کد خبر : 36636 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۲۹

فال روزانه چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز بخاطر کاری که خوب آن را انجام داده اید تحسین و تقدیر دریافت می کنید. ناگهان اطرافیان شما طور دیگری به شما می نگرند. در بعضی موارد، ممکن است شهرت زیادی کسب کنید. این می تواند به حرفه شما برگردد، یا زندگی شخصی تان یا هر …

فال روزانه چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز بخاطر کاری که خوب آن را انجام داده اید تحسین و تقدیر دریافت می کنید. ناگهان اطرافیان شما طور دیگری به شما می نگرند. در بعضی موارد، ممکن است شهرت زیادی کسب کنید. این می تواند به حرفه شما برگردد، یا زندگی شخصی تان یا هر دو. در هر صورت، اشتیاق و عزت نفس شما را بالا می برد و اجازه پیشروی را به شما می دهد. از شهرت خود بهره ببرید و از آن برای اهداف والاتر استفاده کنید. امروز روزی است که شما کمی احساس تنهایی و دور شدن از عشقتان می کنید. حس می کنید کسی شما را دوست ندارد. این حس موقتی است. شما می خواهید پنهان شوید، ولی بهتر است که در مورد احساس خود با او حرف بزنید و به فاصله ای که بین شما هست پل بزنید.

فال متولدین اردیبهشت

تمایل شما به ادامه تحصیل و یاد گرفتن مهارت های جدید طی رویدادی ناگهانی مسیر درستی می یابد. شما از آموزش در رشته ای هنری یا یاد گرفتن تکنیکی جدید شروع می کنید و در مورد آخرین پیشرفت های دنیای علم اطلاعات کسب می کنید. ذهن شما تیز و فرز است و کنجکاوی شما بالاست. فرصت یادگیری برایتان پیش می آید. نیاز دارید که امروز با عشقتان تماس بگیرید. شاید حس این کار را نداشته باشید ولی تلاش می کنید تا همدیگر را بهتر بشناسید. دلیل دوری شما هر چه باشد، بهتر است با هم روراست باشید و درهای ارتباط را به روی هم نبندید تا جواب بهتری بگیرید، حتی اگر دنبال کردن این مسیر برایتان سخت باشد.

فال متولدین خرداد

امروز حس می کنید که جذابیت فیزیکی زیادی به فرد خاصی دارید. خوش شانسی باعث می شود که مقداری پول به دستتان برسد. شاید یک پاداش غیرمنتظره یا یک هدیه باشد. وسوسه خرج کردن آن ناگهان بالا می رود. اگر به این پول برای خرج های روتین نیاز ندارید، نگهش دارید. شما لیاقت پاداش گرفتن را دارید. امروز حرف زدن برای شما سخت تر به نظر می رسد، به خصوص اگر در مورد نزدیک ترین و صمیمی ترین روابط شما باشد. امروز حس دوری و فاصله از او می کنید. شاید دلیلش این بوده که شما کار یا مسئولیت های زیادی داشته اید و تعهداتی داشته اید که باعث شده نتوانید زمان زیادی را با هم سپری کنید. با آنکه ممکن است به احساسات او لطمه خورده باشد، ولی باید زمانی را برای با او بودن اختصاص دهید و به او بگویید که چه احساسی دارید.

فال متولدین تیر

بطور ناگهانی به رویدادی اجتماعی دعوت می شوید که شما را در تماس با افراد جالب و غیرعادی قرار می دهد. بعضی از آنها شغل هایی دارند که برای شما جالب است. با بعضی از آنها دوست می شوید و بعضی از آنها رابط های کاری و تجاری خوب و ارزشمندی برای شما می شوند. فرصت های جدیدی در این صورت جلوی رویتان قرار می گیرد. هر دعوتی که از شما شد، آن را رد نکنید. شاید با رد کردن این دعوت ها، چیز مهم و خوبی را از دست بدهید. حس بدی وجود دارد که به رابطه نزدیک و شخصی شما مربوط می شود. شما می خواهید همه چیز را تعطیل کنید و در خانه تنها بنشینید و به همه چیر فکر کنید. بعضی نقایص و عیب های رابطه شما امروز معلوم می شود، ولی نباید این را بپذیرید. کارهای زیادی می توانید بکنید تا حس خود را تغییر دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که کمی شجاعت داشته باشید و از ته دلتان حرف بزنید.

فال متولدین مرداد

دل و مغز شما امروز در هارمونی با هم کار می کنند. همه چیز آنطور که انتظار داشتید جور می شود. به خودتان اطمینان داشته باشید. به احتمال زیاد شما بهترین راه حل را برای هر موقعیتی دارید. شاید درک عالی شما از شرایط کسی را غافلگیر کند. آماده واکنش های سورپریز کننده باشید. امروز ترجیح می دهید که ناهار بیرون بروید و با افراد جدید زیادی آشنا شوید نه اینکه با عشقتان صحبتی عمیق داشته باشید. این شما را عصبی می کند، زیرا واقعاً نیاز دارید که حرف بزنید. بهتر است که دل به دریا بزنید و آنچه باید گفته شود بگویید. بدین ترتیب آرامش خواهید یافت. بگذارید امروز روی منحصر بفرد شما بدرخشد. آنهایی که همیشه از همان ایده های همیشگی استفاده می کنند کسانی هستند که در محل کار عقب می افتند. امروز قطعاً روزی نیست که شما از جمع تبعیت کنید. خودتان باشید و موضعتان را بگیرید تا پاداشتان را دریافت کنید.

فال متولدین شهریور

امروز با روی آسیب پذیر خود روبرو شوید. به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. بدانید که می توانید خودتان باشید و بدون آنکه بخواهید جلب توجه کنید خوش بگذرانید. ذهن خود را پایدار کنید و جا برای رشد بگذارید. آن توصیه هایی که به دیگران می کنید را خودتان هم بکار ببندید. امروز یک شروع ملایم ممکن است با مشاجره ای خراب شود. به احتمال زیاد مشاجره و دعوای مهمی نیست، زیرا هنوز همدیگر را خیلی خوب نمی شناسید. ولی ممکن است بدان معنا باشد که هنوز دوست ندارید اینقدر نسبت به هم باز و راستگو باشید. نگذارید چنین چیز کوچکی رابطه ای بدین زیبایی را خراب کند. انرژی مثبت زیادی دارید و این بر کار شما تأثیر مثبتی دارد. حس می کنید قویتر شده اید و از همیشه نیرومند ترید. اگر معامله ای هست که باید انجام دهید یا کسی هست که باید متقاعد کنید، امروز روز این کار است. زیرا موفق خواهید شد.

فال متولدین مهر

امروز روز شماست. نگذارید کسی آن را از شما بگیرد. امروز باید شروع خوبی داشته باشید تا به اهدافی که می خواهید برسید. زمان خود را برای فکر کردن درباره نحوه انجام آن هدر ندهید. فقط شروع کنید. اولین قدم مهمترین قدم است. شما در حال حاضر کنترل احساسات خود را دارید و این به شما کمک می کند که آنچه باید انجام دهید را تکمیل کنید. با آنکه نسبت به کارهای فرد خاصی گیج شده اید، ولی نباید بگذارید که افکارتان سمی شود یا شما را آزرده و عصبانی کند. در حال حاضر شما از کاه کوه می سازید و ایده ای راجع به آنچه در حال وقوع است ندارید. باید صداقت و صراحت داشته باشید. امروز در محل کار حواستان را جمع کنید، زیرا کسی در تلاش است تا به نحوی در کارهایتان دخالت کند. به احتمال زیاد یکی از همکارانتان است که از منصبش سوء استفاده می کند و وانمود می کند که بیشتر از شما می داند. گول او را نخورید و در نهایت باید فقط به خودتان اطمینان داشته باشید.

فال متولدین آبان

سفره دلتان را باز کنید و روی حساس خود را بیشتر نشان دهید. هرچه بیشتر احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، آنها هم برای در میان گذاشتن مسائل خود با شما احساس راحتی بیشتری می کنند. دل و منطق شما در هارمونی کامل هستند، پس از این وضع به نفع خود استفاده کنید. حقیقت ماجرا به زودی آشکار می شود. زمان آن رسیده که بیشتر استراحت کنید و دلیل مشکلی که شما را ناراحت کرده بیابید. اگر عشقتان صبر شما را تمام کرده باید زمانی را به تنهایی بگذرانید تا آرامش خود را باز یابید و دوباره احساس نیرومندی داشته باشید. بدین ترتیب بعداً می توانید صحبت معناداری با هم بکنید. ایده های کاری بی وقفه به ذهنتان می رسند، ولی به دلیلی هنوز نیروی زیادی هست که مانعی بر سر راه عملی کردن ایده هایتان گذاشته است. بدانید که بیشتر این موانع فقط زاده ذهنی خودتان هستند.

فال متولدین آذر

تا وقتیکه این درام را در حداقل نگه دارید، امروز روز خوبی برای شما خواهد بود. در این مسیر می توانید از روی هر مانعی بپرید پس نگران هیچ چیز نباشید. شما تیزهوش هستید و در کل کنترل احساسات خود را در دست دارید. به جزئیات رسیدگی کنید و قدم بزرگ بعدی تان را برنامه ریزی کنید. نظافت کنید و همه جا را مرتب کنید و چیزهایی که دیگر لازم ندارید را دور بیندازید. نگذارید احساسات آزاردهنده شما قرار امروز شما را خراب کنند. بعضی وقایع در مورد رابطه قبلی تان شما را عصبی کرده بودند و حال و حوصله نداشتید. بگذارید این احساسات محو شوند و احساسات خوب ظاهر شوند. آرام باشید و تفریح کنید. امروز از کار روتین خود به شاخه دیگری بپرید. دلیلی ندارد که دائماً در روال همیشگی گیر کنید. این بیش از آنچه فکرش را بکنید شما را محدود می کند. چیزهای جدید را امتحان کنید. بدین ترتیب خیلی شگفت زده می شوید از اینکه چطور درهای جدیدی به رویتان باز می شوند.

فال متولدین دی

امروز باید خودتان را تا سطح زمین پایین بیاورید و بلندپروازی نکنید. شاید هدف مهمی را فراموش کرده باشید. امروز روز خوبی برای مرور پیشرفت خود و رسیدگی به جزئیاتی است که نیاز به توجه بیشتری دارند. روحیه ماجراجویی خود را زنده نگه دارید. از خودتان می پرسید که آیا باید در مورد عشقتان همه چیز را روشن کنید و تظاهر کنید اتفاقی نیفتاده است یا خیر. اگر قصد دارید امروز سر قرار بروید، عاقلانه این است که قبل از هر کاری بحث و گفتگویی داشته باشید و اگر این کار را نکنید، سکوت های طولانی و خیره شدن های عجیبی خواهید داشت. جسارت داشته باشید. امروز از سوی چیزی یا کسی احساس فشار می کنید. این نیرو از شما می خواهد که بعضی چیزها در مورد کارتان را تغییر دهید. نباید لزوماً در مقابل این ایده مقاومت کنید. شما در نقطه ای بحرانی قرار دارید که بهتر است در این زمان به دیگران گوش دهید.

فال متولدین بهمن

زمان آن رسیده که از فعالیت های شتابزده روزهای اخیر دست بردارید و ذهن آرامتری داشته باشید. به جزئیاتی که قبلاً نتوانسته بودید رسیدگی کنید بپردازید و در این میان تفریح را فراموش نکنید. حالا زمان آن است که به درون رو کنید و درونتان را منعکس کنید. به منابع درونی خود در مقابل اعمال برونگرای خود اعتماد کنید. پایدار باشید و بگذارید احساسات شما با جنبه عقلانی تان در تماس باشند. تنش های پنهانی ممکن است بین شما و عشقتان پیش آیند پس باید مراقب باشید. شاید با این واقعیت روبرو شوید که حداقل در سطحی، شما با خودتان یا با او صادق نبوده اید. بهتر است که زمانی را به این اختصاص دهید و ببینید که چه احساسی دارید و ببینید واقعاً چه می خواهید. امروز نگران ثبات قدم یا اهل عمل بودن در محل کار نباشید. حتی اگر تلاش کنید، زیاد موفق نخواهید بود. بهتر است انرژی خود را روی ایده های منحصر بفرد و عالی متمرکز کنید. این ایده ها شما را به جاهای خوبی می رسانند.

فال متولدین اسفند

وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد باید بهترین کار را برای خودتان انجام دهید. فکر نکنید که باید این وظایف را فقط بدین دلیل انجام دهید که نسبت به گذشته احساس گناه می کنید. آنها را انجام دهید چون می خواهید که این کار را بکنید، نه بدین دلیل که حس اجبار دارید. تنها اجباری که دارید خودتان هستید. اگر واقعاً تمایل دارید که به کسی کمک کنید، این کار را بکنید، ولی خودتان را در این کار فدا نکنید. می توانید امروز بیرون بروید و زمان خیلی خوبی را سپری کنید تا از این حال و هوا خارج شوید. شما دلایل زیادی برای ناراحت شدن دارید، ولی اگر به رابطه ای که در آن هستید ارزش قائلید، راهی برای رسیدگی به آن می یابید و آن را پشت سر می گذارید. مراقب افرادی که کلمات قشنگی در محل کار می زنند باشید. این فرد زیادی باد کرده و هیچ ارزشی ندارد. او سعی می کند به نحوی شما را ناراحت کند پس حواستان باشد گول او را نخورید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 509 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

زیبا در تاریخ 6 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

سایت خوبی دارین ممنونم

ali در تاریخ 6 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

باسلام خدمت شما
ممنون از این که به سایت خودتون سر میزنید و نظراتتون رو ارائه میدید.
با سپاس فراوان
گروه میهن فال

css.php