کد خبر : 262882 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز با روزهای دیگر کمی فرق دارد، از این رو که شرایط با میل شما پیش نخواهد رفت. به عنوان مثال ارتباط بر قرار کردن با دیگران برایتان …

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز با روزهای دیگر کمی فرق دارد، از این رو که شرایط با میل شما پیش نخواهد رفت. به عنوان مثال ارتباط بر قرار کردن با دیگران برایتان سخت می شود یا این که نمی توانید منظورتان را به خوبی به دیگران منتقل کنید. اگر چه دیگران تغییرات رفتاری شما را درک نمی کنند اما این موضوع برای شما آزاردهنده است اما صبور باشید زیرا دوام زیادی ندارد. اگر می خواهید به رفتارتان در مورد شریک زندگی تان تغییراتی بدهید، امروز بهترین زمان است. مطمئن باشید که اتفاقات خوب در انتظار شماست.


فال روز متولدین اردیبهشت :

روز خوبی را در پیش دارید. خوش بینی در شما موج می زند و همین موضوع می تواند موفقیت های زیادی را به خصوص در محیط کار برایتان رقم زند. خوشحالی امروزتان را بیش از همه مدیون فردی هستید که خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند. در حال حاضر فرصت های زیادی پیش رویتان است اما اگر بخواهید که بهترین اش را انتخاب کنید، باید قدم اول را محکم بر دارید زیرا ساختن یک قصر به انرژی و زمان بیشتری نسبت به یک خانه کوچک، نیاز دارد. اگر موضوعی را از شریک زندگی تان پنهان کرده اید و احساس گناه می کنید، همین امروز آن را اعتراف کنید.


فال روز متولدین خرداد :

اگر چه روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید اما امروز انرژی دوباره را به دست خواهید آورد و نسبت به زندگی امیدوارتر خواهید بود. در مورد مسائل مالی دچار شک و تردید هستید اما نگران نباشید زیرا به زودی پولی به دست تان می رسد که مشکلات تان را حل خواهد کرد. به جای این که تمرکزتان را بر جزییات زندگی بگذارید، به مسائل مهم تر بیاندیشید. رابطه عاطفی نیز یکی از آنهاست که هر چه زودتر باید در مورد آن یک تصمیم جدی بگیرید.

 

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

مسیری را در پیش گرفته اید اما در میانه های راه ناگهان نظرتان عوض می شود و راه دیگری را انتخاب می کنید. اگر چه تغییر ناگهانی دشواری های خاص خود را دارد اما گاهی ریسک کردن بهترین راه است. این روزها به رابطه عاطفی خود پایبند نیستید. اگر چه افراد زیادی در اطرافتان هستید که می توانید لحظات خوشی را با آنها سپری کنید اما تنها یک نفر می تواند نیمه گمشده تان باشد. پس بهتر است که با خودتان روراست باشید و به نتیجه ای واحد برسید، در غیر این صورت تمام فرصت هایتان را از دست خواهید داد.


فال روز متولدین مرداد :

زندگی خصوصی شما در حال تغییر است که دلیل آن هم تغییر رفتار شماست. این روزها کمی عصبی و کم حوصله به نظر می رسید اما دلیلی ندارد که ناراحتی تان را سر شریک زندگی تان خالی کنید. بنابراین قبل از نشان دادن هر عملی از خود، خوب فکر کنید. فردی از اطرافیان تان موجب آزار شما می شود، سعی کنید مدتی از او دور بمانید تا حساسیت تان کمتر شود. اما بدانید که بی تفاوتی بهترین جواب است. سعی کنید عکس العملی نسبت به رفتارهای آزاردهنده دیگران نشان ندهید تا در این نبرد، برنده باشید.


فال روز متولدین شهریور :

به زودی در کلاسی ثبت نام می کنید که از فعالیت های روزمره تان به کل متفاوت است. به عنوان مثال در کلاس های کامپیوتر شرکت می کنید یا به کلاس های هنری می روید. اگر چه ممکن است که دیگران شما را ناامید کنند اما تنها آنچه دلتان می گوید را دنبال کنید حتی اگر دوام زیادی نداشته باشد. آنچه برای رابطه عاطفی شما رخ می دهد، نتیجه رفتارهای خودتان است. بنابراین اگر از آن رضایت کامل ندارید، در رفتارهای خود تجدید نظر کنید.

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز اتفاقی برایتان می افتد که می فهمید همیشه آنچه اکثریت به شما نشان می دهند، صحت ندارد. شما همیشه به دیگران تکیه می کردید اما از این پس می دانید که خودتان بیش از همه به صلاح کارتان آگاهید. اخیرا موضوعی اعصاب شما را بهم ریخته است اما امروز حرفی می شنوید که کمی آرام تر خواهید شد. سعی کنید که به جای فرار از این شرایط آن را هضم کنید، در غیر این صورت در آینده ای نه چندان دور بار دیگر این مشکلات به سراغ تان خواهد آمد.


فال روز متولدین آبان :

امروز ذهن هیچکس به اندازه شما درگیر نیست. شما راه جدیدی را در پیش گرفته اید و هنوز دودل هستید که آیا انتخاب تان درست بوده یا خیر. این را بدانید که برای پیشرفت باید مسیرهای کهنه را رها کرد و قدم به راههای جدید گذاشت. اگر چه ممکن است که در طول این مسیر موانع جدیدی بر سر راهتان قرار گیرد اما در عوض زودتر از قبل به هدف تان خواهید رسید. پس شک خود را کنار گذاشته و تمام تمرکزتان را بر مسیر روبه رو بگذارید. در اواخر شب، خبر خوبی در مورد مسائل مالی می شنوید.


فال روز متولدین آذر :

با موفقیت هایی که اخیرا به دست آورده اید، کمی به خود مغرور شده اید اما بدانید که اطرافیان تان نیز در پیشرفت شما نقش عمده ای داشته اند، پس آنها را نادیده نگیرید. اگر چه شما می توانید به تنهایی از پس کارهای بزرگ برآیید اما با همکاری دیگران به موفقیت تان سرعت بیشتری می دهید. اگر مجرد هستید، امروز احساس می کنید که فردی به شما نظر دارد. بهتر است که خودتان را بی تفاوت نشان دهید تا که او خودش به سمت شما آید و پیشنهاد دهد.

فال روزانه پنج شنبه 21 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

قصد خرید کالایی را دارید، زمان خوبی است تا پس از مشورت با اطرافیان، برای خرید آن اقدام کنید. در این خصوص وسواس زیادی به خرج ندهید زیرا تنها کارتان را به تعویق می اندازد. امروز شخصی در مقابل تان قرار می گیرد و حرف هایی را به شما می زند که ممکن است برایتان کمی ناراحت کننده باشد اما زود قضاوت نکنید. همین حرف های به ظاهر بد، در آینده به نفع تان تمام خواهد شد. اگر امروز قراری دارید، سعی کنید به موقع در محل حاضر شوید، در غیر این صورت کدورتی بین شما و طرف مقابل ایجاد خواهد شد.


فال روز متولدین بهمن :

انرژی امروزتان را روی دیگران بگذارید. به عنوان مثال به افرادی که به کمک شما احتیاج دارند، کمک کنید. مطمئن باشید که محبت های شما بی جواب نخواهد ماند. در این حین با فردی آشنا می شوید که شما را از محدودیت های زندگی تان دور می کند و جهان دیگری را به شما نشان می دهد. حتما لازم نیست که با افرادی که طرز فکری مشابه شما دارند، در ارتباط باشید، وجود افرادی متفاوت نیز می تواند چیزهای زیادی را به ما بیاموزد، پس آنها را نیز از دست ندهید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز سر مسائل کوچک و بی اهمیت ناراحت می شوید و با دیگران بحث می کنید. اگر چه این ناراحتی ها کوتاه است اما تاثیرات عمیقی بر دیگران می گذارد، پس بهتر است که رفتارهایتان را کنترل کنید. به فکر یک تغییر بزرگ یا هیجانی در زندگی تان هستید. می توانید این تغییر را در رابطه عاطفی تان ایجاد کنید. البته اگر متاهل هستید، قبل از هر چیز با شریک زندگی تان مشورت کنید. او نیز می تواند ایده های خوبی به شما بدهد. در انتهای شب دوستی با شما تماس می گیرد، اگر اشتباهی کرده به رویش نیاورید و او را ببخشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 356 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

مومینه در تاریخ 22 آذر 1398 گفته : پاسخ دهید

مومینه

css.php