کد خبر : 30214 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۷

فال روزانه پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز شک و تردید در مورد دوستی ذهنتان را مسموم می کند. آیا او از شما پول قرض کرده است؟ قول انجام کاری را داده است؟ آیا می توانید به او تکیه کنید؟ بهترین راه برای قضاوت این است که مسیر و جهت او را مشخص کنید. …

 فال روزانه پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز شک و تردید در مورد دوستی ذهنتان را مسموم می کند. آیا او از شما پول قرض کرده است؟ قول انجام کاری را داده است؟ آیا می توانید به او تکیه کنید؟ بهترین راه برای قضاوت این است که مسیر و جهت او را مشخص کنید. اگر او قبلاً قابل اعتماد بود، احتمالاً هنوز هم همینطور است. البته بهتر است که فعلاً به او کاری نداشته باشید، زیرا وضعیتش مبهم است. در محل کار موضع خود را حفظ کنید. دیگران می گویند که شما بسیار محافظه کار هستید، در حالیکه بعضی دیگر می گویند شما زیادی رادیکال هستید. این نشان می دهد که همه چیز نسبی است و هر کس عقیده ای دارد. روی موضع خود پافشاری کنید و از نظرتان دست نکشید. امروز شما موقعیت بین خودتان و عشقتان را کشف می کنید. اگر بتوانید از دیدگاهی جداگانه و غیراحساسی به این معما نگاه کنید، می توانید منبع مشکل را شناسایی کنید. هر دوی شما در احساسات خود گیر کرده اید و نمی توانید از میان درختان جنگل را ببینید. صبور باشید.

فال متولدین اردیبهشت

حس ششم شما امروز فرصت خوب و جالبی برای افزایش درآمدتان به نحوی غیرعادی پیش می آورد. شاید دیگران حس کنند که این ایده عجیبی است، ولی برای شما ارزش دارد. همه نقاط مثبت و منفی آن را بسنجید و با افراد وارد صحبت کنید و سپس به آن فکر کنید. امنیت مالی بالا در این مورد بسیار شاخص می شود. امروز می خواهید که به رابطه خود با فرد خاصی عمق بیشتری از تعهد بدهید. هر دوی شما مدتی است که در این مورد می اندیشید، و حالا آماده اید که جلوتر بروید و نقشه های دقیق تری را پیاده کنید. باید صحبت هایی جدی و کامل انجام دهید و ببینید که واقعاً چه می خواهید. امروز زیاد شتابزده عمل نکنید. امروز شما اطلاعات غلط زیادی دریافت می کنید که بقیه روز شما را خراب می کند. قبل از آنکه در مورد چیزی تصمیم گیری کنید، دو یا سه بار منبع اطلاعات خود را چک کنید.

فال متولدین خرداد

امروز روحیه همکاری ندارید. بیشتر دوست دارید تنهایی روی پروژه ها کار کنید. ولی بهتر است از لاکتان دربیایید و با دیگران همکاری کنید. شاید به مشاوره و راهنمایی نیاز داشته باشید. زیاد با همسر و فرزندانتان ترشرویی نکنید. شاید آنها دلیل واقعی حواس پرتی یا ناراحتی شما را ندانند. اگر مجرد هستید ممکن است امروز احساسات گذشته برایتان زنده شوند. البته همه آنها مثبت نیستند و کسی هم شما را سرزنش نمی کند. از احساسات خود جدا شوید و بگذارید پراکنده شوند. هر وقت این احساسات به سراغتان می آیند سعی کنید آنها را فراموش کنید تا دیگر مزاحمتان نشوند. در محل کار همه چیز آرام به نظر می رسد. زمان خوبی است که مرخصی بگیرید و کمی استراحت کنید. دیگر به مسائل کاری فکر نکنید. برنامه ریزی ها و نقشه های امروز شما آنطور که انتظار دارید خوب پیش نمی روند.

فال متولدین تیر

امروز خوش بگذرانید. شما چیزهای زیادی دارید که به خاطرشان شکرگزار باشید، پس شکر کنید. از دستاوردهای خود تا به امروز به خود ببالید و شادی خود را با دیگران تقسیم کنید. کارها را کنار بگذارید و مدتی آرام بنشینید و استراحت کنید. شما زحمت زیادی کشیده اید تا از زندگی لذت ببرید. اگر حالا هم زحمت نکشید، پس کی می خواهید این کار را بکنید. امشب را در کنار عزیزانتان سپری کنید. امروز شما با عشقتان خیلی خوش می گذرانید و لحظاتی پر از خنده و شادی خواهید داشت. امروز هر دوی شما متوجه می شوید که در این رابطه دنبال چه چیزی هستید و آیا برای هم ساخته شده اید یا خیر.

فال متولدین مرداد

امروز درمی یابید که احساسات تان درهم آمیخته شده اند و به درونتان پناه می برید. احتمال دارد که با تصمیمی که می گیرید خودتان و اطرافیانتان را متعجب کنید. به اتاقتان می خزید و دوست ندارید وارد جمع شوید. حتی اگر دوست ندارید به مهمانی بروید اشکالی ندارد. امروز کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. امروز اگر سر قرار می روید حس می کنید از احساسات و عواطف خود نسبت به او دور شده اید و نمی توانید خونگرمی و شادی خود را به او نشان دهید. در محل کار اگر ناگهان کارها آنطور که می خواستید پیش نرفت سعی کنید عصبانی نشوید. این نشانه ای است مبنی بر آنکه باید پیشرفت اخیر را دوباره بررسی کنید و روی آن فکر کنید. عقب برگردید و چیزهایی که جا انداخته بودید را تصحیح کنید.

فال متولدین شهریور

توفان احساسی امروز ذهن شما را مغشوش می کند. مشکلات خانوادگی روی فکرتان سنگینی می کند و مکالمه بین شما و اعضای خانواده کمتر می شود. نمی دانید چه خبر است و چه باید بکنید. یک نفر هست که می خواهد مشکلاتش را خودش حل کند. این انتخاب اوست، به او کاری نداشته باشید. در محل کار افراد به شما چیزهایی می گویند که باعث می شود تعادل شما از بین برود. نگذارید اعمال آنها بر رویتان تأثیری بگذارد. شما در مسیر درستی هستید، پس حتی ثانیه ای به خودتان شک نکنید. اعتماد به نفس عاطفی شما قوی و بی رقیب است. امروز بین شما و عشقتان بحثی جدی در می گیرد. این فرصت بسیار خوبی است که با هم صداقت داشته باشید و در مورد آینده رابطه خود با هم حرف بزنید. تنها مشکل اینجاست که شما کمی بدبین هستید. بجای آن باید واقع بین باشید تا پیشرفت کنید و حس بهتری نسبت به همه چیز داشته باشید.

فال متولدین مهر

امروز شاید یکی از آن روزهایی باشد که شما نمی دانید به کدام سو بروید. به دلیلی شما نمی توانید تصمیم گیری کنید و فقط دور خودتان می چرخید. توقف کنید و استراحت کنید. بیرون بروید و مدتی پیاده روی کنید. منتظر بمانید تا ذهنتان آزاد شود و سپس قدم مهم بعدی را بردارید. شما و شریک زندگی تان می توانید انتظار داشته باشید که روز بسیار خوب و خوشی را با هم سپری کنید. اگر رابطه شما اخیراً دچار رکود و خمودی شده بود، امروز بهترین روز برای شاد کردن روابط است. بهتر است بیرون بروید و کار ماجراجویانه ای انجام دهید که رابطه شما را پرانرژی کند و لبخند به لب هر دوی شما بیاورد.

فال متولدین آبان

شاید شما به فردی که از او ناامید شده بودید شانس دیگری بدهید. شما خیلی بردبار و صبور بودید و خیلی تحمل کردید، حالا زمان آن رسیده که همه چیز را حل و فصل کنید و گزینه ها را روی میز بگذارید. نترسید از اینکه کار لازم برای محافظت از خودتان و کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. امروز هر چیزی که می خواهید به عشقتان بگویید با روحیه بالا و خوب می پذیرد. اگر لازم است گفتگوی خاصی انجام دهید یا در مورد نقشه هایتان با هم حرف بزنید، هر دوی شما دیدگاه های هم را خوب درک می کنید و مشکلی نخواهید داشت. زمان بسیار خوبی برای حل مسائل است. امروز زیاد از کار دیگران انتقاد نکنید. احساسات فردی که از او انتقاد می کنید ممکن است حساس تر از آنی باشد که فکر می کردید. انتقادهای شدید می تواند اشک به چشمانش بیاورد. به او سخت نگیرید و با ملایمت منظورتان را برسانید.

فال متولدین آذر

امروز باید ذهنتان را پاک کنید تا روزتان بگذرد و باید مسائل شخصی معوقه خود را حل کنید. شاید امروز شما از کاه کوه بسازید. بدانید که برای هر کسی مسیری وجود دارد. کنایه های تند و تیز را کنار بگذارید. نیروهای خود را فعلاً بکار نگیرید. نیروی شما زیاد است ولی کاری برایتان نمی کند. بیشتر روی مسائل و وظایف عادی تمرکز کنید تا تمام شوند. چرا فهرستی از این کارها تهیه نمی کنید؟ امروز فردی به شما احساس کشش و جاذبه زیادی می کند، ولی نمی خواهد در این مورد زیاد به شما فشار بیاورد و فکر می کند که شما فعلاً برای این رابطه آماده نیستید. او خیلی دوست دارد که شما را بیشتر بشناسد ولی نمی داند از کجا شروع کند. اگر شما هم همین احساس را به او دارید باید جلو بروید و به او بگویید. وضعیت در محل کار شما امروز خیلی خوب پیش می رود، ولی نباید فکر کنید که همیشه همه چیز برای شما خوب پیش می رود. مشکلات ممکن است هر لحظه رو شوند. هشیار باشید.

فال متولدین دی

اخیراً بی خیال خیلی چیزها شده اید. حالا زمان آن است که از بدنتان خوب مراقبت کنید. ایده جدیدی که دارید شما را خوشحال تر و آماده تر برای زندگی می کند. شما شک می کنید که آیا باید داروهای دیگری که در مورد آنها چیزهایی شنیده اید را امتحان کنید یا نکنید. این معمای کوچکی است. خوشحال باشید که بالاخره تصمیم گرفته اید که سبک زندگی سالمتری داشته باشید. شما امروز خیلی شادتر و راحت تر به نظر می رسید. شما از حرف هایتان برای ریشخند کردن، متقاعد کردن یا وادار کردن عشقتان به کارهایی که دوست ندارد انجام دهد استفاده نمی کنید. شما راضی هستید که زمان خود را به بحث و صحبت در مورد هر چیزی بگذرانید و با هم حس خوبی دارید. از این ساعات خوش و رمانتیک و آرامش بخش لذت ببرید. با دیگران چنان کن که خواهی با تو چنان کنند. امروز باید این جمله شعار شما در محل کار باشد. سعی کنید نگرش و رفتاری منفی نسبت به دیگران نداشته باشید. اگر مراقب حرف هایی که می زنید نباشید، در آینده تأسف خواهید خورد.

فال متولدین بهمن

امروز روحیه همکاری ندارید. بیشتر دوست دارید تنهایی روی پروژه ها کار کنید. ولی بهتر است از لاکتان دربیایید و با دیگران همکاری کنید. شاید به مشاوره و راهنمایی نیاز داشته باشید. زیاد با همسر و فرزندانتان ترشرویی نکنید. شاید آنها دلیل واقعی حواس پرتی یا ناراحتی شما را ندانند. اگر مجرد هستید ممکن است امروز احساسات گذشته برایتان زنده شوند. البته همه آنها مثبت نیستند و کسی هم شما را سرزنش نمی کند. از احساسات خود جدا شوید و بگذارید پراکنده شوند. هر وقت این احساسات به سراغتان می آیند سعی کنید آنها را فراموش کنید تا دیگر مزاحمتان نشوند. در محل کار همه چیز آرام به نظر می رسد. زمان خوبی است که مرخصی بگیرید و کمی استراحت کنید. دیگر به مسائل کاری فکر نکنید. برنامه ریزی ها و نقشه های امروز شما آنطور که انتظار دارید خوب پیش نمی روند.

فال متولدین اسفند

امروز عقب بایستید و بگذارید دیگران کنترل را بدست بگیرند. به دیگران اعتماد کنید. دست های کمک کننده زیادی اطرافتان هست. مهمترین چیز این است که بی خیال شوید و به افرادی که شما را هدایت می کنند اطمینان داشته باشید. ذهن شما خیلی درگیر است و شما حس می کنید کنترل خود را از دست داده اید. ذهنتان را آرام کنید و اعصابتان را راحت کنید. امروز جو خیلی خوب و سبکی در همه روابط شما وجود دارد چه روابط صمیمی و چه اجتماعی. اکنون زمان آن نیست که یک راست سراغ فرد خاصی بروید و تازه فکر کنید آیا او را می خواهید یا نه. باید قبل از هر چیز خوب فکر کنید و تصمیمتان را بگیرد سپس از زندگی لذت ببرید. شما در موقعیتی عالی هستید و می توانید قدم کاری بعدی را بردارید. یادتان باشد که در چنین زمانی، روابط بی فردی شما با دیگران بخش مهمی از موفقیت شما هستند. این نکته را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 197 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php