کد خبر : 256399 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین شما از لحاظ سلامتی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برید و انرژی جسمانیتان نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شاید بخواهید روزتان را با ورزش کردن و یا کار کردن در خانه بگذرانید. این فعالیت های پرتحرک سطح اندورفین را در خون شما بالا …

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

شما از لحاظ سلامتی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برید و انرژی جسمانیتان نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شاید بخواهید روزتان را با ورزش کردن و یا کار کردن در خانه بگذرانید. این فعالیت های پرتحرک سطح اندورفین را در خون شما بالا برده و در نتیجه باعث خواهد شد انگیزه ی زیادی برای دنبال کردن اهداف حرفه ای و یا پروژه های شخصیتان در خود احساس کنید. امروز روابطتان با اطرافیانتان شاید چندان عمیق و صمیمانه نباشد، اما حتما بسیار لذت بخش و پرنشاط خواهد بود. ورزش و بازی های دسته جمعی برایتان از جذابیت زیادی برخوردار هستند. اگر فرصت این کارها برایتان فراهم نشد مسابقات ورزشی را از تلویزیون دنبال کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

کارهای مشترکی که امروز با عشقتان و یا یکی از دوستان صمیمیتان انجام می دهید باعث ایجاد احساس نزدیکی بیشتر بین شما خواهند شد. شاید با هم به تماشای یک مسابقه ی ورزشی بروید و یا در یک کارگاه یا سمینار شرکت کنید یا با هم بازی یا ورزش کنید. صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف درک شما را از یکدگر بالا خواهد برد و خاطرات بسیار خوبی را برایتان رقم خواهد زد. شما احساس می کنید که خانواده و نزدیکانتان شما را زیاد جدی نمی گیرند. به جای این که بی تفاوت از کنار این موضوع رد شوید ناراحتی خود را با آنها در میان گذاشته و اجازه بدهید آنها هم در جریان این مشکل قرار بگیرند تا در نهایت راه حلی برای آن پیدا شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اعتماد به نفس شما سر به فلک کشیده است. خبرهای خوبی که در مورد پول و مسائل مادی به گوشتان خواهند رسید شما و تمام اهل خانه تان را خوشحال کرده و حتی به فکر جشن گرفتن خواهند انداخت. چند روز تعطیلی شما را خسته کرده است، اما این خبرهای خوشحال کننده باعث خواهند شد احساس نشاط و سرزندگی کنید. اهل خانه و بقیه ی افرادی که امروز شما را می بینند و در مورد این خبرها می شنوند شما را مورد تشویق و تحسین قرار خواهند داد. فردا آخرین روز تعطیلات است و باید به خودتان و خانه تان رسیدگی کنید، پس امروز هر چقدر که دلتان می خواهد خوش بگذرانید و به فکر هیچ چیز دیگری نباشید.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز نسبت به همیشه در فعالیت های اجتماعی زیادی شرکت خواهید کرد که علاوه بر دستان و آشنایانتان شما را با افراد جدیدی در ارتباط خواهند ذاشت که برایتان از جذابیت ویژه ای برخوردار هستند. این دور همی های دوستانه بری شما بسیار لذت بخش خواهند بود و باعث نشاط و سرزندگیتان خواهند شد. مکالمات جالب و فعالیت های فیزیکی مثل بازی ها و ورزش های گروهی در انتظارتان هستند. علاوه بر همه ی اینها با افرادی آشنا خواهید شد که شاید فعلا حتی ندانید که در زمینه ی تجارت فعالیت می کنند، اما بعدا موقعیت های خوبی را برای شما فراهم خواهند کرد و تبدیل به دوستانی ارزشمند خواهند شد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با توجه به بالا بودن سطح انرژی و شور و نشاط شما برایتان با فعالیت های جسمانی زیادی از جمله ورزش، بازی و تفریح همراه خواهد بود. شاید از لحاظ ذهنی هم درگیری هایی برای شما وجود داشته باشند که به توجه و رسیدگی فوری نیاز دارند، اما شما از پس آنها هم به خوبی برخواهید آمد. روابطتان با دوستان و همکارانتان گرم، دوستانه و در هماهنگی کامل خواهد بود. در پایان روز و پس از این همه فعالیت های مختلف ممکن است به شدت احساس خستگی کنید، اما از کارهایی که انجام داده اید احساس رضایت خواهید داشت. اگر بین این همه فعالیت وقتی برایتان باقی ماند حتما به پدربزرگ و مادربزرگتان هم سر بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز در جمعی حضور خواهید یافت که بچه های زیادی در آن حضور دارند. چه این جمع یک جمع خانوادگی باشد و چه به یک مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست سر بزنید، دنیای زیبای کودکی شما را به خود مجذوب کرده و یک بار دیگر احساس می کنید که خودتان هم کودک شده اید. این که به کودک درونتان اجازه بدهید بازی و شیطنت کند باعث خواهد شد که جذابیتتان در چشم شخصی که دوست دارید بیشتر شود، پس با دیدن نگاه های تحسین آمیز اطرافیانتان تعجب نکنید. امروز دروغ گفتن اصلا به شما توصیه نمی شود، چون بدترین دروغگوی دنیا شده اید و طرف مقابلتان خیلی زود واقعیت را در چشم هایتان خواهد دید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مهمان های زیادی به خانه ی شما خواهند آمد. موضوعات زیادی مورد بحث قرار خواهند گرفت و در بین این صحبت ها خاطراتی از گذشته مطرح خواهند شد که باعث دلتنگی شما برای یک نفر می شوند که یا از این دنیا رفته است و یا برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید. حالا با یادآوری این خاطرات ناگهان به شدت دلتان می خواهد این شخص را برای بار دیگر ببینید. اگر همین امروز سراغی از این شخص نگیرید، فردا دوباره همه چیز را فراموش کرده و او را در دنیای خاطراتتان رها خواهید کرد. امروز می تواند درس های زیادی برای شما به همراه داشته باشد و خوشبختانه توانایی یادگیری شما هم در سطح بالایی قرار دارد!

فال روزانه متولدین آبان

امروز خودتان را برای شنیدن خبرهایی فوق العاده از اقوام، دوستان و یا همسایه ها آماده کنید. به احتمال زیاد این خبرها در رابطه با پول و مادیات هستند و شما آنها را از بیش از یک منبع خواهید شنید و در نتیجه می توانید با خیال راحت به آنها اعتماد کنید. شما امروز برای انجام دادن کارهای روزمره و یا سر زدن به دوستان و آشنایانتان زمان زیادی را در پشت فرمان ماشینتان خواهید گذراند. یک نفر که به دنبالش هستید و می خواهید در مورد مسئله ی مهمی با او صحبت کنید را پیدا نمی کنید، اما نباید به سادگی تسلیم شوید. اگر کمی حوصله به خرج دهید قطعا شخص مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز موج بزرگی از انرژی به سراغ شما آمده و این امکان را در اختیار شما گذاشته است که پروژه ی خسته کننده و پیچیده ای که مدت ها شما را به خود درگیر کرده بوده است را تکمیل کنید. اعتماد به نفس و اراده ی شما هم قویتر از هر زمان دیگری شده و به کمک شما آمده اند تا هر گوشه ای از کار که ناتمام باقی مانده است را تکمیل کرده و خیال خودتان و همه را راحت کنید. البته راحت شدن خیالتان چندان طول نخواهد کشید چون با توجه به انرژی زیادی که در اختیار دارید و با انگیزه ای که این موفقیت به شما داده است به احتمال زیاد خیلی زود خودتان را درگیر یک کار دیگر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

شما در حال حاضر در موقعیتی قرار گفته اید که از لحاظ مادی به اندازه ی کافی احساس ثبات و امنیت می کنید و حس می کنید که در زمینه ی حرفه ای نیز آنقدر به ثبات رسیده و در موقعیتی که دارید جا افتاده اید که بتوانید از فشاری که این چند وقت اخیر به خود تحمیل کرده اید بکاهید. حالا که این احساس را دارید و می توانید با خیال راحت از تعطیلات خود لذت ببرید فکر کردن به مسائل کاری را به کل کنار گذاشته و از آخر هفته تان به بهترین شکل ممکن لذت ببرید. به این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند هیچ اهمیتی ندهید و انجام یک کار جدید و مهیج را حتما در برنامه ی خود جای دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساسات درونیتان شما را برای رسیدن به هدفی که مدت ها برای آن تلاش کرده و زحمت کشیده اید در بهترین مسیر ممکن قرار خواهند داد. شما معمولا ترجیح می دهید به جای تکیه به حس ششم و احساسات درونیتان به عقل و منطق خود اعتماد کنید، اما امروز این احساسات آنقدر قوی هستند که مقاومت در برابر آنها غیر ممکن به نظر می رسد. شما امروز موجی از انرژی را در وجود خود احساس می کنید که قدرت انجام هر کاری که لازم باشد به انجام برسانید را در اختیار شما قرار می دهد. زیاد خودتان را درگیر این که چه چیزی منطقی است و چه چیزی نیست نکنید و به ندای قلبتان گوش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز زمان زیادی را در کنار عزیزان و دوستانتان خواهید گذراند و از یک مهمانی به یک دور همی و از یک قرار دوستانه به یک قرار کاری خواهید رفت. شرکت در حداقل یکی از این جمع ها برای زندگی کاری شما مفید واقع خواهد شد و زمینه ی پیشرفت را برایتان فراهم خواهد کرد. صحبت هایی که امروز دارید ایده های زیادی را برای استفاده از فرصت هایی که در اختیار دارید در ذهن شما به وجود خواهند آورد. زندگی عاطفی شما هم خوشبختانه جهت مثبتی را در پیش گرفته است و شاید حتی بی آن که خودتان بدانید چه چیزی باعث به وجود آمدن این وضعیت شده است، مشکلاتی که شما را تا آستانه ی جدایی هم برده بودند حل شده به نظر می رسند.

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 474 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php