کد خبر : 230786 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

فال روزانه پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز درک بسیار خوبی از اطرافیان دارید و از نظر احساسی رابطه بسیار خوبی می توانید با آنها برقرار کنید. باید خودتان هم لذت بیشتری از عشق و احساساتتان داشته باشید تا بتوانید حس های خوب را به اطرافیان نیز متقل کنید. برای فردی که دوستش …

فال روزانه پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز درک بسیار خوبی از اطرافیان دارید و از نظر احساسی رابطه بسیار خوبی می توانید با آنها برقرار کنید. باید خودتان هم لذت بیشتری از عشق و احساساتتان داشته باشید تا بتوانید حس های خوب را به اطرافیان نیز متقل کنید. برای فردی که دوستش دارید غذا درست کنید. یا در مورد عمق عواطف خود حرف بزنید. به همه کسانی که برایتان مهم هستند، نشان دهید تا چه اندازه برایتان مهم هستند. ارتباط های مثبت برقرار کنید و در مسایل خانه جدی تر باشید. هیچ وقت برای تغییر دیر نیست و اگر با خانواده خوب نبوده اید، امروز بهترین فرصت است. اگر در مسایل عاطفی با خانواده مشکل دارید، آنها را روشن کنید که شریک عاطفیتان را دوست دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز توان به عهده گرفتن هر مجلسی را دارید. فقط اعتماد به نفش داشته باشید و روی کلماتی که می خواهید به کار بگیرید نیز تمرکز کنید. نیروی همکاری شما زیاد است و می توانید قدم های بزرگی رو به جلو بردارید. همکاری های خود را زیاد کنید . مطمئن شوید که کارهایی که انجام می دهید نتیجه دو طرفه خوبی دارد. برای اینکه قدرت کاملی داشته باشید، برخی محدودیت ها را برای کار خود تعریف کنید و به تدریج کارها را به جلو پیش ببرید. احساسات درونی شما امروز برانگیخته می شوند دوست دارید در مورد آنها با عشقتان حرف بزنید. اگر هم مجرد هستید، به نظر می رسد فردی از شما زیاد سوال می کند، کمی در مورد او تحقیق کنید و بگذارید بداند که نظرتان به او جلب شده است.

فال روزانه متولدین خرداد

فاز امروز شما کار و سخت کوشی است. روی مسایل کلیدی کار و مسایل مالی تمرکز کنید. باید برای سرمایه گذاری هایی که در سر دارید، بودجه کافی داشته باشید. چشمان خود را باز کنید تا فرصت هایی که امروز پیش رویتان قرار دارند را در هوا بقاپید. برای سازمان دهی پروژه های خود برنامه ریزی کنید و فهرستی از کارهای در دست انجام تنظیم کنید. به دلتان اعتماد کنید. در مسایل عاطفی باید در مسیری حرکت کنید که ندای درونتان می گوید. همه چیز را به سوی خوش بینی سوق دهید و با نگاه خوب، با عشقتان همراهی کنید. اگر نگرانی مالی دارید، بدانید با هزینه های کم هم می توان در زندگی خوشحال بود. فقط باید دلتان را صاف کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید در مورد ظاهر خود تجدید نظر کنید. سعی کنید بهترین لباس ها را بپوشید و در هر موقعیتی مرتب و زیبا باشید. ظاهر آدم ها در برخوردهای اول و جذب دیگران بسیار تاثیر دارد. وقتی خودتان برای خود ارزش و احترام قایل باشید، دیگران نیز همین طور رفتار خواهند کرد. پس اعتماد به نفس داشته باشید و با صدای بلند و صاف در مورد ایده ها و خواسته هایتان حرف بزنید. این توجه به خودتان موجب می شود تا عشقتان نیز توجه بیشتری به شما نشان دهد و لحظات رمانتیک زیادی با هم داشته باشید. به مسایل مالی خود نیز توجه بیشتری داشته باشید و برای دخل و خرجتان برنامه تعریف کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز باید از همه ثانیه های خود بهترین استفاده را ببرید. البته شتابزده رفتار نکنید. آهسته و پیوسته قدم بردارید. اما گوش به زنگ و هوشسار باشید. از بخشی از زمان خود برای ریلکس کردن استفاده کنید. در ارتباط های دوستانه و کاری، به هیچ عنوان بدخلق نباشید تا مشکلی پیش نیاید، در عوض به آنها توجهی که نیاز دارند را بدهید. در جاهایی که کاری از دستتان بر نمی آید، بیهوده فکر خود را مشغول نکنید. در مسایل احساسی امروز تحت فشار هستید. اگر فکر می کنید رابطه تان اکنون باید تمام شود همین کار را انجام دهید. همه رابطه ها که نباید تا ابد ادامه داشته باشند. قلم و کاغذ بردارید و خواسته ها خود از یک رابطه را بنویسید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز را باید جشن بگیرید. همه چیز بر وفق مراد است. کارهایتان را تنظیم کنید و یکی یکی به قرارهای کاری رسیدگی کنید. با دوستان و همکاران رابطه بسیار خوبی خواهید داشت و می توانید از این همه هارمونی که امروز برایتان مهیا شده است برای بهبود اوضاع استفاده کنید. از اینکه احساسات خود را نشان دهید هراسی نداشته باشید. در صورت لزوم در مورد آن برای دیگران توضیح دهید تا سوبرداشتی صورت نگیرد. در مسایل احساسی خیلی مته به خشخاش می گذارید. از این فاز بیرون بیایید و مسایل را ساده تر بگیرید. اگر دیگران نظر مثبتی به عشق شما ندارند این نظر آنها است و باید ببینید خودتان چه حسی به این رابطه دارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز احساس می کنید در بالای جهان قرار گرفته اید. حس این را دارید که هیچ کاری در دنیا نیست که شما از عهده اش برنیایید. از این فرصت عالی نهایت استفاده را ببرید. به خودتان برسید و با ظاهری شیک، در جلسه های کاری شرکت کنید. امروز توان تاثیر گذاری بسیاری دارید. در مسایل عاطفی در مورد آینده با عشقتان حرف بزنید. انتظار نداشته باشید همین امروز به نتایج دلخواه دست پیدا کنید. از امروز روندی برای ارتباط صمیمی تر و جدی تر را پایه گذاری کنید و به تدریج به جایی برسید که هر دو خوشحال هستید.

فال روزانه متولدین آبان

یا کارهای بزرگ انجام دهید یا بروید خانه و هیچ کاری نکنید! امروز زمان تلاش و خودنمایی است. همه چیزهایی که در سر دارید را بنویسید و برای آنها نقشه بکشید. با همکاران تماس بگیرید و برای پروژه های خود راهکارهای تازه بیابید. همکاری ها را بیشتر کنید. خودتان را جدی بگیرید تا مسیر موفقیت هم برایتان هموارتر شود. در مسایل احساسی هم تعجب نکنید اگر حالتان خیلی خوب است. امروز می توانید موانع را از سر راه بردارید و با عشقتان برای سفر یا هیجان زیاد برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز می توانید از یک برنامه ریزی عالی برای مسایل مالی لذت ببرید. حس رضایت شما در مسایل اقتصادی زیاد خواهد بود و می توانید بودجه تان را در محلی مناسب سرمایه گذاری کنید. از حمایت های فکری دیگران نیز در این مسیر کمک بگیرید. احساسات درونی خود را بیرون بریزید و سعی کنید از همه توانایی ها و مهارت های خود برای پیشرفت و جلب توجه مدیران استفاده کنید. رویاهای عاطفی گاهی شاید مانع از آن شوند که درست تصمیم گیری کنید. اما در کنار محبت کردن به عشقتان، دیگر مسایل زندگی را هم در نظر داشته باشید تا تعادل زندگی حفظ شود.

فال روزانه متولدین دی

باید این را بدانید که در سرازیری نمی توانید به آزادی های دلخواه برسید. شما آزادی های خود را در زندگی دارید اما این کافی نیست. در طول روزهای آینده با انسان های برخورد خواهید داشت که متوجه می شوید باید خود را از این تفکرات دور کنید. باید رها باشید تا بتوانید به سوی موفقیت پیش بروید. عشق و محبتی که آزادی واقعی را برای انسان ها به ارمغان می آورند، فراموش نکنید. برای تغییرات زندگی، آماده شوید. شاید امروز با فرد جدید قرار ملاقات داشته باشید. این ملاقات انرژی بسیاری به شما می دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر در محل کار که چندان او نمی شناسید اما برایتان جالب است، سعی کنید بیشتر به او نزدیک شوید. می توانید به واسطه او پیشرفت های شغلی خوبی داشته باشید. با این فرد خاص ملاقات کنید تا همه چیز به نحوی پیش برود که مدت ها در انتظار آن بوده‌اید. در مورد مسایل عاطفی نیز احتمال دارد درگیر رابطه جدیدی بشوید و این رابطه به شما هیجان بسیار خوبی می دهد. به ظاهر و لباس خود برسید و در جمع یا مهمانی ای که دعوت شده اید حاضر شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

انرژی های امروز همه چیز را به نفع شما تمام می کنند. اگر امروز به یک جمع یا مهمانی بروید، مطمئن باشید که بسیار خوش خواهید درخشید و نگاه های بسیاری به سمت شما خواهد بود. از این فرصت استفاده کنید. بهترین زمان برای عاشق شدن امروز است. حسابی به خودتان برسید و بهترین لباس هایتان را بپوشید و بیرون بروید. شک نداشته باشید که فرد دلخواه خود را خواهید یافت و با او می توانید قرار شامی ترتیب بدهید و بیشتر با یکدیگر آشنا شوید.

فال روزانه پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 233 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php