کد خبر : 32289 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۴۶

فال روزانه چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

متولد فروردین شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن …

فال روزانه چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

متولد فروردین

شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

متولد اردیبهشت

شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.

متولد خرداد

شاید شما فکر می‌کنید که اگر طرز فکرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترک کردن عادتهایی که تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند کار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نکته اشاره دارد که برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست از تلاش کردن برای یک شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.

متولد تیر

همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

متولد مرداد

درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

متولد شهریور

شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

متولد مهر

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

متولد آبان

ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

متولد آذر

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

متولد دی

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

متولد بهمن

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

متولد اسفند

تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده‌اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می‌دهید که استعدادهای خلاقانه‌تان را گسترش دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 312 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php