کد خبر : 256876 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز در برابر احساس ناخوشایند طرد شدن و یا مورد پذیرش قرار نگرفتن بخشش و گذشت را فراموش نکنید و یادتان باشد که شما قدرت ایستادگی در برابر هر چیزی که بین شما و خواسته هایتان قرار بگیرد را دارید. به انتقادهایی که از شما می شوند …

فال روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در برابر احساس ناخوشایند طرد شدن و یا مورد پذیرش قرار نگرفتن بخشش و گذشت را فراموش نکنید و یادتان باشد که شما قدرت ایستادگی در برابر هر چیزی که بین شما و خواسته هایتان قرار بگیرد را دارید. به انتقادهایی که از شما می شوند گوش کنید و با صداقت تمام شرایطتان را بسنجید و تصمیم نهایی را خودتان بگیرید. اگر درباره شروع کردن رژیم غذایی تردیدی داشته اید امروز روزی فوق العاده برای شروع کردن این رژیم و غلبه به تنبلی است. اگر از آنهایی هستید که هر چقدر هم بخورید چاق نمی شوید خوش به حالتان! ولی باز هم یادتان باشد که فقط غذاهای سالم را در برنامه غذایی خود قرار دهید. از خوردن زیادی فست فود و شکلات خودداری کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما امروز در همه چیز، خواه در وسایلی که استفاده می کنید و خواه در روابطتان، به دنبال کیفیت هستید و می خواهید همه چیز در بهترین حالت ممکن خود قرار داشته باشد. برای رسیدن به این هدف باید به خاطر داشته باشید که وقتی چیزی را می خواهید که هرگز نداشته اید باید کارهایی را بکنید که هرگز نکرده اید! امروز ممکن است با افرادی همراه باشید که عادت های آنها در مورد پول خرج کردن با شما تفاوت دارد و به نظر شما زیادی خسیس یا ولخرج هستند. سعی کنید عکس العمل تندی از خودتان نشان ندهید و یادتان باشد که وقتی با جمع همراه می شوید باید تا جای ممکن اعتدال را رعایت کرده و طوری رفتار کنید که به کسی فشاری وارد نشود.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در عالم خیالتان دوست دارید که آزاد و رها باشید، اما دنیای واقعی محدودیت هایی را به شما تحمیل می کند که به راحتی از آنها رهایی نخواهید داشت. با این همه این نکته را به یاد داشته باشید که لازم نیست خودتان هم برای خودتان محدودیت ایجاد کرده و برای کمک به یک نفر که خودش از پس کار خودش بر می آید خودتان را به دردسر بیندازید. اگر فکر می کنید که درآمدتان به اندازه نیازتان نیست الان وقت آن است که کاری در این مورد انجام دهید. آیا از این که هر کاری که از دستتان بر می آید انجام می دهید تا بیشترین درآمد ممکن را داشته باشید مطمئن هستید؟ سعی کنید راه حلی در این زمینه یافته و جواب این سوالتان را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با دقتی مثل یک بانکدار مشغول حساب و کتاب هستید. هر چیزی از دخل و خرج خانه گرفته تا سرمایه گذاری هایتان، تا پول تو جیبی بچه ها و قسط های وام بانکیتان را مورد بررسی قرار می دهید. خیلی خوب است، همینطور ادامه بدهید. الان دقیقا وقت انجام این کار است. دیگران هر چه می خواهند فکر کنند، این کار واقعا اهمیت زیادی دارد. شما بیش از اندازه درگیر جمع آوری اطلاعات بوده اید و آنقدر خودتان را مشغول این کار کرده اید که حالا تصمیم گیری برایتان سخت و تقریبا غیر ممکن شده است. در چنین موقعیتی هیچ چیزی بهتر از حس ششمتان نمی تواند شما را به راه درست هدایت کند.

فال روزانه متولدین مرداد

در این که شما همیشه ترجیح می دهید به جای مغز و منطقتان به صدای قلبتان گوش کنید هیچ شکی نیست. در حال حاضر هم شما در هزارتویی گرفتار شده اید که هیچ چیزی جز احساستان نمی تواند راه خروج از آن را به شما نشان دهد. شاید با خودتان فکر کنید که به اندازه کافی کار نکرده اید، اما نیازی به سرزنش کردن خودتان نیست، تنها یک مانع دیگر باقی مانده است که اگر از روی آن بپرید به خط پایان این مسابقه رسیده و هدفتان را به دست خواهید آورد. این موفقیت به شما انگیزه خواهد داد تا آینده خودتان و قدم هایی که باید بردارید تا به این آینده رویایی برسید را در ذهن خود تصور کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می رسد یک نفر سعی دارد شما را وادار کند مسئولیت هایی بیشتری را بپذیرید. انجام کاری که فراتر از حد توانتان است و وقت و انرژی کافی برای عمل کردن به آن ندارید را نپذیرید، در غیر این صورت مجبور خواهید شد وقتی که برای رسیدگی به کارهای شخصیتان و تفریح و استراحت کنار گذاشته بودید را برای انجام این تعهدهای جدیدی که پذیرفته اید صرف کنید. ممکن است انتظاراتی که اطرافیانتان از شما دارند باعث شوند که بخواهید خودتان را کنار کشیده و در خلوت و انزوا فرو بروید. به جای این که فرار کنید خیلی صریح و واضح به این انتظارات بیش از حد جواب منفی بدهید و با خیال راحت به کارهای خودتان برسید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر امروز در یک کلاس، جمع دوستانه یا هر فعالیت گروهی دیگری حضور پیدا کردید خودتان را برای بالا گرفتن بحث بین حاضرین و حتی تبدیل شدن آن به دعوا آماده کنید، اما خودتان را از این مهلکه دور نگه دارید و اعصاب خودتان را با درگیر شدن در بحثی که ارتباطی با شما ندارد بهم نریزید. این که با احتیاط بیشتری به برنامه ها و اهدافتان فکر کنید هیچ ربطی به منفی نگری ندارد و نشان دهنده بلوغ فکری شما است و راه را برای دست یابیتان به جهان بینی تازه ای باز می کند. خوشبختانه مسئولیت هایی که پیش از این دست و بالتان را بسته بودند حالا دارند سبک تر می شوند و می توانید با فراغ بال به خواسته ها و برنامه هی شخصیتان بپردازید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ذهنتان کمی آشفته است و برای آرام کردن خودتان ممکن است به سراغ زیاده روی در خرید کردن، خوردن و آشامیدن روی بیاورید. کمی خرید یا پرخوری هیچکس را نمی کشد، اما زیاده روی در هر کاری چیزی جز ضرر به همراه ندارد. امروز شما قادر هستید غرورتان را کنار بگذارید و در مورد نیازهایتان صحبت کنید و آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. ترس از تغییراتی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند ممکن است باعث شود واکنش های شدیدی از خودتان نشان دهید، اما بخواهید یا نخواهید نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کرده و چشمتان را به حقایق دنیای اطرافتان ببندید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر کسی که به او علاقه مند هستید و مورد تحسین شماست ناگهان نسبت به شما رفتار سردی پیدا کرده است بهتر است رفتارتان از روی نا امیدی و با خشونت همراه نباشد. چنین کاری ممکن است باعث رفتارهای غیر منتظره ای از طرف مقابلتان شود. شاید بهتر باشد چند قدم عقب تر رفته و از دور نگاهی به رابطه تان بیندازید تا ببینید که باید از زاویه جدیدی رابطه تان را مورد بررسی قرار داده و کمی هیجان به آن ببخشید. متاسفانه لجبازی و سرسختی شما را به نتیجه دلخواهتان نخواهد رساند و باید دست از اصرار برای در دست داشتن کنترل همه چیز بردارید. غرور و تکبر بیش از هر چیز دیگری بین شا و عشقتان فاصله ایجاد می کند.

فال روزانه متولدین دی

زیاده روی در کار کردن و فشار و استرسی که به همراه داشته است باعث شده است کمی سردرد داشته باشید و احساس بی حوصلگی بکنید. بهتراست روزتان را در آرامش شروع کرده و فقط کارهایی که واجب و اضطراری هستند را امروز انجام دهید. شما متوجه اثرات و عواقب یکی از تصمیم هایی که این اواخر گرفته اید هستید و این را هم درک می کنید که نمی توانید به عقب بازگشته و انتخابتان را تغییر دهید. با این حال آماده هستید که با وجود تمام شک و تردیدهایی که دارید مسیرتان را ادامه دهید. در حال حاضر احترام به خودتان و خودداری از تسلیم شدن در برابر نفستان بهترین هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما هیچ صبر و تحملی در مورد کسانی که به قول و قرارهایشان عمل نمی کنند ندارید، اما امروز ممکن است خودتان به وعده هایتان عمل نکنید. امروز شما در جستجوی تفریح و خوشگذرانی هستید و نمی توانید این نیاز خود را نادیده بگیرید، پس سعی کنید وظایفتان را به سریعترین و البته بهترین نحو ممکن انجام دهید تا بتوانید بقیه روزتان را صرف کارهایی که خودتان می خواهید بکنید. امروز روزی فوق العاده برای رفتن به سونا، استخر و یا ماساژ است. این اواخر فشار و استرس بسیار زیادی به شما وارد شده است و خیلی برای این که کنترل خودتان را حفظ کنید زحمت کشیده اید و به آرامش و سکوت نیاز دارید. سعی کنید حتی فکر نکنید و فقط ریلکس کرده و به مراقبت از خودتان بپردازید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است مجبور باشید بین کار و رسیدگی به مسائل شخصیتان یکی را انتخاب کنید. ناراحتی از این مسئله را با دعوا کردن با دیگران تخلیه نکنید. امروز نمی دانید چطور باید با مسائلی که در خانه و در مورد خانواده تان به وجود آمده اند برخورد کنید و اوضاع به نظرتان کمی پیچیده است، با این حال خیلی خوب می دانید که این وضعیت پایدار نخواهد بود، پس چند روزی دندان روی جگر بگذارید تا اوضاع روبراه شود. در حال حاضر بین رابطه مطلوب شما و مسئولیت هایتان تضاد وجود دارد، حتی اگر فکر می کنید که می دانید چه باید بکنید خیلی با عجله تصمیم گیری نکنید و به خودتان فرصت بدهید و تغییرات لازم را در برنامه تان انجام دهید.

فال روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 467 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php