کد خبر : 162261 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۳

فال روزانه پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز دیگران از کارهای شما انتقاد خواهند کرد. به نفعتان است که به حرف های آنها گوش کنید و پذیرای انتقادات سازنده باشید تا چنانچه مشکلی در رفتار و کارهایتان وجود دارد آن را برطرف نمایید. متواضع باشید و خودتان …

فال روزانه پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴فال روزانه پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز دیگران از کارهای شما انتقاد خواهند کرد. به نفعتان است که به حرف های آنها گوش کنید و پذیرای انتقادات سازنده باشید تا چنانچه مشکلی در رفتار و کارهایتان وجود دارد آن را برطرف نمایید. متواضع باشید و خودتان را فراتر از دیگران ندانید. اگر امروز دیگران در مقایسه با ذهن بسیار سریع شما کند ذهن به نظرتان می آیند نسبت به آنها صبور باشید. اگر بین شما و عشقتان مشکل و یا دلخوری وجود دارد سعی کنید کارهایی را انجام دهید که باعث احساس آرامش شما می شوند. مجردها باید سعی کنند بین زندگی خصوصی و زندگی اجتماعی خود تعادل ایجاد کنند و برای هر دو به اندازه کافی وقت بگذارند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چنانچه دیگران از شما انتقاد کردند نسبت به انتقادات آنها صبور باشید، شاید آنها منظور بدی نداشته باشند، ولی شما حساس شده اید. به جای این که از آنچه می شنوید ناراحت شوید تا جایی که می توانید جنبه سازنده انتقادات آنها را در نظر بگیرید تا خودتان را تقویت کنید و با قدرت و مهارت بیشتری کار کنید. در هر زمینه ای تا جایی که می توانید به جنبه مثبت آن توجه کنید. چنانچه در زندگی مشترک خود به اندازه ای که انتظار دارید احساس آرامش و راحتی نمی کنید وقت آن رسیده است که به طور جدی با همسرتان در مورد این که چه کسی و چه چیزی آرامش خانه را برهم می زند صحبت کرده و راه حلی برای آن بیابید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید آن را به بازی و تفریح بگذرانید. در واقع کمی بی حوصله هستید و مثل همیشه سرحال و پر انرژی نیستید. صدایی از درونتان شما را مخاطب قرار داده و از شما می خواهد که نسبت به آینده تان و اهداف و برنامه هایی که دارید به طور جدی تصمیم گیری کنید. گذر لحظه ها و دقیقه ها را احساس می کنید و فکر می کنید کارها و برنامه های انجام نشده زیادی دارد. در مورد احساسات و خواسته هایتان با شریک زندگیتان صحبت کنید. حتی اگر نتیجه دلخواهتان را هم نگیرید این کار ارزش امتحان کردن را داد. نگذارید حرفی در دلتان بماند و بین شما و عشقتان ایجاد کدورت کند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس آرامش و راحتی می کنید. با خیال راحت به کارتان بچسبید و روی انجام وظایف روزانه خود تمرکز کنید. برای کارهایتان برنامه مشخص کنید و طبق همان برنامه پیش بروید. امروز از آن روزهایی نیست که بیخیال نظم و قانون کارهایتان شوید. ارزش وقتتان را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید. دیگران امروز خیلی با شما احساس همدردی نمی کنند، بهتر است در خانه بمانید و وقتتان را در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید. مجردهای عزیز برای این که برای رابطه عاطفی مورد نظرتان جا باز کنید باید تغییراتی در برنامه روزانه خود ایجاد کنید. هر رابطه ای نیاز به وقت و توجه دارد، نباید تمام وقتتان را صرف کار بکنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید دلتان بخواهد امروز را در کنار دیگران بگذرانید و با همراهی آنها احساس آرامش کنید، ولی اگر مواظب رفتارتان نباشید این کار تنها باعث بدخلقی و دلخوری خواهد شد. سعی کنید به تمایل درونی خود نسبت به عیب جویی از کسانی که دوست دارید غلبه کنید. بهترین کاری که می توانید بکند این است که سرتان به کار خودتان باشد و وظایف خود را به انجام برسانید. کارهایی که به توجه و دقت شما نیاز دارند را در اولویت قرار دهید. . اگر حرف دلتان را با عشقتان در میان نگذاشته اید انتظار نداشته باشید که از آنچه در دل شما می گذرد با خبر باشد. مسلما او توانایی خواندن افکار شما را ندارد، پس خودتان حرفتان را با او بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز احساسات شما در وضعیتی قرار دارند که احساس می کنید همچون یک دیگ جوشان هستید که هر لحظه ممکن است منفجر شود. سعی کنید مواظب رفتارتان باشید و جلوی خودتان را بگیرید. عصبانیت شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. انرژی خود را روی مسائل مالی که در برنامه کار خود دارید متمرکز کنید و به امور مربوط به سرمایه گذاری و حساب های مالی و غیره بپردازید. چنانچه در طول روز مسائل مختلف باعث عصبانیت شما شده اند به جای این که این ناراحتی و عصبانیت خود را به همسرتان منتقل کنید سعی کنید در کنار او به آرامش برسید. کمی گپ زدن در حال قدم زدن و یا نوشیدن یک فنجان چای گرم باعث آرامش شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار سخت است و ترجیح می دهید به جای حرف زدن با دیگران با خودتان خلوت کنید. اگر احساس ناراحتی و افسردگی می کنید، بهترین کار این است که خودتان روی احساسات خود تمرکز کنید؛ با در میان گذاشتن احساستان با دیگران به نتیجه ای نخواهید رسید. آنها خیلی با شما احساس همدردی نخواهند کرد. بهترین کار این است که روی کارتان متمرکز شوید تا از افکار منفی خود نجات پیدا کنید. امروز برای شما روز در خانه نشستن نیست. سرشار از انرژی هستید و نیاز به داشتن فعالیت های اجتماعی در وجود شما موج می زند. با دوستانتان قرار بکذارید و فرصت های عاطفی احتمالی را هم نادیده نگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

احساس می کنید که امروز محدود شده اید، ولی در واقع این به نفع خودتان است. نظم و ترتیب شما در کارتان کمک بسیاری به شما خواهد کرد. اهدافتان دور از دسترس شما نیستند . تمرکز خود را حفظ کنید و تحت تاثیر کمبود وقت قرار نگیرید و دچار استرس نشوید. عجله کردن در کارها باعث می شود دچار اشتباه شوید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید آن را سر حوصله و درست انجام دهید. دلتان می خواهد در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید و چیزها و افراد اضافی را از زندگی خود حذف کنید. در این راستا ممکن است بخواهید برخی وسایل اضافه تان را دور بیندازید، اما بدون مشورت همسرتان این کار را نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز تا جایی که می توانید وقتتان را صرف کار کنید. شاید به نظرتان مسخره بیاید ولی امروز هیچ چیزی بیشتر از به انجام رساندن کارهایی که در لیست وظایف روزانه خود دارید برایتان لذت بخش نخواهد بود. سعی کنید زیاد از دیگران انتقاد نکنید و سرتان به کار خودتان باشد. طولانی ترین سفرها هم با برداشتن اولین قدم شروع می شوند. هر چقدر هم که هدفتان بزرگ و دور از دسترس به نظر برسد تا قدم در راه نگذارید به آن نخواهید رسید. با اراده و پشتکار خود الهام بخش دیگران باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان وقت بگذرانید. برای او خوراکی های خوشمزه آماده کنید و کارهایی که باعث خوشحالی اش می شوند را انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

به خودتان بیایید و از عالم رویا خارج شوید؛ جزئیاتی که پیش از این نادیده گرفته اید ممکن است امروز برایتان دردسرساز شوند. کارهای عقب افتاده تان را بیش از این به تعویق نیندازید. همین حالا وقت انجام آنها فرا رسیده است. لباس های نشسته را بشویید، صورت حساب ها را پرداخت کنید، تماس هایی که باید می گرفتید را بگیرید. هر چقدر امروز کارهایتان را بیشتر تکمیل کنید فردا راحتتر خواهید بود. برای این که توجه شخص مورد نظرتان را جلب کنید خود واقعیتان را به دنیای اطرافتان نشان دهید. وقت آن رسیده است که انتظارات خود از یک رابطه عاطفی ایده آل را بیان کنید و به کمتر از آن هم رضایت ندهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید کارهایی که دیروز نیمه کاره رها کرده اید را به پایان برسانید. داشتن انضباط و توجه به دقیقه هایی که دارند می گذرند را امروز باید در اولویت قرار دهید. هر چقدر موفقیت بیشتری به دست بیاورید و کارهای بیشتری را به انجام برسانید احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. انرژی هایی که درون شما انباشته شده اند نشان می دهند که زمان حرکت کردن فرا رسیده است. حتی یک دقیقه هم صبر نکنید تا کس دیگری راه حل مشکلاتتان را بیابد، خودتان دست به کار شوید. اگر قصد این را دارید که این آخر هفته را خارج از شهر بگذرانید یادتان باشد که عشقتان را نیز با خود همراه کنید. اگر فکر می کنید که رابطه عاطفی شما به بن بست رسیده، شاید وقت آن رسیده است که به جدایی فکر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اکنون در زمانی مهم برای آمادگی برای آینده به سر می برید. قبل از این که از صحیح بودن راهتان و درست بودن نقشه هایتان اطمینان حاصل کنید حتی یک قدم دیگر هم برندارید. شما در زمانی پر اهمیت برای به دست آوردن اهدافتان به سر می برید. نوشتن اهداف و برنامه هایتان به شما در به دست آوردن آنها کمک می کند. زمینه سازی و ایجاد امنیت کلمات کلیدی امروز شما هستند. خودتان را برای اهداف بلند مدتتان آماده کنید. درگیری های فکری باعث می شوند احساس کنید دلتان می خواهد کمی تنها باشید. اگر متأهل هستید این نیاز خود را با عشقتان در میان بگذارید. فردا برای جبران کردن وقت خواهید داشت.

فال روزانه پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 156 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php