کد خبر : 256974 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 22 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین یکی از اعضای خانواده تان ممکن است بخواهد برای مدتی نه چندان طولانی، از منزل دور باشد و یا به مسافرت برود. این موضوع ممکن است شما را مضطرب کند و احساس دلتنگی عمیقی شما را آزار دهد. سعی نکنید که عزیزتان را از انجام دادن این …

فال روزانه پنجشنبه 22 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

یکی از اعضای خانواده تان ممکن است بخواهد برای مدتی نه چندان طولانی، از منزل دور باشد و یا به مسافرت برود. این موضوع ممکن است شما را مضطرب کند و احساس دلتنگی عمیقی شما را آزار دهد. سعی نکنید که عزیزتان را از انجام دادن این کار باز دارید و مانع این سفر شوید. به او کمک کنید تا راه خود را پیدا کند و همانطور که دوست دارد زندگی کند. دلسوزانه به صحبتهایش گوش کنید و اجازه دهید که او خود کارهایش را مدیریت کند و کمی مستقل باشد. این شخص بدون حضور خانواده احساس در مضیقه و تنگنا بودن دارد و این حس مانع از این می شود که به هر جایی برود و کارهای خطرناک انجام دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است به دلیل استرس، نتوانید با دیگران ارتباط موثری برقرار کنید. به احتمال زیاد مایل به صحبت کردن با هیچ کسی نخواهید بود حتی اگر این شخص بهترین دوستتان یا یکی از اعضای خانواده تان باشد. این ممکن است برای شما و اطرافینتان سخت باشد چرا که کسانی که اطراف شما هستند از شما تقاضای کمک و یا مشورت در برخی کارها را خواهند داشت و اگر شما به آنها کمک نکنید کارشان با مشکل روبرو خواهد شد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید با آرامش شرایط را کنترل کنید. این وضعیت موقت است و به زودی مشکلاتتان برطرف خواهد شد. به تنهایی به رستوران بروید و غذای مورد علاقه تان را میل کنید و شب قبل از خواب کتاب بخوانید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز وضعیت مالیتان خوب پیش خواهد رفت ولی به دلیل اینکه وضعیت مالیتان ایده آل نیست، نمی خواهید که با کسی در مورد آن صحبت کنید. به احتمال زیاد شما می خواهید تصمیمی بگیرید که بر اساس علاقه خودتان باشد نه اینکه تصمیمتان تحت تاثیر حرف های دیگران قرار بگیرد. هر چه هم که تلاش کنید که تصمیمتان را پنهان کنید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان از این موضوع با خبر می شود. ممکن است آنها این موضوع را با حدس و گمان های خود بفهمند و شاید خودتان کاری کنید که این موضوع لو برود. به هر حال نباید هراسان زده عمل کنید. آنها شما را درک می کنند و تلاشی برای مانع شدن در برابر خواسته ی شما نخواهند داشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز تمایل به تنها بودن دارید و به احتمال زیاد روزتان را با خواندن کتاب مورد علاقه تان و یا انجام دادن پروژه ای که مسئولیتش به شما محول شده بگذرانید. هر چند که ممکن است این روش کار کردن زیاد موثر نباشد و منجر به موفقیت شما نشود. ممکن است برخی افراد برای صحبت با شما به دیدارتان بیایند و یا برخی از دستگاه هایتان مشکل پیدا کنند و نتوانید به کارتان ادامه دهید. ممکن است یک تماس غیر منتظره از شخصی دریافت کنید که از شما کمک بخواهد و مجبور شوید به کمک او بروید. یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با روی خوش با دیگران صحبت کنید. ممکن است فردا تنها باشید!

فال روزانه متولدین مرداد

ممکن است احساس عجیبی داشته باشید که چیزی در زندگیتان درست نیست! این اخلال ممکن است در محله تان باشد و یا مشکل از یکی از دوستان و یا اقوامتان باشد. به احتمال زیاد کل روز را به فکر این موضوع خواهید بود و این موضوع شما را رنجور خواهد کرد. بهتر است به کسی که فکر می کنید با او مشکل دارید تلفن بزنید و یا به دیدار او بروید و مشکل خود را با او حل کنید. اگر این کار را نمی کنید حداقل به فکر راهکاری برای حل این مشکل باشید. به احتمال زیاد این مشکل جدی نخواهد بود و مربوط به یکی از دوستان شماست. با تدبیر و اندیشه می توانید به سادگی این مشکل را حل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

در سازمانی کار می کنید و از کار خود بسیار راضی هستید. ممکن است امروز سازمانی که در آن مشغول به کار هستید از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شود. این ممکن است شما و همکارانتان را شوکه کند ولی قسمت خوب ماجرا این است که زود این موضوع را فهمیده اید و می توانید راه حلی اساسی برای آن پیدا کنید. این خبر ممکن است تاثیر بسیار مخربی بر روی هدفتان بگذارد و مجبور شوید ارزیابی جدیدی از هدفتان انجام دهید. منتظر یک بحث شدید بین خود و همکارانتان باشید. خونسردی خودتان را حفظ کنید و مواظب باشید حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

فال روزانه متولدین مهر

چند تغییر غیر منتظره در محیط کارتان رخ خواهد داد. ممکن است مجبور باشید دوباره برنامه هایتان را سازماندهی کنید و یا اینکه مالک سازمان شما عوض شود. این موضوع دیدگاه شما را نسبت به شغلتان تغییر خواهد داد. هیچ گاه هدفتان را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که چرا تا این حد سختی کشیده اید! اکنون زمان تصمیم گیری های مهم نیست. چند هفته قبل از اینکه تصمیمتان را بگیرید به تحقیق و تفکر درباره نتیجه تصمیمتان بپردازید. تا حد ممکن از اقدامات شتاب زده و بدون تفکر و مشورت با افراد متخصص بپرهیزید. از این واهمه ای نداشته باشید که از اول شروع کنید. اگر لازم است زندگیتان را دوباره بسازید.

فال روزانه متولدین آبان

آشکار شدن رازهای شما یا کسی که نزدیک به شماست، امروز شما را سراسیمه می کند. این موضوع برای شما شوکه کننده خواهد بود ولی در کل می تواند به نفعتان باشد چون از این پس رازی پشت پرده نخواهد بود و با خیال راحت و آسوده به انجام دادن کارهایتان خواهید پرداخت. با فاش شدن این راز شما خواهید آموخت که چگونه باید با وضعیتی مشابه وضعیت الانتان برخورد کنید. برای بهتر شدن حالتان می توانید خاطرات روزانه تان را یادداشت کنید یا با یکی از دوستانتان در مورد مشکلاتتان صحبت کنید. مراقب باشید که همه چیز را نمی توانید به هر کسی بگویید. اگر نمی توانید به کسی اعتماد کنید سعی کنید خودتان مشکل را حل کنید.

فال روزانه متولدین آذر

رازی که می خواسته اید فقط بین شما و چند نفر از دوستان صمیمیتان بماند به طور کاملا غیر منتظره ای برملا خواهد شد و افراد نامناسبی در جریان آن قرار خواهند گرفت. شما دچار سردرگمی و احساس اینکه مورد خیانت قرار گرفته اید خواهید شد، اما کسی را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار ندهید و این درس را بگیرید که هر رازی تا زمانی راز باقی می ماند که فقط خودتان از آن با خبر باشید. امروز می تواند روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید باشد. با احساسات خود مواجه شوید و آنچه احساس می کنید را انکار نکنید و با خودتان صادق باشید.

فال روزانه متولدین دی

درخواست ها و انتظاراتی که همکاران و مدیرانتان از شما دارند شما را تحت فشار و استرس زیادی قرار داده است. شما احساس می کنید که همکارانتان دارند از شما سوء استفاده می کنند و همین موضوع شما را به فکر این انداخته است کسب و کار مستقلی برای خودتان به راه بیندازید. این فکر می تواند ایده ی بسیار خوبی باشد، اما امروز روز مناسبی برای گرفتن تصمیمات اساسی نیست. در یک چنین روزی بهتر است تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

استرس و فشار کاری برای شما به حدی رسیده است که دلتان می خواهد همه چیز را ول کنید و سوار اولین هواپیمایی که گیرتان می­آید بشوید و از همه چیز و همه کس فرار کنید. شاید هم فکر بهتری به ذهنتان برسد و تصمیم بگیرید ادامه تحصیل داده و یا در رشته ای کاملا متفاوت شروع به دوره دیدن کنید تا شغل و حرفه ی جدیدی برای خودتان دست و پا کرده و از این شرایط آزار دهنده نجات پیدا کنید. با این حال بهتر است امروز تصمیم هایتان را عملی نکنید و چند روزی دست نگه دارید. فعلا سعی کنید آخر هفته تان را به بهترین شکل ممکن بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که باعث آرامشتان می شوند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است یکی از دوستان نزیک و یا عشقتان بی آنکه هیچ خبری داده باشد غیب شود. شاید وقتی می بینید تماس ها و پیام هایتان را پاسخ نمی دهد خیلی نگران شوید، اما نباید به این سرعت در مورد او قضاوت کنید و هر چه دلتان می خواهد را به او نسبت دهید. این شخص به احتمال زیاد چنان درگیر یک کار بسیار مهم شده است که اصلا حواسش به تلفن همراهش نیست و به محض این که کارش تمام شود خودش با شما تماس خواهد گرفت. احتمالا وقتی سر و کله اش پیدا شود خبرهای جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت.فعلا آرامش خودتان را حفظ کنید و سرتان به کار و زندگی خودتان باشد.

فال روزانه پنجشنبه 22 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 22 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 524 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php