کد خبر : 186364 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

فال روزانه پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت‌های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین …

فال روزانه پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت‌های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می‌باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با حرکت مریخ و وارد شدن به هفتمین خانه، شما احساس می کنید که زمان به سرعت درحال گذر است. خوشبختانه امروز احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت چرا که روابط خود با دیگران را افزایش می دهید. به جای اینکه اجازه بدهید استرس برروی شما تاثیر منفی بگذارد، سعی کنید با دوستان و همکاران تان ارتباط بیشتری داشته و ثبات در ارتباط هایی که دارید ایجاد نمایید. سعی کنید سخاوتمند بوده و نسبت به دیگران بخشنده باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.

فال روزانه متولدین تیر

یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

فال روزانه متولدین مرداد

شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال روزانه متولدین مهر

شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصیتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشکلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.

فال روزانه متولدین آبان

شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!

فال روزانه متولدین آذر

شما می‌توانید امروز بسیار متفکر باشید و الان کار زیادی در این رابطه نمی‌توانید انجام دهید غیر از این که با یکی از نزدیک ترین دوستان تان در این رابطه بحث کنید. ممکن است کشف کنید که نیاز دارید تا به احساس ناخوشایندی که بواسطه ترس از تغییر بوجود آورده‌اید غلبه کنید. خوشبختانه می‌توانید یکباره یخ فاصله را بشکنید و داستان تان را با دیگری تقسیم کنید؛ دیگران باید بتوانند که در تجربه شما سهیم باشند. زمانیکه گفتگوی شما در جریان است از این مطمئن شوید که یک بازخورد معقول دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ماه کاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می‌گیرید که یک خاطره عشقی قدیمی که از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می‌شود. اما نباید تصور کنید که تمام پیش آمدهایی که جدیداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنکه به حوادثی که در جهان بیرون اتفاق می‌افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی کنید.

 

فال روزانه پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 173 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php