کد خبر : 248520 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۲۶

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین اگر چه آرامش خوب است اما گاهی کمی استرس لازم است تا بیخیالی را کنار بگذارید و هر چه سریع تر کارهایتان را به جلو پیش ببرید. اگر برای آنچه در هفته های آتی می خواهید انجام دهید، برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید، …

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

اگر چه آرامش خوب است اما گاهی کمی استرس لازم است تا بیخیالی را کنار بگذارید و هر چه سریع تر کارهایتان را به جلو پیش ببرید. اگر برای آنچه در هفته های آتی می خواهید انجام دهید، برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید، به زودی به مراد دلتان خواهید رسید. امروز از آن روزهایی است که باید به قلب تان این اجازه را بدهید تا آزادانه به هر جا که دلش می خواهد سرک کشد و شما را به دنبال خود نیز ببرد. سعی کنید روابط اجتماعی خود را گسترش دهید. صداقت با دیگران می تواند شما را به آنجا که لایقش هستید، برساند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت


سعی کنید توقع تان را از فردی که به او علاقه دارید، پایین بیاورید. اصرار شما برای کارهایی که به نظر شما درست است، تنها وضعیت را بدتر می کند. کمی صبر و حوصله داشته باشید تا همه چیز به مرور زمان در جای درست خود قرار گیرد. نگرانی های شما طبیعی است اما اجازه ندهید که شما را از بیان حقیقت منع کنند. با خود و دیگران صادق باشید تا بهترین اتفاق ها برایتان رخ دهند. دوستی انتظارتان را می کشد، وقت آن است با یک هدیه به سمت اش روی و سورپرایزش کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

اخیرا به تغذیه خود اهمیت کافی نمی دهید. این نشان دهنده این است که برای بدن خود ارزش لازم را نمی گذارید. اما یادتان باشد که سلامتی جسمانی مهمترین چیزی است که باید آن را در اولویت برنامه های زندگی تان قرار دهید. بدن شما شایسته احترام است بنابراین همیشه بهترین منابع غذایی را در اختیار او قرار دهید. در این صورت هم از نظر فیزیکی،و هم از نظر ذهنی انرژی لازم را برای رسیدگی به دیگر امور زندگی تان به دست خواهید آورد. اگر چیزی ناراحتتان کرده، سکوت نکنید. با حرف زدن احساس سبکی بیشتری خواهید کرد.

فال روزانه متولدین تیر

اگر فکر می کنید که حال زمان انجام کاری است که مدت ها ذهن تان را درگیر کرده است، درنگ نکنید و آن را آغاز کنید. اما اگر قدم اول را برداشتید، به هیچ عنوان به عقب باز نگردید. با خود، احساسات و اطرافیان تان صادق باشید، آرامش شما مهمترین چیز است، آن را قربانی شادی دیگران نکنید. اگر اخیرا اشتباهی مرتکب شده اید، بهتر است آن را فراموش کنید و دست از سرزنش خودتان بردارید. همه ما گاهی خطا می کنیم و این جزو طبیعت ما انسان هاست. پس از لحظات پیش رویتان تا می توانید لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با چیزهایی روبه رو می شوید که خیلی انتظارش را ندارید. به عنوان مثال از دوستان تان حرفای عجیب و غریبی می شنوید یا حتی یکی از دوستان قدیمی تان را به طوری تصادفی می بینید و سورپرایز می شوید. در این شرایط سعی کنید احساسات تان را کنترل کنید و خیلی هیجان زده نشوید. حتی اگر شرایط به وجود آمده مطابق میل شما نبود، با آن کنار بیایید و عاقل باشید. هیچ کس از شما انتظار ندارد که جواب تمام سوالات را بدانید، بنابراین شما نیز خودتان را تحت فشار نگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به افرادی که به محبت شما احتیاج دارند، تا آنجا که می توانید محبت کنید و عشق بورزید. نگذارید یک روز از زندگی تان بدون دوستت دارم سپری شود. زندگی کوتاه است و هر چه بیشتر می گذرد فرصت با هم بودن نیز کمتر می شود، پس تا می توانید از لحظات خود نهایت استفاده را بکنید. چیزهایی در زندگی تان وجود دارد که باید بیشتر از همیشه به آنها اهمیت دهید و برایشان وقت بگذارید. شما باید مسئولیت خود و احساسات تان را به عهده بگیرید. قربانی شدن جز غم و درد هیچ ندارد. پس خود به فکر زندگی تان باشید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر مشکلات و موانعی که امروز پیش پایتان قرار می گیرد را به سرعت حل نکنید، پیچیده تر خواهند شد. هر چه برای امروزتان انرژی بیشتری صرف کنید، فردا آسوده خاطرتر خواهید بود، پشیمانی نیز به سراغ تان نخواهد آمد. ممکن است احساس کنید که اطرافیان تان آنطور که باید شما را درک نمی کنند اما بهتر است نگرانی به دل راه ندید. تنها کافی است منظور خود را روشن و واضح و البته صادقانه بیان کنید. تا آنها نیز از راز دل شما آگاه شوند. خبری خوش در راه است، خودتان را برای یک جشن کوچک آماده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

بهتر است چشمان تان را به روی واقعیت باز کنید. با قایم باشک بازی به هیچ کجا نخواهید رسید. اگر تا به حال خودتان را پشت منطق تان پنهان می کردید، زمان آن رسیده که شجاعت لازم را برای آنچه در دلتان پنهان است، به دست آورده و خودی نشان دهید. فردی دل شما را برده است، بهتر است آنچه را که باید به زبان آورید. اگر بیش از این منتظر بمانید شرایط به ضرر شما، حتی قبل از این که راز دلتان را بیان کنید، تمام خواهد شد. یک فرصت کاری برای تان

فال روزانه متولدین آذر

اگر چه خوب است که به احساسات دیگران اهمیت دهید اما نباید خودتان را در این راه قربانی کنید. بین نیازهای خود و دیگران فاصله ای بیاندازید و اول از همه سعی کنید نیازهای خودتان را برآورده کنید. از بیان احساسات تان برای افرادی که به شما نزدیک هستند، نهراسید و از آنها کمک بگیرید. این را بدانید که دیگران قادر نیستند ذهن شما را بخوانند، پس انتظار بیهوده از آنها نداشته باشید و خودتان قدم اول را بردارید . با یکی از دوستان تان دیداری خواهید داشت که برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

فرقی نمی کنید که امروز از کدام سمت تخت تان پایین می آیید، در هر صورت کسل و خواب آلود هستید، پس بهتر است کمی دیگر هم در رختخواب تان بمانید. حال که کمی وقت آزاد دارید، به ندای قلب تان گوش دهید، زیرا قصد دارد به شما چیزی بگوید. احساسات شما در حال فوران است اما باید خیلی مراقب باشد. این که بدانید چگونه با احساسات خود و اطرافیانی که به شما ابراز علاقه می کنند رفتار کنید، واقعا در سبک زندگی و پیشرفت های زندگی عاطفی و شغلی تان تاثیرگذار خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز با یکی از دوستان تان ملاقاتی خواهید داشت اما مراقب کلماتی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است به ضرر شما تمام شود و شما را در نظر دیگران، فردی خودخواه و مغرور، نشان دهد. سعی کنید این را به طرف مقابل تان بفهمانید که شما سمت اویید نه مقابل و دشمن او. یادتان نرود که امروز ایمیل های خود را چک کنید و به تمام تلفن هایی که به شما می شود، پاسخ دهید زیرا خبر مهمی از طرف یک دوست یا همکار در راه است که نباید آن را از دست بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند

معمولا شما فردی هستید که مدام از این شاخه به اون شاخه می پرید. امروز یک چیزی می گویید و فردا نظرتان را تغییر می دهید. این عادت اگر چه ایرادی ندارد اما امروز می تواند برایتان مشکل ساز شود زیرا دیگران روی حرف های شما حساب می کنند. پس قبل از آن که کلامی را زبان بیاورید، خوب در مورد آن فکر کنید و مطمئن شوید. از بلند فکر کردن نیز بپرهیزید. اجازه ندهید دیگران هر آنچه در ذهن شما می گذرند را بدانند. شاید در ابتدا این کار برایتان سخت باشد و شما را دچار سردرگمی کند، اما در نهایت بهترین راه خواهد بود.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 366 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php