کد خبر : 135961 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۱۸

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز بیشتر روی کارها و منطق تاکید داشته باشید. با اینکه رویاپرداز هستید اما باید با حساب و کتاب و تحقیق، برای آینده بهتر برنامه ریزی داشته باشید. فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند را ببینید و از چهارچوب …

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳فال روزانه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بیشتر روی کارها و منطق تاکید داشته باشید. با اینکه رویاپرداز هستید اما باید با حساب و کتاب و تحقیق، برای آینده بهتر برنامه ریزی داشته باشید. فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند را ببینید و از چهارچوب های فکری همیشگی خود فاصله بگیرید. اگر دیگران نظری می دهند، سریع در مقابل آنها جبهه نگیرید. مطمئن باشید نظرات آنها راهگشای بسیاری از مسایل شما هستند. بهترین فرصت برای نزدیک شدن به عشقتان و مطمئن شدن به او است. مثبت نگر و خوش بین باشید و به روش خود زندگی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا به دنبال هیجات و زیبایی بیشتری در زندگی هستید؟ امروز کائنات آن را پیش روی شما قرار خواهد داد. هر چه قدر منطقی تر باشید بهتر می توانید کارهایتان را به انجام برسانید. در ارتباط های خود نیز به جای هیجانی و احساسی شدن، صبور باشید و حرف های اطرافیان را هر چند انتقاد باشد، گوش کنید. این را در خاطر داشته باشید هر چقدر سنتان بالا برود کمتر می توانید عاشقانه داشته باشید پس از فرصت های کنونی خود برای این حس ها استفاده کنید.اگر افرادی در زندگی شما هستند که دایم سنگ اندازی می کنند، وقت آن رسیده با آنها قطع رابطه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز حس های عاشقانه ای که دارید باعث ایجاد هیجان زیاد در زندگی شما می شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. امروز یک فرصتی را به خود اختصاص دهید تا به مواردی در زندگی خود بیندیشید که به تعادل نیاز دارد. به طور مثال در باشگاه ثبت نام کنید. یا دوستانی که فقط روی اعصاب شما هستند و شما هیچ نشانه ای از دوستی در آنها نمی بینید را کنار بگذارید و در عوض افرادی را بیابید که حس های خوب به شما می دهند. این را به یاد داشته باشید که شما لیاقتتان خیلی بالا است.

فال روزانه متولدین تیر

کمک کردن به دیگران به شما حس بسیار خوبی می دهد و از نظر روحی برایتان هیجان بسیاری دارد. اما در این میان خودتان را فراموش نکنید. در کارهای گروهی به موقعیت خود توجه زیادی داشته باشید. به سلامت خود نیز توجه داشته باشید. به طور مثال، در باشگاه ثبت نام کنید. از افرادی که انرژی شما را می گیرند دوری کنید. امروز وقت آن است تا انسان های منفی را از زندگی شخصی خود بیرون کنید تا انرژی های خوب شما را نگیرند.

فال روزانه متولدین مرداد

احساسات خود را کنترل کنید و خیلی زود هیجان زده نشوید. در برابر رفتارها واکنش منفی نشان ندهید. امروز باید بین عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید. اگر در محل کار موقعیتی برایتان به وجود آمده که به نظرتان عادلانه نیست، عصبانی نشوید. چند دقیقه بیرون بروید و قدم بزنید تا از حس های بد دور شوید و بتوانید عقلانی رفتار کنید.بعدازظهر خود را به خانواده اختصاص دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

گذشته ها را فراموش کنید. دور ریختنی ها را دور بریزید و به فرصت های جدید اجازه ورود دهید. در رابطه های خود باید سیاست بیشتری به خرج دهید. با دوستان و خانواد مهربان تر باشید. اما افرادی که همه انرژی شما را می گیرند قطع رابطه کنید. مجبور به تحمل این تیپ انسان ها نیستید و شادی های زندگی شما به خودتان بستگی دارد. پس بیهوده برای مسایلی که ارزش ندارند وقت خود را در ندهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خیلی خوب می توانید با دیگران ارتباط خیلی خوبی برقرار کنید. با دوستان و اعضای خانواده مهربان تر باشید. اما افرادی که حس های منفی به شما می دهند را دور بریزید. در محل کار اگر مساله ای شما را آزار داد اصلا به آن بها ندهید و سعی کنید بی خیال از کنار آنها رد شوید. از شایعه های درون شرکت دوری کنید و وقتتان را هدر ندهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز اینقدر خودتان را سرزنش نکنید. این جمله «بیچاره من» را از ذهنتان دور بریزید. روی احساسات و رفتارهای خود را کنترل کنید. امروز با سخت کوشی می توانید خودتان را در دل مدیر جا کنید. با اطرافیان همکاری بیشتری داشته باشید و سعی کنید مثبت گرا باشید با شادی های زندگی را ببینید. از انسان های منفی دوری کنید آنها فقط انرژی های شما را می گیرند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز خدا برای شما بهترین ها را خواسته است. خودتان هم با مثبت نگری و شادی بیشتر می توانید لحظه های عالی برای خود رقم بزید. اگر دیگران هم در تلاش برای ناراحت کردن شما هستند بی تفاوت از کنار آنها رد شوید و فکر خودتان را مشغول نکنید. در کار بیشتر با همکاران دوست باشید و مهربانی خود را نثار آنها کنید. البته در کمک به دیگران خودتان را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین دی

به دیگران کمک کنید و در کنار آنها باشید تا حمایت شما را داشت باشند. اما خودتان را فراموش نکنید. اول خودتان مهم هستید و دیگران در اولویت ذوم قرار دارند. احساسات خود را کنترل کنید. گذشته ها را فراموش کنید. دنبال ورزش های آرامش بخش همانند یوگا باشید. پیاد روی و استخر نیز گزینه های خوبی هستند. از دوستان بد دوری کنید و نگذارید حس های بد آنها شما را در دام خود اسیر کنند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در جمع بیشتر می توانید خودتان را نشان دهید. با دوستان دنبال تفریح های شاد باشید و تا می توانید خوشحال باشید. حس ها و فکرهای منفی را دور بریزید. امروز زمان ناراحتی نیست. هر کسی که می خواهد موجب ناراحتی شما بشود را از زندگی خود حذف کنید. در ارتباط های خود نیز به جای هیجانی و احساسی شدن، صبور باشید و حرف های اطرافیان را هر چند انتقاد باشد، گوش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما ذاتا انسان رویاپردازی هستید، اما امروز بیشتر عقلانی رفتار خواهید کرد و می توانید روی اهداف خود متمرکز باشید. سخت کوشی زیادی امروز از خود نشان می دهید و از نظر خلاقیت نیز در حد بالایی هستید. اگر دیگران در کارهای شما سرک می کشند خیلی حساسیت به خرج ندهید و روشی که می دانید درست است را ادامه دهید. این را بدانید که دوستان و عشقتان حامی شما هستند و در مسیر موفقیت ها نظرات بسیار خوبی برای شما خواهند داشت.

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 140 بار
دیدگاهتان را بنویسید

هستی در تاریخ 23 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

خیلی عالی بود

css.php