرافتان روی روحتان نیز تأثیر خواهد گذاشت. وقت آن رسیده است که به کودک درونتان اجازه بدهید با خیال راحت و بی آنکه نگران داوری های دیگران باشد هر چقدر که دلش می خواهد بازیگوشی کند. حتی دیگران نیز شما را به نشان دادن جنبه واقعی شخصیتتان تشویق می کنند، پس نگران این نباشید که شاید وجهه اجتماعی خود را از دست بدهید.

فال روزانه متولدین خرداد

قابل اعتماد بودن و ثبات کلمات کلیدی امروز هستند. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا به دیگران نشان دهید که این خصوصیات در شما کاملا وجود دارند. دیگران شاید امروز کمی لجوج و سرسخت باشند و قانع کردن آنها به پذیرفتن نقطه نظرات شما کار سختی باشد. اصلا کوتاه نیایید و تمام توان خود را برای قانع کردن آنها به کار بگیرید ولی تحت هیچ شرایطی نرمی و عطوفت را کنار نگذارید. شما در زمینه داشتن دو دیدگاه متفاوت در آن واحد می توانید قهرمان جهان باشید، ولی امروز خلوت خودتان را به های و هوی دنیای بیرون ترجیح می دهید. به تقویت روابط خانوادگی و مسائل مربوط به خانه و خانواده بپردازید. وقت آن رسیده است که کدورت ها و مشکلاتی که در خانه وجود دارند را حل کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز آرام و محافظه کارانه برخورد کنید. اگر بین شما و اطرافیانتان دلخوری به وجود آمده است سعی کنید کدورت ها را از بین ببرید و رابطه تان را حفظ کنید تا در آینده به مشکل نخورید. خانه شما برایتان حکم یک پناهگاه را دارد که در آن به آرامشی می رسید که از همه جای دنیا برایتان بهتر است. تا جایی که می توانید به وضعیت خانه خود رسیدگی کرده و وضعیت آن را بهبود بخشید تا مأمن دلنشین تری داشته باشید. در حال حاضر تا پایان سال بیش از هر وقت دیگری به مهارت های مدیریت زمان نیاز دارید. در ارتباط عاطفی خود خیلی جزئیات را مورد تجزیه و تحلیل قرار ندهید و اجازه ندهید منطقتان احساستان را مغلوب کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز خوبی برای خرید رفتن می تواند باشد، به راحتی خواهید توانست چیزهای زیبایی با قیمت های خیلی مناسب در حراجی ها پیدا کنید. شانس با شما یار است و ممکن است با پول خیلی کم خریدهای خیلی خوبی انجام دهید که حدس زدن قیمت واقعی آنها غیر ممکن باشد! بد نیست اگر می توانید برای خانه تان هم برخی چیزهایی که لازم دارید را بخرید، مخصوصا اگر وسایل تزئینی در خانه کم دارید. با چیزهای کوچک هم می توانید تغییرات بزرگ در دکوراسیون خانه تان به وجود بیاورید. مواظب باشید که اعتماد به نفس کاذب کار دستتان ندهد. بررسی دقیق منابع مالیتان به شما کمک خواهد کرد راه را برای موفقیت مالیتان در آینده هموار کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز اولین روز از بقیه زندگیتان است. از امروز دوره جدیدی از فرصت ها برای شما آغاز شده است. فقط یادتان باشد که ممکن است چند ماهی طول بکشد تا این فرصت ها به مرحله بازدهی برسند. این که در لحظه به نتیجه دلخواهتان نمی رسید نباید باعث دلسرد شدن شما بشود. فرصت هایی نیز تا آخر سال برای رشد شخصیتان فراهم خواهند شد و شما باید تا جایی که می توانید از این فرصت ها بهره مند شوید و آنها را از دست ندهید. شانس به شما روی آورده است و روزهای خوبی برای شما در پیش است. این اواخر در رابطه عاطفی شما فراز و نشیب های زیادی به وجود آمده اند، سعی کنید در رابطه خود تعادل ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ترک کردن تخت گرم و نرمتان کار بسیار سختی خواهد بود. دلتان می خواهد تا جایی که می شود در تختتان بمانید و کار زیادی نکنید. نیازی نیست احساس گناه کنید. بعداز ظهر بخوابید و پس از آن از مصاحبت عزیزان و نزدیکانتان لذت ببرید. انگار دست هایی از غیب به کمک شما آمده اند و بخت و اقبال با شما یار شده است. حتی اگر منبع اصلی این همه خوش شانسی را ندانید هم برای آن شکرگذار باشید. سعی کنید بیشتر در خانه بمانید و از گوش دادن به موسیقی و خوردن غذاهای خوشمزه خانگی همراه با کسی که دوست دارید لذت ببرید. خیلی شلوغش نکنید، فقط خودتان دو تا! استراحت کنید و از لذت های کوچک زندگی بهره ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز داشته هایتان را مورد بررسی قرار دهید. ببینید چقدر سرمایه گذاری کرده اید و دارایی هایتان در چه وضعیتی هستند. بهترین راه ممکن برای سرمایه گذاری کردن پولی که به سختی به دست آورده اید را پیدا کنید. برنامه ریزی دراز مدت حساب شده ای بکنید که امنیت خود و خانواده تان را تضمین کند. در ارتباط برقرار کردن با دیگران رویکردی محافظه کارانه داشته باشید و تاثیر زیادی که اطرافیان می توانند روی زندگیتان داشته باشند را نادیده نگیرید. چنانچه از شما برای شرکت در مهمانی و یا مناسبت دیگری دعوت به عمل آمد از آن استقبال کنید، این موقعیت برای شما فرصت آشنایی با افراد مهمی را فراهم خواهد کرد. بعد از ساعت کاری سعی کنید در خانه بمانید و با کسی که دوست دارید بعداز ظهر راحتی را بگذرانید.

فال روزانه متولدین آذر

تا آخر امسال موفقیت های کاری بسیار بیش از آنچه که انتظارش را داشته اید به دست خواهید آورد. با این حال برای این که در زمینه تخصصتان شناخته شوید باید تلاش بسیار زیادی داشته باشید. تمرکز روی اهداف حرفه ای فرصت زیادی برای رسیدگی به اهداف شخصیتان نمی گذارد. اشکالی ندارد، آن ها را کمی در انتظار بگذارید. امروز ممکن است کسی یا چیزی بخواهد برای شما مانع ایجاد کرده و سرعت پیشرفتتان را کم کند. شاید این علامتی است که به شما نشان می دهد که نیاز دارید کمی دست نگه دارید. اگر دلتان می خواهد روی مبل لم بدهید و هیچ کاری نکنید اشکالی ندارد. از امروز استفاده کرده و دوش آب گرم بگیرید و استراحت کنید. امنیت و اموال شخصیتان اکنون از اهمیت زیادی برخوردار هستند. از زیبایی های زندگی لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

امسال سالی فوق العاده برای سفر کردن به جاهایی خواهد بود که تا به حال نرفته اید. ذهن شما آمادگی پذیرفتن تجربه های تازه را دارد و می توانید دیدگاه خود را گسترش دهید. روی پروژه های خلاقانه ای که مدتی است در سر دارید تمرکز کنید، حالا دیگر وقت پرداختن به آنها فرا رسیده است. برقراری روابط اجتماعی و دوستی با افرادی که از کشورها و مذاهب مختلف هستند برای شما منافع بسیاری خواهد داشت و به گسترش زاویه دیدتان کمک خواهد کرد. ایده هایی که دارید خیلی خوب هستند و باید دست به کار شده و از آنها استفاده کنید. قبل از این که اقدام به کاری کنید برای آن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید. هر چقدر در برنامه ریزیتان صبورتر باشید نتایج بهتری به دست خواهید آورد و موفق تر خواهید بود.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز می خواهید در زمینه ای بحث کنید اطمینان حاصل کنید که دلایل کافی برای دفاع از حرف هایتان را دارید. دیگران به راحتی حرف شما را قبول نخواهند کرد و عوض کردن نظر آنها زحمت بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. امروز سعی کنید که با طبیعت ارتباط برقرار کنید، به پیاده روی در فضای سبز بروید و تا می توانید عمیق نفس بکشید. توجه به تغییرات جزئی در احساساتتان می تواند به حفظ و تقویت روابط عاشقانه شما کمک کند. فرصت های مالی زیادی برایتان فراهم خواهند شد. ثروت می تواند از طریق سخاوتمندی فرد دیگری به شما انتقال پیدا کند. تعارف کردن را کنار بگذارید و آنچه دنیای اطرافتان به شما پیشنهاد می کند را با کمال میل دریافت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز پرکاری برای شما خواهد بود و پروژه های طولانی مدت نیاز به تمرکز بیشتر شما خواهند داشت. اکنون زمان خیلی خوبی برای سرمایه گذاری های اقتصادی می تواند باشد و خرید مسکن و یا بازسازی خانه تان برای شما نتایج خیلی خوبی به همراه خواهد داشت. ممکن است یک نفر ایده ای را به شما معرفی کند که می تواند در زندگی شما تغییرات عمده ای ایجاد کند. ولی حتی بزرگترین فرصت ها نیز به تمرکز و هدف گذاری نیاز دارند. هر چقدر فعالیت های اضافه و نامربوط را از برنامه خود حذف کنید رسیدن به اهداف اصلیتان راحتتر خواهد شد. در روابط عاطفیتان بهبود بسیاری را شاهد خواهید بود و همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت.

فال روزانه چهارشنبه 20 مرداد ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 20 مرداد ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 223 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php