کد خبر : 27724 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰

فال روزانه پنج شنبه 13 تیر 1392

    متولدین فروردین با آنکه باید مراقب امور مالی خود باشید، ولی بیشتر گرایش به ولخرجی دارید. امروز فرصت دارید که سودهای فراوانی کنید. سرمایه گذاری های شما مطمئن هستند و شما خیلی زود از آنها سود می گیرید. ثروت تازه یافته خود را با خرج های بیهوده هدر …

 

فال روزانه پنج شنبه 13 تیر 1392

 

متولدین فروردین

با آنکه باید مراقب امور مالی خود باشید، ولی بیشتر گرایش به ولخرجی دارید. امروز فرصت دارید که سودهای فراوانی کنید. سرمایه گذاری های شما مطمئن هستند و شما خیلی زود از آنها سود می گیرید. ثروت تازه یافته خود را با خرج های بیهوده هدر ندهید. امروز روز رویاها، اسرار، فانتزی ها و فراموش کردن گذشته ها است. دوست دارید با یکی از دوستان قدیمی خود بیرون بروید و یاد گذشته ها کنید. امروز اعمال پرتلاش و مفید شما در مورد کارتان پاداش و ثمره خود را نشان می دهند. باید در هر کاری که انجام می دهید عشق و علاقه داشته باشید. اگر کاری که انجام می دهید برایتان اهمیت ندارد، به احتمال زیاد نتیجه نخواهد داد.

متولدین اردیبهشت

شما اغلب وضعیت جسمانی و سلامتی خود شکایت می کنید. امروز تعادل بدنی شما کم می شود. زمان آن رسیده که چکاپی صورت دهید و از سلامت خود مطمئن شوید. شما دوست دارید چیزهای جدیدی کشف کنید. علاقه شما به دانش باعث می شود انرژی شما زیاد شود. زمانی را هم به استراحت اختصاص دهید. از کارهای بیهوده اجتناب کنید. امروز سعی کنید گول ظاهر ایده آل فردی که ملاقات می کنید را نخورید. حواستان را جمع کنید و همه چیز را در نظر بگیرید. زندگی فقط ظواهر نیست. امروز همه عناصر در جای درستی قرار دارند تا شما در کارتان پیشرفت کنید. دره بالایی از انرژی در هوا وجود دارد که باید روی آن سرمایه گذاری کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید. پیشرفت در انتظار شماست.

متولدین خرداد

امروز سعی کنید زندگی تان را تحلیل کنید. شما در مورد سبک زندگی خود فکر می کنید و به این فکر می کنید که چه غذاهایی برای سلامتی شما مفیدند. آیا خوب ورزش می کنید؟ باید به سلامت جسمانی تان اهمیت بدهید. فعالیت های مفید برای بدن امروز توصیه می شوند. سعی کنید استراحت کافی و ورزش مناسب داشته باشید. امروز برداشت شما از زندگی تغییر می کند، شاید شما تابحال حقیقت قضیه را کشف نکرده بودید یا پیام های اشتباهی را دریافت کرده اید یا آنها را آنطور که دلتان می خواست تعبیر کرده بودید. قبل از آنکه دچار دردسر شوید، بهتر است کمی صبر کنید و ببینید واقعاً قضیه از چه قرار است. با کشف حقیقت می فهمید که باید چه کنید. امروز حس می کنید مانند بچه ای که در پارک گم شده باشد در محل کار تنها مانده اید. باید صبور باشید و روی پروژه هایتان تمرکز کنید و از دیگران کمک بگیرید.

متولدین تیر

چند هفته آینده تغییرات زیادی در زندگی شخصی شما صورت می گیرد. این شامل روابط شما هم می شود. شما روابط خوبی با دوستان خود دارید، ولی باید حواستان به شخصیت نیرومندتان هم باشد و بگذارید دیگران هم خودشان را نشان بدهند. شما نمی توانید دیدگاه های خود را بر دیگران تحمیل کنید. امروز همه چیز خیلی زود و به میزان چشمگیری تغییر می کند. یک لحظه شما حس خیلی خوبی در مورد رابطه خود دارید و لحظه دیگری افکاری جدی درباره خداحافظی کردن با او دارید. نگذارید احساسات شما از کنترلتان خارج شوند و به شما ضربه بزنند. باید بدانید چه می گویید. انرژی امروز به شما انگیزه بزرگ فکر کردن و گسترده کردن کارهایتان را می دهد. زمان درخشش شما رسیده است. درخواست ترفیع یا افزایش حقوق دهید. رزومه خود را به شرکتی ارائه دهید که یک میلیون سال هم فکر می کردید تصور نمی کردید به شما کار بدهد. موفقیت از آن شماست. آن را در بر بگیرید.

متولدین مرداد

امروز بعضی ها خیلی خجالتی می شوند. آنقدر که برای هر چیزی عذرخواهی می کنند. برای آنها مهم است که زیاد جلب توجه نکنند. شما هم شاید فکر کنید که اینطور هستید، ولی اشتباه می کنید. شما به کمی دلگرمی نیاز دارید. چیزهای جالب زیادی اطرافتان هست که باید از لاکتان بیرون بیایید و آنها را کشف کنید. به خودتان ایمان داشته باشید. برایتان سخت است درک کنید که شریک زندگی تان امروز می خواهد چه کند. شاید از خودتان بپرسید که آیا او با شما صادق است یا خیر. اینطور باشد یا نباشد، شما باید با او حرف بزنید و ترس های خود را به او بگویید. مشکل اینجاست که احتمال دارد هر دوی شما منظور هم را درست نفهمید. امروز حرکتی نیرومند در محل کار شما صورت می گیرد و اگر شما سوار این واگن نشوید عقب می مانید. به چیزهای آشنا و راحت قدیم گیر ندهید و ریسک بپذیرید و روش های نو را امتحان کنید.

متولدین شهریور

شما استاد جذابیت و فریبندگی هستید. مدتی است که توانسته اید توجه عده ای را به خود جلب کنید. به نظر می رسد که کسی نمی تواند در مقابل جذابیت های شما ایستادگی کند. ولی امروز باید به این روند فکر کنید. حتی اگر تجمل را تحسین می کنید، باید مراقب باشید و هشیار بمانید. روزهایی مثل امروز برای شما دشوار است، زیرا همه چیز پا در هوا به نظر می رسد. شما نمی توانید برای چیزی زمان دقیق و مکان مشخصی تعیین کنید یا قول دقیقی بدهید. شما از همیشه بیشتر احساس ناامنی می کنید پس نگذارید این شما را نیازمند کند، فردا حس بهتری خواهید داشت. امروز برای شما پر از پیشرفت و رونق است و شما با افراد در محل کارتان همکاری خوبی دارید. چشم هایتان را باز کنید و متوجه اتفاقات اطرافتان باشید.

متولدین مهر

شما آدم بسیار جذابی هستید. هیچ کدام از دوستانتان نمی توانند در مقابلتان مقاومت کنند. امروز باید در شخصیت تان هم جلوه های بیشتر لحاظ کنید. از امروز برای تعامل با دیگران استفاده کنید. باید در روابط شخصی و حرفه ای خود دنبال اصالت بیشتری باشید. امروز شما فانتزی های خود را با عشقتان در میان می گذارید. اگر واقعاً می خواهید امشب شب خاصی شود، باید فضایی عالی و هیجان انگیز درست کنید. بازی عشق به هیجان و رمانس نیاز دارد. خجالت نکشید، هدیه بخرید و عشقتان را لوس کنید. امروز اتفاقات خوبی در اطرافتان در محل کار رخ می دهند. سعی کنید خودتان را مجبور نکنید چیزی باشید که در واقع نیستید. این قطاری نیست که باید سوارش شوید. حواستان را جمع کنید.

متولدین آبان

امروز روز ساکت و آرامی است. شما حس می کنید که می توانید آنچه به عهده گرفته اید را تمام کنید. شما شانس ایجاد تغییراتی نهایی در پروژه هایی که رویشان کار می کنید دارید. نظم بخشیدن به کارهایتان به شما زمان اضافه می دهد و می توانید در این حین با افراد جالب و جدیدی آشنا شوید. امروز چه بخواهید صداقت داشته باشید چه نخواهید، انرژی امروز نشان می دهد که شریک زندگی شما به سختی حرف های شما را باور می کند. اگر در آن سوی دنیا به او بگویید دوستش دارید، از خودش می پرسد چرا این حرف را می زنید و این حقیقت ندارد. بهتر چیزی نگویید و بجای آن برایش هدیه زیبایی بخرید. امروز شما نوک قله دنیا هستید و هر چیزی که بدان ایمان دارید به نفع شما کار می کند. فرصت های کاری زیادی شما را احاطه کرده اند. انرژی جسمانی شما بالاست و شما خیلی خوش شانسید. از این زمان سود ببرید.

متولدین آذر

شما نسبت به فرد خاصی در اطرافتان تحمل و مدارای زیادی دارید و این احتمالاً به دلیل شخصیت خوب و مهربان شماست. شما معتقدید هر کسی تجربیات و گذشته خودش را دارد. در هر صورت، هر کسی از اشتباهاتش درس می گیرد. گاهی شما زیاد فروتن نیستید، ولی دوستانتان خیلی خوش شانس هستند که کسی را دارند که می توانند رویش حساب کنند. وقتی صحبت از زندگی شخصی شما می شود، شما گیج می شوید و پریشانید. امروز چیزی را دست کم نگیرید و فردی که برای شما نوید خوشبختی می آورد را جدی بگیرید. هیچکدامتان نباید هدیه هایی به هم بدهید که توانایی خریدنش را ندارید. امروز حس می کنید که در محل کارتان زیاد هماهنگی ندارید و از خودتان می پرسید آیا کاری که انجام می دهید چیزی است که واقعاً می خواهید. تصمیم شتابزده ای نگیرید.

متولدین دی

امروز با یکی از اعضای فامیل اختلاف نظر دارید. سعی می کنید مشکل را حل کنید. ولی از موضع این فرد ناراحت و آزرده می شوید و حس می کنید که رابطه شما باید تغییر خوبی بکند. شاید مشکل اینجاست که نمی توانید ارتباط برقرار کنید. باید با تلاش خود سعی کنید همه چیز را درست کنید. حس می کنید انگار پاهایتان از زمین جدا شده اند و در آسمانها سیر می کنید. اگر به دنبال رمانس هستید، شاید کسی را در جایی ملاقات کنید که اصلاً انتظارش را نداشتید. باید مدتی را به شناخت هم اختصاص دهید. فرصت بزرگی در انتظار شماست و شما کاتالیزوری هستید که می توانید این فرصت را فراهم کنید. صبر نکنید که این فرصت خود به خود در آغوش شما بیفتد. باید امروز اقدامی صورت دهید و از نتیجه آن لذت ببرید. شما منابع لازم را در اختیار دارید.

متولدین بهمن

شما فردی احساساتی هستید. از چیزهایی که می خوانید یا چیزهایی که در تلویزیون می بینید به راحتی ناراحت یا عاطفی می شوید. اگر اخیراً شاهد خشونت در اطرافتان بوده اید، خوشحال می شوید اگر بدانید که زخم های شما امروز درمان می شوند. امروز احساسات شما بر افکارتان در مورد فرد خاصی غلبه می کنند. شما عاشق او شده اید و این حس خیلی خوبی به شما می دهد، باید سعی کنید ارتباط خود را با زندگی از دست ندهید. اگر بر رویکرد و رفتار لجوجانه خود در موقعیت فعلی پافشاری کنید، از زندگی عقب می مانید. انعطاف پذیر باشید و سریع نتیجه گیری نکنید. شما در موقعیتی نیستید که تصمیم ها را بگیرید.

متولدین اسفند

زمان آن رسیده که بر زندگی شخصی خود تمرکز کنید. زندگی شما لحظات خوبی داشته است. در چند ماه گذشته، احساساتی عمیق و جدید تجربه کرده اید. اگر اصرار دارید که چهارچوب زندگی خود و طرز رفتارتان را حفظ کنید، به اهدافی که تعیین کرده بودید می رسید. امشب شب بسیار خوبی برای مهمانی گرفتن و خوش گذراندن است. زیاد چیزها را جدی نگیرید. هر دوی شما تحت تأثیر انرژی امروز هستید. از زمانی که با هم می گذرانید استفاده کنید و زود تصمیم گیری نکنید، مسائل مهم را به روز دیگری موکول کنید. امروز همه چیز به نفع شما پیش می رود پس امروز را هدر ندهید و از آن به نفع خود استفاده کنید. شما به هر چیزی که به سرتان بزند می رسید. خوش شانسی موجب موفق شما می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 232 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php