کد خبر : 230021 تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز در حالی که ماهی‌های برج حوت به سمت پنجمین خانه‌تان حرکت می‌کنند، باید بیشتر شبیه یک دلفین ظاهر شوید نه یک عقرب. اما شما الزاماً نمی‌خواهید که وارد بازی یک نفر دیگر شوید، شما می‌خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا کنید. مصالحه کردن با فردی …

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در حالی که ماهی‌های برج حوت به سمت پنجمین خانه‌تان حرکت می‌کنند، باید بیشتر شبیه یک دلفین ظاهر شوید نه یک عقرب. اما شما الزاماً نمی‌خواهید که وارد بازی یک نفر دیگر شوید، شما می‌خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا کنید. مصالحه کردن با فردی که در بین راه او را دیدید از آن چیزی که فکر می‌کردید ساده‌تر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را ول می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، ‌می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

فال روزانه متولدین آذر

شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می‌نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می‌توانید بی‌طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی‌هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال روزانه متولدین دی

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زماتتان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

وقتی که دوستان ما در ظاهر حامی‌و پشتیبان شما می‌شوند، شما نیز مثل آنها می‌شوید. علاوه بر این حس خوبی نسبت به آنها پیدا می‌کنید و می‌خواهید به هر صورت که شده کمکشان را جبران کنید. اگر بتوانید از هر نوع رابطه انرژی مثبت بگیرید ترکیب خیلی خوبی ایجاد کرده اید. ولی باید کنترل رویاها وتخیلات خود را در دست داشه باشید و بببنید چگونه می‌توانید آنچه در زندگی تان اتفاق می‌افتد را بهتر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 252 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php