کد خبر : 246399 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۰۱

فال روزانه پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

فال روزانه متولدین فروردین از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید. از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که …

فال روزانه پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

فال روزانه متولدین فروردین

از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید. از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که می فرستید توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که امکان سوء برداشت و یا سوء تفاهم بسیار زیاد است. تا جایی که می توانید حرف هایتان را صریح و بدون ابهام بگویید و خوب به آنچه می گویید فکر کنید. اگر نیاز به عشق و توجه همسرتان دارید و نمی توانید این نیاز را به زبان بیاورید با کارهایتان او را متوجه این مسئله کنید، البته که می دانید که شما هم باید به او عشق بورزید. یک چیز را در هر حالتی به یاد داشته باشید، به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان از شما کمک خواست، این کمک را از او دریغ نکنید، چرا که آنها هم در زمان سختی ها و مشکلات همیشه در کنار شما بوده اند و خواهد بود. اگر اولویت را به کارتان بدهید همیشه وقت کافی برای انجام کارهای دیگری که دلتان می خواهد نیز خواهید داشت. اگر در جستجوی عشق هستید وارد دوره خوبی شده اید اما به نفعتان است شتابزده عمل نکنید، نسنجیده حرف نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکرهایتان را بکنید. متأهل ها هم به حرف های شریک زندگی خود خوب گوش کنند و به او این اطمینان را بدهند که حرف هایش شنیده می شود. مثل همیشه یادتان باشد، عمل کردن مهمتر از حرف زدن است.

فال روزانه متولدین تیر

این هفته را با دیدی مثبت و امید به موفقیت شروع کرده اید. اگر اوضاع آنطور که انتظار داشته اید پیش نمی روند ناراحت نباشید؛ می دانید که همیشه می توانید روی کمک خانواده و دوستانتان حساب کنید، شما تلاش خودتان را بکنید، در صورت نیاز آنها به شما کمک خواهند کرد. اگر یکی از نردیکانتان بدون شما کاری کرده است، نگذارید احساس حسادت و یا حس کنار گذاشته شدن به شما غلبه کند، بیخیال این افکار شوید. اگر هر ارتباط حل نشده ای اعم از رابطه عشقی ، شراکت، دوستی و یا هر چیز دیگری داشته اید که باعث شده است حرف هایتان در دلتان بماند و ذهن شما هنوز به آن مشغول است، ماهی که پیش رو دارید بهترین زمان برای حرف زدن راجع به آن و اتمام کامل این رابطه می تواند باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بعد از مدتها مسائل کاری در مقایسه با مسائل شخصی و زندگی اجتماعی اولویت خود را از دست خواهند داد، اما درست وقتی که می خواهید بیخیال مسئولیت های کاریتان شوید ایده های تازه ای به ذهنتان خواهند رسید که بلافاصله باید عملی شوند و نمی شود آنها را منتظر گذاشت. ببینید همه کارهایی که باید انجام می داده اید را عملی کرده اید، مبادا کاری از قلم بیفتد. توجه به جزئیات است که می تواند شما را در مقایسه با رقیبی که به نظرتان خیلی قوی است جلو خواهد برد. ماه آینده را ماه «سنجش دوستان» قرار داده و بررسی کنید کدام دوستانتان را می توانید دوست واقعی بنامید و سعی نید بیشتر با آنها رفت و آمد کنید. اگر رابطه عشقی جدیدی را آغاز کرده اید زیاد تند پیش نروید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما معمولا در رابطه با مسائل کاری هیجان زده نمی شوید و اوضاع را با آرامش تحت کنترل دارید، اما امروز کمی صیرتان ته کشیده است و بی حوصله هستید و احساس غریبی دارید، دلتان می خواهد امروز زودتر تمام شود و به کنار دوستان و خانواده بروید. اوضاع در محل کارتان هم زیاد باب میلتان نیست، سعی کنید ساکت باشید و وقتی دیگران حرف می زنند سکوت کنید. در واقع از الان تا سه هفته آینده بهتر است این روال را حفظ کنید و با احتیاط و واضح حرف بزنید و امکان برداشت اشتباه از حرف هایتان را به حداقل برسانید. اگر می خواهید با عشقتان حرف بزنید هم بد نیست از همین روش استفاده کنید تا بتوانید از همراهی او لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

از اوضاع فعلی خسته شده اید و تحمل شرایط موجود برایتان سخت شده است و احساس خفقان می کنید. این روند تکراری هر روزه شما را به ستوه آورده است، هر چه زودتر برنامه یک سفر هر چند کوتاه مدت، با کسانی که دوست دارید، ترجیحا همراه با عشقتان، را بچینید. دلتان نمی خواهد نزدیکانتان زیاد از کارتان سر در بیاورند ولی آنها بر عکس شما اصرار شدیدی نسبت به این مسئله دارند، در مقابل آنها کوتاه نیایید، این حق مسلم شماست که مسایل خصوصیتان را برای خودتان نگه دارید. در حال حاضر بهترین منبع آرامش برای شما هراهی کسی که دوست دارید می تواند باشد، پس از هر لحظه بودن با او لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.

فال روزانه متولدین دی

از این که خودتان باشید هراسی به دل راه ندهید، این شاید زیاد به مذاق دیگران خوش نیاید ولی برای خود شما بهترین حالت ممکن خواهد بود و اصلا از اهمیت شما نخواهد کاست. شما باید حقیقت را بگویید و اگر این کار را با سیاست و درست انجام دهید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. مواظب باشید دوست های جدیدتان شما را به راه اشتباه نکشانند، با احتیاط پیشروی کنید، کاری نکنید که پشیمان شوید، دفعه پیش را که یادتان نرفته است؟ چنانچه برنامه ای برای جدی کردن رابطه خود با نامزدتان دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید، حالا که این همه صبر کرده اید سه هفته دیگر هم طاقت بیاورید.

فال روزانه متولدین بهمن

درست است که شما در محل کار با دقت و جدیت کار می کنید، اما این هفته در سطح انرژیتان کمی پستی و بلندی خواهید داشت، پس برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به همه کارهایتان بتوانید برسید. بهتر است از امروز تا سه هفته دیگر خیلی در کارهایتان عجله نکنید و آهسته پیش بروید و بدون برداشتن قدم های بزرگ و ناگهانی به اهداف خود فکر کنید. چنانچه قصد رفتن به مسافرت را دارید برنامه هایتان را خوب چک بکنید و مواظب باشید چیزی را فراموش نکنید. به عمق احساساتتان نسبت به یک نفر پی خواهید برد و این شما را وحشت زده خواهد کرد، نترسید و این احساس را گرامی بدارید و به آن اهمیت بدهید، این می تواند آغازگر عشقی بزرگ برای شما باشد

فال روزانه متولدین اسفند

تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

فال روزانه پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 204 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php