کد خبر : 262663 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 7 آذر 98

فال روزانه پنج شنبه ۷ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : چه روز عجیبی! انگار به صورتی ناگهانی یک بلیط یک طرفه به مقصدی نامعلوم به شما داده شده و باید هرچه سریعتر وسایلتان را جمع کرده و راهی …

فال روزانه پنج شنبه 7 آذر 98

فال روزانه پنج شنبه ۷ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

چه روز عجیبی! انگار به صورتی ناگهانی یک بلیط یک طرفه به مقصدی نامعلوم به شما داده شده و باید هرچه سریعتر وسایلتان را جمع کرده و راهی سفر شوید! همه چیز دارد خیلی سریع می افتد و سرتان آنقدر شلوغ است که حتی یک دقیقه هم وقت برای تلف کردن ندارید، اما خودتان هم درست نمی دانید چکار دارید می کنید و یا به دنبال چه هدفی هستید! شما به شدت احساس هیجان می کنید و دوست دارید با سرعت هر چه بیشتر جلو بروید، اما وحشتی از درون شما را از حرکت باز می دارد. نگران نباشید، همه شواهد حاکی از آن است که باید آغوشتان را به روی ماجراجویی و تجربه های تازه باز کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

وقتی در پایان روز به اتفاقات امروز نگاه می کنید این طور به نظرتان خواهد آمد که روز بسیار عجیب و غریبی داشته اید. ایده ها و افکار عجیب و دیوانه وار تمام روز ذهنتان را به خود مشغول می کنند. شاید به فکر سفر به دور دنیا، راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یا اختراع یک وسیله جدید بیفتید، اما این ایده ها آنقدر به نظرتان عجیب باشند که بیخیال آنها شوید، اما بهتر است کمی بیشتر به آنها فکر کنید، شاید راهی برای عملی کردن آنها پیدا کنید! یک تماس تلفنی غیر منتظره از جانب کسی که فکرش را هم نمی کنید تنها یکی از اتفاقات عجیب امروز خواهد بود، حواستان به تلفن همراهتان باشد!


فال روز متولدین خرداد :

آیا خودتان هم متوجه شده اید که این اواخر چقدر همه چیز طول می کشد و کارها بیشتر از همیشه وقت می برند و با تأخیر مواجه می شوند؟ خوب، امروز هم اوضاع به همین منوال خواهد بود. هنوز از چیزی که قرار بوده امروز و یا حتی چند روز پیش به دستتان برسد هیچ خبری نیست و نمی دانید چه چیزی باعث ایجاد این همه تأخیر شده است. درست است که شما معمولا آدم خونسردی هستید، اما تحمل این اوضاع دیگر دارد از توان شما خارح می شود! با این حال بهتر است جلوی خودتان را بگیرید چون اوضاع نهایتا تا پایان امروز روبراه خواهد شد و همه چیز به حالت عادی خود بازخواهد گشت.

 

فال روزانه پنج شنبه 7 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز دوستان و اعضای خانواده تان هر چند که به اندازه ی همیشه برایتان عزیز هستند، اما با رفتارها و کارهایشان اعصاب شما را به هم می ریزند و تحمل آنها برایتان سخت خواهد بود! انگار هیچ یک از اطرافیانتان نمی تواند حرف هایش را درست و حسابی به زبان بیاورد و همه ناراحت و آشفته به نظر می رسند. خوشبختانه شما از آن آدم هایی نیستید که زود جوش می آورند، پس پیش از آنکه خیلی دیر شود خودتان را از آنها دور کنید و تا جای ممکن امروز را در خلوت و تنهایی سپری کنید. شاید اگر کمی از نزدیکان خود فاصله بگیرید فرصت آشنایی با افراد جدیدی برایتان فراهم شود که به شما کمک می کنند آرامش اعصاب بیشتری داشته باشید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز شما به صورتی کاملا حساب شده و از روی برنامه ریزی به مبارزه ی مشکلات ریز و درشتی که این اواخر بیش از حدی که انتظار داشته اید آزارتان داده اند خواهید رفت و با موفقیت تمام از پس همه ی آنها برخواهید آمد. می شود گفت که شما در حال حاضر تقریبا به هیچ وجه صبر و حوصله ی تحمل افرادی که با رفتارهای آزاردهنده شان روی اعصابتان می روند را ندارید، پس بهتر است تا جای ممکن با کسی وارد بحث نشوید. امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای سر و سامان دادن به کمد لباس هایتان و رها شدن از شر تمام لباس هایی که دیگر اندازه تان نیستند و یا به دردتان نمی خوردند باشد.


فال روز متولدین شهریور :

خیلی کم پیش می آید که شما با دیدن مشکلات و موانع دلسرد شوید و دست از دنبال کردن اهداف و خواسته های خود بردارید، اما امروز باید تلاشی بیش از همیشه برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید. الان وقت مناسبی برای سهل انگاری و بیخیالی نیست، مخصوصا اگر پای پول و مسائل مادی در میان باشد. اگر یک رویکرد هدفمند و حساب شده داشته باشید هم در وقت و انرژی صرفه جویی خواهید کرد و هم از دارایی های خود محافظت کرده و حتی به آنها خواهید افزود. شما آدم عاشق پیشه ای نیستید و به این سادگی ها عاشق نمی شوید، اما بهتر است فعلا دور شروع هر رابطه ی جدیدی را خط بکشید، حداقل امروز!

فال روزانه پنج شنبه 7 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شما سر یک دوراهی گیج کننده قرار خواهید داشت. بخشی از وجودتان می خواهد پیله ای به دور خودش کشیده و در خلوت و تنهایی خودش را با کارهای مورد علاقه اش سرگرم کند، اما بخش دیگری از وجودتان هم به شدت به وقت گذراندن با دیگران و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف تمایل دارد و شما را به وقت گذراندن با دوستان و صحبت کردن با آنها در مورد ایده های فوق العاده ای که دارید تشویق می کند. شما از تلاش برای ساختن دنیایی بی نقص و کامل خسته شده اید، اما باید این را هم در نظر داشته باشید که تلاش هایتان تا به حال اگر دنیا را به مکانی بی نقص تبدیل نکرده باشند هم حداقل آن را برای ذره ای هم که باشد بهتر کرده اند!


فال روز متولدین آبان :

شما استاد تمیزکاری هستید، خواه نظافت خانه یا میز کارتان باشد، خواه پاکسازی ذهنتان از افکار ناخوشایند! امروز به احتمال زیاد زمان بسیار زیادی را صرف نظافت و پاکسازی خواهید کرد، خانه را تمیز می کنید، وسایل اضافه را دور می اندازید، میزتان را تمیز می کنید، ایمیل های به درد نخور را از صندوق پیام های دریافتی حذف می کنید و هر چیزی که به درد نخورد را از زندگیتان پاک خواهید کرد. این حالت می تواند فرصت بسیار خوبی برای حذف روابط به درد نخور و خاطرات باقی مانده از عشق های از دست رفته هم باشد، با این کار خودتان را برای شروع روابط جدید و ورود چیزهای تازه به زندگیتان آماده خواهید کرد.


فال روز متولدین آذر :

امروز تردید و دودلی را کنار بگذارید و اگر راهی را در پیش می گیرید دیگر نگران اینکه اگر اشتباه بروید چه خواهد شد نباشید، مخصوصا اگر داری کاری را انجام می دهید که پیش از این هرگز انجام نداده بوده اید. شاید این توصیه چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما در شرایط موجود این روش برای شما بهترین راه ممکن خواهد بود. اگر دلتان می خواهد پیشنهادات وسوسه آمیزی که به شما می شوند را بپذیرید دیگر با نگرانی در مورد نتیجه ی نهایی خودتان را آزار ندهید. به انتخاب خود احترام گذاشته و تمام تلاشتان را برای به دست آوردن بهترین نتیجه ی ممکن به کار بگیرید. مطمئن باشید در پایان روز از عملکرد خود راضی خواهید بود.

فال روزانه پنج شنبه 7 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

به احتمال زیاد با مشکل بزرگی رو به رو شده اید و حل کردن آن شما را به زحمت انداخته است. اخیرا به خاطر کج خلقی هایتان مورد انتقاد اطرافیانتان قرار گرفته اید و این انتقادات اکثرا منطقی و درست به نظر می رسند. ولی نگران نباشید چون آنها در نهایت شرایط شما را درک خواهند کرد و شما را خواهند بخشید. در حال حاضر هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا عصبانیت خود را کنترل کنید. به نظر می رسد که ترس هایتان هر لحظه زیاد تر می شوند و چند برابر قبل شده اند. این اتفاقات را به حساب همراه نبودن کائنات و وضعیت بد سیارات بگذارید و آن را مانند درسی برای شناختن بهتر اخلاقیاتتان حساب کنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز جذاب تر از همیشه خواهید بود و انرژی مثبت زیادی خواهید داشت. مدت هاست که مشغول به پیدا کردن منشا اصلی انرژی زیادی که دارید، هستید. شما بسیار خوش شانس هستید که این انرژی به سمت شما آمده است و باید به خاطر آن شکر گزار باشید. امروز موقعیت خوبی برای پیشرفت کردن برایتان پیش خواهد آمد. حواستان را جمع کنید تا آن را از دست ندهید. ممکن است یک پروژه بزرگ به شما واگذار شود که از انجام دادن آن سود زیادی ببرید. اگر با بدی ها و پلیدی ها رو به رو شوید یک فرصت فوق العاده برای خلاص شدن از ترس هایی که مدت هاست با آنها دست و پنجه نرم می کنید برای خود خواهید ساخت.


فال روز متولدین اسفند :

شما چند روز است که شوق و اشتیاقات خود را مانند یک حیوان زندانی کرده اید و آن را بروز نمی دهید و این کاری اشتباه و بسیار نادرست است. بهتر است امروز از این کار دست بردارید. برخی از کارهایی که انجام می دهید ممکن است تعجب برخی افراد را بر انگیزد و یا برخی با کارهای شما مخالفت کنند ولی این دلیل نمی شود که شما خود را مخفی کنید و ساکت باشید. اگر احساسات خود را بروز ندهید ممکن است به بیماری های مختلف روحی و جسمی دچار شوید. هدف شما باید صادق بودن با شخصیت درونیتان باشد و نه چیز دیگری. در واقع این تنها راه موثر برای سلامت و شاد بودن است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 284 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

سیمین در تاریخ 7 آذر 1398 گفته : پاسخ دهید

بعضی موقعهایک شرایطی برای آدم پیش میادکه کسی ازدوروبریهات اصلا درکت نمیکنه، بعضیهاشون اصلاحق ناراحت شدنم بهت نمیدن چرا؟ چون نمیتونن خودشونوجای توبگذارن وسطح سوارپایینی هم دارن هرچنددرکل خیرخواه توان. یکچیزایی روهم نمیشه به نزدیکترین افرادت بگی نمیدونی چکارکنی فالی که یکم بیشتردرکت کنه هم نیست که بگه چکاربایدکرد.اکثرا خیلی کوتاهن وتخصصی نیستن.

css.php