کد خبر : 267300 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : هر چه نگرانی دارید امروز از سر بیرون کنید زیرا همه چیز طبق خواسته و مراد شما پیش خواهد رفت. شاید این طور فکر کنید که با افزایش …

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

هر چه نگرانی دارید امروز از سر بیرون کنید زیرا همه چیز طبق خواسته و مراد شما پیش خواهد رفت. شاید این طور فکر کنید که با افزایش سن، مشکلات شما نیز کم و کمتر می شود اما در واقع حقیقت چیز دیگری است. هر چه بیشتر زمان می گذرد، درگیری های ذهنی و مسئولیت شما نیز افزایش می یابد اما از طرف دیگر تجربه های بیشتری کسب خواهید کرد که به شما در حل کردن آنها کمک می کند. شما اخیرا مسئله ای را برای خود بزرگ کرده‌اید اما آنقدرها که شما فکرش را می کنید، مهم و بزرگ نیست. با ساده گرفتن مسائل، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز هر چه بیشتر سعی کنید توجه دیگران را به خودتان جلب کنید، بیشتر به نفعتان خواهد بود. شما ایده های تازه ای را در سر می پرورانید که در این صورت قادر خواهید بود آنها را با اطرافیانتان نیز در میان بگذارید. اگر سعی کنید به جای قدم زد پشت آدمها، در کنارشان راه بروید، چیزهای بیشتری خواهید آموخت. شما نیز به احساسات و نظرات آنها احترام بگذارید. شما قلب بزرگ و سخاوتمندی دارید پس آن را از دیگران دریغ نکنید. به زودی فرصتی برای پیشرفت در زندگی‌تان فراهم می شود، آن را از دست ندهید.


فال روز متولدین خرداد :

اگر چه امروز سرتان شلوغ است اما روز خوبی را در پیش خواهید داشت. یکی از دوستانتان به طور غیر منتظره شما را به یک میهمانی دعوت می کند. آن را رد نکنید زیرا می تواند بر روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد و خستگی چند وقت اخیرتان را به در کند، حتی ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید که در آینده ای نزدیک از تاثیرگذارترین افراد زندگی‌تان شوند. تغییری در زندگی شما رخ می دهد که آینده درخشانی را برایتان رقم خواهد زد. خودتان را برای اتفاقات غیر منتظره آماده کنید.

 

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

موفقیت و خوش اقبالی در طالع شما موج می زند. امروز فرصت های جدید کاری به سراغتان می آید، حواستان باشد آنها را به سادگی از دست ندهید. شما وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوید که تا به حال به ذهنتان هم خطور نمی کرد، شاید این راه کمی سختی داشته باشد اما برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. پس قبل از رد کردن شانس های زندگی‌تان آنها را به خوبی بسنجید. به زودی خبر خوبی می شنوید که انتظارش را نداشته‌اید. با شنیدن آن باید خود را برای تجربه های جدید آماده کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز به احساسات جدیدی در درونتان پی می برید. چند وقتی است که برای تصمیم گیری سردرگمیم و بین احساس و منطق مانده‌اید اما امروز به این نتیجه می رسید که احساساتتان نه تنها در تضاد با عقل که مکمل آن است، پس بهترین زمان برای تصمیم گیری است. تنها چیزی که امروز باید از آن حذر کنید، درگیر نکردن خود با مشکلات دیگران است. ممکن است برخی از آشنایان برای حل مشکلات خود نزد شما بیایند، از آنها معذرت خواهی کنید و خودتان را تا جایی که می توانید کنار بکشید.


فال روز متولدین شهریور :

رابطه شما با یکی از دوستان تان بهم خورده و این موضوع شما را ناراحت و عصبی کرده است. اما به جای غصه خوردن بهتر است احساسات خود را کنترل و سرتان را گرم کنید. در حال حاضر هیچ کاری از دست شما بر نمی آید پس بهتر است رهایش کنید تا تمرکز خود را برای انجام باقی کارهایتان از دست ندهید. صبر کلید موفقیت شماست. مطمئن باشید که سرنوشت در آینده ای نه چندان دور بار دیگر او را به سمت شما جذب خواهد کرد. ورزش در حال حاضر بهترین دوا برای شماست، پس کتانی های خود را به پا کنید و اولین قدم را بردارید.

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

هیجانی که برای تجربه های چیزهای جدید دارید باعث می شود که در شغل خود پیشرفت کنید. شما در کارهایتان آنقدر انگیزه دارید که می توانید با انرژی کافی به دنبال پروژه هایی مناسب و سودآور بگردید، پس درنگ نکنید و از همین حالا دست به کار شوید. امروز شخصی را ملاقات می کنید که برای مدت زیادی در زندگی شما خواهد ماند. ممکن است این فرد در ابتدا رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان دهد اما به دل نگیرید. با گذشت زمان او و اهدافش را بیشتر درک خواهید کرد و تمام سو تفاهم‌ها برطرف خواهد شد.


فال روز متولدین آبان :

روز پر مشغله ای خواهد داشت زیرا کارهای جدیدی را که مدت هاست در ذهن دارید، آغاز می کنید. اگر چه شرایط با سرعت زیاد در حال تغییر است اما سعی کنید کنترل امور را به عهده بگیرید و با آرامش خاطر به سمت جلو حرکت کنید. ممکن است در ابتدای راه با شریک یا همکارانتان به مشکل بر بخورید و زبان هم را نفهمید اما هر چه جلوتر می روید، به نقاط مشترک بیشتری خواهید رسید. این موضوع در رابطه عاطفی شما هم صدق می کند. سعی کنید با شریک زندگی‌تان بیشتر مدارا کنید تا مسائل کوچک و بی اهمیت شما را از هم دور نکند.


فال روز متولدین آذر :

مهم نیست که تمرکز و توجه خود را بر چه چیزی گذاشته‌اید، آنچه اهمیت دارد این است که باید تمام توان و شجاعت خود را به کار گیرید و در زمینه ای که می خواهید قدم بردارید و به جلو حرکت کنید. بد نیست چیزهای جدید را تجربه کنید و کمی از عادات روزمره خود به دور باشید. امروز روز بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود بنابراین حواستان به فرصت‌هایی که پیش پایتان قرار می گیرد، باشد. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و از آنها بهره ببرید و نتایج فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

فال روزانه پنج شنبه 8 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

پس از مدت‌ها تلاش بالاخره به پیشرفتی که منتظر آن بوده‌اید، می رسید. پروژه ای را که مدت‌ها بود روی آن کار می کردید، پس از ساعت‌ها تمرکز، آخرین تصمیم را می گیرید و به پایان می رسانید. شما نتیجه تلاش‌هایتان را آن طور که لایقش هستید، خواهید گرفت. شما زمان زیادی را صرف حل مشکلات عاطفی خود کرده‌اید و حال به این نتیجه می رسید که باید این وضعیت را تمام کنید و قدم به مرحله دیگری بگذارید. کمی به آینده، اولویت و ارزش های زندگی خود فکر کنید و با اراده ای راسخ در مسیری که به نظرتان بهترین است، پیش روید.


فال روز متولدین بهمن :

اول هفته شما پر از شور و اشتیاق خواهد بود. خون در رگ های شما جریان می یابد و سرشار از انرژی می شوید. خوشبختانه شما فردی مهم برای دیگران هستید و می توانید انرژی مثبت امروز خود را با آنها به اشتراک بگذارید. دوستان صمیمی خود را دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. امروز بهترین زمان است تا روابط اجتماعی خود را گسترش دهید. رابط عاطفی شما کمی دچار تغییر و تحول شده است و امروز زمان آن است که با دقت بیشتر به مسائل نگاه کنید. شاید دلیل آن تغییرات شخصیتی شما و به همان نسبت شریک زندگی‌تان است. رشد کردن، یکی از حقایق زندگی است و نباید از آن دلگیر باشد. به جای غصه خوردن، با آن پیش روید.


فال روز متولدین اسفند :

شاید امروز انرژی لازم را نداشته باشید اما نا امید نشوید. حتی اگر فکرتان درگیر است، کارهایی را که به شما پیشنهاد می شود، انجام دهید. شاید شروع آنها کمی برایتان سخت باشد اما به تدریج از پس آنها بر خواهید آمد. اگر به دنبال پاداش هستید، در کار خود کمی خلاقیت به خرج دهید. شما معتقد به تغییرات ناگهانی هستید اما شاید بد نباشد در روابط عاطفی خود کمی آهسته تر پیش روید. باید قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را بیان کنید تا اتفاق های خوشایندی برایتان بیفتد. قدم اول را بردارید تا همه چیز خود به خود پیش رود.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 605 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php