کد خبر : 266713 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما توانسته‌اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن …

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما توانسته‌اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن عمل کنید. از بیان کردن ایده‌هایتان و امتحان کردن شانستان نهراسید، دیگران اعتماد به نفسی که شما دارید را دوست دارند، شما هم خودتان را باور داشته باشید اما خودنمایی نکنید، بگذارید نتایج کارتان بجای شما حرف بزنند. این آخر هفته بد نیست سری به بزرگترهایتان بزنید، پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربرزگ‌تان در انتظار شما هستند، در برخورد با آنها صبور باشید، این برای آنها خیلی ارزشمند است. برای متأهل ها روز تعطیل خوبی می تواند باشد، اما برای مجرد ها روز ایده آلی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نخواهد بود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز دلتان می خواهد پول زیادی خرج تفریح و یا خرید کنید، کمی تفریح یا خرید بد نیست، اما بهتر است زیاده روی نکنید تا بعدا به مشکل مالی برنخورید. با یک بودجه بندی عاقلانه می توانید پس انداز بیشتری کرده و یک سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید. امروز نیاز زیادی به ریلکس کردن دارید و این برای سلامت شما ضروری است. اگر نامزدتان به شما آرامش می دهد با او ساعات خوشی را گذرانده و لذت ببرید، اما اگر او خودش منبع استرس است بد نیست امروز را به تنهایی بگذرانید! آیا مجرد هستید و کسی چشمتان را گرفته اما پا پیش نمی گذارید؟ بهتر است این کار را بکنید، این می تواند فرصت خوبی برایتان باشد، ستاره‌هایتان که اینطور می گویند!


فال روز متولدین خرداد :

هشدار: جنگ قدرت در پیش رو دارید! اصلا دلتان نمی خواهد به هیچکس اجازه بدهید با کارهای احمقانه جلوی شما را بگیرد یا شما را محدود کند و با چنین وضعیتی به شدت برخورد خواهید کرد. اما پیش از بیرون کشیدن شمشیرتان خوب به حرف های طرف مقابل گوش کنید، شاید آنها دلیل خوبی برای حرف‌هایشان داشته باشند، با سیاست رفتار کنید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید بنشینید و کمی به مسائل اقتصادی‌تان فکر کنید و داشته‌ها و نداشته‌هایتان را بسنجید و برای آنها برنامه ریزی کند. امروز هم از لحاظ عاطفی خیلی روز خوبی برای شما نخواهد بود، به ویژه برای شروع یک رابطه پایدار بهتر است کمی دیگر دست نگه دارید. نگذارید شخص سومی بین شما و عشقتان را به هر دلیلی به هم بزند.

 

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته‌اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس امروز را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته‌هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکرها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجردها بهتر است امروز را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.


فال روز متولدین مرداد :

امروز اگر به دنبال کار بروید ممکن است بین شما و یکی از همکاران و یا شریکتان درگیری پیش بیاید و اوضاع ممکن است کمی از کنترل خارج شود. بهتر است از روز تعطیلتان لذت ببرید و وقتتان را با خانواده و کسانی که دوست دارید بگذرانید، همیشه برای کار کردن وقت هست. درست است که شما مملو از انرژی هستید و تمایل زیادی به فعالیت های اجتماعی دارید، اما برخلاف آنچه فکر می کنید انرژی‌تان پایان ناپذیر نیست و گاهی حتی حوصله دور همی های دوستانه را هم ندارید. کمی به خود استراحت بدهید و در خانه بمانید. هر نوع رابطه عاطفی که امروز آغاز کنید چندان پایدار نخواهد بود، بهتر است کمی دست نگه دارید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز خوب استراحت کرده و خودتان را برای یک هفته کاری پرمشغله آماده کنید. طی دو ماه آینده وقت دارید که خودتان را برای ترفیعی که انتظارش را دارید آماده کنید، پس خودتان را جمع کرده و از این فرصت استفاده کنید، چنین فرصتی هرچند سال یک بار به وجود می آید. درست است که خانواده بزرگترین منبع آرامش برای شما است، اما بد نیست گاهی هم با دوستانتان وقت بگذرانید، فعالیت های اجتماعی خود را نیز باید حفظ کنید. برای نزدیک شدن به عشق‌تان هر کاری که می توانید بکنید، اما اگر می بینید به تنهایی نیاز دارد او را راحت بگذارید. خبرهایی که در مورد عشق قدیمی‌تان می شنوید و یا مکالمه ای که با او خواهید داشت به تمام شدن همراه با آرامش این پرونده کمک خواهد کرد.

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

در حال حاضر به اندازه کافی مشغله دارید، پس بهتر است هیچ مسئولیت و تعهد جدیدی به عهده نگیرید. فعلا خیلی پرانرژی نیستید، پس به لیست کارهایتان چیز دیگری اضافه نکنید. امروز کارهایی که دوست دارید را همراه با کسانی که دوست دارید انجام دهید. اگر کسی از دوستان و یا اعضای خانواده به تازگی رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد که فکر می کنید به دلیل ناراحتی از شما است با او حرف بزنید و دلیل این رفتارش را از او بپرسید. امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید، چرا که ممکن است با رک گویی زیاد کسی را از خودتان دلخور کنید. زیاد به کسی که دوست دارید فشار نیاورید و از او انتظارات بیهوده نداشته باشید، او نمی تواند ذهن شما را بخواند.


فال روز متولدین آبان :

ذهنتان برای انجام هر نوع کاری بسیار درگیر است و نمی توانید فکرتان را روی چیزی متمرکز کنید، پس بهتر است امروز را روز استراحت مطلق بنامید. دلتان می خواهد در یک مهمانی و یا جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید اما غرور شما مانع از این کار می شود. این غرور بیهوده را کنار گذاشته و از تفریحاتی که در انتظار شماست لذت ببرید.امروز عشقتان شما را غرق محبت خواهد کرد، چشم و گوشتان را خوب باز کرده و از هر کلمه ای که می گوید و هر کاری که می کند لذت ببرید، چنین روزهایی خیلی کم پیش می آیند و حفظ خاطرات آنها بسیار مهم است. برای مجردها روز خیلی خوبی برای شروع یک رابطه جدید نخواهد بود، هر نوع برنامه ای را به فردا واگذار کنید، مطمئن باشید بسیار لذت بخش تر خواهد بود.


فال روز متولدین آذر :

اگر کسی می خواهد به شما کمکی بکند به او این فرصت را بدهید، اگر کمک آنها را رد کنید این احساس را به آنها انتقال خواهید داد که به اندازه کافی خوب نیستند. یادتان باشد که هرچند وقت گذراندن با دیگران می تواند لذت بخش باشد، اما هرکسی به زمانی برای خودش نیاز دارد و شما به این زمان نیاز دارید، پس حتما در برنامه امروز وقتی برای خودتان بگذارید. امروز از مشکلاتی که با همسر یا نامزدتان دارید به ستوه آمده‌اید و دارید به این فکر می کنید که آیا اصلا ادامه این رابطه منطقی است. اما خودخواه نباشید، شاید همسرتان روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد اما نمی تواند راجع به مشکلاتش با شما حرف بزند. از او بخواهید با شما حرف بزند، صبور باشید و همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه پنج شنبه 25 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز احساس می کنید که باید به خانه و خودتان رسیدگی کنید و همه چیز را به صورت بنیادی و ریشه ای درست کنید، اما بهتر است خودتان را درگیر پروژه های بزرگی که بی نتیجه خواهند ماند نکرده و برای این کار برنامه ریزی دراز مدت بکنید، آن شکم یک روزه نیامده که یک روزه برود! نمی توان دکور خانه را طی یک شب کاملا عوض کرد، آهسته و پیوسته پیش بروید. امروز ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بتوانید راه حل مشکلی که مدت‌هاست شما را اذیت می کند پیدا کنید، به ویژه اگر این مشکل مربوط به مسائل مالی باشد. مجردها بهتر است امشب را با لباس راحتی و پای تلویزیون بگذرانند، امشب شانس پیدا کردن نیمه گمشده‌تان خیلی پایین است.


فال روز متولدین بهمن :

امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفی‌تان نیز مواظب حرف‌هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.


فال روز متولدین اسفند :

امروز دلتان می خواهد در مورد خودتان، نقشه‌هایتان و اینکه چه کسی هستید و چه کارهایی می کنید با دیگران صحبت کنید. شما از قوانین، مرزها و هر چیز دیگری که شما را محدود کند متنفرید و این مسئله می تواند امروز در خانه برای شما مشکل ایجاد کند و جو ناراحت کننده ای به وجود بیاورد؛ بهترین کار برای جلوگیری از این وضعیت این است که با اعضای خانواده حرف بزنید و حدود و مرزها را مشخص کنید و به آنها بگویید هر چند که دوستشان دارید اما هر دو طرف باید این حدود را رعایت کنند. امروز اگر دلتان می خواهد کاری درست و کامل انجام شود، بهتر است خودتان آن کار را انجام دهید و آن را به دیگران واگذار نکنید. مجردها اگر یک رابطه پایدار می خواهند امروز را دست نگه دارند، فردا روزی بهتر با موقعیت‌هایی بهتر خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 351 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php