کد خبر : 256107 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۳۰

فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز جنبه ی رمانتیک وجودتان فعال شده است و هر چقدر بیشتر به آن توجه می کنید احساس بهتری خواهید داشت. با این حال باید دقت کنید که گوشه چشمی به واقعیت های این دنیا هم داشته باشید و بیش از حد درگیر احساسات نشوید. شاید امروز …

فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز جنبه ی رمانتیک وجودتان فعال شده است و هر چقدر بیشتر به آن توجه می کنید احساس بهتری خواهید داشت. با این حال باید دقت کنید که گوشه چشمی به واقعیت های این دنیا هم داشته باشید و بیش از حد درگیر احساسات نشوید. شاید امروز سرعت پیشرفت کارهایتان به اندازه ای که انتظار دارید نباشد، اما این موضوع نباید باعث دلسردی و نگرانی شما شود. میزان پیشرفت خود را بر اساس یک روز نسنجید و برای اندازه گیری سرعت پیشرفت خود تصویر کلی را در نظر بگیرید. این آخر هفته بهترین فرصت برای دیدار با دوستانی خواهد بود که برای مدتی از آنها بیخبر بوده اید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز قصد دارید به وظایف و مسئولیت هایتان توجه و رسیدگی کنید. شما احساس می کنید که زمان دارد خیلی سریعتر از همیشه می گذرد و روزها دارند با سرعت برق و باد از دستتان می روند. مواظب باشید گذشت سریع زمان شما را از عشقتان و آنهایی که دوست دارید غافل نکند و آنقدر درگیر کار و مسائل مادی نشوید که چیزهای دیگر را فراموش کنید. شاید با بدخلقی هایی از جانب آنهایی که دوست دارید مواجه شوید و این نشانه ی آن است که شما به اندازه ای که انتظار دارند به آنها توجه نکرده اید. از این آخر هفته استفاده کرده و آنها را غرق در عشق و محبت خود کنید تا دلشان را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما دارید به سرعت برق حرکت می کنید و با خوشحالی از این کار به سراغ آن کار می روید، اما اگر عقل و منطق خو را به کار بیندازید و به تحلیل موقعیت فعلی خود بپردازید به احتمال زیاد سرعت خود را کم کرده و با طمأنینه ی بیشتری حرکت خواهید کرد. در مکالمه با دوستان و اطرافیانتان تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد را در نظر داشته باشید و اجازه ندهید ترس از این که شما را رها کنند وادارتان کند نظرات واقعی خود را پنهان کنید. شاید مجبور شوید برای کمک به شخصی که برایتان خیلی عزیز است در برخی از برنامه های خود تغییر ایجاد کنید، مواظب باشید در این مورد زیاده روی نکنید و کارهای شخصیتان را هم در نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در هر موقعیتی و در برخورد با هر شخصی تنش و اختلاف نظر را احساس خواهید کرد. بعضی از اطرافیانتان به دنبال حفظ ثبات و آرامش هستند و برخی دیگر هم به فکر تفریح و خوشی هستند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهند. شما خودتان را بین این دو جبهه اسیر و گرفتار می بینید و برقراری تعادل بین آنها هم برایتان دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می رسد. زیاد این وضعیت را جدی نگیرید و خودتان را تحت فشار قرار ندهید. بگذارید جریان زندگی شما را در همان مسیری که خودش می خواهد قرار بدهد و فقط سعی کنید از هر موقعیتی که برایتان به وجود می آید بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

این نکته را به خودتان یادآوری کنید که در این دنیا هیچ چیزی را نباید نسبت به شادی و احساس خوشبختی در اولویت قرار دهید و این باید هدف اصلی شما در زندگی باشد. امروز دست هایی نامرئی سعی در منحرف کردن شما از این مسیر خواهند داشت، اما شما نباید حتی یک لحظه تصویری که از خوشبختی در ذهن خود دارید را فراموش کنید و اجازه دهید چیز دیگری جایگزین آن شود. شاید برخی چیزهای ناخوشایند که در زندگی شخصی و یا دنیای اطرافتان در جریان هستند باعث شوند ذهن شما درگیر شده و از هدف اصلیتان فاصله بگیرید، اما این وظیفه ی خودتان است که راه درست را به خودتان یادآوری کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما بیش از هر چیز دیگری به حفظ ثبات و نظم در زندگیتان علاقه نشان می دهید و این موضوع می تواند باعث شود جایی برای تفریح و شادی باقی نگذارید. شاید خودتان هم در ابتدا متوجه این مسئله نباشید و نبودن خنده و خوشی را احساس نکنید، اما اگر مواظب نباشید کم کم یک کمبود بزرگ را در زندگیتان احساس خواهید کرد که انگیزه ی انجام هر کاری را از شما خواهد گرفت. پس حواستان را جمع کنید و خیلی محکم به چیزهایی که به زندگیتان معنا می بخشند بچسبید. یکی از دوستانتان حرف هایی می زند که با آنچه پیش از این از او شنیده اید هماهنگی ندارد. به جای این که به او شک کنید همین حالا هر سوالی که ذهنتان را درگیر کرده است از او بپرسید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز اگر در استفاده از کلمات دقت کافی به خرج ندهید یک دعوای درست و حسابی به راه خواهید انداخت. مشکل واقعی اینجاست که وقتی شما منافع جمعی را در نظر دارید و به فکر همه هستید، دیگران تنها سنگ خودشان را به سینه می زنند و به بقیه هیچ اهمیتی نمی دهند. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به راحتی با چنین چیزی کنار می آیند، اما با دعوا راه انداختن هم راه به جایی نخواهید برد. یک چیز دیگر هم که امروز باید حواستان به آن باشد اسیر نشدن در دام سنت ها و روش های قدیمی است که دیگر کاربردی ندارند. قید و بندها را از دست و پای خود باز کرده و رو به جلو بتازید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نگاهی عمیق و جدی به اطرافتان بیندازید و پیش از آن که بهترین راه ممکن برای ادامه راهتان را انتخاب کنید به کمی بررسی درونی بپردازید. به احتمال زیاد با انجام این کار به این نتیجه خواهید رسید که باید در انتخاب مسیرتان انعطف پذیری بیشتری داشته باشید و در طول راه هر از گاهی تغییر مسیر داده و در رسیدن به هدف مورد نظرتان خودتان را به یک روش خاص محدود نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین راه معمولا ترکیبی از چند راه مختلف است. امشب در دورهمی های دوستانه حواستان باشد دست روی نقطه ضعف دوستانتان نگذارید چون با این کار فقط یا دوستی را از دست خواهید داد و یا ارزش خودتان را زیر سوال خواهید برد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اطرافیانتان دارند با سرعتی سرسام آور حرکت می کنند و شما علاقه ی چندانی به هماهنگ کردن خودتان با آنها ندارید، با این حال ترجیح می دهید ارتباط خود را با آنها و دنیای دیوانه شان حفظ کنید چون بودن در کنار دوستانتان برای شما الهام بخش است و ایده های جدیدی را برایتان به همراه خواهد داشت. با این همه اگر بتوانید سر و صداهای موجود در زندگیتان را به حداقل رسانده و دور و بر خودتان را کمی خلوت کنید برایتان خیلی بهتر خواهد بود. این آخر هفته را کمی به خودتان استراحت بدهید و از بقیه فاصله بگیرید. خوشبختانه این فرصت را خواهید داشت که هر وقت بخواهید دوباره به این دنیای دیوانه بازگردید.

فال روزانه متولدین دی

درست وقتی که فکر می کنید حساب همه چیز را کرده اید و مو لای درز نقشه هایتان نمی رود و همه کارها دارند طبق برنامه ریزی شما پیش می روند پای عشق به میان خواهد آمد و همه برنامه هایتان را به هم ریخته و نقشه هایتان را نقش بر آب خواهد کرد. ناگهان حواستان پرت شده و تمرکزتان از بین خواهد رفت و همه فکر و ذکرتان درگیر عشق خواهد شد. خوب یا بد بودن این وضعیت به نگرش شما بستگی دارد. هم کار برای شما اهمیت دارد و هم عشق و روابط عاطفی، آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید. اگر بتوانید طوری رفتار کنید که هر دو طرف را همزمان داشته باشید خوشبخت ترین فرد دنیا خواهید بود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما دوست دارید که در عالم خیال و رویا فرو بروید و از این دنیای شلوغ و پردغدغه فاصله بگیرید، اما متأسفانه باید بگوییم که موانع زیادی سر راهتان قرار خواهند داشت. مسئولیت هایی که به عهده دارید به سراغتان آمده و این واقعیت را به شما یادآوری خواهند کرد که در دنیای واقعی کارهای زیادی هستند که پیش از فرار به دنیای رویاهایتان باید آنها را انجام بدهید. شاید حجم کارهایی که به عهده دارید آنقدر زیاد باشد که دیگر وقتی برای رویاپردازی برایتان باقی نماند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. ساعات پایانی روز تماما به خودتان تعلق دارند و می توانید از آنها هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز وقتی به بهترین راه ممکن برای رسیدن به جایی که می خواهید باشید فکر می کنید احساس خواهید کرد که محدودیت های زیادی دست و پایتان را بسته اند و نمی گذارند آنطوری که خودتان دلتان می خواهد عمل کنید، اما از طرف دیگر هم چیزی از درونتان شما را به داشتن جسارت و پاره کردن این قید و بندها از دست و پایتان فرا می خواند تا بتوانید به چیزهایی که بیشترین ارزش و اهمیت را برایتان دارند دست پیدا کنید. البته که مسئولیت ها و وظایفی دارید که باید انجام شوند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت، اما اگر یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید خواهید توانست بین این دو تعادلی منطقی برقرار کنید.

فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 382 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php