کد خبر : 192276 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین رویاپردازی کنید. در یک گوشه آرام بنشینید و هر چه قدر دلتان می خواهد در تخیلات سیر کنید. به آرزوها و خواسته های خود فکر کنید. امروز بیش از همیشه این دنیای فانتزی شما را جذب خود می کند و خوب است از این فرصت برای …

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

رویاپردازی کنید. در یک گوشه آرام بنشینید و هر چه قدر دلتان می خواهد در تخیلات سیر کنید. به آرزوها و خواسته های خود فکر کنید. امروز بیش از همیشه این دنیای فانتزی شما را جذب خود می کند و خوب است از این فرصت برای ساختن آرزوهای جدید استفاده کنید. به طور مثال برای سفر رویایی خود یا برای تغییر دکوراسیون و … فکر و در اینترنت تحقیق کنید. البته به واسطه این روحیه کمی به ارتباط ها حساس هستید و باید مراقب باشید با عشقتان مشاجره ای نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بسیار ایده آل گرا می شوید و می خواهید همه چیز در بهترین شکل خود باشد. همه مساله کمی اوضاع را به هم می ریزد. به ارتباط هایی فکر کنید که می توانید از آنها مسایل جدید بیاموزید و در کنارشان آن شادی و هیجانی که به دنبال آن هستید را به دست بیاورید. با رویاهای خود می توانید دنیایتان را تغییر دهید. به همکاری های بیشتر و دوستی های متفاوت فکر کنید. به چیزهایی که به خواسته های شما نزدیک تر هستند. امروز تحسین همکاران را برای خود خواهید خرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از منطق و عقلانی فکر کردن دست بردارید. به دنیای خیال و رویاهای خود سفر کنید و از آن لذت ببرید. به همه چیزهایی که می خواهید داشته باشید بیندیشید و در ذهن خود آنها را کامل و بی عیب تصویرسازی کنید. همه سوال های ذهنی خود را پاسخ دهید. با مدیتیشن و یوگا می توانید ناخودآگاهتان را بیرون بکشید. از انرژی اطرافیان نیز بهره بگیرید. دوستانی که انرژی های مثبت و خوب دارند را دعوت کنید و در کنار آنها لحظه های شاد برای خود رقم بزنید. این فکرها و این روحیه باعث می شود در روند کار خود هم تغییر ایجاد کنید و تحسین مدیرتان را به دنبال خواهد داشت.

فال روزانه متولدین تیر

بایستید! با این سرعت به کجا می خواهید برسید؟ کمی از زیبایی های مسیر و اطراف لذت ببرید. درست است که با منطق می توان به آینده مطمئن تر بود اما کمی خیال هم خوب است. استراحت و آرامش و سیر کردن در دنیای آرزوها برایتان واجب است. کمی به قلب خود رجوع کنید و امروز را به مغزتان استراحت دهید. پیش از آنکه مثل همیشه سراغ کارها بروید، در فانتزی های خود جست‌وجو کنید تا روش های تازه تر برای تحقق آرزوها بیابید. با دوستان به مکان های فرهنگی یا حتی موزه بروید. سعی کنید با خیال پردازی، خلاقیت خود را بیشتر کنید تا در کار بیشتر پیشرفت داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به روح و جسم و بدن خود بیشتر بها دهید. باید زمانی را به خواسته های خود اختصاص دهید و از غرق شدن در عالم خیال استفاده کنید. حمام آب گرم بگیرید، یوگا تمرین و برای خود شمع روشن کنید. یک روز رویایی رقم بزنید و از هر گونه مشاجره یا سخت کار کردن دست بردارید. امروز مثل اسفنج همه حس ها را جذب می کنید، پس اطراف خود را با دوستان و انسان هایی پر کنید که انرژی های مثبت و خوب دارند. افرادی که می توانند به شما کمک کنند طور دیگری به زندگی نگاه کنید و شادی هایتان را افزایش دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

پیش از اینکه حرف بزنید، خوب به آن فکر کنید. احتمال دارد در ارتباط های خود دچار سو تفاهم بشوید پس لازم است کلمات را با وسواس بیشتری انتخاب کنید. خودتان هم بیشتر از همیشه حساس هستید. بهتر این است به جای ارتباط با آدم هایی که خیلی برایتان خوشایند نیستند، با کسانی هم صحبت شوید که حس های خوب و مثبت دارند. خلاقیت زیادی که امروز دارید شما را در مسیر پیشرفت قرار می دهد. روی مسایل کاری متمرکز شوید و برای ارتقا خود طرح ریزی کنید. بدون تلاش به هیچ مقطع بالاتری دست نخواهید یافت.

فال روزانه متولدین مهر

محدودیت هایی که در ذهنتان ساخته اید را دور بریزید. زمان کم است و باید از همه فرصت هایی که دارید به بهترین نحو استفاده کنید. در مورد مسایل مالی و کاری خود بیشتر تحقیق و تلاش کنید. رویاهایی که امروز در ذهنتان ساخته می شوند ارزش بسیاری دارند. آنها را نادیده نگیرید و درست برعکس، به انها پروبال بدهید. همین رویپردازی ها، خلاقیت شما را بیشتر می کنند و می توانید برای آغاز یک روند رو به رشد برای خودتان راه را هموار کنید. فقط به این اعتقاد داشته باشید هر چه در عالم خیالتان هست، می تواند رنگ واقعیت بگیرد. پس خیالات خود را دنبال کنید تا به آنچه شایسته شما است، برسید.

فال روزانه متولدین آبان

پروژه های احساسی و هیجانی را امروز به بهترین نحو به انجام خواهید رساند. قوه تخیل و خیال پردازی شما امروز بیشتر کار می کند و اتفاق بسیار هم برایتان لازم است. زیادی در کار و تفکرات منطقی خود را اسیر کرده اید. کمی به مغزتان استراحت دهید و زمانی را برای ساختن دنیای خیالیتان صرف کنید. لازم نیست امروز تغییر عمده ای در رفتار یا کارها ایجاد کنید، فقط فکر و رویاپردازی کنید. همین کافی است. راه های موفقیت خودشان را به شما نشان خواهند داد و با کمک انرژی دوستان می توانید آنها را محقق کنید.

فال روزانه متولدین آذر

به دلتان رجوع کنید. هر چه دلتان امروز بگوید، بهترین راه است. رویاها و دنیای فانتزی شما امروز بهترین ها را برایتان رقم خواهند زد. پس خیلی مته به خشاش مسایل عقلانی نگذارید و در عالم خیال غرق شوید. لازم نیست به اطرافیان کارهایتان را توضیح دهید و برای آنها دلیل بیاورید. روح شما امروز مثل اسفنجی است که همه چیز را جذب می کند، پس فقط سراغ انسان های پرانرژی و مثبت بروید تا یک روز شاد و عاری از هرگونه استرس را تجربه کنید. شادی دوستان آن تعادلی که در زندگی نیاز دارید را امروز به شما می دهد.

فال روزانه متولدین دی

حس دست و دل بازی دارید؟ می خواهید در کارهای خیریه شرکت کنید و هر چه در توان دارید، بپردازید؟ برای این منظور به جمع هایی ملحق شوید که در این مسیر فعال هستند. با روحیه حساس و مهربانی که امروز تجربه خواهید کرد، خیلی سریع دوستان تازه و پرانرژی پیدا می کنید و می توانید در همان مسیری وارد شوید که مدت ها است به آن فکر می کنید. برای کارهای خود به خلاقیت نیاز دارید و مطمن باشید امروز خیالات شما در بالاترین حد خود هستند. پس از همه لحظه ها و رویاهای خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

وقتی به آینده فکر می کنید، دایم نگران هستید که چه اتفاق های قرار است روی دهد! برای دوری از این استرس ها خود را در خیالات غرق کنید. به همه چیز همان طور که دوست دارید اتفاق بیفتد، فکر کنید. خود را در شهر یا کشور مورد علاقه تان متصور شوید. یا با عشقتان در کنار هم همان حس هایی را داشته باشید که دوست دارید. این رویاپردازی ها شادی زیادی به قلبتان جاری می کند و از هیجان آنها خلاقیت شما افزایش می یابد. همین مساله کمک می کند در مسایل کاری وارد مسیر تازه ای بشوید که راهگشای تحقق همه رویاها است. از آدم های منفی و منتقد دوری کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

برای خود شمع روشن کنید، موسیقی آرام بگذارید و در عالم خیال غرق شوید. رویاها امروز شما را به مسیر درست هدایت خواهند کرد. لازم نیست برای چیزی برنامه ریزی کنید یا با عقلتان درست یا غلط آن را بسنجید، تنها کاری که امروز باید انجام دهید این است که رویاپردازی کنید. هر چه بیشتر به قلب و خواسته های خود رجوع کنید، ایده های ناب تری به ذهنتان می رسد. از نظر کمی حساس خواهید بود و بهتر این است فقط با دوستانی در ارتباط باشید که حالتان با آنها خوب است و موجب شادی شما می شوند.

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 146 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php