کد خبر : 140572 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۰۱

فال روزانه چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴

 فال روزانه چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز هیجانات زیادی دارید و دلتان می خواهد همه چیز را به نفع خود تغییر دهید. شاید بد نباشد برای یک سفر داخلی برنامه ریزی کنید. به طور کلی به هیچ هیجان و شادی نه نگویید. از اینکه به دیگران …

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیجانات زیادی دارید و دلتان می خواهد همه چیز را به نفع خود تغییر دهید. شاید بد نباشد برای یک سفر داخلی برنامه ریزی کنید. به طور کلی به هیچ هیجان و شادی نه نگویید. از اینکه به دیگران کمک کنید نیز خوشحال خواهید شد. خودتان امروز به دنبال موردی برای انجام کارهای خیر و کمک هستید. با این همه هیجان مثبت رابطه خود را با عشقتان نیز بهتر کنید. با هم برای انجام کارهای هیجان انگیز نقشه بکشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت


آیا احساس می کنید برخی مسایل در زندگی شما درست پیش نمی روند؟ یا اینکه روال عادی زندگی شما دچار تغییر شده است؟ اگر این طور است، خودتان می توانید برنامه ها و رویدادها را تغییر دهید. چند چیز را با هم مخلوط کنید و یک عادت تازه اما مثبت و کاربردی برای زندگی بسازید. از کارهایی که انرژی زیادی از شما می گیرند و در آخر نیز هیچ دستاوردی ندارند، دوری کنید. اگر از تغییر در زندگی می ترسید، این نکته را به خود یادآوری کنید بدون تغییر نمی توانید پیشرفت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد
امروز باید من درونی خود را کمی آرام کنید. به واسطه انرژی های امروز، دلتان می خواهد خیلی راحت و بی پرده در مورد خود، افکار و نیازهایتان با بقیه حرف بزنید. این کار در میان دوستان قابل اعتماد موردی ندارد، اما مراقب باشید پیش همه حرف نزنید. امروز خودتان مسوول رفتاره و گفتارهایتان هستید. در محل کار یا حتی در خانه باید مراقب حرف هایی که به زبان می آورید باشید. امروز در محل کار از ایده های نو استقبال کنید و نظرات خود را نیز روی آن اعمال کنید. روز پرهیجان و شادی در پیش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر
امروز خلاقیت بسیار زیادی دارید. به واسطه انرژی ستاره ها، رویاهای شما پررنگ هستند و می توانید در حوزه کار، طرح های جالبی در ذهن خود بسازید. از اینکه طرح های خود را مطرح کنید، هراسی نداشته باشید. امروز حرف های شما می تواند برای بقیه کمی تعجب‌برانگیز باشد. اگر با مخالفتی روبه رو شدید، خیلی سعی نکنید با منتقد بحثی داشته باشید. یا اگر در میان دوستان کسی هست که همیشه انرژی منفی می دهد، از او دوری کنید  و به مرور او را از لیست دوستان خود حذف کنید.

فال روزانه متولدین مرداد
امروز کمی هیجان دارید که بیشتر آن منفی است؟ نگران نباشید، انرژی کائنات همه چیز را تغییر خواهد داد و امروز می توانید هیجان و شادی زیادی را تجربه کنید. عادت های همیشگی خود را کنار بگذارید. در روند عادی زندگی تغییرات اساسی ایجاد کنید. به طور مثال، با غریبه ها حرف بزنید. به رستوران جدیدی برای صرف ناهار بروید. به زندگی خود هیجان ببخشید. دعوت دوستان را بپذیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز کلی ایده بزرگ در سر شما وجود دارد. از آنها برای تغییر روند عادی زندگی خود استفاده کنید. رویاها و خواسته هایی که همیشه خیلی دور از دسترس و غیر قابل دستیابی به نظر می رسیدند، امروز راهی برایشان پیدا می شود. از همین امروز می توانید نخستین قدم برای تحقق آنها را بردارید و به مرور روش های کاری خود را تصحیح کنید. از تغییر نهراسید. از آغاز نترسید. این را به یاد داشته باشدی بدون تغییر نمی توانید پیشرفت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

افق دید خود را توسعه دادن برای پرورش روحتان بسیار خوب است. وقتی بتوانید تعریف های تازه و بهتری از زندگی داشته باشید، بهتر می توانید به آرزوها و خواسته های خود برسید. امروز می توانید با ترکیب چند کار مختلف با هم، یک روش کاری تازه خلق کنید. این کار کمک می کند تا تجربه های تازه ای داشته باشید که در زندگی عادی و کاری شما تغییرات بزرگ ایجاد شود. حتی بد نیست در یک کلاس آموزشی شرکت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز به مسایل ماورافیزیک علاقه بسیاری پیدا خواهید کرد. از طرفی هم دلتان می خواهد مسیر تازه ای در زندگی ایجاد کنید. این کار از عهده شما بر می آید و توان آن را دارید. برای این منظور کافی است چند روش را با هم ترکیب کنید. البته توجه داشته باشید که همیشه بهترین روش ها را در پیش بگیرید و کارهایی را انجام دهید که واقعا ارزش و نتیجه مثبت دارند. با تغییر دیدگاه و تغییر روش، می توانید بسیاری از خواسته های خود را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر از اتفاق های عادی و همیشگی زندگی خود خسته شده اید و احساس می کنید همه چیز زیادی تکراری است، خودتان آن را تغییر دهید. چرا منتظر هستید، اطرافیان کاری کنند؟ خودتان دست به کار شوید. اول در نگاه و دیدگاه خود تغییر دهید تا بتوانید عادت های منفی را کنار بگذارید. احتمالا در خانه تغییراتی ایجاد خواهید کرد. اکسسوری های تازه می خرید یا در ظاهر و دکور خانه تغییر ایجاد می کنید. امروز حتی فرصت خوبی برای امضای قرارداد برای کار تازه است.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید بتوانید میان احساسات خود را از واقعیت ها تمیز بدهید. بسیار تمایل دارید تا همه مسایل زندگی را سروسامان بدهید. از تغییر در دکوراسیون گرفته تا کارهای عادی زندگی، امروز تغییرات اساسی در زندگی ایجاد  خواهید کرد. البته به این توجه داشته باشید که خواسته های درونی شما با رویدادهای واقعی در جنگ و تضاد خواهد بود. با ایجاد تغییر، به طور کلی روند زندگی شما در مسیر تازه ای قرار خواهد گرفت و پیشرفت های بیشتری را شاهد خواهید بود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما عضوی از مهمانی نیستید، بلکه خودتان صاحب آن هستید. امروز حس های بسیار خوبی دارید. رفتارهایتان بسیار دوستانه است و خیلی خوب می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. سر شما پر از ایده های نو است. امروز این فرصت را دارید یا یک خاطره ماندگار در زندگی خود ثبت کنید. البته در هیچ کاری زیاده روی نکنید و فقط از هیجانات مثبت لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

خود را محدود نکنید و بگذارید دفتر اید ها و نظرات شما باز باشد. اگر کاری هست که در حال حاضر از آن لذت می برید، انجام دهید. امروز احتمالا شاهد تغییرات ناگهانی خواهید بود. در حوزه کاری می توانید صحبت های اولیه برای آغاز یک پروژه جدید را امروز انجام دهید زیرا انرژی هیا بسیار خوب هستند و درک و ایمان درستی نسبت به طرف مقابل خواهید داشت. این را بدانید که با تغییر دیدگاه های محدودکننده، روزهای عالی در پیش خواهد بود.

فال روزانه چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 183 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php