کد خبر : 263628 تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : اگر مدتی در فکر درست کردن یک باغچه در حیاط خانه تان و یا اضافه کردن چند گلدان کوچک و بزرگ و آوردن بخشی از طبیعت به فضای آپارتمان …

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

اگر مدتی در فکر درست کردن یک باغچه در حیاط خانه تان و یا اضافه کردن چند گلدان کوچک و بزرگ و آوردن بخشی از طبیعت به فضای آپارتمان خود بوده اید، امروز روز فوق العاده ای برای این کار خواهد بود، چون گیاهانی که امروز می کارید به احتمال قوی برای مدت ها صحیح و سالم باقی خواهند ماند. امروز تردیدها و نگرانی هایی در رابطه با وضعیت مالیتان ذهن شما را به خود درگیر کرده اند. به احتمال زیاد این نگرانی ها هیچ پایه و اساسی ندارند، چون عملکرد شما در حال حاضر خیلی خوب به نظر می رسد و اوضاعتان نیز رو به بهبود است. با این حال می توانید از این فرصت برای پیدا کردن انگیزه به منظور پیشرفت اقتصادی بیشتر خود بهره ببرید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز خانواده و دوستانتان در خانه ی شما و یا یکی دیگر از اعضای این گروه بزرگ دور هم جمع خواهند شد تا ساعاتی را در کنار هم خوش بگذرانید. خودتان را برای دریافت یک تماس تلفنی هیجان انگیز در طول روز آماده کنید. امروز تمام روابط شما، چه حرفه ای و چه شخصی به خوبی پیش خواهند رفت و در کنار دیگران، خواه شریک تجاری تان باشند و خواه عشق زندگی تان، احساس امنیت و راحتی خواهید کرد. در حین صحبت با یکی از اطرافیان ایده های جدیدی برای تغییر دکوراسیون و یا بازسازی منزلتان به سرتان خواهد زد که هر چند خیلی جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسند، قطعا خرج زیادی روی دستتان خواهند گذاشت.


فال روز متولدین خرداد :

امروز یکی از دوستان صمیمی و یا عشقتان رازی را با شما در میان خواهد گذشت. مواظب باشید طوری واکنش نشان ندهید که این آخرین رازی باشد که او به شما می گوید. امروز اخباری در رابطه با شخص مسنی که به احتمال زیاد یکی از هنرپیشه ها و یا سیاستمداران مورد علاقه تان است خواهید شنید که برای شما بسیار الهام بخش خواهد بود. حتی اگر این خبر را نشنوید هم احتمال این که خودتان امروز بخواهید یک پروژه ی جدید احتمالا هنری را آغاز کنید بسیار زیاد خواهد بود، فقط باید مواظب باشید بیش از حد توانتان برای این پروژه ی جدید وقت صرف نکنید و از کارها و وظایف مهم دیگری که به عهده دارید غافل نشوید.

 

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز سر و کله ی یک نفر که مدت هاست او را می شناسید اما برای مدتی طولانی از و بی خبر بوده اید دوباره پیدا خواهد شد. شاید این شخص را به طور اتفاقی ببینید و یا هم خودش به طور کاملا غیر منتظره به شما سر بزند، در هر صورت از دیدن این شخص خوشحال شد و برای مدتی طولانی با او به گفتگو خواهید پرداخت. امروز به طور کلی فعالیت های اجتماعی شما به خوبی پیش می روند و در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. چنانچه با مشکلی مواجه باشید دوستانتان شما را مورد حمایت خود قرار داده و باعث خواهند شد که در کنار آنها احساس امنیت و راحتی کنید. امروز روز خوبی برای ثبت نام در کلاس های هنری خواهد بود.


فال روز متولدین مرداد :

امروز شما وقت زیادی را همراه با خانواده و یا گروهی از دوستانتان خواهید گذراند و به احتمال زیاد هم این دور همی در خارج از منزل اتفاق خواهد افتاد. شاید با هم به رستورام، کنسرت، خرید و یا گردش بروید، در هر صورت این روز برای شما روزی بسیار خوب و لذت بخش خواهد بود و برای مدت ها در خاطرتان باقی خواهند ماند. این احساس صمیمیت و نزدیکی که به آنها دارید باعث می شود در روابط اجتماعی خود احساس امنیت و آرامش بکنید. خوشبختانه امروز مسائل کاری و مالی نیز طبق خواسته ی شما پیش خواهند رفت و با هیچ مشکل خاصی روبرو نخواهید بود. خودتان را برای لذت بردن از یک روز خوب آماده کنید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز شرکت در یک کلاس، کارگاه یا سمینار آموزشی برای شما بسیار جذاب خواهد بود و ایده های هیجان انگیزی را به فکرتان خواهد آورد. اگر حتی همین امروز امکان عملی کردن این ایده ها وجود نداشته باشد هم باید سعی کنید آنها را یک جا یادداشت کنید تا سر فرصت به آنها فکر کرده و راهی برای عملی کردن آنها پیدا کنید. نقشه ها و برنامه هایی که برای سفر به یک شهر و یا کشور دیگر داشته اید امروز بالاخره تأیید نهایی خواهند شد و این موضوع باعث خوشحالی شما در طول روز خواهد شد. روابط شما با اطرافیانتان بسیار صمیمانه به نظر می رسند و آنها از هیچ حمایتی نسبت به شما دریغ نمی کنند. از این روز زیبا لذت ببرید!

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

اگر قصد خرید خانه و یا هر نوع املاک و مستغلات دیگری را داشته اید، بسته به شرایطتان امروز روز بسیار خوبی برای امضای معامله ی نهایی و یا اگر در مراحل آغازین کار هستید شروع جستجو خواهد بود. هر گونه سرمایه گذاری در زمینه ی املاک و مستغلات که در حال حاضر انجام شود برای شما منافع قابل توجهی را به همراه خواهد داشت و ارزش ملکتان روز به روز بیشتر خواهد شد. با این حال باید جانب احتیاط را حفظ کرده و پیش از انعقاد هر قراردادی از این که بهترین انتخاب ممکن را انجام داده اید اطمینان خاطر پیدا کنید. امروز در شروع روابط عاطفی باید بیش از هر زمان دیگری احتیاط به خرج دهید، یا حتی اگر برایتان ممکن است امروز کلا بی خیال این کار شوید!


فال روز متولدین آبان :

امروز شرکت در یک فعالیت اجتماعی زمینه ساز آغاز یک رابطه ی عاطفی جدید برای شما خواهد بود که خیلی زود تبدیل به یک رابطه ی عاشقانه شده و برای مدت های طولانی ادامه خواهد یافت و حتی شاید به ازدواج ختم شود. افراد جدید و جالبی وارد زندگی شما خواهند شد که مکالمات جالبی با آنها خواهید داشت و ایده ها و اطلاعات تازه ای را در اختیار شما قرار خواهند داد که برایتان بسیار مفید خواهند بود. شخصی که برای مدتی از او بی خبر بوده اید امروز دوباره پیدا می شود و شما از دیدار با او بسیار خوشحال خواهید شد. یک پروژه ی کاری و یا شخصی که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده اید امروز بالاخره به نتیجه ی مورد نظرتان خواهد رسید.


فال روز متولدین آذر :

امروز شما از وضعیت زندگی خود به شدت احساس رضایت می کنید. مسائل کاری و مالی همچنان دارند به خوبی پیش می روند و زندگی شخصیتان نیز خیلی آرام و خوشایند به نظر می رسد و حس می کنید هیچ خطری شما و زندگیتان را تهدید نمی کند. شما در حال حاضر در فکر این هستید که بخشی از پس انداز خود را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. این ایده ی بدی نیست، اما باید خیلی با احتیاط عمل کنید. روابط عاطفی که اکنون شروع می شوند به احتمال زیاد برای مدتی طولانی دوام خواهند یافت و حتی به ازدواج ختم خواهند شد، پس بهتر است نهایت دقت را در انتخاب طرف مقابلتان به خرج دهید.

فال روزانه چهارشنبه 2 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز معاملات کاری و تجاری که انجام می دهید برای شما بسیار رضایت بخش خواهند بود. شما در حال حاضر از لحاظ مالی به شدت احساس امنیت می کنید و از آنجایی که مسائل کاری و مادی دارند به خوبی پیش می روند زیاد نگران آینده ی مالی خود نیستید. امروز برخوردها و تماس هایی که با خانواده، دوستان و همسایه هایتان دارید بسیار خوب و همراه با صداقت و صمیمیت پیش خواهند رفت. روابط عاطفی تان نیز خوشبختانه در حال حاضر در وضعی ثبات و آرامش به سر می برند و هیچ لزومی ندارد که ذهن خود را درگیر شک و تردیدهای بچگانه کنید. سعی کنید امروز حتما یک پیاده روی سریع، هرچند کوتاه، داشته باشید.


فال روز متولدین بهمن :

اگر اهل نگهداری از گل و گیاه و باغبانی هستید امروز وقت زیادی را به این کار اختصاص خواهید داد و شاید حتی یکی از دوستان یا اعضای خانواده نیز در انجام این کار به شما کمک کند. هر دانه ی که امروز بکارید به احتمال زیاد سبز شده و به بار خواهد نشست. امروز شما در برقراری ارتباط با دیگران دوست دارید خودتان پیش قدم شوید و منتظر نمی مانید تا طرف مقابلتان اولین گام را بردارد. حالا که جسارت لازم را در اختیار دارید منتظر نمانید و خیلی راحت با دیگران صحبت کنید و از آنها سوال هایی که دارید را بپرسید، اما مواظب باشید مزاحم حریم شخصی کسی نشوید. این رفتار شما امروز می تواند دوستان خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز یک مکالمه ی بسیار خوشحال کننده با عشق و یا یکی از دوستان بسیار صمیمی خود خواهید داشت که باعث می شود احساس صمیمیت و نزدیکی بسیاری به او بکنید. این در واقع بهترین اتفاق امروز برای شما خواهد بود، به ویژه این که بخشی از کارهایتان با مشکل مواجه شده و هیچ خبری از بسته یا نامه ای که قرار بوده امروز به دستتان برسد نیست. یکی از اعضای خانواده که از شما بزرگتر است و یا یکی از همسایگان مسنتان برای تقاضای کمک در زمینه ای به سراغ شما خواهد آمد؛ اگر کاری از دستتان ساخته است برای او انجام دهید. امروز وقت گذراندن با کودکان برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و خاطرات خوشی را در ذهنتان زنده خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 314 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php