کد خبر : 255512 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

فال روزانه پنجشنبه 16 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای …

فال روزانه پنجشنبه 16 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین

حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کارهایی که امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینکه همه کارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید که لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.

فال روزانه متولدین خرداد

قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

فال روزانه متولدین تیر

شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می‌کند، شما می‌توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می‌کنید، می‌توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می‌کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می‌اندازد.

فال روزانه متولدین مهر

شما می‌خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می ‌واند مشکل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار، کار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین آذر

حتی اگر برقرار کردن رابطه‌ای عاشقانه برایتان امکان پذیر نیست، وقت کافی دارید تا افرادی را که شگفت‌انگیز هستند شناسایی کنید. به خاطر وجود افرادی که زمانشان را با آموزش دادن موضوعات حیاتی به شما در زمانی که شما به آنها نیاز دارید می‌گذرانند، شما از نظر روحی غنی‌تر از دیگران هستید. حالا شما در حالیکه از دوستانتان قدردانی می‌کنید، رویه‌تان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید با شریک کردن دیگران در دانش خود به آنها یاری برسانید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

فال روزانه متولدین بهمن

شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

فقط برای مدتی کوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی‌تان می‌افتد سرگرم کنید. تا جایی که می‌توانید از روشی که در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

فال روزانه پنجشنبه 16 فروردین 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 16 فروردین 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 446 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php