کد خبر : 25200 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

فال روزانه پنج شنبه 30 خرداد 1392

متولدین فروردین امروز از لحاظ عاطفی گیر افتاده اید. شاید احساس رنجش می کنید. امروز روز انرژی فراوان و سرزندگی است، ولی شما دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. بهترین استراتژی شما این است که فقط همین کار را بکنید. چرا برای بعضی ها سخت است که فکر …

فال روزانه پنج شنبه 30 خرداد 1392

متولدین فروردین

امروز از لحاظ عاطفی گیر افتاده اید. شاید احساس رنجش می کنید. امروز روز انرژی فراوان و سرزندگی است، ولی شما دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. بهترین استراتژی شما این است که فقط همین کار را بکنید. چرا برای بعضی ها سخت است که فکر کنند هیچ کاری نکردن و استراحت کردن هم کار محسوب می شود؟ نگذارید حرف های کسی باعث شود که کاری را انجام دهید که دوست ندارید. امروز ناگهان عشق وضعیت خیلی جالب و موفقی به خود می گیرد. اگر نسبت به یک فرد خاص نتوانسته بودید احساسات خود را بیان کنید، امروز این فرصت را می یابید. رویکرد رک و راست نسبت به عشق هرگز نتیجه نمی دهد، و رفتار و نگرش آرامتر شما را به جایی که می خواهید می رساند. امروز یک دوره بلندمدت آغاز می شود و مستلزم آن است که در چهار هفته آینده نقش رهبر را داشته باشید. انرژی خود را بجای هدایت به درون به بیرون بفرستید. از نیروی این چهار هفته برای دگرگونی و جسور شدن استفاده کنید.

متولدین اردیبهشت

انگار امروز شما زره عاطفی پوشیده اید و این به شما کمک می کند که در جنگی ناخواسته و نگران کننده پیروز شوید. جایی در دنیای شما یک تعارض و تضاد در حال شکل گرفتن است. شاید زیاد مشخص نباشد و زیاد هم بزرگ نباشد، ولی وجود دارد. امروز شما آماده رسیدگی به چیزهایی هستید که در بیرون نمود دارند. امروز فقط به کمک غذا می توانید دل عشقتان را بدست آورید. اگر غذای رویاهای او را بپزید، در مسیر برنده شدن قرار می گیرید و او هرگز این تجربه عالی را فراموش نخواهد کرد. شما پیشنهادی که همیشه منتظرش بودید را دریافت می کنید. شما در چرخه سالانه خود به نقطه مهمی رسیده اید. در چهار هفته آینده، بیشترین تلاش شش ماهه اخیر را انجام می دهید. یا موفقیت تان را جشن می گیرید یا احساس ناامیدی از شکست می کنید. اکنون برهه مهمی برای شماست.

متولدین خرداد

احساس می کنید که منابع شما تحلیل رفته اند و البته هنوز نمی خواهید تسلیم شوید. امروز بهترین روز زندگی شما نیست، ولی دلیل نمی شود که شما همه را از زندگی تان بیرون کنید و گوشه گیر شوید. از همیشه دمدمی مزاج تر هستید و زودرنج می شوید. باید کمی سازگارتر باشید تا با مسائل امروز کنار بیایید. امروز خیلی راحت تر به احساسات خود توجه می کنید و این امروز خیلی راحت تر می شود. امروز دوست دارید استراحت کنید و در خانه لم بدهید و چیزهای دیگر را نادیده بگیرید. وقتی به احساسات خود درباره یک فرد دقت می کنید، می توانید حساب کنید که قدم بعدی شما چه می تواند باشد. شما در شروع یک دوره چهارهفته ای هستید که طی آن خیلی در مورد جوانب مختلف کارتان فکر می کنید. خیلی خوب نمی توانید با افراد یا موقعیت ها ارتباط داشته باشید. روی هم رفته زمان زمان رشد است. با آغوش باز آن را بپذیرید.

متولدین تیر

انرژی شما خیلی بالاست و آتش فراوانی در درونتان دارید که می توانید از آن برای دگرگون کردن خیلی چیزها استفاده کنید. شما ظرفیتی عالی برای تبدیل یک موقعیت بد به یک موقعیت خوب دارید. شما دقیقاً می دانید چطور روحیه دیگران را به هنگام ناراحتی شان بالا ببرید. امروز بعضی چیزها برای شما احساساتی و عاطفی می شوند و نمی توانید به راحتی با آنها سر و کله بزنید. لحن پرخاشگرانه و تهاجمی در صدای بعضی ها هست. گارد خود را بالا بگیرید. امروز یکی از رویاهای شما در مورد فرد خاصی که مدتی است او را تحسین می کنید به واقعیت می پیوندد. دیگر در رابطه با او ابهامی ندارید و خیلی راحت و آزاد احساس خود را به او می گویید. این تصمیم مهمی برای شماست، زیرا از آسیب پذیر بودن می ترسید. یک دوره چهار هفته ای عالی از امروز برایتان شروع می شود که فاز جدید خیلی خوبی در شغل شما آغاز می کند. این فرصت بزرگی برای شماست تا اهداف خود را ارتقا دهید. با این انرژی زیاد در این دوره پرنشاط شما پیشرفت زیادی می کنید.

متولدین مرداد

هر وقت یک موضوع مهم، حساس و عمیق را مطرح می کنید فردی پیدا می شود که آن را خراب کند؟ امروز حس می کنید که زیاد نمی توانید ارتباط خوبی با مردم برقرار کنید. دوست دارید به مسائل عمیق تر بپردازید در حالیکه دیگران به مسائل سطحی توجه می کنند. راه های زیادی برای دیدن چیزهای یکسان و رسیدگی به مشکلات یکسان وجود دارد، به عبارتی افراد مختلف روش ها و دیدگاه های متفاوتی برای یک مسئله یا مشکل دارند. افرادی را پیدا کنید که با شما موافق هستند و با افراد مخالف نجنگید. امروز کشف می کنید که موسیقی غذای عشق است. در واقع شما پیوند مهمی بین انواع تغذیه روح و قابلیت ایجاد یک فضای رمانتیک می یابید. اگر دوست دارید عشقتان را سرگرم کنید، از موسیقی استفاده کنید، زیرا او خیلی خوشحال خواهد شد. امروز شروع یک دوره چهار هفته ای در محل کار شماست که بیشتر مستلزم سرگرمی و خلاقیت در کارتان است. بگذارید شغلتان شما را تعریف کند. روحیه هنری تان را بروز دهید و دنیا را کشف کنید.

متولدین شهریور

امروز روزی عالی است و شما از لحاظ عاطفی قوی هستید. انرژی کاملی دارید که از آن استفاده کنید. این فرصت را از دست ندهید و بهانه نیاورید که سرتان درد می کند و می خواهید در منزل بمانید و کاری نکنید. بجای تحلیل هر چیزی و انتقاد از زندگی دیگران، به زندگی خودتان نگاه کنید و ببینید که چه انتخاب هایی دارید. بهترین استراتژی را بر اساس منابعی که در اختیار دارید انتخاب کنید. امروز از بازی عشق لذت می برید و احساس آرامش و راحتی می کنید. نگذارید ترس هایتان شما را از بیان زیبایی واقعی آنچه هستید باز دارند. نگرانی ها و ترس ها را کنار بگذارید و روی عشقتان تمرکز کنید. امروز روزی عالی برای شما از چند لحاظ است. مهمترین آن این است که شما یک فاز چهار هفته ای را آغاز کرده اید. این فاز شما را تشویق می کند که تلاش های خود را با دیگران یکی کنید. خصلت اجتماعی بودن شما یکی از بزرگترین دارایی هایتان است.

متولدین مهر

هیچ چیز آن طور که شما می خواهید خوب پیش نمی رود. ذهن منطقی شما به شما می گوید که همه چیز خوب است و شما چراغ سبز برای اقدام به نقشه هایتان را دارید. ولی صدایی در درونتان چیز دیگری می گوید. شاید کوچکترین تصورتان این باشد که نقشه شما به نحوی نقص دارد. شاید شما دردی که در دلتان دارید را پنهان کرده اید و آن را نادیده می گیرید، در حالیکه باید واقعیت را بگویید. امروز در لباس پوشیدن برای رفتن به قرار مهمی که دارید باید دقت کنید. طرف شما از دقتی که در ظاهرتان کرده اید تحت تأثیر قرار می گیرد. از آنجائیکه شما در مورد مسائل ظاهری بسیار مهارت دارید، از انتظارات او فراتر هم می روید. وقتی فاز چهار هفته ای شروع می شود حس می کنید که نیاز دارید از منزل بیرون بیایید. در این فاز جدید باید با اعتماد به نفسی که دارید ریسک بپذیرید. عقب را نگاه نکنید. بلکه با اطمینان به آینده امیدوار باشید.

متولدین آبان

امروز از لحاظ عاطفی از همیشه قویتر هستید. از رویدادها، افکار و گفتگوهایی که حرف های شما پدید می آورند تعجب می کنید و غافلگیر می شوید. اغلب اوقات، شما دنباله رو دیگران هستید. در جهت جریان حرکت می کنید و عقب می ایستید و در مورد همه چیز خوشحالید. ولی امروز دوست دارید پیشگام باشید و به دیگران نشان دهید که چطور باید کارها را انجام داد. امروز باید در مورد شانس موفقیت در رابطه ای که دارید خوش بین باشید. معمولاً شما با بدبینی به برخوردها و آشنایی های جدید نگاه می کنید تا اگر او آنطور که می خواهید نبود ناامید نشوید. ولی امروز باید به نیمه پر لیوان نگاه کنید تا شرایط مناسبی برای شما فراهم شود. در محل کار امروز روز اول فصل تولد شماست. در چهار هفته آینده باید بذر بکارید تا در سال آینده برداشت کنید. باید چیزهای قدیمی را کنار بگذارید تا چیزهای جدید را بیابید.

متولدین آذر

امروز روزی است که تنها چیزی که می خواهید استراحت است، ولی انگار اصلاً نمی توانید استراحت کنید. صدایی در ذهنتان می گوید که کار کنید. شاید الهام بیابید که بروید کمدتان را تمیز کنید، یا تغییر دکوراسیون دهید یا پنجره ها را بشویید. این کارها را برای بعد بگذارید. امروز روز کار فیزیکی نیست. اگر این قدر انرژی دارید که بخواهید کار کنید، آن را برای تفریح صرف کنید. شاید عشق مانند ماجرای بزرگ واقعی نباشد، ولی امروز می تواند بسیار خوشایند و آرامش بخش باشد. شما اغلب به دنبال عشق و هیجان هستید، و در عین حال فردی که او را پنهانی دوست دارید شما را درک می کند و می خواهد با شما باشد. برای چهار هفته آینده، احساس کم انرژی بودن می کنید. زیاد برای انجام کارها به خودتان فشار نیاورید. این ماه ماهی است که باید بیشتر تفریح کنید و نگران کار نباشید.

متولدین دی

انگار امروز روز شماست. شما از لحاظ عاطفی قوی هستید و فکر می کنید می توانید با یک جهش از یک ساختمان بلند به دیگری بپرید. همه پروژه های مورد علاقه خود که از شروع کردنشان می ترسیدید انجام دهید. شما انرژی و اعتماد به نفس زیادی دارید. تقریباً می توانید در هر کاری موفق شوید، پس این لحظات را با تلویزیون تماشا کردن از دست ندهید. فضای امروز آرامشبخش و راحت است. لازم نیست کار خاصی انجام دهید تا احساس هارمونی و راحتی با عشقتان کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که از ته دلتان حرف بزنید و نگران این نباشید که او چطور حرفتان را برداشت می کند. سعی نکنید نتیجه خاصی را تحمیل کنید، بجای آن بگذارید هر اتفاقی که می خواهد بیفتد. امروز در محل کارتان احساس تغییر انرژی می کنید. این شروع یک دوره چهار هفته ای است که باعث هل دادن شما به سمت اهدافتان می شود. با دیگران کار کنید تا پروژه هایی که شروع کرده اید را تمام کنید.

متولدین بهمن

انرژی شما کمی پراکنده شده است. با آنکه روزتان پر از فعالیت است، ولی شب که به رختخواب می روید حس می کنید که هیچ کاری نکرده اید. زمان اولویت بندی رسیده است. همه کارهایی که برای دیگران انجام می دهید یا برای خودتان انجام می دهید را بررسی کنید. از عدم تعادلی که در دنیا بوجود آورده اید تعجب خواهید کرد. از امروز برای انجام کارهایی برای خودتان و نه دیگران استفاده کنید. امروز احساسات اهمیت می یابند. بگذارید به سطح بیایند و همه چیز را به عشقتان بگویید. با استفاده از شمع و عود و چیزهایی که دوست دارید فضایی رمانتیک برای عشقتان درست کنید. در محل کار شما دوره ای چهار هفته ای آغاز می شود که باید خیلی مراقب آن باشید. این روند بلندمدت برای شما کمی سخت است، پس هشیار باشید. دیگران در جهت مخالف شما کار می کنند. در کل ممکن است حمایتی که انتظارش را داشتید دریافت نکنید.

متولدین اسفند

عواطف و اعمال شما در راستای هم هستند و این یعنی احتمالاً شما کارهایی را انجام می دهید که با باورهای واقعی شما هماهنگی دارند. این همترازی عالی انرژی های شما باعث می شود سرتان شلوغ شود و دور از دردسر باشید. تا وقتیکه با خودتان رک و راست باشید، کسی نمی تواند کارهای شما را زیر سوال ببرد. نیازی نیست که در مورد چیزی بهانه بیاورید. انرژی امروز شگون خوبی برای آشنایی امروز شما دارد. شما خیلی راحت و بی دردسر با هم خوب کنار می آیید، گویی 100 سال است یکدیگر را می شناسید. شما مکمل هم هستید و همدیگر را خوب درک می کنید. چیز خاصی بین شما هست. در چهار هفته آینده باید منتظر چیزهای زیادی باشید. امروز شروع یک دوره عالی است که طی آن شما خیلی از کارهایتان را به انجام می رسانید. پیشرفت های زیادی صورت می گیرد که خودتان را هم متعجب می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 237 بار
دیدگاهتان را بنویسید

sona در تاریخ 29 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

salaaaaaaaaaaam.mamnoon…gushe sheytoon kar kash fal farad ya darvaghe emrooz dorost darbiad…………

css.php