کد خبر : 242889 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۴

فال روزانه پنجشنبه 10 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما با برنامه‌های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به …

فال روزانه پنجشنبه 10 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما با برنامه‌های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان‌ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه‌های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه‌های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.فال روزانه

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

فال روزانه متولدین مرداد

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید امروز به دنبال این باشید که با یکی از بهترین دوستان تان برنامه ای برای تفریح و خوش گذرانی بریزید. شما آماده داشتن اوقات خوش هستید و آنقدر عاقلید که برای دست زدن به یک ماجراجویی کوچک و لذت بخش آنقدر از راه تان منحرف شوید که به کارتان لطمه ای وارد نکند. البته که باید خودتان در این زمینه کار صورت دهید، اما بخشی از خوشی و شادی از بودن با دیگران امکان پذیر می‌شود، پس ارتباطات خود را گسترش دهید و مهمانی را آغاز کنید!

فال روزانه متولدین مهر

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

فال روزانه متولدین آبان

برگشتن به زمان گذشته یکی از رفتارهای جدید شما نیست، اما امروز به اندازه‌ای شدت پیدا کرده است که شما به یاد نمی‌آورید پیش از این اینگونه رفتار کرده باشید. خوشبختانه شما می‌توانید به راحتی احساسات خود را بررسی و در نتیجه مدیریت کنید. اما سعی کنید به سمت منفی بافی نروید. هم اکنون بیشتر به نفعتان است به جای فکر کردن به گذشته بیشتر در زمان حال حضور داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

اخبار خوبی درباره شما شنیده می‌شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت ترین قسمت آن گذشته‌اید. از کارهایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می‌توانید از زندگی‌تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه متولدین دی

شما در رابطه با اتفاقاتی که با زندگی شخصی تان پیش می‌آید بیش از حد با دیدی احساسی می‌نگرید علی رغم این که ذاتا انسان موفقی هستید، این خصیصه شما در بسیاری از موارد و مسائل زندگی تان شما را به مسیری اشتباه سوق داده است. شما از لحاظ بار علمی و برآوردهای دانش دارای اطلاعات وسیعی هستید، از این اطلاعات استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما امروز با دیگران به مهربانى رفتار مى‌کنید، ولى دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانى شما به خاطر واکنشهاى دیگران نیست، نگرانى‌تان به خاطر این است که زمانى که نمى‌توانید عملکرهاى خود را کنترل کنید احساس ناراحتى مى‌کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما مى‌توانید توانایى‌هایى که در موردش صحبت نمى‌کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

فال روزانه متولدین اسفند

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و برای یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

فال روزانه پنجشنبه 10 فروردین 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 10 فروردین 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 175 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php