کد خبر : 262863 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما این اواخر زیاد سر حال نبوده اید و کمی احساس افسردگی می کرده اید، اما امروز به احتمال زیاد دوباره حال و هوایتان به حالت عادی بازخواهد گشت …

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما این اواخر زیاد سر حال نبوده اید و کمی احساس افسردگی می کرده اید، اما امروز به احتمال زیاد دوباره حال و هوایتان به حالت عادی بازخواهد گشت و از این وضعیت خارج خواهید شد. شما می توانید با اعتماد به نفس تمام مسیر خود را ادامه بدهید و خوشبختانه شرایط کیهانی نیز در حال خاضر به نفع شما است. شما حتی خیلی جذاب تر از همیشه به نظر می رسید و دیگران نمی توانند در برابر جذابیت شما مقاومت کنند و می توانید حرف هایتان را خیلی راحت به کرسی بنشانید. امروز شما می توانید منتظر تجربه هایی خوشایند هم در زمینه ی حرفه ای و هم در زندگی شخصی و عاطفیتان باشید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز شما همچون ستاره ای خواهید درخشید! استعداد و درخشش شما توجه تمام اطرافیانتان را به خود جلب خواهد کرد و خواسته های شما برای دیگران بسیار پراهمیت هستند و هر کاری از دستشان بربیاید برای رسیدن شما به خواسته هایتان خواهند کرد. آنها خیلی راحت شما را به عنوان رهبر و سرگروه خود انتخاب خواهند کرد و گفته هایتان را می پذیرند. البته که شما از قرار گرفتن در چنین موقعیتی لذت می برید، اما بهتر است که تمام انرژیتان را صرف مسئولیت هایی که به عنوان یک مدیر و رهبر دارید نکنید و برای مسائل شخصیتان نیز به اندازه ی کافی وقت بگذارید. تقسیم مسئولیت ها به شما کمک خواهد کرد تا برای خودتان هم وقتی داشته باشید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز برای شما روز مثبتی است. شما احساس آرامش و تعادل می کنید و در برابر رفتارهای حساب نشده و احساساتی دیگران نسبت به همیشه صبر و تحمل خیلی بیشتری دارید. امروز هم مثل دیروز و پریروز برنامه ی نسبتا فشرده ای دارید و کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید انجام شوند. سعی کنید حتما، حتی اگر شده برای چند دقیقه، برای خودتان وقت بگذارید و به هر قیمتی که شده همان کاری را انجام بدهید که خودتان دلتان می خواهد. این کار انرژی و توان مضاعفی به شما خواهد بخشید تا بتوانید راحت تر از پس بار سنگینی که به عهده تان گذاشته شده است بربیایید و پیش از پایان روز کم نیاورید.

 

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز شما نگاه دقیقی به زندگی و اطرافتان دارید. فضای اطرافتان بسیار مناسب است و به شما اجازه می دهد پیشرفتی که داشته اید را به طور واضح ببینید. شما به خاطر وضع فعلیتان بسیار خوشحال و راضی هستید و از این که بتوانید درک کنید در زندگیتان چه می گذرد لذت می برید. افکارتان همچون سرابی آشفته از گذشته به آینده و برعکس در نوسان هستند و خاطراتی آزاردهنده از دوران کودکی در ذهنتان دوباره جان می گیرند. یادتان باشد شما باید طوری رفتار کنید که گذشته به جای تله برایتان حکم سکوی پرش را ایفا کند. تغییر دادن سبک زندگیتان برای به دست آوردن کسی که دوست دارید کار بدی نیست، اما مواظب باشید نقش کسی که هرگز نمی توانید باشید را برای کسی بازی نکنید.


فال روز متولدین مرداد :

شما امروز بسیار جذاب شده اید و قدرتتان در جذب کردن دیگران به خود در حداکثر میزان ممکن قرار دارد. این قدرت فوق العاده می تواند در زندگی حرفه ایتان نیز نقش بسزایی داشته باشد و اگر با سیاست و به درستی از آن بهره ببرید می توانید نتایج بسیار خوبی به دست بیاورید. اگر از رئیس و مقامات بالادست خود خواسته ای دارید امروز بهترین فرصت ممکن برای مطرح کردن تقاضایتان خواهد بود. در زندگی عاطفیتان نیز با این انرژی مثبتی که از خودتان منتشر می کنید اگر متأهل باشید همه چیز در رابطه تان به خوبی پیش خواهد رفت و اگر هم مجرد باشید می توانید شخصی که دوست دارید را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید.


فال روز متولدین شهریور :

چند ماه گذشته برای شما ماه های سختی بوده اند و با محدودیت های زیادی سر و کله زده اید و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده اید. به دنبال این سختی ها شما به این نتیجه رسیده اید که باید واقع بین باشید و رویاهایتان را فراموش کرده و زندگی واقعی خود را با وجود کم و کاستی هایی که دارد بپذیرید، اما امروز بار دیگر به این نتیجه خواهید رسید که این تفکر کاملا اشتباه است و دوباره به فکر رویاهای سرکوب شده ی خود خواهید افتاد. لزومی ندارد که همین حالا به دنبال خواسته های غیر منطقی و اهداف بیش از حد جاه طلبانه بروید. از اهداف کوچکتان شروع کرده و مرحله به مرحله به سوی خواسته های بزرگتر خود پیش بروید.

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز یک غافلگیری خوشایند در انتظارتان خواهد بود که به احتمال زیاد به زندگی شخصی شما مربوط می شود. دوستان و اطرافیانتان شما را به خاطر کمک هایی که به آنها کرده اید مورد تحصین قرار داده و با کارهایشان شما را غافلگیر خواهند کرد. شاید چیزی که معمولا سعی می کنید زیاد به آن فکر نکنید امروز تمام ذهنتان را تصرف کرده باشد و به یادتان بیاورد که این موضوع هنوز حل نشده است و نمی توان آن را تا همیشه نادیده گرفت. راه حل این مشکل پرت کردن حواستان نخواهد بود و شما مجبور هستید با آن روبرو شوید. از گذشته خود درس بگیرید و آن چه اتفاق افتاده است را بپذیرید اما در زمان حال زندگی کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز از آن روزهایی است که شانس با شما یار است، به ویژه وقتی پای روابطتان با دیگران در میان باشد. شاید یکی از دوستانتان شما را به شخصی معرفی کند که می تواند در رسیدن شما به اهداف حرفه ایتان کمک های قابل توجهی بکند. شاید هم عشقتان شما را با یک هدیه ی بی مناسبت غافلگیر کند. امروز آشفتگی و بهم ریختگی منزل و یا میز کارتان منعکس کننده آشفتگی درون شماست. نمی توانید کارهایتان را به پایان برسانید و این بی نظمی دارد دیوانه تان می کند. شاید با خودتان فکر کنید که بهم ریختگی ذهنتان بخاطر آشفتگی اطرافتان است، اما واقعیت دقیقا برعکس چیزی است که شما می اندیشید.


فال روز متولدین آذر :

طی چند روز گذشته شما جو متشنجی را در زندگی خود تجربه کرده اید، اما امروز متوجه خواهید شد که اوضاع خیلی بهتر شده است و رو به بهبود پیش می رود. شاید حتی بتوانید با افرادی که پیش از این همیشه در ارتباط برقرار کردن با آنها با مشکل مواجه بوده اید رابطه ای بهتر برقرار کرده و سنگ هایتان را با هم وا بکنید. به طور کلی امروز روز خوب و همراه با آرامشی خواهد بود، پس از این انرژی مثبت و احساس آرامش نهایت لذت را ببرید. شاید یک کینه و دشمنی قدیمی مجددا در وجودتان شعله ور شده باشد و شما را آزار بدهد. فراموش کردن این که کسی به شما آسیب رسانده است می تواند بسیار دشوار باشد، اما کینه جویی بیشتر خودتان را خواهد سوزاند.

فال روزانه چهارشنبه 20 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

خاطراتتان شما را به سوی اتفاق بدی که سال ها ذهنتان را درگیر خود کرده بوده است خواهند برد. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای حل کردن این مشکل به صورت ریشه ای و اساسی باشد. همان طور که نیچه گفته است هر چیزی که شما را نکشد قویترتان خواهد کرد. همیشه زیباترین رنگین کمان ها پس از سخت ترین طوفان ها به وجود خواهند آمد، به آینده امیدوار باشید. آیا به دنبال این هستید که علاقه ی شخص خاصی را به دست بیاورید؟ آیا می خواهید انرژی تازه ای به زندگی مشترک خود ببخشید؟ امروز بهترین فرصت برای پرداختن به عشق و روابط عاطفی خواهد بود. تا می توانید به طرف مقابلتان عشق بورزید، برای او پیام های عاشقانه بفرستید و او را به یک شام رمانتیک دعوت کنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز زمانی فوق العاده برای بودن در کنار عزیزان و اعضای خانواده تان خواهد بود و شما از ماندن در خانه و وقت گذراندن با خانواده لذت خواهید برد. خوشبختانه فضای خوب و مثبتی بر خانه تان حاکم است و خبری از تنش های معمول روزمره نیست. از این فرصت استفاده کرده و بیشتر وقتتان را در خانه مانده و باتری هایتان را شارژ کنید چون فردا به انرژی زیادی احتیاج خواهید داشت. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز برای آنهایی که کنجکاو و خیال پرداز هستند روز خوبی خواهد بود و شما هم جزء هر دوی این گروه ها هستید. خوشبختانه امروز شما نسبت به همیشه کمتر احساساتی می شوید و به همین دلیل هم از فرصت هایی که در طول روز برایتان پیش می آیند بهتر استفاده می کنید، کائنات هم در برابر پاداش ها و موقعیت های خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. امروز اگر دلتان می خواهد با افراد جدیدی آشنا شده و یا همراه با دوست های قدیمیتان فعالیت های جدیدی را انجام دهید حتما وقتی را برای پرداختن به این خواسته ی خود در نظر بگیرید. اگر برایتان امکان دارد کمی زودتر محل کارتان را ترک کرده و وقت آزادتان را فقط به خودتان اختصاص بدهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 393 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php