کد خبر : 256955 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۱

فال روزانه پنجشنبه 15 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارید و یا از وسائل داخل خانه خسته شده اید و می خواهید آنها را عوض کنید، امروز فرصت مناسبی برای شروع این کار است. سلیقه و حس زیبایی شناسی شما امروز در سطح بالایی قرار دارد پس اگر مایل به …

فال روزانه پنجشنبه 15 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارید و یا از وسائل داخل خانه خسته شده اید و می خواهید آنها را عوض کنید، امروز فرصت مناسبی برای شروع این کار است. سلیقه و حس زیبایی شناسی شما امروز در سطح بالایی قرار دارد پس اگر مایل به خرید کردن هستید امروز زمان مناسبی برای انجام دادن این کار می تواند باشد. با مرور خاطرات گذشته ی خودتان و یا خواندن کتاب های تاریخی ایده های فوق العاده ای به ذهنتان خواهند رسید که باید از آنها استفاده کنید. مخصوصا اگر اهل انجام کارهای هنری باشید می توانید این ایده ها را در آثاری که خلق می کنید به کار بگیرید. اگر فعلا فرصتی برای این کار ندارید حتما ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک پیام و یا تماس تلفنی که مدت زیادی است منتظر آن بوده اید، از طرف کسی که ممکن است شریک عاطفی شما یا یکی از دوستان صمیمیتان باشد، دریافت خواهید کرد و این تماس شادی زیادی به زندگیتان خواهد آورد. خیلی مسئله عجیبی نیست اگر شخصی که با شما تماس گرفته به دنبال شخصی برای درد دل کردن باشد، به حف های او گوش بدهید، چون این کار زمان زیادی از شما نخواهد گرفت اما او را به شدت خوشحال و سرحال خواهد کرد. امروز ممکن است بصیرت ذهنیتان بسیار قوی باشد و بتوانید چیزهایی را درک کنید که برایتان عجیب هستند. از این قدرت خود هراسی نداشته باشید و آن را به نفع خود به کار بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

پروژه هایی که قبلا بر روی آنها کار کرده اید ممکن است امروز به ثمر برسند. سود های مالی و پیشرفت های کاری از جمله نتایج کامل شدن این پروژه ها هستند. در واقع شما با موفقیت هایی که به دست آورده اید خواهید درخشید. با این حال نباید زیاد درگیر شادی حاصل از تکمیل این پروژه ها باشید. این برای شما تازه اول کار است. کارهایتان روی غلتک افتاده اند. چند پروژه دیگر را هم که به آنها علاقه دارید و می دانید که توانایی کامل کردنشان را دارید شروع کنید. سعی کنید از موقعیتی که برایتان فراهم شده استفاده کنید و سرعت پیشرفتتان را بالا ببرید. مراقب باشید با بالا رفتن سرعت کارتان از کیفیت کارتان کاسته نشود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز تمایل شما به داشتن یک رابطه ی عاطفی گرم و صمیمانه بسیار قویتر از هر زمان دیگری است. شاید اگر مجرد باشید خاطرات روابط قبلیتان به سراغ شما آمده باشند و احساس دلتنگی کنید، اما این اصلا راه خوبی برای استفاده از این حستان نیست. به دنبال عشق واقعیتان باشید و اگر کسی را در نظر دارید پا پیش گذاشته و احساستان را با او در میان بگذارید. شما در حال حاضر از جذابیت فوق العاده ای دارید و حتی غریبه ها هم به سویتان جذب می شوند و این را از نگاه های آنها می توانید احساس کنید. برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید منتظر فرصتی از این بهتر ننشینید و همین حالا دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما این اواخر از نظر روحی وضعیت بدی دارید و امروز وضعیت روحی شما بدتر هم خواهد شد. شاید در این فکر باشید که با انجام فعالیت های مذهبی و معنوی راهی برای رساندن ذهن و روح خود به آرامش پیدا کنید. امروز حس معنوی قدرتمندی دارید و حتی ممکن است پیشگویی هایی انجام دهید که به واقعیت تبدیل شوند. این پیشگویی ها از کائنات به شما الهام می شوند و یا ممکن است حاصل تجربیات قبلی شما در مورد وضعیت های مختلف بوده باشند. این یک موقعیت بسیار خوب برای تقویت حس معنویتان می باشد. البته این را هم فراموش نکنید که کمی تفریح و خوشگذرانی می تواند همان داروی معجزه بخشی باشد که به دنبالش هستید!

فال روزانه متولدین شهریور

اگر وقتی دارید به یکی از دوستانتان فکر می کنید ناگهان یک خبر از او به دستتان رسید متعجب نشوید. شاید خودتان خبر نداشته باشید، اما شما می توانید به طور ذهنی برای دیگران پیام بفرستید و ممکن است امروز از این طریق، پیامی به کسی بفرستید. شما شخصیتی نشبتا گوشه گیر دارید ولی امروز ممکن است بخواهید در فعالیت های گروهی شرکت کنید و بیشتر در اجتماع باشید. نباید با این خواست خود مبارزه کنید. سعی کنید نقش مهمی را در این فعالیت ها در دست بگیرید و با دیگر اعضای گروه رابطه موثری برقرار کنید. ممکن است با افرادی رابطه دوستی برقرار کنید که رابطه تان با آنها تا آخر عمر ادامه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مهر

تغییرات غیر منتظره و ناگهانی ممکن است شما را سر در گم و از خود بی خود کرده و نسبت به آینده مردد و بی اعتماد کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید! این تغییرات نه تنها برای شغل شما سودمند هستند بلکه فواید اقتصادی زیادی را هم برای شما به همراه دارند. به اشتباه فکر نکنید که مدیران و کسانی که نفوذ زیادی دارند، مهارت های شما را نادیده می گیرند و از نبوغ خارق العاده شما بی خبر هستند. در واقع در آینده ای نه چندان دور تعریف ها و ستایش های خالصانه ای از شما خواهد شد و حتی پاداش زحمتتان را به صورت مادی نیز دریافت خواهید کرد. صبر داشته باشید و کارهایتان را با جدیت دنبال کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید با نگرشی مثبت و با امیداری به آینده به دنیا و زندگی نگاه می کنید. اعتماد به نفس شما بیشتر از همیشه است و چنان شور و شوق بی نظیری در خود احساس می کنید که می توانید آن را حتی به دیگران هم منتقل کنید. در کارهایی که به صورت گروهی و با همکاری دیگران انجام داده اید و یا امروز درگیرشان هستید بدون شک به موفقیت دست خواهید یافت و احساس رضایت فوق العاده ای به شما دست خواهد داد. دیگران هم شما را به خاطر تلاش ها و زحماتی که کشیده اید مورد تحسین و تأیید قرار خواهند داد. امروز برای شروع هر رابطه ای می تواند بسیار خوب باشد. این همه شانس و خوش اقبالی را جشن بگیرید!

فال روزانه متولدین آذر

خواب هایی که طی چند روز گذشته دیده اید ذهن شما را درگیر برخی مسائلی که برای مدتی طولانی سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید کرده اند. شما احساس می کنید که اینها هشداری برای شما هستند تا هر چه سریعتر به این مسائل رسیدگی کنید. شما برای پیشرفت خود باید پرونده های نیمه تمام را تکمیل کرده و آنها را کنار بگذارید و اگر هر کاری دارید که تا به حال پشت گوش انداخته بوده اید حالا باید آن را انجام دهید. سعی کنید نسبت به افکار و احساسات دیگران حساسیت بیشتری از خود نشان دهید و به حرف هایشان بیشتر گوش کنید. اگر در فکر یاد گرفتن کار جدیدی بوده اید امروز بهترین فرصت برای شروع این کار است.

فال روزانه متولدین دی

امروز ممکن است به صورتی کاملا غافلگیر کننده خودتان را اسیر احساس فوق العاده ای به نام عشق ببینید! شاید این احساس را نسبت به شخصی داشته باشید که برای مدتی طولانی او را می شناخته اید اما تا به حال متوجه نشده بودید که چنین حسی به او دارید. شاید با جنبه ای از وجود این شخص آشنا شوید که تا به حال برایتان ناشناس بوده است، اما حالا تمام تصورات و نظر شما را در مورد او تغییر می دهد. هر رابطه ی جدیدی که امروز شکل بگیرد، خواه رابطه ی کاری باشد، خواه دوستی یا عشق، به احتمال زیاد تبدیل به رابطه ای طولانی مدت و پایدار خواهد شد و اثرات بسیار مهمی روی زندگی شما خواهد داشت.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما غرق در عالم خیال و رویا هستید و نمی توانید زیاد روی کارهایی که در دنیای واقعی در انتظارتان هستند تمرکز کنید. امروز می تواند روز فوق العاده ای برای پرداختن به کارهای هنری باشد. با قدرت تخیل بی نظیری که در اختیار دارید می توانید خلاقانه ترین آثار را خلق کنید. با این همه باید حواستان را هم جمع کنید و بیش از اندازه در خیالات خود غرق نشوید چون در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی جدی مواجه شوید. شاید بخواهید از این چرخه ی تکراری و خسته کننده ی زندگیتان فرار کرده و رویاهایتان را دنبال کنید، اما امروز زمان مناسبی برای چنین کاری نیست. بهتر است امروزتان را به برنامه ریزی برای این کار اختصاص دهید و فرار را برای زمان دیگری بگذارید!

فال روزانه متولدین اسفند

شما به طور کلی دارای حس ششمی بسیار قوی هستید، اما امروز تقریبا می توان گفت به مرحله ی روشن ضمیری رسیده اید! به حس ششم خود اعتماد کنید و اجازه ندهید منطق سد راهتان شود. امروز روز خوبی برای منطقی بودن نیست! شما می توانیدبه راحتی به احساسات و نیازهای دیگران پی ببرید و با رساندن آنها به خواسته هایشان بی آنکه خودشان چیزی گفته باشند، قلب آنها را فتح کنید و قدردانی آنها را به دست بیاورید. روابط عاطفی نیز امروز گرم و صمیمانه خواهند بود و شما با این توانایی فوق العاده ای که امروز در اختیار دارید می توانید عشقتان را غافلگیر کرده و آنچه از شما انتظار دارد را برایش انجام دهید.

فال روزانه پنجشنبه 15 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 15 شهریور 1397

1/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 489 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php