کد خبر : 255913 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲:۳۲

فال روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز آنچه به زبان می آورید با آنچه در درونتان می گذرد فرق دارد، اما این کارتان به هیچ وجه از روی نداشتن صداقت و یا داشتن انگیزه های نابکارانه نیست. شما به هیچ وجه سعی در گول زدن دیگران ندارید. واقعیت این است که حرف زدن …

فال روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز آنچه به زبان می آورید با آنچه در درونتان می گذرد فرق دارد، اما این کارتان به هیچ وجه از روی نداشتن صداقت و یا داشتن انگیزه های نابکارانه نیست. شما به هیچ وجه سعی در گول زدن دیگران ندارید. واقعیت این است که حرف زدن در مورد نیازها و خواسته هایتان برای شما خیلی دشوار شده است و نمی توانید آنچه در دلتان است را به راحتی به زبان بیاورید، مخصوصا اگر بدانید خواسته ی طرف مقابلتان چیز دیگری است و با شما فرق دارد. اگر فکر می کنید این کار درست است اشکالی ندارد اگر برای مدتی کوتاه نیازهای شخصیتان را کنار گذشته و دیگران را در اولویت قرار دهید. شما خوب می دانید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

دیگر وقت آن فرا رسیده است که کمی روی اعتماد به نفس خود کار کنید و از شر این زندان ذهنی که برای خود ساخته اید رها شوید. شما هم به خوبی دیگران هستید و همان توانایی هایی را دارید که همه دارند (شاید حتی بیشتر!)، پس چرا خودتان را باور نداشته باشید؟! مشکل اصلی اینجاست که شما نمی خواهید دچار خودخواهی و خودبینی شوید و کنترل نفستان از دستتان خارج شود، اما فراموش نکنید که این هم بخشی از وجود شماست و نمی توانید آن را نادیده انگاشته و در هر موقعیتی سعی در انکار و نابودی آن داشته باشید. نه شما می توانید کامل و بدون نقص باشید و نه هیچ کس دیگری، پس بیهوده عزا نگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

تحت شرایط کیهانی موجود توانایی های ذهنی شما و همچنین قدرت بیانتان افزایش قال توجهی پیدا خواهند کرد و همین باعث می شود که امروز فرصت بسیار خوبی باشد تا به افکارتان در مورد ارائه ی یک پروژه ی کاری سر و سامان داده و آن را با شخصی که ممکن است شریک آینده تان باشد در میان بگذارید. در ارتباط با زندگی شخصیتان هم بد نیست به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر افتاده اند کمی بیشتر فکر کنید چون واقعیت برخی مسائل هنوز برای شما آشکار نشده است و همین موضوع سوء تفاهم هایی را به وجود آورده است که اگر هر چه زودتر حل نشوند می توانند به ریشه ی برخی مشکلات و اختلافات جدی و حل نشدنی تبدیل شوند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به طور کلی برای شما روز نسبتا خوبی خواهد بود. شما این فرصت را در اختیار دارید تا اتفاقات و تحولات چند هفته ی اخیر را در خلوت خود مورد بررسی قرار داده و درک بهتری از شرایط فعلی خود پیدا کنید. بی آن که خودتان را ناراحت کرده و یا بیش از اندازه ذوق زده شوید مسیری را که تا کنون به سمت اهداف خود طی کرده اید را زیر نظر گرفته و میزان پیشرفت خود در این راه را بررسی کنید. امروز روز بسیار خوبی برای فعالیت های اجتماعی خواهد بود و شما خیلی راحت تر از همیشه می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. چرا با چند تا از دوستانی که به تازگی پیدا کرده اید دور هم جمع نمی شوید تا شناخت بیشتری از آنها پیدا کنید؟

فال روزانه متولدین مرداد

آیا طی چند روز گذشته ذهنتان کمی آشفته شده و کنترل اوضاع از دستتان خارج شده بود؟ امروز بالاخره از این وضعیت گیج کننده نجات خواهید یافت و می توانید به وضوح ببینید که در چه وضعیتی قرار گرفته اید. شما قصد دارید جواب سؤالی را که شما را به خود درگیر کرده و روی قدرت قضاوت شما هم اثر منفی گذاشته است پیدا کنید. برای این کار باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید، مخصوصا اگر پای مسائل عاطفی در میان باشد. سعی کنید شرایط را درک کرده و جواب سؤال هایتان را پیدا کنید، اما در عمل کردن بر اساس جوابی که یافته اید زیاد عجله نکنید چون تا فردا نگاهتان به این وضعیت منطقی تر خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

شما این اواخر احساس ناراحتی و بهم ریختگی می کنید. شاید یکی از اهداف بزرگتان ارزش و اهمیت اولیه ی خود را برای شما از دست داده باشد و یا ایمانی که به خودتان و توانایی هایتان داشته اید از بین رفته باشد. امروز حالتان بهتر شده و ناراحتی که از این بابت داشته اید تا حدودی رفع خواهد شد. این برای شما فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا از بی تفاوتی و یا دمدمی مزاجی قبلی خود نجات یافته و راه جدیدی را برای خود انتخاب کنید که بر اساس تلاش و تفکر قرار دارد. نیازی به توضیح نیست که این راه جدید احساس رضایت بیشتری در شما به وجود خواهد آورد و رسیدن به اهدافتان را امکان پذیر خواهد نمود.

فال روزانه متولدین مهر

مشکلات موجود در این دنیا به نظر شما واقعا شرم آور و غیر قابل تحمل هستند و دلتان می خواهد یک روش معجزه آسا پیدا کرده و همه را از این بدبختی ها و زشتی های این دنیا نجات دهید، اما متأسفانه باید به شما یادآوری کنیم که شما یک ابرقهرمان نیستید و نمی توانید دنیا را به تنهایی نجات دهید. در بهترین حالت تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که زندگی را برای عده ی محدودی بهتر کنید، سعی کنید به فکر راهی برای انجام این کار باشید! اگر لازم است مشکلات موجود در رابطه ی عاطفی خود را حل کرده و یک تصمیم جدی در مورد آن بگیرید به شما توصیه می شود که پیش از گرفتن تصمیم نهایی خود چند روزی دست نگه دارید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز دنیای اطرافتان نسبتا در آرامش است و هیچ مشکل یا ماجرای خاصی در کار نیست، اما در دنیای درونتان غوغایی برپاست. شما آرزو می کنید که ای کاش می توانستید برای آنچه قلبتان را به درد آورده است و همچنین مخمصه های کاری که در این چند وقت اخیر تجربه کرده اید راه حلی پیدا نمایید. دلتان می خواهد به طور معجزه آسایی تمام آنچه طی یک ماه گذشته اتفاق افتاده است را درک کرده و به دلیل این اتفاات پی ببرید. پیش از هر کاری باید بتوانید ذهنتان را کمی آرام کنید تا کنترل بهتری روی اوضاع داشته باشید. اگر به اندازه ی کافی به خودتان وقت داده و صبر و حوصله داشته باشید همه چیز را می توانید حل کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ذهن شما امروز از لحاظ فکری به شدت درگیر است و به شدت در فکر اهداف حرفه ای خود هستید. شما دارید به دقت مسائل را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهید تا ببینید آیا می توانید راه حلی متفاوت برای وضعیت فعلی پیدا کنید. آیا راه های جدیدی وجود دارند که بتوانید امتحان کرده و اوضاع را بهبود ببخشید؟ ذهنتان به سرعت برق و باد در حرکت است و آنهایی که دور و برتان هستند تا پایان روز از این همه سؤالی که می پرسید خسته خواهند شد. این که شما اینقدر نسبت به دیگران مهربان هستید واقعا قابل تحسین است، اما نمی توانید انتظار داشته باشید آنها هم همینقدر مهربان باشند، بعضی چیزها باید در ذات آدم باشند!

فال روزانه متولدین دی

شما نمی توانید همه ی کارهایی که دارید را به طور همزمان انجام دهید. چطور می توانید انتظار داشته باشید که هم در تمام زمینه های زندگی خود عملکردی فوق العاده داشته باشید و هم استرستان را کاهش داده و به تمدد اعصاب خود کمک کنید؟ خودتان را برای داشتن یک عملکرد بدون نقص بیش از اندازه تحت فشار قرار ندهید. اگر این کار را بکنید فقط اوضاع را از این که هست بدتر کرده و اعصابتان را آشفته تر خواهید نمود. به خودتان سخت نگیرید و کمی استراحت کرده و آرام باشید. شما این اواخر آنقدر کار انجام داده اید که حالا بتوانید با آرامش این یک روز را استراحت کرده و باتری هایتان را برای ادامه ی راه شارژ کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اکنون زمان بسیار خوبی است تا عقل و منطق خود را با واقعیت ها تطبیق دهید. اگر این کار را نکنید بدون شک با مشکل هایی مواجه خواهید شد که حل کردن آن برایتان راحت نخواهد بود. همه این را می دانند که شما مغزی فعال با ایده هایی نبوغ آمیز دارید، اما اگر هدفتان چیزی به غیر از داستان نوشتن باشد باید تفکری واقع بینانه تر داشته باشید. این خیالات خام برای آنهایی که در دنیای واقعی زندگی می کنند اصلا مفید نخواهند بود. شما می خواهید با به کار گرفتن خلاقیت خود زمینه را برای پیشرفت بیشتر دز زمینه ی حرفه ای فراهم کنید، اما متأسفانه باید بگوییم که این کار فعلا به نفعتان نخواهد بود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حرف زدن با شما کار راحتی نخواهد بود. شما خیلی سریع تحت تأثیر قرار گرفته و حرف های دیگران را به خودتان می گیرید یا هر چیزی که بشنوید را مورد انتقاد قرار می دهید. هیچ چیز احساسی و یا مبهمی برای شما قابل درک نیست و نمی توانید آن را بپذیرید. با وجود این که به هیچ وجه دلتان نمی خواهد رویاهای شخصیتان را کنار گذاشته و یا فراموش کنید فعلا مجبور خواهید بود برای منافع مادی و یا حرفه ای خود برای مدت کوتاهی هم که شده است آنها را از اولویت خارج کنید. این وضعیت بدون شک دائمی نخواهد بود و به مخض سر و سامان دادن به موقعیت فعلی خود دوباره به دنبال رویاهایتان خواهید رفت.

فال روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 440 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php