کد خبر : 164977 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز در موقعیت خاصی دوست دارید آزادی بیشتری داشته باشید. شاید می خواهید از احساسات خود فاصله بگیرید یا حس می کنید کسی هست که شما را خفه می کند. از طرفی گرایش به حفظ حریم خود دارید و از …

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴فال روزانه چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در موقعیت خاصی دوست دارید آزادی بیشتری داشته باشید. شاید می خواهید از احساسات خود فاصله بگیرید یا حس می کنید کسی هست که شما را خفه می کند. از طرفی گرایش به حفظ حریم خود دارید و از طرف دیگر می خواهید همنشین و هم صحبتی داشته باشید که از تنهایی درآئید. قبل از آنکه در رابطه ای غرق شوید باید خودتان را به بهترین شکل جمع و جور کنید. انرژی امروز نشان می دهد که رابطه شما به جهت جدیدی نیاز دارد. شما باید جستجوی بیشتری نمایید و باید الهام های شما معنوی تر باشند. هدف مشترک باعث می شود که شما در سطح عمیق تری پیوند بیابید. در محل کار شما امروز خیلی استرس دارید، زیرا دیگران به شما فشار زیادی می آورند. دیگران دیوانه وار کار می کنند و این انرژی آنها شما را به تنش می اندازد. تلاش کنید که به چرندیات گوش ندهید و به واقعیات پایبند باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید از جذابیت و سرعت انتقال خود برای آرام کردن ماجرای پرتنشی استفاده کنید. امروز چنین موانعی برای شما ناراحتی ایجاد می کنند. راه حل شما برای این مشکل این است که قیافه ای مهربان و شاد به خود بگیرید و شوخ طبع باشید. بدانید که این تکنیک باعث می شود که به این زودی ها با مسئله خاصی روبرو نشوید و دردسر نداشته باشید. گاهی در زندگی پیش می آید که هر چقدر تلاش می کنید تا به هدفی برسید، روش های امتحان شده و مطمئن پاسخگو نیستند. امروز حیات رمانتیک شما به تقویت و شادی نیاز دارد تا روحیه هر دوی شما بالا برود. محیط رمانتیک وجود دارد، پس به مکان های آرامش بخش و ساکت بروید و شمع و گل و عود را فراموش نکنید. امروز باید در محل کار ایده های قوی خود را کنار بگذارید و نسبت به اطرافیان خود روی گشاده داشته باشید. اگر فقط یک دیدگاه خاص داشته باشید، احتمالاً نکته ارزشمندی را از دست می دهید. این باور که فقط روش شما درست است را کنار بگذارید تا موفق شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

احساسات و عواطف شما امروز فعال هستند و ممکن است فوران احساسات را تجربه کنید. در درون شما شتابی شکل می گیرد که نباید آن را نادیده بگیرید یا خاموش کنید. شاید حس می کنید که آنچه باید بگویید برای این موقعیت مناسب نیست. به احتمال زیاد، اگر این احساسات خود را نادیده بگیرید برایتان بدتر است، پس آنها را ابراز کنید، حتی اگر این کار ناراحت کننده است. شما چند بار به عشقتان می گویید که چقدر دوستش دارید و باز هم انگار او باور نمی کند. با انرژی امروز شما راه جدیدی برای ابراز عشقتان به او می یابید. دنبال چیزی باشید که شامل شعر و ماه و شمع و گل و بلبل … باشد. امروز در محل کار شما در بهترین فرم خود نیستید و احتمالاً اعتماد به نفستان پایین آمده است. مواظب باشید زیرا این خطرناک است. اعتماد زیادی به دیگران باعث می شود که نسبت به ایده ها و افکار معیوب آسیب پذیر شوید. در نهایت فقط باید به خودتان اعتماد و اطمینان داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

شما حس می کنید که اگر چیز مثبتی برای گفتن نداشته باغشید، اصلاً نباید حرف بزنید. این فکر باعث می شود که امروز دهانتان را ببندید و سکوت کنید. اگر عصبانی، ناامید یا آزرده هستید، این مسئله را آزادانه مطرح کنید. فکر نکنید که شما باید کسی باشید که دیگران را خوشحال و راضی می کند. بگذارید این بار یک نفر دیگر این کار را بکند. شما با تظاهر به اینکه همه چیز روبراه است در حالیکه اینطور نیست، به خودتان صدمه می زنید. شما امروز عاشق تر از همیشه شده اید. جزر و مد جریان معنوی و احساسی شما باعث شده که دیوانه وار عاشق شوید و این بیشتر مبتنی بر فانتزی است تا واقعیت. امروز ایده های دیگران کاملاً با شما بیگانه هستند. اولین واکنش شما این است که آنها را کلاً رد کنید. در این کار عجله نکنید. شما می توانید از دانایی و اطلاعات دیگران استفاده کنید. در حال حاضر باید فقط خوب گوش کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

وقتی نوبت به مراقبت از سلامت جسمی تان می رسد بی دقتی نکنید. شما سعی می کنید در پول صرفه جویی کنید و برای چکاپ دندان ها نزد دندانپزشک نمی روید یا به جایی با ویزیت کمتر می روید. ولی یادتان باشد که هیچ چیز مهمتر از سلامتی شما نیست و باید با بدن خود آنطور که شایسته است رفتار کنید. عمق احساس شما در رابطه ای که دارید می تواند کوه را جابجا کند. با انرژی امروز شما باید از اصول معنوی بالاتری برای تأثیرگذاری استفاده کنید. این یعنی به راه غرور و تکبر نروید و خودتان را جای شریک زندگی تان بگذارید و سعی کنید مسائل را از دید او ببینید. شما در محل کارتان اطلاعات مهمی دارید که می توانید با استفاده از آن در این سیستم حرکت کنید. متأسفانه نیروی قابل توجهی در مسیر شما مانع ایجاد کرده است. به نظر می رسد که فرد اتوماتیک وار با همه ایده های شما مخالفت می کند. در حال حاضر نباید امیدتان را از دست بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور

در تعادل نگه داشتن چیزها می تواند امروز دردسرساز شود و اصلاً ارزشش را نداشته باشد، پس پافشاری نکنید. گاهی برای رشد شخصی مان لازم است که بگذاریم هر اتفاقی که می خواهد رخ دهد، رخ بدهد. هرچه بیشتر بی خیال شوید و بپذیرید که همیشه همه چیز آرام و هماهنگ نیست، بهتر می توانید با توفان های احساسی ناگهانی که در هر صورت رخ می دهند دست و پنجه نرم کنید. امروز حس می کنید که رابطه شخصی و صمیمی شما دیگر آن هیجان و شور را ندارد. این باعث امروز بیشتر به چشم می آید و شما باید منبع افسردگی خود را بیابید. نه اینکه بین شما عشقی وجود ندارد، بلکه عشق وارد مرحله دیگری شده است و باید با ایجاد روحیه درستی بین خود آن را دوباره خلق کنید. امروز در محل کار ارتباطات گل آلود می شود و متوجه می شوید که هر چه از دیگران بیشتر اطلاعات می گیرید، بیشتر گیج می شوید. تلاش برای مرتب کردن همه تکه های پازل بسیار چالش برانگیز می شود. امروز هیچ تصمیم مهم و عمده ای نگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روزی است که شما یا شکست عاطفی را تجربه می کنید یا پیروز این رابطه می شوید. برای اطمینان از نتیجه ای مثبت، زیادی چیزی را جدی نگیرید. درجه ای از شدت و نیرو وجود دارد که احتمالاً امروز همه را کوک می کند. یک اقدام بی دقت می تواند فاجعه بیافریند. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا تنش امروز را کاهش دهید. با انرژی امروز شما باید تفاوت بین عشق و رمانس را پیدا کنید، زیرا فرق بزرگی بین این دو وجود دارد. در رابطه شخصی و صمیمی بین شما، یک نفر انگار مانع و سد دیگری می شود، ولی ممکن است موضوع این نباشد. تنها کاری که باید بکنید این است که کلیدی بیابید که جنبه های مختلف شما و شریک زندگی تان را آشکار کند و از آن درست استفاده کنید. امروز شانس با شما یار نیست، ولی نباید ایمان و امیدتان را از دست بدهید. ببینید که چه کمکی می توانید بکنید و بیهوده و بیکار ننشینید. امروز شما به دیگر همکاران کمک می کنید و دیگران هم در نهایت به شما کمک می کنند.

فال روزانه متولدین آبان

فقط بدین دلیل که امروز همه احتیاط می کنند لازم نیست شما هم این کار را بکنید. روحیه شاد و پرنشاط شما امروز بیش از همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. مراقب باشید که بازیچه دست دیگران نشوید. همیشه طعمه و بازیچه دیگران شدن راحت است، ولی هرگز نباید گول آنها را بخورید. کار خودتان را بکنید و به دیگران کاری نداشته باشید. گاهی مردم در روابط خود به انواع و اقسام بازی ها پناه می برند تا توجهی که می خواهند بدست بیاورند و از ترس اینکه دست رد به سینه شان بخورد مستقیماً درخواست نمی کنند. امروز شما فرصت آن را دارید که نقش خود را در این رابطه درک کنید. بررسی کنید و ببینید که چطور بعضی بازی ها عشق بین شما دو نفر را از بین می برند. معمولاً سختکوشی تخصص شما نیست، ولی امروز برایتان ضروری می شود. شما وجهه ای برای خودتان درست کرده اید و نشان داده اید که بدون کمترین تلاش غیرممکن ها را ممکن می کنید، ولی امروز بینی شما به خاک مالیده می شود و باید سخت تلاش کنید.

فال روزانه متولدین آذر

حساسیت شدید شما در موقعیت خاصی می تواند موجب شود که فوراً نتیجه گیری کنید و نتوانید واقعیت قضیه را ببینید. گرایش شما به این است که قبل از بدست آوردن حقیقت، زود فرضیه سازی کنید. شما بدترین چیزها را فرض می کنید و این باعث می شود که بی جهت استرس بگیرید. در مورد چیزهایی که هنوز نمی دانید صحت دارند یا خیر نگران نشوید. امروز تعامل های جالبی بین شما و شریک زندگی تان وجود دارد. یکی از شما دوست دارد که در قضیه ای که شما دو نفر را آزار می داد تبرئه شود و در عین حال می ترسد که فانتزی ها و انتظارات دیگری را خراب کند. برای هر دوی شما بهتر است که با هم حرف بزنید و قضیه را حل کنید. امروز شما از سوی اطرافیان خود احساس فشار زیادی می کنید. حس می کنید باید به سطح خاصی از عملکرد و بازده برسید و در کارتان کاملاً بی نقص باشید. بیشتر این فشار از درون شماست، نه از سوی دیگران. به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز اگر کاری را بکنید احساس می کنید محکوم به شکست هستید و محکوم به شکست هستید اگر کاری را انجام ندهید. شما در مورد یک قضیه یکدندگی می کنید ولی می دانید که اظهار نظر شما باعث می شود فرد دیگری احساس تهدید یا آزردگی کند. اگر افکار و نظراتتان را برای خودتان نگه دارید، احساس بیزاری می کنید. بهتر است نظرتان را صادقانه و با ملایمت ابراز کنید. عشق، رمانس و روابط اگر به راحتی قابل درک بودند، دیگر یکسان نبودند. دقیقاً به همین دلیل است که می توانند بسیار گیج کننده باشند و به همین خاطر این همه شعر، ترانه، داستان و هنر در مورد آنها ساخته شده است. شما امروز متوجه چیزی در رابطه خود می شوید که قبلاً از نظرتان در رفته بود. حقیقت برایتان رهایی می آورد و شما را به مرحله و سطح عمیق تری می برد. در محل کار ذهن پر نوسان شما نمی گذارد که حمایت دیگران را دریافت کنید. شما سعی می کنید از دیگران و اطرافیان مشورت و راهنمایی بگیرید. بهتر است تحقیق خود را از طریق کتاب ها و مجلات انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بدون هیچ دلیلی اشک به چشمتان می آید. امروز با فردی صحبت کنید که بتوانید سفره دلتان را برایش باز کنید. وقتی ناراحتی شما کمتر شد، آرامش به درونتان راه می یابد. در کنار رود بنشینید و غم هایتان را به آن بسپارید، بگذارید خورشید به آهستگی به شما بتابد و غم هایتان را از دلتان بزداید. گاهی بعضی افراد وارد زندگی مان می شوند و بعضی خارج می شوند و وضع شما خوب باشد یا نباشد، می آیند و می روند. امروز باید صادقانه آنچه در دل دارید بگویید و سعی نکنید که از صحنه زندگی فرار کنید. صداقت و راستگویی همیشه بهترین چیز است و به عشقتان کمک می کند که بداند در چه جایگاهی قرار دارد. خودتان را جای او بگذارید. شما امروز در موقعیت خوبی قرار دارید تا از لغزش همکارتان استفاده کنید. مردم به جهت گیری نیاز دارند و شما می توانید به آنها جهت دهید. شخصیت پیشرو و رهبرمدار شما دقیقاً همان چیزی است که لازم است. پس نترسید و راست بایستید و هدایت را بدست بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

عواطف و احساسات غیرمنتظره امروز از ناکجا ظاهر می شوند و هرج و مرج ایجاد می کنند. آماده رسیدگی به این ماجرا باشید. کلید امروز این است که واکنش افراطی نشان ندهید. هرچه آرامتر و ثابت قدم تر باشید، برایتان بهتر است. رسیدگی به این قضیه به روشی افراطی فقط همه چیز را بدتر می کند. قبل از هر واکنشی تا ده بشمارید و بعد سنجیده حرف بزنید. با انرژی امروز شما به سختی می توانید در منزل بمانید و کتاب بخوانید. باید بیرون بروید و بگردید. به کلاس ورزش یا یوگا بروید یا در ساحلی زیبا پیاده روی کنید. در محیط های خوب و دلپذیر است که می توانید لحظات رمانتیک و خوبی داشته باشید. امروز صبح کارهایتان را تمام کنید. یکی دو ساعت زودتر از معمول از خواب بیدار شوید و از این زمان ارزشمند بهره ببرید. در ساعات اولیه صبح بازده کاری شما بیشتر خواهد بود. تا بعداز ظهر خستگی و رخوت و تنبلی به وجودتان راه می یابد.

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 130 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php