کد خبر : 256101 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۳۱

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین قدرت و شجاعت شما در کنار میلتان به در دست گرفتن رهبری می تواند باعث شود دیگران احساس خطر کنند. مواظب باشید پیش از دانستن نظر دیگران در این مورد خودتان را به عنوان رئیس و رهبر گروه در نظر نگیرید. اگر به نظرات دیگران و رفاه …

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

قدرت و شجاعت شما در کنار میلتان به در دست گرفتن رهبری می تواند باعث شود دیگران احساس خطر کنند. مواظب باشید پیش از دانستن نظر دیگران در این مورد خودتان را به عنوان رئیس و رهبر گروه در نظر نگیرید. اگر به نظرات دیگران و رفاه و آسایش آنها توجه کافی نداشته باشید دچار اشتباهات بزرگی خواهید شد که جبران آنها کار ساده ای نخواهد بود. از طرفی اطرافیانتان نیز حساس تر از همیشه به نظر می رسند و اگر دقت نداشته باشید ممکن است درگیری ها و دلخوری هایی به وجود بیایند که برطرف کردن آنها کار راحتی نخواهد بود. تا جای ممکن از بحث و درگیر شدن با دیگران خودداری کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز پی بردن به واقعیت هر چیزی برای شما کار بسیار راحتی خواهد بود، پس در این مورد تردیدی به دل راه ندهید. هر گاه سر یک دو راهی قرار گرفتید که هیچ کس دیگری نمی دانست کدام اه را باید در پیش گرفت شما جلوتر از بقیه راه بیفتید و آنها را هدایت کنید. بدون شک شما بهترین تصمیم ممکن را خواهید گرفت، اما پیش از عملی کردن این تصمیم دیگران را هم در جریان بگذارید. شما باید تا جای ممکن در رابطه با بودجه ای که برای مخارج خانه کنار گذاشته اید احتیاط کنید، زیرا ممکن است به طور ناگهانی خرج های غیر مترقبه ای پیش بیایند که اگر به اندازه کافی پس انداز نکرده باشید و بیش از اندازه دست و دلبازی به خرج داده باشید، می توانند شما را به دردسر بیندازند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز حتی یک دقیقه از وقتتان را هم هدر ندهید چون در امروز انرژی فوق العاده ای نهفته است که در دستیابی به بهترین نتایج ممکن به شما کمک خواهد کرد. تصمیماتی که امروز می گیرید نتایج خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت و از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. امروز پدر و مادرتان و یا زوج دیگری که با شما بسیار صمیمی هستند امروز بی آن که از قبل با شما قراری گذاشته باشند به دیدنتان خواهند آمد. سعی کنید یک سرگرمی درست و حسابی پیدا کرده و یا چند نفر دیگر را هم دعوت کنید، در غیر این صورت در خلوت شما و این دو نفر ممکن است بحث های خیلی جدی بین شما بالا بگیرند و حرف هایی رد و بدل شوند که اصلا برایتان خوشایند نیستند.

فال روزانه متولدین تیر

شاید بخواهید خودتان را گول زده و به خودتان بگویید که می توانید امروز را استراحت کرده و فردا کوتاهی امروزتان را جبران کنید، اما این کار حتی اگر به نظر منطقی برسد هم در نهایت به نفع شما تمام نخواهد شد. شاید تحت شرایط فعلی این نتیجه گیری را بکنید که اگر کم کاری کنید هم به مشکل خاصی برنخواهید خورد، اما باید اولویت هایتان را مشخص کرده و کارهایتان را انجام دهید تا فردا به مشکل برنخورید. امروز روز چندان خوبی برای بیرون رفتن نخواهد بود. هر کجا که بروید با ترافیک روبرو خواهید بود، جای پارک پیدا نخواهید کرد و حتی شاید بی آن که کوچک ترین خطایی از شما سر زده باشد تصادف کوچکی داشته باشید. تا جای ممکن در خانه بمانید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما در تعجب هستید که چطور همه ناگهان به شدت تغییر جهت داده و اینقدر جدی و یا احساساتی شده اند. این اتفاق را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که می خواهد به شما نشان دهد آدم ها می توانند تغییر کنند و هر کسی آزاد است که راه زندگی اش را خودش انتخاب کند. امروز شما با شور و هیجان تمام آماده اید تا هر کاری را آغاز کنید و در ابتدای کار خیلی هم خوب پیش می روید، اما علاقه چندانی به تکمیل کارهایی که شروع می کنید نخواهید داشت. بهتر است تا جای ممکن سر خودتان را با کارهای خیلی زیاد که بعدا حوصله انجامشان را نخواهید داشت شلوغ نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز وقت و انرژی خود را بیهوده صرف افرادی که تنها رفیق روزهای خوشی و راحتی شما هستند نکنید. روی مشکلات شخصی خودتان تمرکز کنید و اگر یک نفر با داستان های غم انگیز مشکلاتش به سراغتان آمد به او بگویید که واقعا چه فکری می کنید. هیچ لزومی ندارد برای خوشایند این شخص واقعیت را مخفی کرده و یا به شکل دیگری نشان دهید. امروز عشقتان به خاطر مسئولیتی که نسبت به خانواده اش حس می کند و احساس اجبار به بودن در کنار آنها در شرایطی که برایشان پیش آمده، ممکن است مجبور باشد برنامه هایی که برای گذراندن امروز در کنار شما چیده بوده را کنسل کند.

فال روزانه متولدین مهر

شما تمام اطلاعاتی که لازم داشته اید را به دست آورده و با چنان دقتی مورد بررسی قرار داده اید که هیچ کس نمی تواند محاسباتتان را زیر سؤال ببرد. با این همه نباید فکر کنید که همه ی کارها را به بهترین شکل ممکن پیش برده اید، چون هنوز بخشی از تصویر باقی مانده که تکمیل نشده و تا زمانی که کل تصویر را در اختیار نداشته باشید نخواهید توانست بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. به نظر می رسد که همه فکر می کنند کاملا می دانند شما چه کار باید بکنید و توان و توجهتان را روی چه چیزهایی متمرکز کنید. شاید اگر روز دیگری بود با خوشرویی تمام و برای حفظ آرامش همه به آنچه از شما انتظار می رفت تن می دادید، ولی امروز به هیچ عنوان چنین کاری نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان

شاید دیگران در پشت سر گذاشتن امروز با مشکلاتی مواجه باشند، اما شما هیچ دلیلی برای نگرانی ندارید چون با استفاده از انعطاف پذیری ذاتی خود می توانید خیلی راحت با مشکلات پیچیده ای که سر راهتان سبز می شوند روبرو شوید. شاید برنامه هایی برای یک سفر چند روزه در آخر هفته داشته باشید، اما امروز به صورت کاملا غیر منتظره کارهایی پیش خواهند آمد که شما را مجبور به تاخیر انداختن و یا حتی کنسل کردن سفرتان خواهند کرد. اگر کمی عاقلانه تر فکر کنید خواهید دید که لزومی ندارد سفرتان را کنسل کنید. خونسردی خودتان را حفظ کرده و به جای این که از کوره در بروید یا نا امید شوید به فکر راه حل باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز خودتان را تا دندان مسلح کنید چون بدون شک درگیر یک نبرد تمام عیار خواهید شد. شما برای این که وارد این مبارزه شوید باید خودتان را به خوبی آماده کنید. زیاد روی برنامه هایی که برای دیدن دوست صمیمی و یا عشقتان چیده بودید حساب باز نکنید، زیرا به صورت کاملا غیر منتظره ممکن است مجبور به کنسل کردن آنها بشوید. قرارهای کاری که داشته اید و تماس های تلفنی که در رابطه با کارتان می گذارید نیز طبق انتظارتان پیش نخواهند رفت. حتی انجام کارهای خلاقانه و پروژه های هنری نیز چندان موفقیت آمیز نخواهند بود. شاید بهتر باشد امروز کار چندانی نکنید و بیشتر وقتتان را در خانه و با کتاب خواندن بگذرانید.

فال روزانه متولدین دی

شما معمولا در ظاهر احساسات خود را زیاد به اطرافیانتان نشان نمی دهید، اما در واقع آدمی احساساتی هستید. امروز با دیدن اطرافیانتان و این که احساسات خود را بروز می دهند شما هم احساس راحتی کرده و احساسات واقعی را نشان می دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا دوستانی پیدا کنید که نظرات و احساساتی شبیه به خودتان دارند. اگر فکر می کنید که پیشرفت های زیادی در زمینه روابط عاطفیتان کرده اید، کاملا درست فکر می کنید و می توانید با خیال راحت به خودتان افتخار کنید، ولی نباید دست از تلاش کردن برای بهبود هر چه بیشتر اوضاع بردارید چون همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر شرایط امروز خیلی بحرانی شوند اولین واکنشی که به طور غریزی به ذهنتان می رسد این است که فرار کرده و یا بی آن که بقیه متوجه شوند تا جای ممکن از زیر کارها شانه خالی کنید. شاید بتوانید از این راه فشار کمتری را احساس کنید، اما خودتان هم می دانید که این بهترین راه ممکن نیست. امروز شاید مجبور باشید با افراد بسیاری تماس بگیرید، اما در انجام این کار با مشکلاتی روبرو خواهید بود، زیرا خیلی ها جواب شما را نمی دهند، یا تلفنشان در دسترس نیست یا خاموش است. اگر کارهایتان ضروری نیستند بهتر است تا فردا دست نگه دارید و سر فرصت و حوصله دوباره با افراد مورد نظرتان تماس بگیرید، در غیر این صورت تنها اعصاب خودتان را بهم خواهید ریخت.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما در چشمان اطرافیانتان به دنبال جواب سؤال هایتان می گردید. از این که با توجه به احساسات درونی خود عمل کنید هراسی نداشته باشید و به جای این که به آنها به چشم یک عامل بازدارنده نگاه کنید برای پیش بردن اهداف و کارهایتان از آنها بهره ببرید. وقتی مشکلی در خانه پیش می آید اعصاب همه به هم می ریزد و نظم خانه به هم می خورد. در چنین روزهایی بهتر است که همه تا جای ممکن در خانه نمانند و سرشان را با انجام کارهای خصوصیشان گرم کنند تا زمانی که آتش خشمشان فرو بنشیند و بتوانند در آرامش برای حل مشکل به صحبت کردن بپردازند. شاید بد نباشد به تنهایی به تماشای یک فیلم در سینما بروید و یا از یکی از موزه های شهرتان دیدن کنید.

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 428 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php