کد خبر : 256934 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین امروز در منزل بین اعضای خانواده رابطه دوستانه ای برقرار می شود. افراد خانواده درک متقابلی از یکدیگر دارند و به سادگی می توانند بفهمند در ذهن دیگری چه می گذرد. ممکن است این برای شما عجیب و غریب باشد ولی در واقع این موضوع خیلی هم …

فال روزانه پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در منزل بین اعضای خانواده رابطه دوستانه ای برقرار می شود. افراد خانواده درک متقابلی از یکدیگر دارند و به سادگی می توانند بفهمند در ذهن دیگری چه می گذرد. ممکن است این برای شما عجیب و غریب باشد ولی در واقع این موضوع خیلی هم دور از ذهن نیست. این را فراموش نکنید که شما سالهاست که با هم زندگی می کنید و طی این سالها رابطه مستحکمی بینتان برقرار شده و این رابطه به شما کمک می کند که بدانید هر شخص چه سلیقه ای دارد و چگونه باید با او رفتار کرد. هر فرد می داند که چه کارهایی را باید انجام دهد و از انجام دادن چه کارهایی پرهیز کند تا موجب ناراحتی فرد دیگر نشود. این موضوع به شما آرامش خاطر فوق العاده ای می بخشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است در جمعی حضور پیدا کنید ولی زیاد مایل به صحبت کردن با دیگران نباشید و بخواهید در کمال آرامش به صحبت های دیگران گوش کنید یا به گوشه ای تکیه دهید و از موسیقی و صمیمیتی که بر آن جمع حاکم است، لذت ببرید. مدت زیادی است که به خاطر کارهایتان نتوانسته اید زیاد از منزلتان برای تفریح و گردش بیرون بروید. حجم کارهایتان بسیار زیاد بوده است. تنهاییتان وضعیت روحی شما را بدتر کرده و مدت زیادی است که از اجتماع و خانواده تان دور هستید. شما به یک استراحت کوتاه برای تجدید قوا نیاز دارید. وقت بیشتری را برای خانواده تان کنار بگذارید و با انرژی کارهایتان را ادامه دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

شخصی ممکن است امروز شما را با یک هدیه کوچک غافلگیر کند. این شخص ممکن است دوست نزدیک شما یا شریک زندگیتان باشد. این هدیه به احتمال زیاد یک کتاب می باشد. درست است که نتاسبت خاصی در کار نیست، اما دوستتان می داند که شما به کتاب خواندن علاقه زیادی دارید و با این کار قصد دارد علاقه خود را نسبت به شما نشان دهد. با این کار رابطه ی خوبی بین شما برقرار می شود. شما وقت زیادی را با این فرد خاص خواهید گذراند و گفت و گوی گرمی خواهید داشت و با علایق و سلیقه های یکدیگر بیشتر آشنا می شوید. به نظر شما، افرادی با احساس مانند دوست شما کم پیدا می شوند و تلاش می کنید با او صمیمی تر شوید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز درک شما از همه چیز در بالاترین سطح خود قرار دارد. شما به افراد موثری که در تاریخ جهان، بسیار نام آشنا و مشهور هستند علاقه زیادی دارید و در مورد این افراد تحقیقات زیادی انجام می دهید. کتاب هایی که در مورد افراد تاثیر گذار در زندگی بشریت هستند علاوه بر اینکه برای شما جذاب هستند، محتوای ارزشمندی دارند که می توانید از آن اطلاعات زیادی را به دست آورید. بینش و فراستی که از مطالعه کردن این کتاب ها به دست می آورید به شما در درک اتفاقاتی که امروزه در حال رخ دادن هستند کمک می کند. همچنین مطالعه کردن به بازتر کردن ذهنتان نسبت به مسائل اجتماعی کمک شایانی می کند. مطالعه را جزء برنامه های روزانه خود قرار دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

شادی خاصی در خانواده تان موج می زند. دلیل این خرسندی می تواند درک درست اعضای خانواده از یکدیگر و احترام متقابل باشد. آرامش و صمیمیت خاصی در خانواده ایجاد شده است و بر هم زدن این آرامش کار سختی می باشد. اتحاد اعضای خانواده دلیل استحکام روابط بین آنهاست. اهل خانه بیشتر وقت خود را بر روی مطالعه کردن و انجام پروژه هایی که به آنها تحویل داده شده اختصاص می دهند و سعی دارند تمرکز خود را بر کارهایشان بگذارند و کمتر از خانه بیرون بروند. این می تواند یک فرصت استثنایی برای شما باشد تا رابطه تان را با اعضای خانواده گرم تر و صمیمی تر کنید. فضای منزل برای شما مانند بهشت است. از این فضا استفاده کنید!

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است در فعالیتی گروهی در محله خود همراه با یکی از دوستان و یا شریک زندگیتان حضور پیدا کنید. این فعالیت گروهی ممکن است در هر زمینه ای باشد. شما و همراهتان وظیفه توضیح دادن و ترسیم کردن هدف فعالیت های گروه را برای دیگر اعضای گروه بر عهده خواهید داشت. شما احساس وابستگی شدیدی به همراهتان، اعضای گروه و حتی جامعه ای که در آن زندگی می کنید دارید. وظیفه شما به عنوان یکی از اعضای گروه نباید وظایف دیگری که به عهده دارید را تحت تاثیر قرار دهد. به یاد داشته باشید که در وهله اول باید به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید تا بتوانید به عنوان یک عضو تاثیرگذار گروه نقش خود را به خوبی اجرا کنید.

فال روزانه متولدین مهر

وضعیت زندگی شما در حال تغییر است و تغییر هدف شغلیتان یکی از بزرگترین تغییرات خواهد بود. مدت هاست که به فکر یک تغییر اساسی در زندگیتان هستید ولی ترس از ایجاد این تغییر مانع شما شده است. امروز شخصی را به تصادف ملاقات خواهید کرد که انگیزه و جرأت لازم برای این تغییر را به شما القا می کند. این تغییر الزاما نتیجه یک دگرگونی بیرونی نیست بلکه از درون خود شما سرچشمه می گیرد و شما عامل اصلی این تغییر بزرگ هستید. شخصیت شما با زمانی که شغل خود را انتخاب کرده اید تفاوت های بسیار زیادی دارد. از متفاوت بودن وحشت نداشته باشید و بدانید تغییر کلید موفقیت است.

فال روزانه متولدین آبان

شما مهارت زیادی در به کار گرفتن اصول معنوی و روحانی خود در شیوه زندگی کردنتان دارید! از قضا امروز بهتر از روزهای دیگر می توانید از این مهارت استفاده کنید مخصوصا وقتی که پای درک کردن عقاید و نظرات دیگران و دادن بازخورد مناسب به آنها در میان باشد. هر نوع رابطه ای با افراد پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. روابطی که برای شما اهمیت زیادی دارند به وضع غیر قابل باوری بهتر خواهند شد. روابطی هم که برای شما ارزشی ندارند و به ادامه دادن این روابط اهمیت چندانی نمی دهید، از بین خواهند رفت. فرصت بسیار مناسبی برای تغییرات در روابطتان و همچنین شخصیت درونیتان به وجود آمده است. این فرصت را از دست ندهید!

فال روزانه متولدین آذر

شما معمولا در اجتماع نقش فعالتری دارید، اما امروز ترجیح می دهید وقتتان را در خلوت و تنهایی خود و با فکر کردن به چیزهای مختلف، از فلسفه گرفته تا پول و آینده ی حرفه ایتان بگذراید. نگرش شما به زندگی در حال حاضر مثبت است، اما در وضعیتی بحرانی قرار دارید که تصمیمات سرنوشت سازی را باید بگیرید. کمی به خودتان وقت بدهید و زیاد عجله نکنید. اگر در طول روز تماس هایی با شما گرفته می شود که احساس می کنید آرامش آخر هفته شما را بهم خواهند زد تا جای ممکن تلفن را جواب ندهید! اگر کار خیلی واجبی باشد حتما از طریق پیام شما را در جریان آن خواهند گذاشت!

فال روزانه متولدین دی

خودتان را گول نزنید و واقعیت را همان طوری که هست ببینید، نه آن طوری که دلتان می خواهد باشد. این کار می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. شما نمی توانید برای همیشه در عالم رویا زندگی کنید و دیر یا زود مجبور خواهید شد با حقیقت روبرو شوید. ذهن شما سرشار از ایده ها و افکار مختلف است و تصاویر با سرعت تمام دارند از جلوی چشمتان رد می شوند. اگر کاری نکنید این وضعیت شما را هیجان زده و استرسی خواهد کرد. ایده هایی که به نظرتان جالب می آیند را یادداشت کرده و بلافاصله به سراغ کارهایی بروید که باعث آرامش شما خواهند شد. کمی پیاده روی یا ورزش کنید تا انرژی و هیجان درونیتان تخلیه و ذهنتان کمی آرام شود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انرژی بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید. اما زیاد روی این احساس خود حساب باز نکنید، چون به احتمال زیاد خیلی زود احساس خستگی به سراغتان خواهد آمد، پس باری بیش از حد توانتان به عهده نگیرید. البته که دوستان و همکارانتان می توانند به شما کمک کنند، اما بیش از هرکس دیگری روی خودتان حساب کنید. امروز شما نگران حال کسی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان هستید، او خیلی افسرده و غمگین به نظر می رسد و شما احساس می کنید که هیچ کاری برای بهتر کردن حال او از دستتان بر نمی آید. به همین دلیل هم ترجیح می دهید از او فاصله بگیرید. اما الان دقیقا همان زمانی است که باید در کنار او باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به سلامت جسمانی خود توجه و رسیدگی بیشتری بکنید. اگر احساس خستگی و ضعف جسمانی دارید به خودتان فشار نیاورید. تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید هیچ کاری که شامل فعالیت های فیزیکی بشود انجام ندهید و به بدنتان استراحت کافی بدهید. اگر به وضعیت جسمانی خود رسیدگی نکنید ممکن است تا آخر روز احساس بیماری کنید. یکی از اعضای خانواده تان افسرده و ناراحت به نظر می رسد و علاقه ای هم به صحبت کردن در مورد موضوعی که باعث ناراحتی او شده است نشان نمی دهد. این حالت او دارد روی همه تأثیر می گذارد و حتی حال شما را هم بهم می ریزد. این موضوع را به او بگویید و از او بخواهید مشکلش را با شما در میان بگذارد.

فال روزانه پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روزانه ، فال بازدید 631 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php