کد خبر : 197014 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱:۱۷

فال روزانه پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان …

فال روزانه پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما باید چشمان‌تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی‌بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می‌بینید. شما دارای انرژی‌های مثبت زیادی هستید انرژی‌هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی‌ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی‌تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

فال روزانه متولدین تیر

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.

فال روزانه متولدین شهریور

حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته‌تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می‌فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

فال روزانه متولدین آبان

دو سیاره حاکم شما مریخ و پلوتون یک مثلث حمایتی را برای شما تشکیل داده‌اند و این کار به شما کمک می‌کند تا با موفقیت در راه تغییرات مثبت گام بردارید. ممکن است لازم باشد که امروز و الان به سختی تلاش کنید و خوشبختانه می‌توانید از انرژی ذخیره شده خود کمک بگیرید. اما اگر نتوانید از این اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می‌دهند و اگر آنها به خاطر کارهای شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام تر کنید.

فال روزانه متولدین آذر

اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما “کیوان” تاکید می‌کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می‌کنید. اما اکنون ایده‌های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ‌ آن را یاد بگیرید؛ غذاهای آنهارا امتحان کنید و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می‌توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بهتان توصیه می‌شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی که کاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

فال روزانه متولدین بهمن

شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

فال روزانه پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 168 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php