کد خبر : 18960 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 26 اردیبهشت 1392

فروردین امروز حس می کنید چیزی شما را بازداشته است. همه چیز تا این لحظه خوب پیش رفته بود. اگر از پیشروی در رابطه خود می ترسید، دلیل آن شکست های گذشته است. از این زمان برای فراموش کردن گذشته استفاده کنید. قرار بود با طرفتان حرف بزنید، ولی این …

فال روزانه پنج شنبه 26 اردیبهشت 1392

فروردین

امروز حس می کنید چیزی شما را بازداشته است. همه چیز تا این لحظه خوب پیش رفته بود. اگر از پیشروی در رابطه خود می ترسید، دلیل آن شکست های گذشته است. از این زمان برای فراموش کردن گذشته استفاده کنید. قرار بود با طرفتان حرف بزنید، ولی این گفتگو و خود آن شخص از شما بسیار دورند. باید بنشینید به این فکر کنید که چه مشکلاتی در گذشته داشته اید و دلیل آنها چه بوده است و در آینده چه کارهایی می توانید برای آنها بکنید. بالاخره چاره ای پیدا می کنید که باعث می شود تغییرات زیادی در زندگی تان رخ دهد. در محل کار از اینکه کسی اهل عمل نیست ناراحت هستید. منتظرید که اقدام جسورانه ای انجام شود، ولی چنین نمی شود. صبر کنید. بالاخره این اتفاق می افتد. اول از همه باید اطلاعاتتان را کامل کنید.

اردیبهشت

به دنبال ارزش های جدیدی در زندگی شخصی خود هستید. دیگر به رابطه های سطحی علاقه ندارید. باید افراد متفاوت تری را ملاقات کنید و دوستانی انتخاب کنید که ارزش دوستی شما را داشته باشند. اگر می خواهید کمی عقب نشینی کنید و دیدگاهی اتخاذ کنید، نگرانی ندارد، اکنون زمان همین کار است. نمی توان روابط را نادیده گرفت. هر کاری در زندگی عشقی خود انجام می دهید، باید ماجراجویانه و با اشتیاق باشد. اگر فردی وارد زندگی شما شده است، این رابطه واقعی و باارزش می شود. اگر در رابطه ای دائمی هستید، چیزهای جالبی در مورد او کشف می کنید. سعی نکنید همکاران و کارمندان را در جعبه هایی که برایشان درست کرده اید بچپانید. می خواهید آنها طوری رفتار کنند که برای شما مناسب است. متأسفانه این خواسته شما برای آنها فرمان نیست. کنترل و قضاوت را کنار بگذارید.

خرداد

دوست ندارید یاد خاطرات گذشته بیفتید و یا دوستان قدیمی تان را ملاقات کنید. شما در مورد خاطرات خوب و بد خود رویاپردازی می کنید. اکنون دوره خوبی برای دور شدن از آن افکار منفی شروع می شود. اگر طرفتان نگران شماست، به او دلگرمی بدهید که حالتان خوب است. انرژی امروز شما را جوانتر می کند و انرژی بیشتری به شما می دهد. اگر اخیراً زندگی تان یکنواخت شده و به چیزی نیاز دارید که هیجان بدهد، نگران نباشید. اگر فرد جدیدی را ملاقات کردید، او برایتان هیجان زیادی می آورد. هر اتفاقی که بیفتد شما خوشحال خواهید بود. امروز احساس می کنید در مورد کارتان در آبهای غریبه شنا می کنید. نمی دانید کجا هستید یا کجا می روید. نگران نباشید. لازم هم نیست که بدانید. فقط مطمئن باشید که این آبها امن هستند و از شما محافظت می شود.

تیر

اگر نگران عشقی هستید که بعضی ها نسبت به شما دارند، نباید سعی کنید زیادی دلسوز و دلرحم باشید. باید فاصله خود را حفظ کنید و برای رابطه خود چشم اندازی متصور شوید. در چند هفته آینده فردی از شما تعهد بیشتری می خواهد. گاهی تمام آنچه برای احیای حیات عشقی شما و بازگرداندن آن به اوج قبلی لازم است، یک یا دو ایده خوب است. امروز الهام لازم را از کتاب، ویدئو یا گفتگویی که می شنوید، می گیرید. و این الهام باعث می شود که رابطه شما به انحای جالب و هیجان انگیزی بهبود یابد. پس منتظر چه هستید؟ در محل کار تأثیر مثبتی روی کسی می گذارید. این تأثیر دوام زیادی دارد.

مرداد

اکنون زمان آن نیست که تعهد نامطمئنی در این رابطه بدهید. شما از رفتار طرف مقابل راضی نیستید. فراموش نکنید که شخصیت طرفتان به این موضوع ربط دارد. شما دو ماه فرصت رسیدگی به موضوع را دارید. از این زمان بهره ببرید. همیشه از این فرصت ها دست نمی دهد. امروز همچنین فرصت دارید که با عشقتان به مکان های جالب و خاصی بروید. زمان تنها نشستن و انزوا نیست، بلکه باید احتمالات پیش رو را بررسی کنید. چیز خاصی که کشف می کنید باعث می شود که دوباره عشق به دلتان برگردد. در محل کار در مورد چیزی اضطراب پیدا می کنید. منتظرید که زمان مناسب فرا برسد. متأسفانه اکنون زمان مناسب نرسیده است. نزدیک شده اید ولی باید صبور باشید تا همه چیز درست شود.

شهریور

امروز می خواهید درباره افراد دور و برتان خوب فکر کنید. شاید در مورد مشکلاتی که ماه گذشته در رابطه خود داشته اید خوب فکر نکردید. دوباره باید به بعضی چیزها نظری بیندازید. شاید چیزهای پنهانی وجود داشته باشد. باید در مورد چیزهایی که در زندگی شخصی تان می خواهید صداقت داشته باشید. اگر به دنبال ماجرای عشقی هستید، امروز فرصتش برایتان پیش می آید. هیجان زیادی در هوا هست و هر چیزی ممکن است. شور و شوق شما هم زیاد است، پس اگر تازه با کسی آشنا شده اید، تجربه خوبی برایتان خواهد بود. قوه تخیل شما امروز در اوج است. با استفاده از روش های هنری و خلاقانه دیگران را با مهارت های حل مسئله خود تحت تأثیر قرار دهید. معرفی و ارائه ایده بسیار مهم است. روی آن کار کنید.

مهر

شما سوالاتی در مورد احساستان از خود می پرسید. آیا می دانید بیشتر مردم در چه تله ای گرفتار می شوند؟ آنها آنقدر به طرفشان نزدیک می شوند که خودشان را فراموش می کنند. گاهی باید احساسات خود را بررسی کنید و آنها را به چالش بکشید. امروز باید فکر کنید که این چیزها چه تأثیری بر زندگی تان دارند. شما نباید تفکر خود درباره آینده رابطه تان را محدود کنید. شاید قبلاً این کار را کرده بودید، ولی در حال حاضر معتقدید که لایق چیزهای بهتری هستید. شما حق دارید که خوشبخت شوید. پس درنگ نکنید و به دنبالش بروید. در محل کار بخش مهمی از سردرگمی شما از احساسات متعارض و متضاد شما ناشی می شود. یعنی احساساتی که ته دلتان انباشته شده بود و شما مدتها آنها را انکار می کردید. با این احساسات روبرو شوید.

آبان

هیچ چیز نمی تواند شعله درون شما را برای مدت زیادی خاموش نگه دارد. شما زمان زیادی را به استراحت و شارژ باتری هایتان اختصاص می دهید. در حال حاضر، شما در مرحله دگرگونی هستید و نمی خواهید سرعتتان را کم کنید. زمانی را صرف فکر کردن کنید و به احساسات خود بیندیشید. فکر کنید که از زندگی چه می خواهید. حس می کنید انرژی امروز برای شما زیادی است. فرد خاصی تلاش می کند با شما آشنا شود و در واقع آنقدر اشتیاقش زیاد است که آماده است غرور و اعتبار خود را کنار بگذارد و شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما این مسائل را برای خود شرم آور و غیرضروری می دانید. می توانید چیزها را طوری درک کنید که فرد دیگری نمی تواند. شما از دینامیک بین افراد در محل کار آگاهید. این می تواند مفید باشد، فقط در صورتی که نگذارید درام آنها تبدیل به درام شما شود.

آذر

شما به عشق خیلی احتیاج دارید، ولی این موضوع را به خودتان اعتراف نمی کنید، چه رسد به دیگران. گاهی به نظر می رسد که شما از لحاظ عاطفی ناامید هستید. امروز روز خوبی برای فکر کردن درباره این است که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر. آیا در مورد نیازهای عاطفی خود با دیگران حرف می زنید؟ انرژی امروز باعث می شود که روز سرگرم کننده ای برایتان باشد. شما غرق در احساسات عمیق خود می شوید و آنها را به نفع خود دستکاری می کنید. امروز نیرو و عشق زیادی در هوا هست، پس تا زمانی که فرصت دارید از آن استفاده کنید. شیرجه بزنید و به عقب نگاه نکنید. مکالمات و رفتارهای گیج کننده با افراد در محل کار امروز کاملاً عادی می شوند. کاری نیست که بتوانید انجام دهید تا از این موضوع جلوگیری کنید، پس تلاشتان را می کنید تا از پیش داوری در مورد افراد خودداری کنید. تقصیر کسی نیست.

دی

احتمالاً شما نگران نیستید که در رابطه تان همه چیز عادی شود. در واقع عادی شدن اغلب مشکل ساز است. اگر از خودتان می پرسید که اخلاق چیست و مبتنی بر چه چیزهایی است، امروز روز خوبی برای فکر کردن و یافتن جواب برای این سوالات است. در محل کار از افرادی که کارشان را انجام نمی دهند در حالیکه شما سخت تلاش می کنید، ناراحت و عصبانی می شوید. این تنبلی و بی اعتنایی روی اعصاب شماست. سعی کنید روی خودتان تمرکز کنید و نگران کارهای دیگران نباشید. اگر قرار است با عشقتان به مهمانی یا مناسبت اجتماعی بروید، باید انتظار چیزهای زیادی را داشته باشید. شاید با فردی آشنا شوید که خصلت های بزرگ منشانه ای دارد و به شما تجربه های جدیدی پیشنهاد می کند. باید چیزهایی که فکر می کردید درست اند را دوباره مد نظر قرار دهید.

بهمن

امروز شما زیاد به مطلق بودن معتقد نیستید و شعارتان این است که “همه چیز نسبی است”. ولی توجه به جزئیات لزوماً به معنای در نظر نگرفتن مبانی نیست. دوستانتان این را به شما می گویند. اگر هنرمند هستید، امروز تلاش می کنید که در بیان خود واضح تر باشید. در محل کار فردی به نحوی احساسی شما را متهم می کند یا به شما حمله می کند. برای آنکه آرامش را حفظ کنید، باید ادعای معصومیت کنید یا کلاً از این قضیه فرار کنید. هیچیک از این رویکردها نتیجه و راه حل بلندمدت ندارد. باید به اصل قضیه پی ببرید. امروز باید در مورد افرادی که با آنها آشنا شده بودید یا به شما معرفی شده بودند درست فکر کنید. شاید با فردی غیر از آنها آشنا شوید و متوجه شوید که با آنکه او هم تیپ شما نیست، ولی شما خیلی مجذوب او شده اید و این یعنی باید به انواع و اقسام گزینه ها دقت کنید.

اسفند

اکنون زمان خوبی برای تصمیمات مهم در مورد رابطه نیست. اگر در مورد شروع رابطه ای فکر می کنید یا به این فکر می کنید که رابطه خود را جدی کنید و ازدواج کنید، از این تصمیم کمی احساس ناراحتی می کنید. باید امروز همه چیز را بطور واقع گرایانه ای مجدداً ارزیابی کنید. شاید چیزهایی باشد که از دیدتان مخفی بوده باشند. باید احساسات خود را یک به یک مد نظر قرار دهید. شاید نتوانید کاری انجام دهید جز اینکه بگذارید احساسات تان خودشان را نشان دهند و این باعث می شود احساس آسیب پذیری کنید. ولی این بار دیگر برایتان مهم نیست که عشقتان چه فکری می کند، فقط به این فکر می کنید که از پس آن مشکل برآمدید. در مورد کارتان، در موقعیت خوبی هستید که می توانید جهش بزرگی کنید. اگر از شغل فعلی تان خسته شده اید، باید آن را بی خیال شوید، زیرا همین حوالی چیز بهتری منتظر شماست. ایمان داشته باشید که کائنات از شما حمایت می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 307 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php