کد خبر : 258161 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۲۱

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق کنید که …

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق کنید که به واسطه آنها در حین تفریح کردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فکر کردن به اینکه باید در راستای این اصول حرکت کنید خودتان را محدود نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید که با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند.

فال روزانه متولدین تیر:

امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما قادر هستید موقتاً از شرایط کاری پر از استرس رها شوید، برای اینکه همکاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی که هر فرد دیگر را هم تشویق کنی و اکنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نکن عوامل تازه واردی که گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟ قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین دی:

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، ‌می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

فال روزانه متولدین بهمن:

بر عهده گرفتن رهبری جمعی از دوستان یا همکاران می‌تواند ایده جالبی برای امروز شما باشد،‌ به خاطر اینکه آنها اعتقاد دارند شما اشتباه نمی‌کنید. معمولا تیرماهی‌ها دوست ندارند که به کسی اجازه دهند به جای آنها تصمیم بگیرد، اما حالا آرزوهای محقق نشده شما می‌تواند تاثیر منفی بر توانایی تصمیم گیری شما داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که پذیرفتن پند و عبرت دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. در نهایت، شما تنها کسی هستید که باید انتخاب کنید!

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 272 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php