کد خبر : 180622 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین حتی اگر اوضاع در حال حاضر بحرانی باشد هم فکر می کنید که کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت و همه چیز روبراه خواهد شد. ولی با وجود این نگرش مثبت شما امروز ممکن است سر و کله یک نفر …

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴
فال روزانه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

حتی اگر اوضاع در حال حاضر بحرانی باشد هم فکر می کنید که کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت و همه چیز روبراه خواهد شد. ولی با وجود این نگرش مثبت شما امروز ممکن است سر و کله یک نفر پیدا شود که شما را در این زمینه دچار تردید کند. شاید حتی دیگران نیز تحت تاثیر او و حرف هایش قرار گرفته و شما را متهم به بیخیالی کنند. مثبت نگری ویژگی بسیار ارزنده ای است، به شرط آن که حقیقت را نادیده نگیرید. پس با ذهنی باز و قلبی صادق به مشکلات موجود نگاه کنید. درست است که بزرگ شده اید، ولی هیچ اشکالی ندارد که گاهی به کودک درونتان اجازه بدهید آزاد باشد. به دیدن دوستانتان بروید و با آنها خاطرات قدیم را زنده کرده و از ته دل بخندید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید با همان چیزهایی مواجه باشید که دیروز هم بوده اید، با این تفاوت که امروز می توانید با دید بهتری به آنها نگاه کنید و فرصت های موجود در آنها را ببینید. با این حال توقعاتتان آنقدر زیاد و غیر منطقی هستند که باید در آنها تجدید نظر کنید. کمی واقعگرایی در افکارتان شما را قادر می سازد که اعتدال را رعایت کنید. اگر با نگرشی منطقی به کاری که باید انجام دهید نگاه کنید نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد. شما نیاز شدیدی به خنده و شوخی دارید، پش اگر چنین فرصتی برایتان فراهم شد آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید. امشب می توانید برای شما بهترین شب این ماه باشد، پس زمینه های لازم برای آن را فراهم کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز خیلی سریع از دنیای حقیقی فاصله گرفته و در عالم فکر و خیال فرو می روید. رویاهایتان آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می رسند که می خواهید هرچه سریعتر خودتان را به آنها برسانید. کمی به خودتان فرصت داده و به ذهنتان اجازه دهید به این سفر خیالی به دنبال رویاهایش بپردازد. به وقتش خودتان پایتان را روی زمین گذاشته و در عالم واقعیت به دنبال خواسته هایتان راه خواهید افتاد. بادهایی شروع به وزیدن کرده اند که به زودی ابرهای سیاه مشکلات را از بالای سرتان دور خواهند کرد، بهتر از این چه می خواهید؟ برای کسانی که دوست دارید وقت صرف کنید و به حرف هایشان گوش کنید. بگذارید بدانند که برایتان اهمیت دارند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید خودتان را با این تصور که تمامی حمایتی که برای رسیدن به رویاهایتان نیاز دارید را در اختیار دارید گول بزنید. ولی متاسفانه تلاش و کوشش شما به تنهایی کافی نیست و دیگرانی که قول همکاری به شما داده بودند هم حالا که پای عمل به حرف هایشان در میان است دارند یکی یکی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند. نه این که انها تنبل و یا بدقول هستند؛ مشکل کار اینجاست که آنها نمی توانند مثل شما نتیجه کار را در ذهن خود تصور کنند و انگیزه ای که شا دارید را ندارند. به جا این که برای قانع کردن آنها تقلا کنید بهتر است کمی به آنها فرصت بدهید. شما هم می توانید در این فاصله از این چند روز تعطیلی استفاده کرده و استراحت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما نیازها و انتظارات خود را کنار گذاشته و در حال حاضر می توانید ایرادها و کمبودهای دیگران را ببینید ولی آنها را همان طوری که هستند و بی آنکه قضاوتی در موردشان بکنید قبول داشته باشید و این فوق العاده است. همچنین می توانید درک کنید که تمامی خواسته هایتان نمی توانند برآورده شوند و برخی چیزها را باید همانطور که هستند پذیرفت. شاید این احساس چندان خوشایند نباشد، ولی پذیرش حقیقت خیلی رضایت بخش تر از رویاپردازی بر اساس غیر ممکن ها است. اکنون زمان خوبی برای برنامه ریزی برای مسافرت و یا شروع یادگیری می تواند باشد، به شرط آنکه در حین رویاپردازی کارهایی که امروز باید انجام دهید را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

حتی اگر امروز آخرین فرصت شما برای انجام کارهایتان نیست هم سعی کنید کارهایی را که به عهده تان است انجام دهید و تمام انرژی خود را برای انجام آنها به کار بگیرید. امشب انرژی کیهانی تغییر خواهد کرد و فردا شاید نتوانید کارها را به همان نحوی که امروز امکانش هست انجام دهید و به همین خوبی ادامه دهید. درست است که داشتن اعتماد به نفس و دوری از استرس خوب است، ولی نباید در خواب خرگوشی فرو بروید و انگیزه خود برای تلاش و کوشش مداوم را با خیال این که کارها خوب پیش خواهند رفت از دست بدهید. شما معمولا آدم چندان رمانتیکی نیستید، ولی بد نیست امروز سنت شکنی کرده و احساسات عاشقانه خود را با شور و هیجان به زبان بیاورید.

فال روزانه متولدین مهر

حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که در مورد رویاهایتان با نزدیکانتان حرف بزنید، به ویژه اگر این اواخر زیادی در عالم خیالاتتان فرو رفته و از آنها فاصله گرفته باشید. این کار شاید در وهله اول ریسک بزرگی به نظر بیاید، ولی مخفی کردن افکار و احساساتتان شما را روز به روز در انزوای بیشتری فرو خواهد برد. اگر با دیگران در مورد نیازهایتان حرف بزنید، حداقل به آنها و خودتان فرصتی داده اید تا خواسته هایتان را برآورده کنند. البته به احتمال زیاد آنچه امروز دریافت می کنید شما را راضی نخواهد کرد. با این حال بهتر است یاد بگیرید که برای آنچه به دست می آورید ممنون و سپاسگزار باشید، این کار هدایای بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید طوری رفتار کنید که انگار هر اتفاقی بیفتد هم در اوج آرامش و خونسردی هستید. ولی واقعیت این است که شما به شدت دچار دوگانگی شده اید و دو قطب مخالف دارند شما را به خود جذب می کنند و شما هم نمی توانید بیخیال هیچ کدام از آنها شوید و تنها یکی را انتخاب کنید. متاسفانه دیگر وقت آن رسیده است که درک کنید نمی توانید همزمان در دو جهت مخالف یکدیگر حرکت کنید. شما به یک دو راهی رسیده اید و باید تصمیم خودتان را بگیرید و تنها یکی از این دو راه را می توانید انتخاب کنید و باید بیخیال دیگری شوید. قطب نمایتان را تنظیم کنید، برای خودتان دعا کنید و به حس درونیتان رجوع کرده و راهی که فکر می کنید درست است را در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به نظر می رسد که جذابیتی بیشتر از روزهای دیگر دارید که حسابی به کارتان می آید. با وجود این که خودتان تفاوت چندانی احساس نمی کنید، دیگران فکر می کنند درخششی تازه پیدا کرده اید. کیهان موقعیتی فوق العاده در اختیارتان قرار داده است، این که از آن به درستی استفاده کنید یا خیر به خودتان بستگی دارد. البته مواظب باشید پایتان را از حد و حدودتان فراتر نگذارید، در غیر این صورت خیلی زود به مشکل برخواهید خورد و رفتار اشتباهتان گریبانتان را خواهد گرفت. یادتان باشد که در رابطه عاطفیتان در مقابل عشقی که نثار طرف مقابلتان می کنید هیچ چشم داشتی نداشته باشید؛ این یکی از ویژگی های اصلی عشق واقعی است.

فال روزانه متولدین دی

امروز حتی اگر در محل کار رئیس نباشید هم مجبور خواهید بود بار مدیریت و کنترل امور را به دوش بکشید. در خانه و خانواده نیز اوضاع همینطور است و همه روی شما حساب باز کرده اند. شما خیلی خوب می توانید تشخیص دهید که چه کاری باید انجام شود و خوشبختانه دیگران نیز به قدرت تشخیص شما اطمینان دارند. ولی باید مواظب باشید که رفتارهای مستبدانه از خودتان نشان نداده و دیگران را به انجام کاری که خودشان نمی خواهند وادار نکنید.حتی اگر فکر می کنید نظرهای آنها منطقی نیستند هم اول باید به حرفشان گوش کنید و قبل از گرفتن تصمیم نهایی نظر دیگران را نیز بسنجید. اجازه ندهید احساسات کنترل منطق شما را به دست بگیرند.

فال روزانه متولدین بهمن

با وجود این که این اواخر در مسیر خود با مخالفت هایی روبرو شده اید، دوستان واقعیتان سعی دارند به کمک شما بیایند. خوشبختانه حمایت آنها خیلی بموقع به داد شما خواهد رسید، زیرا کم کم دارید به تسلیم شدن فکر می کنید و آنها جلوی این کار را خواهند گرفت. شما هنوز هم فرصت هایی که در انتظارتان هستند را به وضوح می بینید، ولی از این که برای رسیدن به آنها انرژی کافی داشته باشید و بتوانید به تلاش هایتان ادامه بدهید مطمئن نیستید. اعتماد دوستانتان به شما و توانایی هایتان همچون اکسیری گرانبها به قلب خسته تان قوت خواهد بخشید و شما را برای مواجهه با مشکلاتی که پیش رو دارید آماده خواهد ساخت.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز تردیدهایی در وجود خود احساس می کنید که شروع هر نوع کار و یا رابطه جدیدی را برایتان دشوار می سازد. کمبود وقت در برنامه ریزی هایتان ایجاد مشکل می کند و شاید نتوانید در برنامه ریزی هایتان برای دوستان و یا کسی که دوست دارید به اندازه کافی وقت بگذارید. از طرف دیگر مسائل مادی نیز ممکن است این مشکل را سختتر کنند. زیرا شرایط اقتصادی فعلیتان به شما اجازه ولخرجی در این زمینه ها را نمی دهند. اگر یاد بگیرید منابع مالیتان را مدیریت کنید و بیشتر صرفه جویی کنید پاداش این کار خود را خواهید گرفت. البته نیازی نیست که برای وقت گذراندن با عزیزانتان زیاد هزینه کنید، آنچه اهمیت دارد بودن در کنار کسانی است که دوست دارید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 196 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php