کد خبر : 262585 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 23 آبان 98

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : از فشارهایی که روابط شخصی به شما وارد می کنند لذت می برید. تمایل ندارید که نظم موجود را به هم بزنید و به دنبال چیزهای جدید بروید. …

فال روزانه پنج شنبه 23 آبان 98

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

از فشارهایی که روابط شخصی به شما وارد می کنند لذت می برید. تمایل ندارید که نظم موجود را به هم بزنید و به دنبال چیزهای جدید بروید. اما سعی نکنید احساسات ناراحت کننده ای را که ناگهان در درون تان می جوشد پنهان کنید. پذیرفتن آن ها به این معنی نیست که باید به همه ی شان عمل کنید. با خودتان صادق باشید تا پایه و اساس محکمی را رقم بزنید و بتوانید روابط معنی داری داشته باشید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

اگر احساس می کنید لازم نیست که خودتان را درگیر جزییات کنید، چون دوستان قرار است هر وقت لازم شد به کمک تان بیایند. اکنون باید درس مهمی در روابط تان بگیرید. به شما توصیه می شود که خودتان به تحلیل جزییات بپردازید تا مجبور نشوید آن ها را به دیگران توضیح دهید تا برای تان انجام شان دهند، کاری را که خودتان از پس اش برمی آیید به دیگران محول نکنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز بسیار مشتاق هستید که از خلاقیت های تان بهره ببرید، اما حواس تان باشد که دچار توهمات نشوید. بهتر است آستین های تان را بالا بزنید و از همین الآن دست به کار شوید. هر چه بیشتر کارها را به تعویق بیندازید، انجام دادن شان سخت تر خواهد شد. باید راهی پیدا کنید تا در عین توجه به تمایلات شخصی تان به وظایف تان هم برسید. یادتان نرود که شاد باشید و وظایف تان را با روی خوش انجام دهید.

 

فال روزانه پنج شنبه 23 آبان 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز فرصت های مختلفی برای لذت بردن پیش روی تان قرار می گیرد، اما همه چیز به شما بستگی دارد که کدام راه را انتخاب کنید. اول از همه باید ترس های تان را کنار بگذارید و برای این که شادتر زندگی کنید دست به کار شوید. برای این که موفق شوید باید در لحظه حضور داشته باشید. اکنون باید از این فرصت استفاده کنید تا شاید بتوانید رویاهای تان را عملی کنید.


فال روز متولدین مرداد :

  امروز تضاد آشکاری وجود دارد بین کاری که انجام می دهید و احساسی که درباره ی آن دارید. می دانید که دقیقا هدف تان چیست و چه می خواهید، اما هنوز دست به کار نشده اید. اگر به ندای قلب تان گوش کنید شاید در نهایت نتیجه ی بهتری عایدتان شود.

فال روز متولدین شهریور :

  قصد ندارید آن چه را در درون تان می گذرد آشکار کنید، اما از دیگران انتظار دارید که همه چیز را صاف و ساده به شما بگویند. این طرز فکر ممکن است شما را دچار مشکل کند، به ویژه اگر نخواهید دست از آن بردارید. بهتر است هر چه در دل دارید بگویید، چون اعتماد یک جاده ی دو طرفه است.

فال روزانه پنج شنبه 23 آبان 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

  تا به حال داشتید به اهداف بلند مدت تان فکر می کردید، اما فعل و انفعالات کهکشانی طوری رقم خورده که امروز باید توجه تان را روی همان لحظه ای که در آن هستید قرار دهید. شاید اول اش فکر کنید که سرنوشت تان دارد تغییر می کند، اما این طور نیست. فقط باید به ارزش های درونی تان پایبند بمانید و به وسیله ی آن ها مسیرتان را اصلاح کنید تا سرنوشت نهایی شما تغییر نکند. مساله این جاست که چه طور قرار است به مقصد برسید، نه این که اصل مقصد کجاست.

فال روز متولدین آبان :

شاید فکر کنید که دیگران تلاش های شما را جدی نمی گیرند و هر چه می گویند فقط باعث دعوا بین شما می شود، اما خودتان می دانید که اصلا چیزی برای دعوا کردن وجود ندارد. اکنون باید با شرایط سختی که در روابط تان به وجود آمده دست و پنجه نرم کنید. چند قدم به عقب بردارید و یک نفس عمیق بکشید و بدانید که گذشت زمان خودش همه چیز را درست می کند. باید بخشی از انرژی های تان را روی کارهای سازنده سرمایه گذاری کنید تا کسی نتواند از موفقیت تان چشم پوشی کند.


فال روز متولدین آذر :

امروز به سختی می توانید رویاهای تان را عملی کنید، چون اگر بخواهید با فشار کاری را جلو ببرید ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. بهتر است به قدم هایی که برمی دارید بیشتر فکر کنید. حواس تان به مقصد نهایی باشد، اما یادتان نرود که در طول مسیر باید خیلی چیزها را اصلاح کنید تا بتوانید سریع تر به هدف تان برسید.

فال روزانه پنج شنبه 23 آبان 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

اکنون علاقه ی چندانی ندارید که همه ی نقشه های تان را رو کنید، اما همه چیز از آن چه فکرش را می کنید آشکارتر است و نیازی به گفتن شما نیست. حواس تان باشد که اطلاعات ضروری را بیش از حد پیش خودتان نگه ندارید، چون اگر دیگران بدانند که به کدام مسیر می روید برای تان بهتر است. از این فرصت استفاده کنید تا اهداف تان را بگویید، به این ترتیب راحت تر می توانید مسیر موفقیت را طی کنید.


فال روز متولدین بهمن :

اکنون تمایل دارید که همه ی امیدها و آرزوهای تان را در شخص دیگری پیدا کنید، کسی که بتواند شما را از همه ی نقص های تان نجات دهد. تردید دارید که حرف بزنید، چون می دانید که انتظارات تان از طرف مقابل غیر واقعی است. برای این که نا امید نشوید، بهتر است کمی از انتظارات تان کوتاه بیایید. وقتی حقیقت را بپذیرید، آن وقت خودتان می توانید مسیرتان را مشخص کنید و دیگر نیازی ندارید که دیگران این کار را به جای شما انجام دهند.


فال روز متولدین اسفند :

می دانید که رفتارهای قدیمی دارد مانع رسیدن شما به اهداف تان می شود. بیش از حد دچار جزییات شده اید و به همین خاطر نمی توانید درست پیش بروید، بهتر است به جای جزییات به چیزهای کلی فکر کنید. درست است که باید اطلاعات دقیق جمع آوری کنید، اما این همه جزییات واقعا به درد کار شما نمی خورد. به جای این که درختان جنگل را ببینید باید خود جنگل را زیر نظر بگیرید تا مسیر برای شما هموار شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 238 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php