کد خبر : 185320 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۸

فال روزانه پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین امروز هیجان و مسایل عجیبی را تجربه خواهید کرد. احساس می کنید خیابان ها و ساختمان های قدیمی ناگهان به سمت شما هجوم می آورند و تنها کاری که می توانید انجام دهید، پریدن داخل ماشین و فرار کردن از آنجا است. به کوه یا دریا …

فال روزانه پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیجان و مسایل عجیبی را تجربه خواهید کرد. احساس می کنید خیابان ها و ساختمان های قدیمی ناگهان به سمت شما هجوم می آورند و تنها کاری که می توانید انجام دهید، پریدن داخل ماشین و فرار کردن از آنجا است. به کوه یا دریا می روید تا بلکه کمی استراحت کنید. شاید این مساله در نتیجه فشار کاری زیاد باشد. شما و شریک عاطفیتان امروز درک بسیار بهتری نسبت به هم خواهید داشت. به همین دلیل اگر مساله یا مشکلی بین شما وجود دارد، همین امروز آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک رویا یا دیدگاه فکری به قدری همه ذهن شما را درگیر خود می کند که دوست دارید از آن فرار کنید. همین زیاد فکر کردن باعث سردرگمی شما می شود و بهتر است برای آن راه چاره بیابید. شاید کتاب ها یا مقاله های مفید در آن زمینه وجود داشته باشند. آنها را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات کامل تر در مورد ایده ها و تصورات خود بیابید و آنها را در جهت اجرایی کردن پیش ببرید. بهتر است هر نکته ای به فکرتان می رسد، یادداشت کنید. همیشه برای همه مسایل ایده ها و نظرات کاربردی و جالبی دارید، اما امروز برعکس است. اگر قرار است با فرد دلخواه خود قرار بگذارید و با هم بیرون بروید، نمی توانید همچون همیشه روی یک موضوع تمرکز کنید. اما نگران نباشید، این حالت کاملا موقتی است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احتمالا روحیه بسیار خوبی خواهید داشت و این را در چهره خود نیز به خوبی نشان می دهید. افرادی که با شما برخورد می کنند این شادی را می بینند و ممکن است باعث ایجاد دوستی های جدید بشود. اگر در حال حاضر با کسی در ارتباط عاشقانه نیستید، ممکن است امروز فرد دلخواه خود را بیابید. این فرد شاید خیلی مودب و با احترام باشد اما خیلی باهوش نیست. با او خیلی دوستانه و با مهربانی برخورد کنید و از روز خود در کنار یکدیگر لذت ببرید. اگر هم نامزد دارید، امروز برای خود فهرستی بلندبالا از دلایل مختلف می آورید که نباید رابطه خود با او را بیش از این ادامه دهید. اما از طرفی هم عاشق او هستید و با هر بار نگاه کردن به چشمانش، جادوی نگاهش می شوید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز میزبان گروهی از افراد خواهید بود که به علم فیزیک یا متافیزیک بسیار علاقه مند هستند. یک مهمان ویژه می تواند رهبری این مکالمه و بحث دسته جمعی را به عهده بگیرد. این موضوع برای همه حضار لذت بخش است و آنها شما را به عنوان یک میزبان عالی تحسین خواهند کرد. در صورتی که تنها کاری که شما انجام داده اید، پذیرایی از مهمانان بوده است. این دورهمی باعث می شود تا در کنار دوستان خود از همه لحظه های امروز لذت ببرید. امروز با حساسیت زیاد به مسایل عاشقانه فکر خواهید کرد و می خواهید بدانید در کجا می توانید فرد دلخواه خود را بیابید. اما متاسفانه با اینکه خیلی مته به خشخاش می گذارید، اما فرد نامناسبی پیدا خواهید کرد. اما این تجربه ارزشمندی برای شما بر جای می گذارد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیش از هر کاری دوست دارید بنویسید. در مورد موضوعی که علاقه مند به نوشتن آن هستید نیز اطلاعات بسیاری دارید. شاید به همین واسطه برای یک مجله مطلب یا مقاله کاربردی، هنری یا حتی شعر یا داستان بنویسید. یا شاید این نوشتن فقط به نگارش یک نامه معمولی به یکی از دوستان ختم شود. هر چه که هست، تمایل به نگارش یکی از پررنگ ترین مسایل امروز شما را تشکیل داده است. احتمالا امروز با فردی قرار ملاقات دارید. اما به جای لذت بردن از هم مدام به این فکر می کنید آیا او مناسب شما هست و آیا انتخاب درستی داشته اید، یا خیر. بهتر است خود را از قید این تفکرات رها کنید و همه چیز را به سرنوشت بسپارید.

فال روزانه متولدین شهریور

علاقه به کار در شما بیشتر می شود، به طوری که همه روز خود را به انجام کارهای خود سپری خواهید کرد. همین سخت‌کوشی باعث افزایش حقوق شما خواهد شد. فکر کردن به شغل دیگر برایتان بی مفهوم خواهد بود. امروز به این نتیجه می رسید برای ۲۰ سال آینده همین کار را ادامه خواهید داد. امروز دوست دارید با همه وجود کار کنید یا حرفی بزنید که فرد موردعلاقه تان از آن لذت ببرد. اما نمی دانید چه حرف یا روشی مناسب تر است. کاری که انجام می دهید باید از صمیم قلب باشد تا رابطه شما خراب نشود. سعی کنید فیلم بازی نکنید و در هر لحظه خودتان باشید.

فال روزانه متولدین مهر

مسافرت با دوستان صمیمی ممکن است امروز برایتان پیش بیاید که موجب خرسندی شما می شود. در طول این سفر بسیار هیجان انگیز مسایل بسیاری خواهید آموخت و فقط یک سفر تفریحی نیست. در طول این سفر اتفاق های بسیاری برای شما روی خواهد داد. به همین دلیل، سعی کنید در بهترین وضعیت ظاهری و فکری در این سفر حاضر شوید. امروز هم شما و هم نامزدتان احساس می کنید نیاز است در مورد مساله مهمی با یکدیگر صحبت کنید. اما این مکالمه نه تنها اوضاع را بهتر نمی کند که باعث بدتر شدن همه چیز خواهد شد. بهتر است این مکالمه را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز یک اتفاق خوشایند و عجیب برای شما روی می دهد که صد سال هم نمی توانستید آن را تجربه کنید. این رویداد همچون رویا است برای شما که صدسال هم به آن فکر نمی کردید. این رویداد مثل رویایی است که رنگ واقعیت گرفته است. این مساله زندگی شما را تغییر خواهد داد. امروز مجبور به انتخاب می شوید. از این تغییر نترسید و آن را انجام دهید زیرا دیگر چنین فرصتی برای شما پیش نخواهد آمد. مشاجره یا صحبت با شریک عاطفی شما را به افکار مارورایی در مورد رابطه خود می کشاند. در انتهای این صحبت ها متوجه می شوید که باید در مورد گذشته خود با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر رابطه عاطفی یا عاشقانه با کسی ندارید، امروز ممکن است فرد دلخواه خود را بیابید. در این مسیر شغل شما نقش مهمی دارد. یعنی شاید این فرد را در محل کار خود ملاقات کنید یا یکی از همکاران شما باشد. یا حتی ممکن است در همسایگی شما زندگی کند. این آشنایی به واسطه یک دوست صورت می گیرد و او شما را به هم معرفی می کند. شما با یک ساعت حرف زدن به یکدیگر علاقه‌مند می شوید. شما هر آنچه برای شریک عاطفی در ذهن دارید را در این فرد می یابید.

فال روزانه متولدین دی

امروز تغییرات اساسی ناخواسته ای برای شما روی خواهد داد. ممکن است، افزایش مسوولیت و افزایش حقوق پیدا کنید. این دقیقا همان چیزی بود که مدت های طولانی به دنبال آن بوده اید. البته برای پذیرفتن این مساله به قدری هیجان زده می شوید که شاید در دادن پاسخ مثبت کمی تعلل کنید. این کار را انجام ندهید. بدون تاخیر پاسخ مثبت خود را اعلام کنید و به سوی اهداف خود گام بردارید. شما به خوبی از احساسات خود آگاه هستید، اما نمی خواهید به آن فکر کنید. همین مساله شما را دچار شک می کند که آیا حرف دل خود را به دوستتان بگویید یا خیر. بهتر است از طفره رفتن دست بردارید. مردم به خوبی می توانند محبت واقعی و غیرواقعی را از هم تمیز دهند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در یک جشنواره یا کنفرانس حضور پیدا می کنید و در آنجا با افرادی که هیچ ارتباطی به شغل شما ندارند مواجه و آشنا می شوید. این افراد احتمالا در صنعت فیلم یا تلویزیون فعالیت دارند. بنابراین، از اینکه اخبار و داستان‌های عجیب بشنوید تعجب نکنید. البته شاید در تعریف برخی از آنها زیاده روی شده باشد. اما به هر صورت، در میان این حرف ها مسایلی هستند که ارزش یادداشت کردن و به یاد سپردن داشته باشد. امروز دچار این تردید می شوید که رابطه شما و فرد موردعلاقه تان به کجا خواهد انجامید. با دیدگاه کنونی خود تصور می کنید این رابطه هیچ انتهایی ندارد. اما بهتر است امروز خیلی فکر و تصمیم‌گیری نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید. امروز متوجه خواهید شد آدم هایی که اطراف شما هستند ارزش و اعتبار بیشتری برای حرف هایتان قایل هستند. البته ذهن شما نیز بهتر از همیشه کار می کند و ایده ها و نظرات کاربردی تری ارایه می کنید. امروز عقل و احساس شما کاملا با هم در تضاد خواهند بود. به طوری که احساسات خود را نمی توانید درک کنید. این تضاد بر رابطه عاشقانه شما تاثیر منفی می گذارد و نمی توانید احساسات واقعی خود را نمایش دهید. شاید دلیل آن نیز عدم اعتماد به احساسات خودتان باشد.

فال روزانه پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 178 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php